Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני שעה, שי כתב:

אני מסכים לגמרי. אני לא יודע אם הסיבה היא שעיתונות הרכב טרם עיכלה את המחירים (הרי אתמול רוב היום הם בכלל חשבו שמדובר במחירים ללא מס) או שסתם לא נעים להם מהחברים אצל יבואני הרכב הקיימים, אבל ביצוע הזמנה למודל 3 צריך להיות מאוד גבוה ברשימה אצל כל מי שחשב לקנות בשנה הקרובה אוטו בטווח המחירים שבין 130 ועד 250 אלף ויכולת שטח לא מעניינת אותו.

 

איך הגעת לזה? מודל 3 בסיסית עולה 180 על הכביש. מי שמחפש רכב ב-130 אלף זה בדרך כלל מי שיש לו תקציב של 130 אלף ש״ח לא 180.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בלי להוריד ולו במקצת ברעידת האדמה של מחירי הטסלה, שאני לא מגזים - מדובר בהפתעת השנה ואנחנו רק בפברואר. ואולי נגלה כולנו שלא כל הזהב נוצץ, ויש בעיות, ומי אתם אנשים שקנו מכונית בכל כך הרבה כסף בלי לנהוג, לשבת או לראות בכלל את המכונית?!

 

 בואו נשיג אחיזה על עצמנו, היקף המכירות של מכוניות חשמליות הוא זעום. גם אם נלך בננות וטסלה תכפיל ותשלש את ההיקף הזה - משנה משחק? זה עדיין לא. 

ושלא נבין לא נכון, הלוואי שיותר ויותר אנשים יראו את הדבר הזה ויקחו רוורס מלבקר באולם תצוגה ולקנות מכונית חדשה בתהליך כלכלי שלרוב דומה לישיבה על מוט משומן רק בלי הקטע של משומן והמוט הוא בזנ"ט חלוד.

 

אבל רוצים "הלוואי" הרבה יותר מרחיק לכת? יצרנית רכב לא גדולה שאומרת רגע, רגע, רגע אם טסלה יכולה אז... - זה חברים יהיה משנה משחק!  

  • רעיון גרוע 1

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, ch2856 כתב:

מבחינת ביצועים טסלה מודל 3 תספק את כל מה שצריך למרבית חובבי הביצועים בקו ישר. עבורי, זה לוויתן כבד חסר שמחת חיים בניהוג והתנהגות וגם איכות תא הנוסעים שרחוקה מלהרשים, ממשק המשתמש העלוב דרך מסך מגע בלבד, זה פשוט לא כוס התה שלי.

 

אתה אומר את זה על בסיס נסיון? כי יש אנשים שחושבים אחרת ונהגו במודל 3 על מסלול.
 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא בונה על זה שאם חשב לקנות ב-130 יקח עוד 50 בהלוואה.

הוא לא מבין שמי שקונה רכב ב-130 כנראה הביא 30 ולקח 100 הלוואה

לפני 6 דקות, robertf כתב:

 

איך הגעת לזה? מודל 3 בסיסית עולה 180 על הכביש. מי שמחפש רכב ב-130 אלף זה בדרך כלל מי שיש לו תקציב של 130 אלף ש״ח לא 180.

 

 

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, קרמבו כתב:

 בואו נשיג אחיזה על עצמנו, היקף המכירות של מכוניות חשמליות הוא זעום. גם אם נלך בננות וטסלה תכפיל ותשלש את ההיקף הזה - משנה משחק? זה עדיין לא. 

 

היקף המכירה של מכוניות חשמליות הוא זעום בישראל. בצפון אמריקה ומערב אירופה הוא עלה משמעותית, לא מעט בזכות טסלה. טסלה לא מכוונת להכפלת מכירות כלי הרכב החשמלי בישראל, הם מכוונים הרבה יותר גבוה. העובדה שהמלאי של מרץ נגמר תוך יום מראה שהם לא כיוונו גבוה מספיק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, קרמבו כתב:

בואו נשיג אחיזה על עצמנו, היקף המכירות של מכוניות חשמליות הוא זעום. 

בינתיים.

 

[לדעתי, ברגע שתעבור שנה גג שנתיים ונראה שכמות הרכבים החשמליים על הכביש הוא כבר לא כול כך זעום, פתאום נראה יבואנים מתעוררים ומביאים עוד גרסאות חשמליות עם תימחור יותר "רציני"]

 

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, ch2856 כתב:

שמע, זה נחמד שאתה חובב את המותג ומעריץ את הרכב שרכשת, אבל אני נהגתי על רכבים חשמליים עוד לפני שבגלל שקלת לרכוש אחת ועל מודל S לפני הרבה שנים. יש לי כנראה גם יותר שעות מסלול ממך. יודע מה אני אוהב יודע מה זה שעמום של רכב טכנולוגי. אתה לא חובב נהיגה, אז עדיף שפשוט תשתוק בנושא.

 

בקיצור, ענית לשאלה ששאלתי שמעולם לא נהגת במודל 3. את דעתך עלי לא ביקשתי.

עריכה אחרונה על ידי eladts
  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למי שתהה למה אין מודל Y.

טסלה עדיין לא התחילה לשווק אותו באירופה, הם עדכנו היום שהוא צפוי להגיע לאירופה באמצע 2021, כאשר יפתח המפעל החדש שלהם בברלין.

 

https://electrek.co/2021/02/03/tesla-updates-model-y-timeline-europe-gigafactory-berlin-production-mid-2021/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, 4Real כתב:
לפני כשעה, niv כתב:
בLR ופרפומנס יש כבר.

אני מתכוון להתקנה מקומית שמתאים לטעם שלי.


המכונית היחידה בישראל שמגיעה עם אפס התקנות מקומיות ואתה רוצה להתעסק במערכת השמע שלה? הכל אפשרי אם אתה מוכן לשלם.
 

 

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, eladts כתב:

 

בקיצור, ענית לשאלה ששאלתי שמעולם לא נהגת במודל 3. את דעתך עלי לא ביקשתי.

מודל S זה אותו עקרון בדיוק. אבל עם פנבוי  אין טעם להתווכח. 

עריכה אחרונה על ידי ch2856
  • רעיון גרוע 1
  • משעמם 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 40 דקות, robertf כתב:

 

איך הגעת לזה? מודל 3 בסיסית עולה 180 על הכביש. מי שמחפש רכב ב-130 אלף זה בדרך כלל מי שיש לו תקציב של 130 אלף ש״ח לא 180.

 

אחי ביטל הזמנה ליונדאי קונה בשביל הטסלה הזאת ואני מניח שיש רבים וטובים שחושקים ברכב ובהחלט מוכנים להוסיף .

לפני 4 דקות, ch2856 כתב:

מודל S זה אותו עקרון בדיוק. אבל על פנבוי עלוב אין טעם להתווכח. 

ומה עם זה :

1070966.jpg

:fadein:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, ch2856 כתב:

מבחינת ביצועים טסלה מודל 3 תספק את כל מה שצריך למרבית חובבי הביצועים בקו ישר. עבורי, זה לוויתן כבד חסר שמחת חיים בניהוג והתנהגות וגם איכות תא הנוסעים שרחוקה מלהרשים, ממשק המשתמש העלוב דרך מסך מגע בלבד, זה פשוט לא כוס התה שלי. אני אוהב מאוד לנהוג, כל הזמן, ורכבים כמו טסלה משעממים אותי. אבל אני גם מודע לכך שאני מיעוט קטן מאוד, זו הסיבה שהוצאתי לאחרונה סכום דומה לזה של מודל 3 פרפורמנס על 718 בוקסטר S, משומשת כמובן. 

 

אני בהחלט מאחל לטסלה הצלחה מרובה בישראל, הצלחה שתנער קצת את שוק הרכב הישראלי, גם אם ברור לכולם שברגע שתהיה מסה משמעותית של רכבים חשמליים המיסוי יקפוץ לשמיים ואז נישאר עם עוד רכב לעשירים בלבד. זה לא רע עבור הרוכשים המוקדמים שיזכו לעליית ערך הרכב, כפי שקרה לדוגמה עם אאודי e-tron 55 שהמחיר שלה קפץ פתאום בכ-100,000 שקל. 

 

נדמה לי שטסלה עשתה שימוש מלא בערך הדולר הנוכחי לעומת השקל, דבר שיבואנים אחרים לא עושים, למרות שצריך להודות שחלק מכך באשמת הצרכן שלא אוהב לראות את ערך הרכב שלו יורד פתאום. תשאלו כל רוכש של קורולה, הוא מעדיף שיהרגו את הילדים שלו ורק שהיבואן לא ישנה את התמחור כלפי מטה, אלא רק כלפי מעלה. 

 

מצד אחד אני מבין אותך, מצד שני בהנחה שהגעת למסקנות האלה מניסיון עם הרכב, אני לא לגמרי מסכים. אני גם אוהב לנהוג כנראה לא פחות ממך, ובפעמים שיצא לי לנהוג בטסלות הופתעתי לטובה מהניהוג. בטח ביחס לציפיות שהיו לי.

גם טרם יצא לי לקרוא ביקורת שחולקת עלי בקטע הזה.

 

אניח פה קטע קטן (ספציפית לגבי הניהוג) ממבחן שעשה מגזין EVO הידוע.

 

 

1138864014_Screenshot2021-02-03at18_56_25.thumb.png.f8dc9c2a955baa38ece5ab8ebe488145.png

 

1296957082_Screenshot2021-02-03at18_56_45.thumb.png.783eacfca9de8f2ba268bb7074cef613.png

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, ch2856 כתב:

מודל S זה אותו עקרון בדיוק. אבל עם פנבוי  אין טעם להתווכח. 

 

אם כבר, צריך להיות פאנבוי פנאט כדי להעדיף M3 ב700,000 שח על פני מודל 3 פרפורמנס ב230,000 שח

 

 

עריכה אחרונה על ידי עידן.
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...