Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 32 דקות, FoxLight כתב:

אני מדבר על טכנולוגיה/מודל עיסקי שבסופו של דבר מביאה לזה שתשלם יותר ו/או תאבד את הפרטיות, תהייה מוגבל רק לחברה אחת וכדומה.
אתם לוקחים את מה שאני אומר למקומות שבכלל לא משתמעים ממה שאני אומר.
גם בטסלה אתה חייב שהרכב יהיה מחובר, ברכבים אחרים זה לא חובה.
 

אתם בטח מהאלה שחושבים שאפל הפסיקה לספק מטענים ואוזנייות לטלפונים שלהם באמת מטעמי שמירה על איכות הסביבה.
דברים כאלה יגיעו גם עם טסלה, עובדה שכבר עכשיו אתם צריכים לשלם תוספת כסף על כל צבע אחר חוץ מלבן.

 

בגדול אני מתכוון שעוד אפשר למנוע מענף הרכב מלעבור למודל עיסקי שמריע עם הצרכנים אם במחיר לטווח קצר/בינוני/ארוך או פגיעה בפרטיות וכבילות.

אל תניח עליי הנחות כי מה שכתבת עליי לא נכון. המוצר היחיד שיש לי של אפל הוא מאק פרו, וגם אותו לא קניתי אלא קיבלתי מתנה. בין אם הם לא מספקים מטענים בטענה לשימור הסביבה או לא, הם לא המציאו את את השטות הזו בעצמם. מוצרים אחרים שנטענים דרך usb ממזמן לא נמכרים עם מטען והניסיון של אפל למכור טלפון בלי מטען זה ניסיון ללכת אחריהם, אבל מה לעשות שרוב העולם מאמין לדבר אחר כי ככה אמרו להם בחדשות.

 

לחייב רכב מחובר זה רעיון לא טוב, אני מסכים, אבל ספציפית פה לא כל כל משנה לי כי המטרה טובה ואני תומך בה, וסומך עליהם בעיניים עצומות, בניגוד לפייסבוק. 

 

למנוע מענף הרכב לעבור למודל עסקי שמריע עם הצרכנים? להפך. הגיע הזמן לנקות את כל החרא שמסתובב סביבו, לא חושב? רכב מחובר זה הדבר האחרון שמפריע לי בתור נהג. שוק הרכב הוא השוק הכי מנופח כיום. 

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני שעתיים, PriceDevil כתב:

ההימור שלי שטסלה לא תהיה בשלב זה שחקן משמעותי בשוק הליסינג נובע מהסיבות הבאות:

מידיעה, הם מאוד מעוניינים בכיוון הזה ודוחפים חזק בכיוון הזה.

 

לפני שעתיים, hwgeek כתב:

מכיוון שכאן לא צריכים לדאוג ממנוע טורבו בעייתי או גיר DSG ושות' אנשים לא יפחדו לקנות רכבים משומשים אפילו עם ק"מ של ליסינג.

ברור, כי אף פעם אף אחד לא שאל בשום מקום "אני רוצה לקנות איוניק 2019 עם 3000 ק"מ, האם הסוללה כבר גמורה וכמה יעלה לי להחליף אותה?" :lol:

 

לפני שעתיים, hwgeek כתב:

מעניין איך ניראה הבוקר של סוכני המכירות של היבואנים אתמול שפיתאום קיבלו המון הודעות ביטול כי העדיפו להזמין טסלה חדשה 😅.

אני מניח שמשהו כזה:

Patrick-Spongebob-Freak-Out-Run-In-Circles.gif.4b35391f565a534c966b15ddd13d1508.gif

 

  • מצחיק 13

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 35 דקות, פבל כתב:

מידיעה, הם מאוד מעוניינים בכיוון הזה ודוחפים חזק בכיוון הזה.

 

 

יש עוד פרטים לגבי זה?

 

מעבר להנחה בשווי השימוש (כ-1000 ש"ח, מה שיביא את זה לכ-3500 ש"ח בחודש לגרסה הזולה), האם הם מתכוונים להציע עוד "הטבות" לחברות הליסינג (שבתורן אולי יציעו את זה לחברות שעובדות מולן)?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולם פה מעלים חשש מה יהיה העלות של מנוע חשמלי\סוללות\קונרוטרולרים וואטאבר. 
החששות האלו קיימות גם בניסאן ליף ושאר ירקות חשמליים

 

אז למה פה זה מוציא אתכם מדעתכם? מה ההבדל שלא הצלחתי לשים לב אליו?

  • רעיון טוב! 2
 
 

 

 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Tamir FR כתב:

אז למה פה זה מוציא אתכם מדעתכם? מה ההבדל שלא הצלחתי לשים לב אליו?

זה בכל מקום מוציא את כולם מדעתם. ע"ע המשפט שלי על האיוניק כאן

 

לפני 3 שעות, gadik6 כתב:

יש עוד פרטים לגבי זה?

לצערי לא. 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:rofl::rofl::rofl::rofl:וואו זה מושקע!

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, vadim6385 כתב:

אותי מעניין אם יש לזה אפשרות להאריך אחריות לסוללה, כמו אצל טויוטה

 

8 שנים לא מספיק לך?

 

לפני 3 שעות, beamvelavan כתב:

לכאורה, מדובר אכן במהפכה שנותנת לצרכן המקומי תמורה פנטסטית. 

בתור ישראלי טיפוסי חשדן אני מחפש איפה ה- CATCH. 

אולי פשוט אין וזו אכן חבילה נהדרת. 

 

אבל בכל זאת  - 

אנסה להביט מעט קדימה  -  בהיבט האחריות. 

אם אני מבין נכונה - אילו נתוני האחריות:

 

 

וכאן צצות  החששות הבאות:

- מה קורה אם לאחר 81,000 ק"מ - שזו נסועה שהרבה מגיעים אליה לאחר שנתיים- שלוש תקלה משמעותית והמנוע החשמלי כשל, לא עלינו. כמה עולה ללקוח על חשבונו להחליף מנוע חשמלי?

נתון שאינו ידוע. ואם זה - 50,000 ש"ח ? 

- אם הסוללה כשלה מחוץ לתחום האחריות  - כמה עולה חדשה? כלל לא הוזכר אופציה להארכת אחריות בתשלום לסוללה או לשאר המכלולים. 

 

האחריות של 8 שנים היא לא רק על הסוללה אלא על כל מכלולי ההנעה - מנוע(ים), אינוורטרים וכו'. היו אנשים בחו"ל שהחליפו סוללה שלא במסגרת האחריות בגלל פגיעה פיזית, המחיר היה בסביבות $15,000. יש כבר מודל 3 שעברה 160,000 ק"מ, לא הכי עדינים, ושרדה יפה מאוד.

https://electrek.co/2019/10/21/tesla-model-3-100000-miles

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...