Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
https://www.gov.il/he/Departments/General/mishtaken_tsairתקרא כאן תבין שאין קשר בין התוכנית למשתכן לתוכנית שלך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 354
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
https://www.gov.il/he/Departments/General/mishtaken_tsairתקרא כאן תבין שאין קשר בין התוכנית למשתכן לתוכנית שלך

 

מישהו אמר שיש קשר?

שאלתי איך אני מקבל זכאות

שאלתי אם התהליך לקבלת זכאות לוקח המתנה ארוכה

 

הקשר היחיד בין התוכניות זה שהדירות שאני יכול לקנות הן דירות שאנשים זכו בהן ולא רצו אותן

פורסם
לא הבנתי מה אתה מנסה להגיד. נגיד שהם ניסו לשחק עם המספרים בסוף השנה כדי לנסות לעמוד ביעד הגרעון, ולא הצליחו.

מה זה קשור לשאלה אם כחלון אחראי על עצם הווצרות הגרעון מלכתחילה?

טענת שבפועל הגירעון היה נמוך עד ספטמבר 2018, ואני טענתי שזה לא נכון כי שיחקו עם המספרים.

לגבי אחריות לגירעון, היחיד שרואה גם את צד ההכנסות וגם את צד ההוצאות זה משרד האוצר- כל שאר המשרדים רואים רק את צד ההוצאות. עכשיו תגיד לי אתה מי אחראי לכך שההוצאות גבוהות מההכנסות בהיקף הגבוה מהרצוי? רמז: משרד האוצר ניסה לשחק עם המספרים כדי לדווח על גירעון נמוך מבפועל.

פורסם
2. העדפת פיזור סובסידיות לבודדים ע״פ קידום מדיניות ארוכת טווח

 

 

לא מכיר הרבה שרי אוצר שלא פיזרו סובסידיות כאלה ואחרות לאוכלוסיה קטנה יותר או פחות.

 

 

אתה מניח שיש פיתרון לכל בעיה.

 

 

לא מכיר בעיית שוק שאין לה פתרון.

 

נחזור לשאלה המקורית שלי - הגענו להסכמה שזוג של היום עובד פי 5 (בדיוק, בערך, +-, ~, סדר גודל) מזוג של לפני עשור בשביל אותה דירה?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

כבר צוין שלא מדובר על אותה דירה. זו דירה אחרת.

 

וכמה הוא עובד בשביל אותה סופר מיני?

בשביל אותה טלויזיה?

פלאפון?

חופשה?

הלוואה?

משכנתא זה קל

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

לדעתי יותר נכון להשוות מחיר דיור במדינות אחרות אלינו כיום מאשר מה שהיה פה פעם לעומת היום.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

תפקיד המדינה לדאוג לתנאים סבירים למגורים לזוג הצעיר

 

או דירה ברכישה או דירה בשכירות מפוקחת בה יוכל להתגורר שנים רבות.

 

בשני המקרים שהמדינה תדאג ל 4-5 חדרים בשטח של 100-120 מטר, ממש לא.

 

דירה בשטח של 70-75 מטר מספקת תנאי דיור הולמים לזוג +2 ילדים. והיא לא תהיה בצנטרום של הפיילה של מדינת תל אביב

 

מעבר לזה זו התפנקות.

 

מצחיקה אותי השאלה של טרנספורטר האם אצטרך לעמוד בתור זמן ממושך.

 

ראבאק אתה מקבל פתרון לדיור לא תעמוד בתור איזה שבוע שבועיים עד שתקבל את הפתרון.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

נחזור לשאלה המקורית שלי - הגענו להסכמה שזוג של היום עובד פי 5 (בדיוק, בערך, +-, ~, סדר גודל) מזוג של לפני עשור בשביל אותה דירה?

 

בשביל אותה דירה בדיוק? כן. בשביל דירה באופן כללי כל מקרה לגופו.

פורסם
כבר צוין שלא מדובר על אותה דירה. זו דירה אחרת.

 

אותה דירה בדיוק, זו שזוג א' קנה לפני 10 שנים חדשה מהקבלן, וזוג ב' קונה היום מזוג א' דירה יד שנייה בת 10 שנים.

 

וכמה הוא עובד בשביל אותה סופר מיני?

בשביל אותה טלויזיה?

פלאפון?

חופשה?

הלוואה?

 

הכותרת של השרשור היא על מחירי הדירות.

למרות שכבר זרקתי פה איזה משפט שכוח הקנייה נשאר בערך אותו דבר (בין היתר כי דיור עלה בהרבה וזה חלק משמעותי מההוצאות).

 

לדעתי יותר נכון להשוות מחיר דיור במדינות אחרות אלינו כיום מאשר מה שהיה פה פעם לעומת היום.

 

גם מהשוואה כזו שעשו פה לאורך השרשור אנחנו לא יוצאים מי יודע מה.

אבל זה היה כדי להוכיח לצ'מגיא פה שעשה את כל הצעירים מפונדרקים שרוצים דירה בשקל ברוטשילד.

עד שגם הוא הבין שהנתונים נגדו.

 

תפקיד המדינה לדאוג לתנאים סבירים למגורים לזוג הצעיר

 

או דירה ברכישה או דירה בשכירות מפוקחת בה יוכל להתגורר שנים רבות.

 

בשני המקרים שהמדינה תדאג ל 4-5 חדרים בשטח של 100-120 מטר, ממש לא.

 

דירה בשטח של 70-75 מטר מספקת תנאי דיור הולמים לזוג +2 ילדים. והיא לא תהיה בצנטרום של הפיילה של מדינת תל אביב

 

מעבר לזה זו התפנקות.

 

אדרבה, אבל לא המדינה ולא הקבלנים רוצים לבנות דירות קטנות.

מחיר למשתכן פחות או יותר הכריח את הקבלנים לבנות כמות מסוימת של דירות 3 חד'.

אם נסתכל על שכונות חדשות - אם המושבות בפ"ת או פסגות אפק בראש העין או אגמים באשקלון (לפחות למיטב ידיעתי) אין אפילו דירת 3 חד' אחת לרפואה.

וזה לא בדיוק בצנטרום של הפיילה, אם המושבות בין המרוחקות מציר ז'בוטינסקי, פסגות אפק גובלת בקו הירוק בשכונה E.

 

וזה גם בדיוק המצב כבר יותר מעשור, אין דירות קטנות, לא בונים כאלה, וזה אומר שיש פחות היצע, והמחיר של הדירות הקטנות עולה, לפעמים כמעט למחיר של דירת 4 חד'.

 

בשביל אותה דירה בדיוק? כן. בשביל דירה באופן כללי כל מקרה לגופו.

 

מגניב, אז אתה חוזר בך מזה שכל הדור הזה מפונק?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

עזוב, אתה צודק.

 

רק כשאתה מדבר על כוח הקניה, תדבר על שירותי דיור ולא על בעלות. כי לשכור פרארי ולהיות בעלים של אחת זה 2 דברים שונים.

משכנתא זה קל

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אבל גם מחירי השכירות לא יורדים ואין בארץ מודל של שכירות לטווח ארוך. אי אפשר להתעלם מזה שיש פה בעיה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לא באותו סדר גודל, אבל גם יותר קשה לשלם את המשכנתא כשהיא גדולה פי 2.

וגם הריבית שלה (לא באחוזים, אלא בשקלים) גבוהה יותר.

 

זאת אומרת שגם יותר קשה בערך פי 2 לשלם את המשכנתא אחרי שכבר היה קשה פי 5 להגיע אליה בכלל.

אחרי כל זה, אתה משלם פחות על אלקטרוניקה ועל חופשות, על רכב משפחתי אתה משלם יותר (מסיבה אחרת - ביטול הקבוצות שגרם לכל הרכבים המשפחתיים פחות או יותר להתמרכז על 122 אלף שקל בזמנו), גם על קניות בסופר אתה משלם יותר (או מקבל פחות, "באריזה זו 76 גרם במקום 90 בעבר").

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
אני אתן פה הצעה פרועה שטרם נראתה בעולם: למה שהמדינה לא תפריט את בניית הרכבת ולא תצטרך להפסיד כסף?

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

כנראה שזאת לא פעילות רווחית ואף חברה לא תיכנס אליה אלא אם יש לה אינטרסים נוספים שלא נמדדים בכסף (נמל סיני, שיעול, שיעול).

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
אבל גם מחירי השכירות לא יורדים ואין בארץ מודל של שכירות לטווח ארוך. אי אפשר להתעלם מזה שיש פה בעיה.

בגלל זה נתנו פטור עד 5090 ש"ח.

לא רואה אנשים גרים ברחוב.

על כן, המחירים אומנם גבוהים יחסית אבל יש איפה לגור.

יש ישובים עם תשואות של 2.5-3%, זה אומר שהשכירות די זולה שם.

משכנתא זה קל


×
×
  • תוכן חדש...