Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט בקנייה בין מאזדה 3 ספיריט 14 יד 1/2 פרטית המחירים איזור ה65-70.

לבין מאזדה 6 2.5 לקצ'ורי/פרימיום.

המחירים לפרטית יד ראשונה שנייה מתחילים מאיזור ה70.

חוץ מתוספת של איזור ה4-5k בקנייה מה ההפרשים באחזקה?

בדקתי ביטוח ואין פער משום מה או לפחות לא משמעןתי.

דלק? טיפולים? טסט? תקלות?

פורסם

ברמה הכללית תחזוקת רכב משפחתי (3) מול מאזדה שהיא קטגוריה של מנהלים (6) -טסט יהיה יקר יותר (המאזדה 3 קבוצה 3 והמאזדה 6 קבוצה 5).

מחירי החלקים והטיפולים יהיו מעט יותר יקרים- במאזדה 6 בדגם סקייאקטיב מחוייבת החלפת מסנן דלק שבתוך המשאבה ב 135K ק"מ וכנראה שבגלל המיקום יהיה קצת יותר יקר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
ברמה הכללית תחזוקת רכב משפחתי (3) מול מאזדה שהיא קטגוריה של מנהלים (6) -טסט יהיה יקר יותר (המאזדה 3 קבוצה 3 והמאזדה 6 קבוצה 5).

מחירי החלקים והטיפולים יהיו מעט יותר יקרים- במאזדה 6 בדגם סקייאקטיב מחוייבת החלפת מסנן דלק שבתוך המשאבה ב 135K ק"מ וכנראה שבגלל המיקום יהיה קצת יותר יקר.

 

ה3 ספיריט אם אני חא טועה קבוצה 4.

לגבי מה שאמרת בהמשך, גם ה3 סקיי אקטיב לא הגיוני שגם לה יהיה טיפול כזה?

למי יש דעה בנוגע לפער בצריכת דלק?

בנתנוי יצרן זה נראה יחסית מזערי.

לגבי נסיעה שנתית זה באיסור ה12-15 אלף קמ בשנה.

פורסם

אני יכול להגיד לך שיש לי מאזדה 3 ספיריט 2014, רוב הנסיעות שלי הן עירוניות, אצלי הרכב עושה סביב ה12.5 - 13 ק"מ לליטר.

 

השבוע יצא לי לצאת יותר לבינעירוני בנוסף לנסיעות העירוניות השגרתיות, צריכת הדלקה הפתיעה אותי לטובה, בתדלוק האחרון מדדתי 14.2 ק"מ לליטר, אך חייב לציין שהתקופה הזו נהגתי די רגוע.

פורסם

https://www.auto.co.il/car/6438- ברכב חדש 2019 מאזדה 3 קבוצה 3 (לא יודע למה אבל זה מה שכתוב כאן) ו לגבי 2014 אתה צודק (קבוצה 4).

מדוע יש הבדלים (בין השנתונים של ה 3) זה מעניין אבל המאזדה 6 עדיין קבוצת רישוי מעל- טסט יהיה יקר יותר בכמה מאות בודדות של ש"ח.

בכל מקרה, ה 3 סה"כ תהיה יותר זולה לאחזקה אולי לא בפער גדול אבל עדיין זולה יותר ולגבי הביטוח מציע לך לבדוק טוב שאין קאץ'-אצלנו בספיריט 2007 כשאבא שלי קנה את הרכב לפני 10 שנים הביטוח היה יקר במיוחד העמקיף ואנחנו מדברים על אדם שגילו נשק ל 50.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
https://www.auto.co.il/car/6438- ברכב חדש 2019 מאזדה 3 קבוצה 3 (לא יודע למה אבל זה מה שכתוב כאן) ו לגבי 2014 אתה צודק (קבוצה 4).

מדוע יש הבדלים (בין השנתונים של ה 3) זה מעניין אבל המאזדה 6 עדיין קבוצת רישוי מעל- טסט יהיה יקר יותר בכמה מאות בודדות של ש"ח.

בכל מקרה, ה 3 סה"כ תהיה יותר זולה לאחזקה אולי לא בפער גדול אבל עדיין זולה יותר ולגבי הביטוח מציע לך לבדוק טוב שאין קאץ'-אצלנו בספיריט 2007 כשאבא שלי קנה את הרכב לפני 10 שנים הביטוח היה יקר במיוחד העמקיף ואנחנו מדברים על אדם שגילו נשק ל 50.

 

אני זוכר שבדקתי בוובי שניהם יצאו לי איזור ה9 אלף אם אני לא טועה.

ב9 מיליןון אמרו לי אפשר לרדת קצת.

נראלך יכול להיות שהביטוח של ה6 יהיה יותר זול?

פורסם
9 אלף? אלוהים ישמור.

 

ואני עוד חשבתי שהביטוח שעשיתי יקר, שזה ביטוח בAIG , מקיף + חובה כ5000 ש"ח.

 

תלוי בפרמטרים כמו גיל הנהג/וותק נהיגה,האם הביטוח לנהג אחד או ליותר ומי הנהג הצעיר בפוליסה/עם או בלי נהיגה בשבת (אח שלי משלם ביטוח זול ממני-הוא בן כמעט 26 אבל בגלל אי נסיעה בשבת יש הנחה מסויימת).

ד"א- דרך סוכני ביטוח קיבלתי אישית (בן 39 אוטוטו) הצעות זולות משמעותית ב 1000-1500 ש"ח מה"פיתויים" של ביטוח ישיר וכל הדרעק האלו ואם נוסיף את הקומה של חס וחלילה אם יקרה משהו (ב"ה 15 שנה במקיף לא קרה ומקווה שגם לא יקרה אבל בשביל זה יש ביטוח בדיוק) אז תסיק מסקנות מה עדיף.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
אני נוסע כולל שבת, זה לכל נהג מעל גיל 32 או 35 אם אני לא טועה.

ההצעה שלך בסדר יחסית אבל של פותח הנושא יקרה בגלל אחת הסיבות שנכתבו למעלה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
9 אלף? אלוהים ישמור.

 

ואני עוד חשבתי שהביטוח שעשיתי יקר, שזה ביטוח בAIG , מקיף + חובה כ5000 ש"ח.

 

תלוי בפרמטרים כמו גיל הנהג/וותק נהיגה,האם הביטוח לנהג אחד או ליותר ומי הנהג הצעיר בפוליסה/עם או בלי נהיגה בשבת (אח שלי משלם ביטוח זול ממני-הוא בן כמעט 26 אבל בגלל אי נסיעה בשבת יש הנחה מסויימת).

ד"א- דרך סוכני ביטוח קיבלתי אישית (בן 39 אוטוטו) הצעות זולות משמעותית ב 1000-1500 ש"ח מה"פיתויים" של ביטוח ישיר וכל הדרעק האלו ואם נוסיף את הקומה של חס וחלילה אם יקרה משהו (ב"ה 15 שנה במקיף לא קרה ומקווה שגם לא יקרה אבל בשביל זה יש ביטוח בדיוק) אז תסיק מסקנות מה עדיף.

זה בגלל אחי הקטן הוא נהג חדש עם חודש רישיון.

פורסם
זה בגלל אחי הקטן הוא נהג חדש עם חודש רישיון.

בדיוק בגלל זה כתבתי שזה תלוי בפרמטרים שונים ותיארתי לעצמי שזו הסיבה.

לנהג סטנדרטי עלות ביטוח כזו היא באיזור ה 4.5 (אני לסיוויק 2013 משלם 4,300 אולי בגלל שהמאזדה עם מנוע קצת יותר גדול אז עוד 200 ש"ח אולי הגיוני) אבל תוספת לנהג חדש היא לא זולה-כדאי מאוד לערוך סקר שוק בין סוכני ביטוח (שצצים כמו פטריות לאחר הגשם) כי יש כאלו שיציעו פוליסות זולות יותר וכאלו שיציעו יקרות יותר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

רק רמז, לא הייתי קונה לנהג חדש רכב כמו הספיריט שהיא די חדשה עם 165 כ"ס שיכולים להיגמר רע.

 

לנהג חדש הייתי ממליץ רכב חלש וזול, כדי ללמוד קודם איך לשרוד בג'ונגל על האספלט.

פורסם

הנהג הראשון מעל גיל 32- ספיריט (לא בטוח שהיא חדשה,לא יודע איזו שנה הרכב המדובר) מתאימה לנהג הראשי והנהג החדש משתמש ברכב כנראה כדי להימנע מרכישת רכב שני (דבר שכנראה חכם כי אולי אין אפשרויות לתחזק רכב שני).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

כאילו הספיריט הזו זה איזה מטוס שסוגר 250, נהג חדש שהוא קצת שובב יכול גם להתרסק במהירות גבוהה עם סיריון.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

×
×
  • תוכן חדש...