Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

^

לא אמרתי שהיא מטוס, אך היא גם לא מכונית חלשה וקיק במקום וברגע הלא נכון יכול להיות קטלני, שבסיריון בוודאי שלא.

 

אבל אני חייב להגיד שהמשפט שלך חסר כל בסיס, כי לפי המשפט שלך זה בסדר אם יקנו לנהג חדש ariel atom, או אפילו lotus elise, כי שתיהן לא סוגרות 250, אפילו האליס סוגרת בדיוק כמו הספיריט כ210 קמ"ש, אם אין לך מה להוסיף פשוט עדיף לא להגיב.

 

דעתי שלא מומלץ רכב כזה לנהג צעיר, ראיתי במו עיני ילד שמאבד שליטה ומתרסק עם מאזדה 6 פרימיום, שיש לה נתונים זהים לאלה של הספיריט מבחינת ביצועים, כן אם יסע כרגיל לא יקרה כלום, אך בזמן "הפוזה" ילד יראה רק לוח שעונים עם כובע שחוסם לא כל מה שקורה בכביש, ואז המשפט שלך ישתלם לו בוודאות.

פורסם
רק רמז, לא הייתי קונה לנהג חדש רכב כמו הספיריט שהיא די חדשה עם 165 כ"ס שיכולים להיגמר רע.

 

לנהג חדש הייתי ממליץ רכב חלש וזול, כדי ללמוד קודם איך לשרוד בג'ונגל על האספלט.

 

הנהג הראשון מעל גיל 32- ספיריט (לא בטוח שהיא חדשה,לא יודע איזו שנה הרכב המדובר) מתאימה לנהג הראשי והנהג החדש משתמש ברכב כנראה כדי להימנע מרכישת רכב שני (דבר שכנראה חכם כי אולי אין אפשרויות לתחזק רכב שני).

 

כאילו הספיריט הזו זה איזה מטוס שסוגר 250, נהג חדש שהוא קצת שובב יכול גם להתרסק במהירות גבוהה עם סיריון.

 

תאמת אני באמת בהתלבטות.

זה רכב לי (צעיר בן 21) ולאחי (חדש בן 18).

שנינו אוהבים מכוניות גדולות ומין הסתם מהירות, אחי הקטן נורא זהיר על הכביש גם בפועל וגם בתפיסה שלו בראש בגלל זה אני יחסית רגוע.

העניין שהרכבים האלו נושקים לאיזור ה70 אלף שקל.

אני חושב אולי להתפשר על רכב יפני אמין וסוחב בתקציב ה25-50k. ככה גם פחות יכאב לי אם הוא יקבל מכה מאחי עקב חוסר ניסיון.

מה שכן אני עדיין נשאר בקטגוריה משפחתית מנהלים כי הרכב הקטן היחיד שהייתי מוכן להתפשר עליו זה האיביזכ 1.0 אבל אני לא אשן בשקט עם המוח גיר הזה אני מכיר את עצמי.

אני חושב על סיוויק האצבק/סדאן 2012 +

אולי אפילו סדאן אקזיקיוטיב.

וראיתי ניסאן אלטימה ביד 2 הרכב נסחר 14-15 באיזור ה50k אולי קצת יותר תלוי במצב כמובן ויש גם שנתיים אחריות מקרסו, איך הרכב נפל ככה? המנוע נשמע טוב לגבי הגיר נראה בסופש תרכב האבזור גם סביר חסר לי הסאן רוף.

פורסם

לעניין התחזוקה - אני מחזיק 3 ו 6 שתיהן דור שני. בגדול מפרט הטיפולים דומה והעלויות בסה"כ דומות, אם כי ב 6 מעט גבוהות בטווח הארוך בשל חלקי מתלה קדמי יקרים, ובלאי יותר גבוה לכל המכלולים בשל משקל גבוה יותר של האוטו. הביטוח הבסיסי דומה אם כי הספיריט יותר גניבה מה 6 ולכן מתומחרת מעט יותר גבוה. לעניין ביטוח נהג חדש - גם לי יש נהגת חדשה על הספיריט, (מה שכמעט מכפיל את עלויות הביטוח). דלק - ברור שרכב כבד יותר צורך יותר. אך באופן מפתיע, ה 3 צורכת יותר דלק מה 6 (ה 6 מנוע הזרקה ישירה וגיר עם יחסי העברה ארוכים יותר).

מהנסיון שלי - לנהג חדש/צעיר - אני ממליץ על הספיריט. יותר קצר, יותר קל, רדיוס סיבוב קטן יותר ויותר קל לניהוג ושליטה.

פורסם
רק רמז, לא הייתי קונה לנהג חדש רכב כמו הספיריט שהיא די חדשה עם 165 כ"ס שיכולים להיגמר רע.

 

לנהג חדש הייתי ממליץ רכב חלש וזול, כדי ללמוד קודם איך לשרוד בג'ונגל על האספלט.

 

הנהג הראשון מעל גיל 32- ספיריט (לא בטוח שהיא חדשה,לא יודע איזו שנה הרכב המדובר) מתאימה לנהג הראשי והנהג החדש משתמש ברכב כנראה כדי להימנע מרכישת רכב שני (דבר שכנראה חכם כי אולי אין אפשרויות לתחזק רכב שני).

 

כאילו הספיריט הזו זה איזה מטוס שסוגר 250, נהג חדש שהוא קצת שובב יכול גם להתרסק במהירות גבוהה עם סיריון.

 

לעניין התחזוקה - אני מחזיק 3 ו 6 שתיהן דור שני. בגדול מפרט הטיפולים דומה והעלויות בסה"כ דומות, אם כי ב 6 מעט גבוהות בטווח הארוך בשל חלקי מתלה קדמי יקרים, ובלאי יותר גבוה לכל המכלולים בשל משקל גבוה יותר של האוטו. הביטוח הבסיסי דומה אם כי הספיריט יותר גניבה מה 6 ולכן מתומחרת מעט יותר גבוה. לעניין ביטוח נהג חדש - גם לי יש נהגת חדשה על הספיריט, (מה שכמעט מכפיל את עלויות הביטוח). דלק - ברור שרכב כבד יותר צורך יותר. אך באופן מפתיע, ה 3 צורכת יותר דלק מה 6 (ה 6 מנוע הזרקה ישירה וגיר עם יחסי העברה ארוכים יותר).

מהנסיון שלי - לנהג חדש/צעיר - אני ממליץ על הספיריט. יותר קצר, יותר קל, רדיוס סיבוב קטן יותר ויותר קל לניהוג ושליטה.

 

הכל היה לעניין תודה,חוץ מהצריכת דלק שבתכלס הסקיי אקטיב זה משהו אחר.

פורסם

Wildland, אני מבין שיש לך ספיריט ואתה מת על הרכב באמת.. אבל אל תגיד לי מתי להגיב ומתי לא.. שכחת את הפגו שגם לה פרגנת כל יומיים ?

קיק במזדה לא ממש זורק לך את הראש אחורה.. אל תחיה בסרט.

 

המספר 250 נזרק לאוויר, מה נתפסת עליו, נהג חדש זה נהג חדש לא ממש משנה הרכב.. ואם פותש מחפש רכב גדול אז ה 6 עדיפה..

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

אתה פתאום

בור סוד שאינו מאבד טיפה?



 

מה הקשר פיגו?

 

וכן המאזדה אחלה רכב, ועוד כן, היא לא מתאימה לכל ילד שרק עלה לכביש, וכן אני אגיד לך מתי התגובה שלך חסרת כל בסיס, וכן קראתי מה שכתבתה שלא מועיל, לא אני כתבתי, וכן ימותו הקנאים. :lol:

פורסם

אתה מתחיל להזכיר לי את אאוטלנדרפרימיום וכבר עובר לגבול המבדר... ותאמין לי שלא מקנאים בך שיש לך מזדה..

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

אני לא יכול להאמין לך בעיקר בגלל זה שאתה תמיד נדחף בדיוני מאזדה לנסות להוכיח שהמאזדה היא סתם רכב משעמם, ותאמין לי שאתה לא תצליח, פשוט פתטי 8), הכל ברוח טובה חבר.

פורסם

יכול להמליץ על המאזדה 3 ספיריט, זו הספיריט השנייה שלי (הקודמת הייתה מדור שני)ומאזדה עשו שיפור ניכר באיכות הרכב.

מאובזר טוב מאוד, זריז יחסית (ביחס לאטמוספרי כן?) וצריכת דלק לא רעה בכלל.

קח בחשבון שבשני הרכבים אגרת הרישוי לא זולה (כ-1,800 ש"ח), הרכב סובל ממחלה של הגה מתקלף כך שאם אתה רוכש אחת לקראת תום האחריות (2016) כדאי להחליף אותו וזהו בגדול.

פורסם

לא אמרתי שהיא משעממת ואם תחפש טוב תראה שאני מפרגן לה יופי בגזרת הנאה מנהיגה, זה שאתה טרול זה לא אומר שאני פתטי

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

×
×
  • תוכן חדש...