Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן,

 

לאבא שלי יש פיקנטו שנת 2018 דגם EX אוטומטי 1.25 ליטר, הוא בקושי נוסע בה ולכן רוצה להעביר אותה אליי, ואנחנו מתחבטים בשאלה אם כדאי להעביר יד או לא, כמה מערך הרכב זה יוריד בפועל אם וכשארצה למכור אותה?, כעיקרון, אני לא מהאנשים שאוהבים להתעסק בקניות ומכירות, ומעדיף לסחוב עם הרכב כמה שאפשר כל עוד הוא במצב טוב.

 

יש לי חניה פרטית בבניין ככה שאין בעיה עם תוי חניה במידה ונשאיר על שמו.

 

מה הכדאיות של העברת היד אם ככה בהנתן הנתונים האלו?.

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי wzo4
פורסם

אני הייתי רושם את הרכב על שמי, לדעתי עדיף ככה. אם אתה אדם שמחזיק ברכב לכמה שנים טובות (נניח 4-5) לא תהיה כל כך משמעות ליד הנוספת.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

אני בזמנו לא העברתי בעלות.

אם אבא שלך נתן לך את הרכב - לא הייתי מעביר

אם אתה קונה אותו ממנו - הייתי מעביר

אין החותם מעיד על גיסתו

פורסם

לא הייתי מעביר, אין טעם להגדיל יד סתם כך.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה לכולם על התגובות.

 

אני מתכנן להחזיק אותו בטח עוד כמה שנים טובות.

אני מקבל את הרכב ממנו ללא תמורה, לא קונה.

 

לגביי למה להעביר - כי הבנתי שבמידה וחלילה ובטעות עושים עבירת תנועה אז אבי יכול לקבל את הזימון למשפט, האם זה בלאגן במקרה כזה להעיד שמישהו אחר נהג ברכב? אבא שלי אדם מבוגר ולא רוצה שהוא ילחץ מהדברים האלה.

פורסם

אם שניכם שכירים ולא עצמאים שמקבלים החזר על הוצאות הרכב, אינני רואה סיבה להעביר בעלות.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
תודה לכולם על התגובות.

 

אני מתכנן להחזיק אותו בטח עוד כמה שנים טובות.

אני מקבל את הרכב ממנו ללא תמורה, לא קונה.

 

לגביי למה להעביר - כי הבנתי שבמידה וחלילה ובטעות עושים עבירת תנועה אז אבי יכול לקבל את הזימון למשפט, האם זה בלאגן במקרה כזה להעיד שמישהו אחר נהג ברכב? אבא שלי אדם מבוגר ולא רוצה שהוא ילחץ מהדברים האלה.

 

א: תרגיע אותו מראש.

ב: עוד סיבה לדאוג שלא יהיו כאלו.

פורסם
למה לא להוסיף אותך כבעלים נוסף על הרכב?

זה לא מוסיף יד, ומכיוון שאתם אב ובן, לא נראה תמוה בכלל.

 

בטוח שאפשר בלי להוסיף יד? כי קראתי איפשהו שזה תקף רק לבעל ואישה

פורסם

אני לא הייתי מעביר. הדבר החשוב הוא שברכב שרשום על שם אביך, הביטוח יהיה על שימך. כך במידה ותהיה תאונה לא תירשם תביעה לרעתו. לא כל החברות מסכימות לעשות את זה (לבטח מישהו שהרכב לא רשום על שמו ברישיון), ביטוח ישיר כן ולכן אני מבוטח אצלהם.

אגב אני מ- 2010 נוהג על הרכב שהיה של אבא שלי. הביטוח על שמי. דו"חות (אם יגיעו) יהיו על שמו אבל ברור שאם הרכב אצלי אני אקח אחריות על זה (ואם לא אז הוא יודע איפה אני גר :wink:).

פורסם

אם סך הכל היחסים תקינים מאוד, וסומכים זה על זה, וההורה מסכים: אין סיבה להתעקש להעביר בעלות.

זה מוסיף "יד" וזה מאוד נחשב בשוק הסחירות, במיוחד ההבדל בין היד הראשונה לשנייה.

 

בטוח שאפשר בלי להוסיף יד? כי קראתי איפשהו שזה תקף רק לבעל ואישה

אתה צודק, במקרה הזה הוספת בעלים מוסיפה יד.

 

קנסות ממצלמות אין בעיה להסב על ידי הצהרה. גם אני בעד שאת הביטוח תרשום על שמך, יקנה לך גם רצף ביטוחי לרכב הבא.

אני חושב שכל חברה תסכים לכך, כיוון שיש זיקה בינך לבין ההורה.

אגב, גם תו חניה אפשר לרשום על שמך (צריך לתת הצהרות רלוונטיות: שימוש בלעדי, והעדר תו מועצה אחרת).

פורסם
אם סך הכל היחסים תקינים מאוד, וסומכים זה על זה, וההורה מסכים: אין סיבה להתעקש להעביר בעלות.

זה מוסיף "יד" וזה מאוד נחשב בשוק הסחירות, במיוחד ההבדל בין היד הראשונה לשנייה.

 

 

אתה צודק, במקרה הזה הוספת בעלים מוסיפה יד.

 

קנסות ממצלמות אין בעיה להסב על ידי הצהרה. גם אני בעד שאת הביטוח תרשום על שמך, יקנה לך גם רצף ביטוחי לרכב הבא.

אני חושב שכל חברה תסכים לכך, כיוון שיש זיקה בינך לבין ההורה.

אגב, גם תו חניה אפשר לרשום על שמך (צריך לתת הצהרות רלוונטיות: שימוש בלעדי, והעדר תו מועצה אחרת).

 

תודה!.

לגביי הרצף הביטוחי, זה גם תופס כרצף ביטוחי שלי אם הרכב על שם אבי? זכור לי במעורפל שסוכן ביטוח אמר לי פעם שבעיתיי להחשיב רצף ביטוחי אם הרכב לא על שמי ברכב קודם שהיה לאבא שלי כשהייתי עדיין גר איתם (לעשות ביטוח לא הייתה בעיה באמת)

 

וסתם מסקרנות, כמה אחוז מהשווי של הרכב בערך אמור לרדת אם מעבירים יד?.

×
×
  • תוכן חדש...