Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם הביטוח על שם אביך ואתה לא מוזכר בו זה לא ייחשב לך לרצף ביטוחי. אתה יכול לדאוג שבביטוח תירשם כנהג עיקרי ואז אאל"ט זה כן ייחשב לרצף ביטוחי שלך

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

מכרתי רכב לבני - לא העברנו בעלות, והפוליסה (המשולמת על ידו) רשומה על שם שנינו. סוכן הביטוח טוען שכך ייווצרו וותק ורצף ביטוח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אצלי במשפחה לא מעבירים בעלות במצבים כאלה.

 

 

המקום בערך היחידי שזה מפריע זה בטסט השנתי, חייבים להגיע עם תעודת זהות מקורית של בעל הרכב הרשום.

 

 

זאת אומרת תצטרף לפני הטסט להיפגש עם האבא, לקחת את תעודת הזהות ואחרי הטסט להחזיר.

 

 

פורסם
אם סך הכל היחסים תקינים מאוד, וסומכים זה על זה, וההורה מסכים: אין סיבה להתעקש להעביר בעלות.

זה מוסיף "יד" וזה מאוד נחשב בשוק הסחירות, במיוחד ההבדל בין היד הראשונה לשנייה.

 

 

אתה צודק, במקרה הזה הוספת בעלים מוסיפה יד.

 

קנסות ממצלמות אין בעיה להסב על ידי הצהרה. גם אני בעד שאת הביטוח תרשום על שמך, יקנה לך גם רצף ביטוחי לרכב הבא.

אני חושב שכל חברה תסכים לכך, כיוון שיש זיקה בינך לבין ההורה.

אגב, גם תו חניה אפשר לרשום על שמך (צריך לתת הצהרות רלוונטיות: שימוש בלעדי, והעדר תו מועצה אחרת).

 

אז זהו, שלא. אני עזבתי את AIG מהסיבה הזו בדיוק. אפילו פתחתי שרשור בנושא לפני חודשיים.

פורסם
אז זהו, שלא. אני עזבתי את AIG מהסיבה הזו בדיוק. אפילו פתחתי שרשור בנושא לפני חודשיים.

 

ראיתי בשרשור שלך שרשמת שאפשר לעשות ביטוח עם רכב שרשום על שם ההורים רק עד גיל 35, זה מה שאמרו לך בישיר?.

בכל מקרה, יש לי כבר רכב על שמי עם עבר ביטוחי של שנתיים אם זה משנה משהו, מתכוון להחליף עם אבא שלי רכבים פשוט (אין לי בעיה להעביר לבעלותו את שלי כי הרכב ישן יחסית).

פורסם
אצלי במשפחה לא מעבירים בעלות במצבים כאלה.

 

 

המקום בערך היחידי שזה מפריע זה בטסט השנתי, חייבים להגיע עם תעודת זהות מקורית של בעל הרכב הרשום.

 

 

זאת אומרת תצטרף לפני הטסט להיפגש עם האבא, לקחת את תעודת הזהות ואחרי הטסט להחזיר.

אני אפילו את זה חסכתי.

היה לי במחשב סריקה של ת.ז. שלו (כמובן בידיעתו ובהסכמתו)

לפני כל טסט הייתי מדפיס ובא לטסט עם ההדפסה, עברתי כך לפחות 3 פעמים ובמקומות שונים ללא בעיה

אין החותם מעיד על גיסתו

פורסם

"לפי הספר" חייבים להציג תעודה מקורית של בעל הרכב.

 

יש מכוני טסטים שיסתפקו בצילום אבל אי אפשר לבנות על זה, אם תגלה אחרי שהגעת ועמדת בתור שלא מקבלים אותך לטסט בגלל שאין תעודה מקורים של בעל הרכב, זה לא נעים.

 

כדאי להגיע מראש עם תעודה מקורית.

 

 

פורסם
ראיתי בשרשור שלך שרשמת שאפשר לעשות ביטוח עם רכב שרשום על שם ההורים רק עד גיל 35, זה מה שאמרו לך בישיר?.

בכל מקרה, יש לי כבר רכב על שמי עם עבר ביטוחי של שנתיים אם זה משנה משהו, מתכוון להחליף עם אבא שלי רכבים פשוט (אין לי בעיה להעביר לבעלותו את שלי כי הרכב ישן יחסית).

 

מה שנאמר לי בביטוח ישיר זה שעד גיל 35 אפשר להתייחס לעבר הביטוחי של ההורה שעל שמו הרכב כאילו זה העבר הביטוחי שלי, במידה ואני רשום בחברת הביטוח כנהג העיקרי ברכב.

פורסם

התשובה לשאלה טמונה באופי האנשים המעורבים.

יש אנשים שאתה יכול לתת להם את הרכב בשקט מוחלט ולדעת שהם אחראים ומסודרים, ואם תתעורר בעיה הם יקחו אחריות בלי לחשוב פעמיים.

יש אנשים שהם לא מסוג האנשים הראשונים, ועליהם לא הייתי סומך.

 

יותר מפעם אחת החלפתי עם אחי מכוניות כדי לטפל ברכב שלו, והשארתי לו את הרכב שלי. לשבועות. בלי שום חשש או דאגה. בעבר גנבו לחבר רכב, נשאר בלי מכונית. התחננתי בפניו שיקח רכב שהיה אצלי ללא שימוש. לקח, השתמש כמה שבועות, טיפל, סידר, דאג לשלם על נסיעה בכביש 6 וכד'. לא חששתי לרגע.

ויש אנשים אחרים.

 

עכשיו זה יותר האופי שלך ושל אביך, ומידת היכולת שלך לקחת אחריות על הכל כולל הכל. אם אתם כאלה - אל תעביר בעלות.

אם יש ולו צל של חשש שמערכת היחסים עלולה להיפגע - תעביר בעלות.

אין לזה שום קשר לכסף ולמתנה המאוד מאוד מכובדת ויפה שאביך נותן לך. חשוב שתדע שזו מתנה חריגה ומרשימה מאוד, וחשוב שתדע להעריך את זה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

חשוב שתדע שזו מתנה חריגה ומרשימה מאוד, וחשוב שתדע להעריך את זה.

 

 

 

ממש לא קשור לנשוא השירשור אבל תרשה לי להגיב לזה:

 

תלוי מאוד מה מקובל במשפחה ומה היחסים בין בני המשפחה.

 

אצלנו כל המכוניות שעברו בתוך המשפחה (מההורים לילדים, מהילדים להורים ובין האחים) עברו בלי שמישהו שילם למישהו שקל ואף אחד לא העלה בדעתו להעביר בעלות.

 

יותר מזה, הייתי אומר שבסביבה שלי זה הנורמה. דווקא לקנות בכסף רכב מבן משפחה מדרגה ראשונה זה חריג.

 

 

פורסם (נערך)
מה שנאמר לי בביטוח ישיר זה שעד גיל 35 אפשר להתייחס לעבר הביטוחי של ההורה שעל שמו הרכב כאילו זה העבר הביטוחי שלי, במידה ואני רשום בחברת הביטוח כנהג העיקרי ברכב.

 

הבנתי, אבל השאלה היא אם ברגע שאתה מבוטח בצורה הזו, האם אתה ממשיך לצבור עבר ביטוחי כשהרכב רשום על הורייך או שלא?.

 

בקשר לעניין המתנה, איך שאני גדלתי זה דווקא נראה לי מוזר אם אבא ימכור לבן שלו רכב שהוא גם ככה לא צריך.

אבל אצל כל אחד זה אחרת. יכול להיות שאני מפונק :wink:

עריכה אחרונה על ידי wzo4
פורסם

רוב החברות יקבלו כעבר ביטוחי גם אם אתה רק נהג נקוב בשם בפוליסה (לא בעל הפוליסה, רק רשאי לנהוג, נקוב בשם עם ת.ז. או מספר רשיון).

 

ההגבלה הזאת (בעלים של הרכב לעומת בעל הפוליסה) לא קיימת כלל בחלק מהחברות. יכול להיות גם שזה תלוי סוכן.

פורסם

כעיקרון, במצב רגיל ותקין אין סיבה טובה להעביר בעלות. חבל אפילו על אגרת העברת הבעלות.

 

אבל, שני שיקולים בעד כן להעביר יד:

 

1. אם תעבוד במקום עבודה שמשלם הוצאות רכב בתנאי שאתה מציג רישיון רכב על שמך - מדינת ישראל לדוגמה, ויש עוד רבים כאלה.

2. אם חס וחלילה, אתה יכול לדמיין מצב: אבא שלך שיזכה לחיים ארוכים, יחלה ולא יוכל להביע את רצונו שהרכב יהיה שלך, ובמקביל עלולים להיות אחים או בני משפחה אחרים שיטענו לזכויות על הרכב, עדיף למנוע את הוויכוחים האלה מראש על ידי העברת בעלות.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

גם אני זכיתי ואבי נתן לי את הרכב הישן שלו במתנה.

דבר ראשון העברתי בעלות.

מתוך התחשבות בו. שאם יהיו איזשהם עניינים עם הרכב, מקנסות טענות מענות ועד בכלל, זה לא יחזור אליו אלא אלי. מה שגם מאפשר לי להיות נדיב ולתת לחברים את הרכב כשצריך, אם יהיו בעיות זה אחריותי ולא יצער אותו. ההוצאה נראיתה לי שווה בדיוק כי קיבלתי מתנה נדיבה ואני מכבד אותה. גם לקבל מתנה כזו וגם שהאחריות תמשיך להיות שלו, לא נראה לי בלי סיבה מיוחדת. אבל כמו שבוקי אומר, כל משפחה ואיך שזה עובד אצלה.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

×
×
  • תוכן חדש...