Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב,

יש ברשותי רנו קליאו 0.9 טורבו, נאמר לי שהמדחס מזגן מקולקל וגורם לרכב לא לקרר בעמידה, האם כדאי להתקין חדש מחודש או משומש ?

ההבדל במחירים נראה לי די גדול, מה רמת האמינות של מחודש או משומש ?

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם אני עם קליאו זהה, המזגן לא מקרר בעמידה (של יותר מכמה שניות).

הקירור המיטבי ביותר הוא בירידה עם הילוך משולב וסל"ד גבוהה מבלי ללחוץ על הגז.

ברגע שלוחצים על הגז עוצמת הקירור יורדת.

 

לרכב הזה הרבה יתרונות, מזגן הוא לא אחד מהם.

פורסם

מה ההבדל במחירים?

כמה אחריות נותנים על מדחס חדש וכמה על משומש?

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
גם אני עם קליאו זהה, המזגן לא מקרר בעמידה (של יותר מכמה שניות).

הקירור המיטבי ביותר הוא בירידה עם הילוך משולב וסל"ד גבוהה מבלי ללחוץ על הגז.

ברגע שלוחצים על הגז עוצמת הקירור יורדת.

 

לרכב הזה הרבה יתרונות, מזגן הוא לא אחד מהם.

 

במקרה שלי הוא מוציא אוויר חם בעמידה, אפילו לא פושר... לא יכול להיות שזה מגיע ככה מהיצרן.

פורסם

אנשים תבינו, לקליאו 0.9 יש מזגן בינוני מאוד, אם אתם מתלוננים וחושבים שיש בעיה, ב 99 אחוז התשובה היא שככה זה.

 

ממליץ לך לבדוק לפני שאתה מחליף מדחס שאכן המזגן תקול ולא שהמוסך מחפש לך מה להחליף, זה מאוד יבאס אם גם לאחר ההחלפה המזגן יתפקד לך פחות או יותר אותו הדבר.

פורסם
במקרה שלי הוא מוציא אוויר חם בעמידה, אפילו לא פושר... לא יכול להיות שזה מגיע ככה מהיצרן.

 

אל תרוץ להחליף מדחס, באיזה מוסך אמרו לך את זה??

המזגן בקליאו לא מקרר, במיוחד לא בעמידה מוציא אוויר חם מבחוץ.

יצא לי לא מעט פעמים לתת סתם גז שחכיתי באוטו כדי שהמזגן יוציא אוויר קר.

 

דרך אגב אני חושב שאם המדחס היה תקול היית מרגיש גם בנסיעה ולא רק בעמידה.

פורסם

בקליאו 4 וקאפצור יש בעיה גדולה עם המדחסים.

עם מדחס תקין הקירור יהיה גם בעמידה וגם בנסיעה כאשר הקירור מפסיק לגמרי הבעיה במדחס.

בעיה מוכרת מאוד.

לאחר החלפת מדחס חובה לבצע לימוד לחצים ע"י סורק תקלות ייעודי, מדובר במדחס מפוקד מחשב ללא הלימוד הבעיה תישאר כמעט כפי שהייתה לפני ההחלפה.

פורסם

לא הגיוני שבעמידה יהיה אוויר חם.

אולי המזגן לא מקפיא אבל אוויר חם זה לא הגיוני.

 

בסנדרו, סנדרו סטוופאי 0.9 לא נתקלתי שבעמידה יש אוויר חם.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בשביל הסקרנות + מידע - מה שנת ייצור + ק"מ, של הרכבים הבעייתיים שלכם ? (אילו שציינתם פה בשרשור).

 

עליה לכביש בינואר 2015, ק"מ 84,000

פורסם

עובד במגרש, אכן המזגן לא קיים בקליאו, גרם לי לנסוע כמו מטורף כי לא קירר בחום שהיה, בעמידה חלונות נפתחו.

גרם לי להרגיש שנות ה80 90.

 

 

פורסם

המדחס שקיים ב 0.9 אותו דבר כמו ב 1.2?

כי ב 1.2 טורבו לא הייתה בעיה כזאת.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...