Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קליאו 2015 עם אותה בעיה.

לפעמיםהמזגן מקרר בסדר ובדכ בעמידה ברמזור, בנסיעה עירונית ובפקקים המדחס מפסיק לעבוד ויוצא אוויר חם.

הוחלף גז וזה לא פתר אץ הבעיה. מי אמר שהחלפת מדחס תעזור? זה כאילו מחשב מסויים ברכב אומר למדחס להפסיק לעבוד במצבים מסוימים.

פורסם
לפני 2 שעות, sstt כתב:

קליאו 2015 עם אותה בעיה.

לפעמיםהמזגן מקרר בסדר ובדכ בעמידה ברמזור, בנסיעה עירונית ובפקקים המדחס מפסיק לעבוד ויוצא אוויר חם.

הוחלף גז וזה לא פתר אץ הבעיה. מי אמר שהחלפת מדחס תעזור? זה כאילו מחשב מסויים ברכב אומר למדחס להפסיק לעבוד במצבים מסוימים.

הדבר מוכר.

בגלל חוסר בכוח מחשב מנתק מדחס בעזרת תוכנה,ניתן גם לנטרל ניתוקים על ידי שינוי טרמורזיסר שנמצא במאייד ,אותה בעיה קיימת הרכבי דאציה עם בנזין וגם קנגו.

שוב,אף אחת במורשה לא יתעסק עם זה.

צריך לחפור לבד .

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 5 שעות, alechko01 כתב:

הדבר מוכר.

בגלל חוסר בכוח מחשב מנתק מדחס בעזרת תוכנה,ניתן גם לנטרל ניתוקים על ידי שינוי טרמורזיסר שנמצא במאייד ,אותה בעיה קיימת הרכבי דאציה עם בנזין וגם קנגו.

שוב,אף אחת במורשה לא יתעסק עם זה.

צריך לחפור לבד .

אז לאיזה סוג מוסך אני צריך ללכת? מי שמתמחה במיזוג אוויר לרכב או למוסך כללי שאינו מורשה?

פורסם (נערך)
בתאריך 18.5.2020 בשעה 17:30, sstt כתב:

אז לאיזה סוג מוסך אני צריך ללכת? מי שמתמחה במיזוג אוויר לרכב או למוסך כללי שאינו מורשה?

אני לא יודע להגיד לך לאיזה מוסך ללכת , כמובן למערכות מיזוג אוויר ולא סתם מוסך אבל אני לא בטוח שתקבל מענה לסוגיה הזאת.

לפעמים יש צורך בשינוי תכני או תוכנה ,כמו שאמרתי אם פעולה של מזגן נפסקת בגלל חוסר כוח אז  כך זה תוכנן במפעל ואז דרוש ידע והבנה מעבר למצב או תקלה רגילה.

אני מכיר מספר אנשים שביצעו לבד שינוי על ידי שינוי טרמורזיסטור + נגד ואז מזגן לא מפסיק לעבוד, להגיד שזה טוב ותיקני ,אני לא.

עריכה אחרונה על ידי alechko01
פורסם
בתאריך 22.5.2020 בשעה 09:53, AL-GATO כתב:

אצלי גם שהמדחס ממשיך לעבוד פיזית, אין קרור.. לפעמים בא והולך. בדקתי גז ואין בעיה. כנראה שסתום

אז החלפנו שסתום שבוע שעבר, המיזוג קצת יותר קר אבל עדיין הבעיה חוזרת בפקקים ורמזורים.. מייאש

פורסם

יצא לי בעבר לשוחח עם אורן (מ"אורן שרותי רכב" בחולון) על הנושא הזה, ולזכרוני הוא אמר לי שהמדחסים האלו לא בדיוק עובדים כמו יתר המדחסים הרגילים (אני לא יודע אם אני מדייק כי זה היה מזמן - אבל אני חושב שהוסבר לי שיש להם איזה חלק חשמלי פנימי בתחתית הציר של המדחס, שהוא בד"כ הגורם לבעיה. ממה שאורן סיפר לי אז - אין לזה פתרון לתיקון ומחליפים את המדחס כולו).

לדעתי כדאי להרים אליו מחר טלפון ולדבר איתו, אני זוכר שיש לו ניסיון בעניין הזה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
בתאריך 23.5.2020 בשעה 18:01, sstt כתב:

אז החלפנו שסתום שבוע שעבר, המיזוג קצת יותר קר אבל עדיין הבעיה חוזרת בפקקים ורמזורים.. מייאש


דכאון. מה מתכוון לעשות?

פורסם

הקליאו שיש אצלי 1.2 שנת 2018 
בימים החמים נכנסתי לרכב הנעתי אותו הדלקתי  את המיזוג לאחר 3 דקות כבר הורגש שיפור בין האש שהיה לפני ההפעלה ולאחר, אומנם לא הקפיא (אני גם לא אוהב מקפיא)
אבל היה נהדר ונח.
וגם כשעמדתי בפקק לא הרגשתי שינוי - האוטו היה נעים ועוד אפילו קצת העלתי את הטמפ'..  

פורסם

היי,

 

אני בעלים של קליאו 2015 ובדיוק השבוע נתקלתי באותה בעיה.

קיבלתי המלצה לאחד שמבין פה באשדוד והלכתי אליו.

הוא החליף לי שסתום ויסות על המדחס ומאז המזגן חזר לתפקוד טוב מאוד.

הסיפור הזה עלה לי 700 שח ובמוסך הראשון שהלכתי אליו רצו להחליף את כל המדחס ב3500 שח.

מקווה שיחזיק מעמד המזגן.

  • רעיון טוב! 1
  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
היי,
 
אני בעלים של קליאו 2015 ובדיוק השבוע נתקלתי באותה בעיה.
קיבלתי המלצה לאחד שמבין פה באשדוד והלכתי אליו.
הוא החליף לי שסתום ויסות על המדחס ומאז המזגן חזר לתפקוד טוב מאוד.
הסיפור הזה עלה לי 700 שח ובמוסך הראשון שהלכתי אליו רצו להחליף את כל המדחס ב3500 שח.
מקווה שיחזיק מעמד המזגן.
אמנם עברה עוד מעט שנה.
אבל אשמח לעדכון בנושא, לאחרונה הנושא עלה וצף בכמה רכבי רנו של חברים , שסובלים מאותה התופעה.


Sent from my HTC U Ultra using Tapatalk

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם (נערך)

אהלן 

 

המזגן מחזיק מצוין שום בעיות לא התגלו מאז. 

מציע לך לבדוק איתם באתר רנו ישראל אם יש קריאת ריקול להחלפת המדחס( מסתבר שעל שלי הייתה וגיליתי את זה אחרי שתיקנתי כבר)

עריכה אחרונה על ידי Naor10
פורסם

תודה על המידע לגבי ריקול.

הועבר למתלונני המזגן.

עד כה מתוך 3 בעלי קליאו, 2 אכן דרושים לריקול מזגן (מנוע 0.9).

השלישי, בעל מנוע 1.2 לא נדרש.

אעדכן בהמשך מה בוצע עבור אלו שנדרשו.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

×
×
  • תוכן חדש...