Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ממליץ למי שיש ריקול להתקשר לקרסו ולבדוק, אצלי באתר שלהם מופיע ריקול למדחס לאחר שיחה איתם זה עבור סוג שילדה מסויימת ולשלי אין ריקול.

יש לי קליאו 0.9 2014 כבר 3 שנים,נסיתי הכל המזגן פשוט גרוע

עריכה אחרונה על ידי raz2058
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תודה על המידע לגבי ריקול.

הועבר למתלונני המזגן.

עד כה מתוך 3 בעלי קליאו, 2 אכן דרושים לריקול מזגן (מנוע 0.9).

השלישי, בעל מנוע 1.2 לא נדרש.

אעדכן בהמשך מה בוצע עבור אלו שנדרשו.


מעדכן, אף אחר מבעלי הקליאו בפועל אינו נדרש לריקול.

בשיחה עם נציג היבואן, עולה כי מדובר על שגיאה באתר בשיוך הריקול.
כאשר בפועל בבדיקה לפי מספרי שלדה אין כלל ריקול נדרש.


תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם
לפני 3 שעות, raz2058 כתב:

מישהו הצליח לעלות על פתרון שאינו כולל החלפת מדחס?

בכ 98% מהמקרים שאני נתקל בהם בבעיות המיזוג ברכב זה מסתיימות ללא החלפת מדחס.

פורסם
לפני כשעה, ba323f כתב:

בכ 98% מהמקרים שאני נתקל בהם בבעיות המיזוג ברכב זה מסתיימות ללא החלפת מדחס.

 

המזגן מקרר רק בטורים גבוהים (ועדיף בירידה+ שילוב הילוך נמוך)

בעמידה מוציא אוויר אלה אם לוחץ גז ומעלים את התורים סביבות 3-3 וחצי

הגז ברכב תקין (נבדק)

מה יכולה להיות הבעיה? אם יש בכלל, בכל ה3 וחצי שנים שיש לי את הקליאו 14 0.9 שמגיע הקיץ אני מחכה לחורף.

פורסם

מקפיץ את האשכול. במטרה לשאול שאלה.

אני בעלים של רנו קליאו 2015 1.2 

המזגן עובד מצויין ואין לי כול בעיות טפו טפו טפו 🙃

לפני כ 4 חודש בערך התקשרתי לקרסו כי קראתי פה באתר שניתן לבדוק אם יש ריקול לרכב או לא. וסתם החלטתי לבדוק אם היה לי ריקול לרכב.

וכן היה ריקול למדחס מזגן ברכב שלי. אז התקשרתי אליהם רק מתוך סקרנות למרות שהמזגן כן עובד בסדר גמור.

ואני זוכר בשיחה שהנציגה אמרה לי שכן יש ריקול על מדחס מזגן ושאלה אם אני רוצה לקבוע תור באחד המוסכים המורשים על מנת להחליפו....

אחרי שקראתי את הדיון הזה בתחילת שבוע מן הסתם התקשרתי לקרסו אתמול וכמו שאנשים אמרו,הם הורידו את הריקול ופשוט נאמר לי שזאת היייתה טעות במערכת. כמה שניסיתי להוציא יותר מידע מהם לא אמרו לי שום דבר חוץ מזה.

אותי רק מעניין לדעת דבר אחד,אוליי יש דברים שאני לא יודע אלהים אבל הרי לא יכול להיות שסתם ככה מוציאים ריקול וכמו שאמרתי לפני בערך 4 חודש אמרו לי ושאלו אם אני רוצה להחליף מדחס מזגן בחינם על חשבון היבואן,ואמרו שאני רק צריך להגיד כן...''רק תגיד כן ונקבע לך תור במוסך מורשה'' מילים שלהם לפני ארבעה חודש.

ופתאום הורידו את הריקול,משום מה זה לא מסתדר לי. למה? לא יכול להיות ואיך שנראה לי שזאת הייתה "טעות במערכת'' 

האם למישהו יש דעה אחרת חוץ מ''טעות במערכת''? כי לי זה לא מסתדר בכלל.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מקפיץ גם בשביל לקבל המלצה, בעל רנו קליאו 1.2 (2014). גם אצלי תפוקת המזגן ירדה באופן משמעותי בתקופה האחרונה, המזגן מצליח לקרר רק בערב, אם נחנה בצל או בסל"ד גבוה. מה שמוזר שתוך כדי הנסיעה התפוקה שלו אפילו יורדת (בבדיקה אחרי חניה בצל). פניתי למוסך במישור אדומים ונאמר לי אחרי בדיקת דליפות ומילוי גז שיש להחליף מדחס (לחצי יניקה לא תקינים).

יש סיכוי שהבעיה בחיישנים או בשסתום ולא במדחס? מישהו יכול להמליץ על מוסך טוב בירושלים?

פורסם
לפני 3 שעות, yinonoz כתב:

מקפיץ גם בשביל לקבל המלצה, בעל רנו קליאו 1.2 (2014). גם אצלי תפוקת המזגן ירדה באופן משמעותי בתקופה האחרונה, המזגן מצליח לקרר רק בערב, אם נחנה בצל או בסל"ד גבוה. מה שמוזר שתוך כדי הנסיעה התפוקה שלו אפילו יורדת (בבדיקה אחרי חניה בצל). פניתי למוסך במישור אדומים ונאמר לי אחרי בדיקת דליפות ומילוי גז שיש להחליף מדחס (לחצי יניקה לא תקינים).

יש סיכוי שהבעיה בחיישנים או בשסתום ולא במדחס? מישהו יכול להמליץ על מוסך טוב בירושלים?

בקבוצה של רנו בפייסבוק טוענים שיש בעיה ידועה וצריך להחליף שסתום מדחס ולא מדחס סדר גודל של 700-800 שח

אני עדיין לא ביצעתי את ההחלפה, שאחליף אעדכן.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

יש לי רנו קפצור 2014 מנוע 1200 טורבו לפני כמה חודשים הכנסתי את מספר הרכב באתר של רנו והיה כתוב שיש ריקול למדחס מזגן. עכשיו כתוב שאין ריקול. המזגן לא מקרר בזמן עמידה בפקקים וברמזורים רק בנסיעה. האם יש למישהו פיתרון? תודה.

פורסם

סביר להניח שאין ריקול, זה תקלה באתר.

צור קשר עם שירות לקוחות יסבירו לך יפה יפה שאין שום ריקול להחלפת מדחס עבור הרכב שלך.

 

אם כבר העלת את הנושא, מעדכן שהחלפתי שסתום בעלות 1,100 ש"ח כולל.

המזגן, שבחודשים האחרונים קירר בעיקר בסל"ד גבוהה - עכשיו מקרר גם בעמידה ממושכת במקום)

 

המזגן עדיין חלש ולא מספק בימים חמים אבל הרבה יותר טוב ממה שהיה.

 

אנשי המקצוע מכירים את הבעיה בעל פה.

איך שהקליאו הגיע למזגניסט, הוא כבר כיוון לשם, רק בדק שזה לא גז, וישר הלך על השסתום.

 

סיפר שעד לא מזמן היו מחליפים מדחס בעלות של פי 4 מזה.

שיתף שבחלק ממוסכי היבואן זה עדיין הנוהל.

×
×
  • תוכן חדש...