Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

0.9 ו 1.2 אותו מדחס בדיוק.

הבעיה היא נטו במדחס אין דבר כזה מזגן לא מקרר ועוד מוציא חום.

 

אלא אם כן יש בעיה אחרת של תריס תפוס או משהוא כזה שלא נתקלתי.

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
0.9 ו 1.2 אותו מדחס בדיוק.

הבעיה היא נטו במדחס אין דבר כזה מזגן לא מקרר ועוד מוציא חום.

 

אלא אם כן יש בעיה אחרת של תריס תפוס או משהוא כזה שלא נתקלתי.

 

 

הכוונה היא שהרכב לא מוציא אוויר חם כאילו הוא על חימום, אלה מוציא אוויר ופשוט האוויר עצמו חם כנראה מבחוץ או מתוך הרכב שהתחמם (זה קורה בשניות שאין מזגן)

 

בטורים גבוהים המזגן מקרר אבל לא מספיק הוא חייב להיות עלי שארגיש ואיך שעוצר הקירור מספיק ויוצא אוויר.

בדקתי את זה עם עוד 3 בעלים של קליאו ולכולם זה ככה.

פורסם

אבא שלי מחזיק קליאו סטיישן 1.2 טורבו, אמנם המזגן לא מקפיא, אך גם בעמידה לא הרגשתי שמתחיל להיות חם ברכב.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

חברים, בכדי שלא מבזבז כסף לחינם, יש לכם המלצה על מישהו שיוכל לבדוק את הנושא לעומק?

בדקתי במוסך לב גן בירושלים ונאמר מדחס מזגן לא תקין לאחר שחובר למכשיר יעודי, כנ"ל במוסך אריה ובני שם מילאו גז וזה לא עזר.

אני מירושלים

פורסם

יכול להיות שכן יש בעיה אם האוויר שאתה מרגיש הוא חם. אצלי בעמידה (במיוחד כשהסטרס סטופ עובד) עוצמת הקירור יורדת וצריך ממש לקרב את היד לתריס כדי להרגיש שיוצא אוויר אבל בשום שלב אין אוויר חם.

פורסם
יכול להיות שכן יש בעיה אם האוויר שאתה מרגיש הוא חם. אצלי בעמידה (במיוחד כשהסטרס סטופ עובד) עוצמת הקירור יורדת וצריך ממש לקרב את היד לתריס כדי להרגיש שיוצא אוויר אבל בשום שלב אין אוויר חם.

 

במזג אוויר הנוכחי הוא פשוט חם כל הזמן, המזגן אפילו לא מוציא אוויר פושר, רק חום...

לא רוצה לחכות ליולי-אוגוסט לראות מה קורה.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

היי,

 

גם ברשותי יש קליאו 2014 טורבו 1.2 עם אותם בעיות מיזוג, האם מישהו כאן טיפל בזה ויודע להגיד מה בדיוק הבעיה?

פורסם

עדכון קטן

לקחתי את הרכב למוסך גבע כדי לטפל הקליאו ולהחליף מדחס מזגן, שמו גז והחליפו מדחס ובינתיים הרכב מקרר אפילו בעמידה ובחום של צהריים.

נקווה שימשיך ככה ותודה למוסך גבע

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אני לא יודע אם זה אותה בעיה עם המדחס כמו שמדברים פה אבל בחודשיים שלושה האחרונים בקליאו אצלי בעמידה ורק אחרי 2-3 דקות של עמידה(בין אם בפקק או בצד הדרך) הרכב פשוט מתחיל להכניס אוויר חם מבחוץ, ברמה שהחלונות מתמלאים באדים מבפנים בגלל החום שנכנס והפתרון הוא לשלב לp ללחוץ קצת גז בסרק ל10-20 שניות והרכב מקרר לעוד 2-3 דקות עד שהחום חוזר.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
אני לא יודע אם זה אותה בעיה עם המדחס כמו שמדברים פה אבל בחודשיים שלושה האחרונים בקליאו אצלי בעמידה ורק אחרי 2-3 דקות של עמידה(בין אם בפקק או בצד הדרך) הרכב פשוט מתחיל להכניס אוויר חם מבחוץ, ברמה שהחלונות מתמלאים באדים מבפנים בגלל החום שנכנס והפתרון הוא לשלב לp ללחוץ קצת גז בסרק ל10-20 שניות והרכב מקרר לעוד 2-3 דקות עד שהחום חוזר.

אותה בעיה

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
עדכון קטן

לקחתי את הרכב למוסך גבע כדי לטפל הקליאו ולהחליף מדחס מזגן, שמו גז והחליפו מדחס ובינתיים הרכב מקרר אפילו בעמידה ובחום של צהריים.

נקווה שימשיך ככה ותודה למוסך גבע

 

כמה זה עלה?

כפיר הג'ינג'י

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ.
רנו קילאו 2014 במצב חדש (50K קילומטראז) נוקה פילטר אוויר.
הרכב מתחיל לקרר רק אחרי עשר דקות של נסיעה, וגם אז בקושי.

מה הוחלט? שסתומים במדחס,המדחס כולו או בכלל גז?

  • מעניין 1
×
×
  • תוכן חדש...