Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לוי יצחק - פולקסווגן מול פיג'ו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שאני הולך להגיד כאן לא יפתיע אף אחד, והאמת שגם לא אותי.

ובכל זאת:, ברשותכם אני בהלם.

ב-2014, כשרציתי לרכוש רכב חדש ההתלבטות שלי היתה בין שתי יריבות טיפוסיות לאותה תקופה : גולף 1.4 122 כ"ס, לבין 308 1.2, 130 כ"ס.

הן פחות או יותר היו באותו מחיר (130k פלוס), אותה רמת אבזור אותם ביצועים. הכי "ראש בראש".

בחרתי בפיג'ו בזכות פירגונים מקיר לקיר בארץ ובחו"ל , כולל "רכב השנה" אז, למרות שצפיתי שהשוק הלא ממש אינטילגנטי בארץ ישמור הרבה יותר על ערכה של הגולף.

עכשיו שמישהו יסביר לי...

52K מול 67K לפני שקלול.

הפרש של לא פחות מ-15,000 שקלים בין השתיים!!

סיבה אחת כן אינטילגנטית להפרש המטורף הזה??

או שאולי לוי יצחק עצמו מפריז בשטחיות ובטיפשות של קהל הקונים? (או לא בונה נכון את הסקרים שלו??)

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם תעיין במחירון של טויוטה קורולה, או כל רכב סחיר אחר ברמה דומה מאותה שנה, אני צופה שתעשה מדורת ל"ג בעומר מהמחירון (וגם בעלי פולקסווגן גולף לצורך העניין).

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

מצד אחד הגולף בעלת שם של איכות גרמנית ומנגד צרפתית עם תדמית בעייתית.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מצד אחד הגולף בעלת שם של איכות גרמנית ומנגד צרפתית עם תדמית בעייתית.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

 

... במסגרת הקיבעון והשטחיות של "חוכמת ההמונים". נתפסים לתובנות ידועות משנות ה-80 וה-90 של האלף הקודמת, ולא ממש טורחים להתעדכן.

פורסם

במקרה של הגולף מול ה 308 זה הכל סטיגמה, הרי הגולף לא אמינה יותר (אמינה פחות למען האמת) ולא בהכרח איכותית יותר (לא שאיכות זה בכלל מדד בדברים האלה) אז למה?

 

כי זה רכב צרפתי, זה הכל.

 

המחירון של הקורולה כנראה יותר מוצדק ביחס לשאר הרכבים בגלל יתרון האמינות בממוצע, אם תקנה קורולה אז ככל הנראה היא תחזיק יותר ותעשה פחות בעיות בזכות האופי הפשוט יותר והאמין יותר של הרכב הזה.

פורסם

אתה זורע לי מלחמעל הפצעים. המחירון של הקליאו rs שלי אולי יהווה חצי מהמחירון של פולו gti בעלת אותם מאפיינים.

המחירון במעמד המכירה אצלי לא רלוונטי אבל בנושא הביטוח את הכאפה של החיים אני בהחלט חוטף

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
מה שאני הולך להגיד כאן לא יפתיע אף אחד, והאמת שגם לא אותי.

ובכל זאת:, ברשותכם אני בהלם.

ב-2014, כשרציתי לרכוש רכב חדש ההתלבטות שלי היתה בין שתי יריבות טיפוסיות לאותה תקופה : גולף 1.4 122 כ"ס, לבין 308 1.2, 130 כ"ס.

הן פחות או יותר היו באותו מחיר (130k פלוס), אותה רמת אבזור אותם ביצועים. הכי "ראש בראש".

בחרתי בפיג'ו בזכות פירגונים מקיר לקיר בארץ ובחו"ל , כולל "רכב השנה" אז, למרות שצפיתי שהשוק הלא ממש אינטילגנטי בארץ ישמור הרבה יותר על ערכה של הגולף.

עכשיו שמישהו יסביר לי...

52K מול 67K לפני שקלול.

הפרש של לא פחות מ-15,000 שקלים בין השתיים!!

סיבה אחת כן אינטילגנטית להפרש המטורף הזה??

או שאולי לוי יצחק עצמו מפריז בשטחיות ובטיפשות של קהל הקונים? (או לא בונה נכון את הסקרים שלו??)

 

לא רק שההבדל במחירון הוא 15 אלף בין ה-2, אלא שכניראה הגולף תימכר במשהו שיותר מתקרב למחירון הנ"ל מאשר הפיז'ו למחירון שלה.

 

בלי להעליב, אבל אם עוד איכשהו בתור משומשת אני יכול להבין את מי שקונה פיז'ו, אבל בתור חדשה? חייב להיות ממש חובב צרפתיות או שלא אכפת מהכסף

פורסם

או שאתה קונה רכב שמוצא חן בעיניך למרות הידיעה שתאבד כסף, אתה בשנים שהרכב אצלך אתה תהנה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני לא מתבייש להגיד את זה לוי יצחק זה המחירון רכב הכי לא אמין שיש, הבן אדם שמאי בעיקר של חפצי היסטוריה ודברי ערך ועשו אותו כמומחה גדול ברכבים, למה באירופה מסתכלים אך ורק על קמ"ז שפה מתחילים להתעסק במסביב של הרכב לגבי השווי שלו?

פורסם

רוב הרכבים המודרנים, במיוחד כאלה באותה תצורה(תיבת הילוכים מודרנית, מנוע טורבו קטן) דומים מאוד. אני באמת מתקשה לחשוב שמי שיקח את הגולף יתבאס מאוד שהוא לא לקח את ה-308, ולהפך.

פורסם (נערך)

לא מזמן כתבתי פה לגבי הרכב שלי והמסקנה היתה אותה מסקנה . כשקניתי את האוריס בנזין שלי היא עלתה 130 .

אוריס היברידי שמפוצצות במגרשי ליסינג עלתה 135 .

מזדה 3 שגם מלאה במגרשי ליסינג עלתה 132 אם אני זוכר נכון.

קורולה חדשה עלתה 130 .

קורולה מזדה ואוריס היברידית בחודש שעבר עלו בין 90 ל 95 .

הרכב שלי שלא נפוץ בליסינג ולכאורה אין לשמאי הלאומי אינטרס לשמור על המחיר שלו כדי לנפח את המאזנים של המגרשים נחתך במחיר וירד ל 75.

מדובר על שנתון 2016 .

3 רכבים שאיבדו כ 40000 שח ב 3 שנים , שזה די הגיוני , והרכב שלי שאיבד 65000 באותה תקופה .

עריכה אחרונה על ידי nepet

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

יכול להיות שיש טעויות במחירון או שיש טעויות בציבור שרוכש את המכוניות..

 

היה פה שירשור ששאל איך יכול להיות שעדיין כל היצרניות והיבואנים ממשיכים למכור רכבים?

הרי יש יבואנים שלא שמים XXX על הלקוחות שלהם, ויש יצרנים שממשיכים לייצר Xבל ועדיין במחיר המתאים,

או באיבזור המתאים הרכבים ימשיכו להימכר!!

 

אני יכול רק לספר את הסיבות של 2 חברים שמכורים לסקודה/סיאט וכדומה..

 

שאלתי אותם למה הם ממשיכים לרכוש כל 3 שנים רכב חדש מאותו יבואן?

ולמה תמיד בסוף ה-3 שנים הם רצים ועושים טרייד אין ומפחדים להמשיך להחזיק ברכב מעבר למספר שנים..

וכל פעם הם בוכים שהרכב צלצל במחירון ...ולוי יצחק אוהב את טויוטה או שטויוטה משלמים לו ולכן הקורולות לא צוללות..

 

בקיצור התשובה שלהם הייתה... הם לא מתקרבים לפח על גלגלים הזה שנקרא קורולה..

הם צחקו על המנוע 1600 אטמוספרי של הקורולה שלי... התרברבו בגיר המשוכלל שלהם

ובמנועי טורבו עם מיטב החידושים ..

 

והצהירו שהם מוכנים לספוג את ירידת הערך .. אבל לנסוע בפאר היצירה .. עם חיישנים / מצלמות /חנייה אוטומטית

ועוד פיצרים שאין בקורולות..

בקיצור... העם אשם!! ציבור הקונים יד ראשונה. מוכן לשלם עוד 15 אלף ירידת ערך ב 3 שנים על מנת לנסוע

ברכב מאובזר יותר.

לא יודע בדיוק מה ההבדלים בגולף לעומת הפיג'ו ... אבל כנראה בשוק היד השנייה מעריכים רכב אחד יותר מהשני...

מסיבות מסויימות

פורסם
מה שאני הולך להגיד כאן לא יפתיע אף אחד, והאמת שגם לא אותי.

ובכל זאת:, ברשותכם אני בהלם.

ב-2014, כשרציתי לרכוש רכב חדש ההתלבטות שלי היתה בין שתי יריבות טיפוסיות לאותה תקופה : גולף 1.4 122 כ"ס, לבין 308 1.2, 130 כ"ס.

הן פחות או יותר היו באותו מחיר (130k פלוס), אותה רמת אבזור אותם ביצועים. הכי "ראש בראש".

בחרתי בפיג'ו בזכות פירגונים מקיר לקיר בארץ ובחו"ל , כולל "רכב השנה" אז, למרות שצפיתי שהשוק הלא ממש אינטילגנטי בארץ ישמור הרבה יותר על ערכה של הגולף.

עכשיו שמישהו יסביר לי...

52K מול 67K לפני שקלול.

הפרש של לא פחות מ-15,000 שקלים בין השתיים!!

סיבה אחת כן אינטילגנטית להפרש המטורף הזה??

או שאולי לוי יצחק עצמו מפריז בשטחיות ובטיפשות של קהל הקונים? (או לא בונה נכון את הסקרים שלו??)

נראה לי שמחירון נקבע לפי ביקוש לא?!

ולכן זה לא קשור ליצחק לוי ישירות

מה לעשות שעם ישראל מקובע ולא עומד בתור בלובינסקי לרכוש מכונית

וגם למכור אותה צריך הרבה סבלנות בלשון המעטה...

אולי ה3008 תשנה כיוון

פורסם

מניח שידעת לאן אתה נכנס כשקנית את הרכב. לקנות משפחתית בימינו זה לירות לעצמך ברגל, לקנות משפחתית האצ׳בק צרפתית זה למסור את עצמך לדעאש.

 

בתור מישהו ששוקל לקנות 308 מיד 2 בשנה הבאה אני שמח ששום דבר לא השתנה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
נראה לי שמחירון נקבע לפי ביקוש לא?!

ולכן זה לא קשור ליצחק לוי ישירות

מה לעשות שעם ישראל מקובע ולא עומד בתור בלובינסקי לרכוש מכונית

וגם למכור אותה צריך הרבה סבלנות בלשון המעטה...

אולי ה3008 תשנה כיוון

 

זה בדיוק מה שרציתי לכתוב.

מחירון לא נקבע על סמך אמינות או כמה עם ישראל אוהב/שונא פיג'ו/פולקסווגן.

המחירון אמור לשקף ביקוש. פולקסווגן גולף היא מכונית מבוקשת, פיג'ו 308 פחות מבוקשת.

לגבי לא קשור ללוי יצחק ישירות, כמובן שאף אחד מאיתנו לא יכול להוכיח שיש מניעים נסתרים בקביעת מחיר מחירון של דגם כזה או אחר אבל דוגמה כמו שהביא nepet בהחלט מעוררת תהיות בנוגע לאופן חישוב וקביעת מחיר המחירון.


×
×
  • תוכן חדש...