Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הופיע בכמה אתרים שמן חדש תוצרת רוסיה lukoil genesis.

רשום עליו שהוא סינטטי מלא ועם הרבה אישורים.

חיפשתי חוות דעת עליו .. אבל באתרים בעברית אין כלום, וגם באתרים באנגלית אין כלום.

אני מניח שבפרומים ברוסית כן כותבים עליו, אבל לצערי אני לא יודע רוסית.

 

מישהו מכיר? מישהו העז לנסות ?

 

 

http://www.justmotor.co.il/product/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%98%D7%99-5w30-%D7%97%D7%91%D7%A8%D7%AA-lukoil-genesis

פורסם

מעניין אם יש קשר לחברת הענק LUK, הלוגו די דומה.

 

לפי מה שאני קורא היא החברה הכי גדולה לייצור נפט ברוסיה.

 

מהיכרות אישית עם אבי חלפים - הוא לא מתעסק עם יבואנים או חברות לא מהטופ.

פורסם

זה קונצן הנפט בין הגדולים בעולם, מקום שני או שלישי אחרי קונצרן רוסי אחר Gazprom שגם השמנים שלו מיובאים לארץ.

 

 

אין קשר לחברת LUK.

 

קונצרן Lukoil קיים משנת 1991, שם הקונצרן מורכב מהאותיות הראשונות של ערים ברוסיה שעוסקות בהפקת נפט והמילה oil.

 

בגדול חוות דעת עליהם ברשת טובות כשמן דרג ביניים במחיר תחרותי. צריך לקחת בחשבון שרוב ה"מדגם" מורכב ממכוניות יחסית פשוטת ולא חדשות.

 

 

פורסם

סדרת ג'נסיס מכילה בתוכה עשרות סוגי שמנים שונים ובאתר הזה מופיע רק אחד מהם.

השמן הזה מצויין, כמו שציינו מעלי חברת ענק רוסית שמתעסקת בדלקים ונפט (בטופ 10 בעולם).

לפי מה שאני יודע אין לחברה הזאת טכנולוגיות מיוחדות, השמנים האלה סטנדרטים לחלוטין.

כמובן שהם מאושרים רשמית אצל יצרניות הגדולות כמו שהם מציינים במפרט של השמן,

ובפועל ברוסיה משתמשים בהם במוסכים מורשים, גם של רכבי יוקרה.

לסיכום, אלטרנטיבה טובה לשמנים כמו יורול, צ'מפיון וכל שאר השמנים הזולים.

×
×
  • תוכן חדש...