Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

UFC ראש בראש - מקגרגור או חביב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
איך אני מתגעגע לימים היפים של ה-UFC

אנדרסון סילבה, ויטור בלפורט, מייקל ביספינג, קיין ולסקז, פורסט גריפין, ליוטו מצ'ידה, ג'וג' סנט פייר, מירקו קרו קופ.

היום אני כבר ממש רחוק מזה, רואה תקצירים פה ושם ולא מעבר.

 

לא רק אתה, רובם ככה. גם אני ממעט לראות UFC. בעבר הייתי מחכה "בכסיסת ציפורניים"

לראות קרב של אנדרסון סילבה אפילו באמצע הלילה. אין היום לוחמים כאלו וגם לא יהיו כנראה.

 

לוחם היחידי שאני עדיין מוכן להתעורר עבורו לפנות בוקר בעידן הנוכחי - זה ג'ון ג'ונס הגדול.

פורסם

אני עוקב עוד מאז ימי הבושידו העליזים, כן, כבר אז הייתי צופה בקלטות...

 

לפני כמה זמן צפיתי ביוטיוב, להבדיל, בקרב האחרון, או אחד האחרונים, של טקאדה במסגרת ה-MMA.

 

בכיתי מרוב עצב.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אתה מזכיר לי את הימים הנפלאים (אבל האכזריים) של פרייד. שוט יפני, איך חוקים כמעט,אין סיבובים עד שהיריב נופל או נכנע, מותר לבעוט לפנים שהיריב שוכב על רצפה, אין משקלים, בקיצור סדום ועמורה...

אבל איזה יופי של קרבות שרק האמיצים באמת שרדו.

 

גרייסי מכניע לוחם ששוקל כמעט כפול ממנו לאחר שהוא רוכב עליו 15 דקות מלאות וחובט בו ללא רחם

וגרייסי כמובן לא נכנע (מה פתאום) משום מקום הוא עושה חניקת צוואר עם הרגל וסוגר עניין. לוחם ענק.

פורסם

אנדרסון סילבה הוא בהחלט ה-GOAT.

הוא הוכיח שהמטריקס קיים.

 

ג'ון ג'ונס הוא ילד עם כישרון ענק, שירק על כל הזדמנות שהוא קיבל בחיים, והוא קיבל הרבה.

אני לא מתרגש לקראת החזרה הצפויה שלו והייתי מעדיף שהוא יעבור להילחם ביפן.

פורסם
זוכרים את פיודור?

מפלצת

סיים עם 37-5 בקריירת ה-MMA אאל"ט

[video=youtube;ggcU-bXXO9Q]

משהו כנראה שכח להודיע לו כי יש לו קרב שבוע הבא...

 

http://www.bellator.com/events/6litir/bellator-208-fedor-vs-sonnen

 

עדיין ממשיך.

 

לדעתי היו גדולים ממנו , אבל בהחלט כל חברי מברהמ מעריצים אותו ברמות היסטריות ומחזיקים תירוץ על כל הפסד שלו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

פאק פאק פאקיטי פאק.

 

מציע לא לתת ספויילרים כדי שמי שלא ראה יוכל להשלים.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

לא הצלחתי לראות כי אין לי ערוצי ספורט.

אבל כן הצלחתי לראות ממש כמה שניות אחרונות אחרי שהתייאשתי למצוא לינק לקרב, זה עלה בסוף.

מה אומר ומה אגיד...לא חשבתי שזו תהיה התוצאה.

 

הייתה מהומה בסיום ובעקבותיה לא הוענקה חגורת האליפות.


×
×
  • תוכן חדש...