Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

UFC ראש בראש - מקגרגור או חביב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צודק לגמרי

מקרגור יודע ללכת מכות בעמידה טוב, נקודת התורפה שלו זה על הרצפה בדרך כלל. כמדומני כל ההפסדים שלו היו בחניקה בלבד.

אבל רואים שהוא זלזל, הרבה הגנה לא מספיק התקפה ולא נראה בכושר (איפה הסדרת אגרופים שאנחנו רגילים לראות לעזאזל?), אני גם חושב שבעמידה היה לוקח אותו.

Opel Adam S 2017

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לזה חיכיתי.

ג'ון ג'ונס חוזר לאוקטגון לקרב על האליפות אחרי השעיה ארוכה עקב שימוש בסמים.

תגידו שיש משהו טוב יותר!? איזה קאמבק ענק.

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5368354,00.html

 

יפגוש את אלכסנדר גוסטפסון (The Mauler) היחידי שהצליח לעמוד מולו בקרב גדול

שהוכרע לטובת ג'ון ג'ונס בנקודות,בצדק.

 

תרשמו ביומנים - 29/12/18. אני כבר במתח.

 

מת לראות אותו מול ברוק לסנר השחצן איך הוא מפרק אותו...

 

מזה הכי נהניתי.

 

vxy8dahioqtlgnirlfo6.jpg

 

 

 

 



פורסם

ראיתי את זה כבר אתמול, וזה שוב מדהים אותי במובן השלילי.

 

אין ללוחמים דוגמת חביב מקום ב UFC. לדעתי צריך לקחת לו את החגורה למרות שזה צעד חריג

אבל אין ברירה אחרת - אם רוצים שהענף הזה ישמור על פופולריות. יש גם ילדים שרואים את זה

וגם מתאמנים באומנות לחימה MMA. (וזו דוגמה רעה לדורות הבאים,ולהורים ששולחים אותם להתאמן בספורט הנ"ל)

פורסם

לילדים שעדין לא בגירים מספיק כדי לברור מה כדאי לקחת כדוגמה אישית אין שום סיבה לצפות בספורט הזה, בלי שום קשר לאירוע.

 

לגבי האירוע צריך להפנים: כל מה שקרה לפני/אחרי הקרב זו הצגה חוץ מהקרב עצמו!

 

UFC זה ביזנס והמטרה הראשונה שלו זה לייצר הכנסות. ברגע שיש לוחם משעמם כמו חביב שלא מביא רייטינג ומצד שני לא מפסיד(והם ממש רצו שהוא יפסיד), הפתרון הוא להוסיף קצת פלפל למערכת.

פורסם

זה באמת גורם לי לעצב שדנה ווייט, בשביל להכניס עוד כסף לכיס, מוכן להפשיט את קורמייר מהחגורה שהוא הרוויח בצדק,

ולתת ל-2 לוחמים שלא זכאים ל-Titleshot להילחם עליה.

האחד, נלחם פעם בשנה, מציג ביצועים פושרים, מסיבה לא ברורה מדורג קבוע במקום הראשון בחטיבה.

השני, עבריין, מלשן, נפל פעמיים בבדיקות סמים, צרכן קוקאין כבד, בוגד באשתו בקביעות.

ומה שהכי גרוע בסיפור, שדניאל קורמייר ביקש מדנה ווייט להיות הראשון בתור לקבל טייטלשוט כנגד המנצח.

פורסם (נערך)
ראיתי את זה כבר אתמול, וזה שוב מדהים אותי במובן השלילי.

 

אין ללוחמים דוגמת חביב מקום ב UFC. לדעתי צריך לקחת לו את החגורה למרות שזה צעד חריג

אבל אין ברירה אחרת - אם רוצים שהענף הזה ישמור על פופולריות. יש גם ילדים שרואים את זה

וגם מתאמנים באומנות לחימה MMA. (וזו דוגמה רעה לדורות הבאים,ולהורים ששולחים אותם להתאמן בספורט הנ"ל)

מצחיק, אבל לא ראיתי אף אחד אומר את זה כשקונור מקלל, יורק וזורק כיסאות על אנשים. קונור הוא האבא של הדוגמאות הרעות וזה לא עניין אף אחד.

בוא נירגע רגע ונחשוב על זה אובייקטיבי בלי הרגש של חוסר החיבה לחביב.

קונור קיבל בראש מלוחם שהיה טוב ממנו בכל פרמטר (כולל סטרייקינג).

אחר כך הרחיקו את שני החברים של חביב שהיו מעורבים בקטטה מה-UFC, מוצדק לחלוטין.

לקחת חגורה? MEH

נתנו לו קנס וזהו (מה שלא עשו לקונור אחרי שאני מזכיר תקף את חביב וחבריו על אזרחי עם כיסא על אוטובוס). כל השאר זה סתם ציד מכשפות כי הבייבי של דיינה ווייט וה-UFC הפסיד.

אין לי בעיה עם לקיחת חגורות, אבל אני מתנגד לצביעות (וזו צביעות). עובדה, שלא שמענו כשקונור תקף את חביב/חבריו מחוץ לזירה.

יש ביניהם הרבה דם רע ומה שראינו זו התוצאה של זה. זה הכל. אפשר לעזוב את זה בצד ולהעניש את שניהם כלכלית, אבל אף אחד לא יעשה מעבר לזה כי הכסף מתקתק לארגון של ווייט.

 

עריכה: מסכים לחלוטין לגבי קורמייר. לוחם מעולה וחבל שמוכרים אותו בשביל שואו.

 

עריכה 2: אני לא סובל לא את קונור ולא את חביב. להבהרה ולמען הסר ספק. אין לי פה סנטימנטים.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לזה חיכיתי.

ג'ון ג'ונס חוזר לאוקטגון לקרב על האליפות אחרי השעיה ארוכה עקב שימוש בסמים.

תגידו שיש משהו טוב יותר!? איזה קאמבק ענק.

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5368354,00.html

 

יפגוש את אלכסנדר גוסטפסון (The Mauler) היחידי שהצליח לעמוד מולו בקרב גדול

שהוכרע לטובת ג'ון ג'ונס בנקודות,בצדק.

 

תרשמו ביומנים - 29/12/18. אני כבר במתח.

 

מת לראות אותו מול ברוק לסנר השחצן איך הוא מפרק אותו...

 

מזה הכי נהניתי.

 

vxy8dahioqtlgnirlfo6.jpg

 

 

 

 



הקרב של גוסטפסון נגד ג'ונס היה אחד הקרבות הטובים שראיתי. כמה לב דם ורצון לנצח היה שם! פשוט קרב אדיר והלוואי שהקרב הבא יזכיר קצת ממנו.

פורסם

ניקו פ.

מצחיק, אבל לא ראיתי אף אחד אומר את זה כשקונור מקלל, יורק וזורק כיסאות על אנשים

אז לא הבנת, גם את קונור היו צריכים להעיף לתקופה ארוכה, אפילו לשלול ממנו

כל אפשרות לחזור לזירת האוקטוגן. אגב אמרתי את זה בשיחה סגורה לא מזמן,לפני הקרב. עדיין יש הבדל גדול בין לזרוק כיסאות על אוטובוס (לא שאני מצדיק את זה) לבין להשתולל בזירה ולהרביץ למאמנים באגרופים,ובנוסף לקפוץ לזירה ולהכות לוחם שזה עתה סיים קרב על ידי מאמני היריב.

באמת שזה לא בר השוואה.

 

 

נכון שאנחנו מחפשים לוחמים צבעוניים, אבל יש גבול לכל דבר. צד שני וללא ספק

הספורט הנ"ל יאבד מהרלוונטיות שלו ללא לוחמים ברמות כאלה גבוהות. כבר עכשיו אני רואה פחות ופחות

קרבות, בגלל לוחמים בינוניים.

 

אבל שיש לוחם ענק כמו ג'ון ג'ונס שחוזר לזירה? זה מבחינתי חגיגה שלא יודע אם תחזור אי פעם.

 

קורמייר אולי לוחם טוב (אישית לא סובל אותו) אבל אין לו ממש מתחרים טובים בקטגוריה. כשהוא פגש לוחם באמת גדול כמו ג'ונס בזירה? הוא יצא משם בשן ועין ומירר בבכי מבושה לאחר הקרב.

זה ההבדל בין לוחם טוב, ללוחם מושלם.

 

אין מה לעשות, פעם בתקופה יש לוחמים באמת גדולים/מושלמים (אפשר לספור אותם על כף יד אחת)‭‮

וג'ון ג'ונס הוא אחד מהם ללא ספק.

פורסם
הקרב של גוסטפסון נגד ג'ונס היה אחד הקרבות הטובים שראיתי. כמה לב דם ורצון לנצח היה שם! פשוט קרב אדיר והלוואי שהקרב הבא יזכיר קצת ממנו.

 

ללא ספק,עכשיו אני רוצה לראות את הקרב הזה שוב. (נראה לי שיש לי אותו שמור בסטרימר)

פורסם

הדרמה ממשיכה:

2 מתוך 4 התוקפים, מהצוות של קביב, הם לוחמים ב-UFC, שהחוזה שלהם בוטל לאחר התקיפה.

קביב, בנאום דרמטי בטוויטר, הודיע שאם לא מחזירים אותם לארגון, הוא עוזב.

ומבחינתו שהם ישמרו את ה-2 מיליון דולר לעצמם.

 

אפשר לעשות סרט באורך שעתיים על כל הבלאגן הזה.


×
×
  • תוכן חדש...