Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

UFC ראש בראש - מקגרגור או חביב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עכשיו סיימתי לראות את הקרב במלואו. אמרו לא כוחות? אני ראיתי דברים אחרים.

 

אחד לוחם גדול אבל לא היה בזירה כמה שנים והגיע זחוח ללא כושר. שני בכושר שיא בא ממוקד למטרה.

סיבוב ראשון חימום, שני מקגרגור חוטף מכות הגונות על הקרקע. גם שזה נראה אבוד?

הוא מצליח לקום על הרגליים וחובט בחזרה מכות מדויקות בסיבוב השלישי. וכמובן לא חוזר

על הטעות להגיע לקרקע,כי רק שם חביב טוב. ההמשך ידוע.

 

לא מחזיק מחביב בכלל כי לא ראיתי איזה לוחם גדול. בשביל שהיה לכם פרספקטיבה מה זה קרב

חד צדדי/לוחם גדול, תראו את אנדרסון סילבה צוחק על היריבים שלו בזירה, מה שגרם לכמה לוחמים (מהשורה הראשונה) למרר בבכי לאחר קרב מולו. (היו כמה)

 

בכל אופן אם הקרב היה ממשיך בעמידה? לא היה שום סיכוי לחביב לנצח,אולי בנקודות. כי רואים בבירור כמה הוא חלש בעמידה.

 

לגבי המהומה, מעולם לא היה ביזיון כזה. קרבות בין לוחמים למאמנים/צוות של היריב מעבר לגדר. (מה זה לעזאזל) בנוסף התפרצות של המאמנים של חביב לזירה לחבוט במקגרגור בכל הכוח? בושה.

 

אני לא הייתי נותן לחביב את החגורה ומשהה אותו לתקופת צינון ארוכה.

לא מעוניין לראות לוחמים כאלו באוקטגון.

 

דעתי הצנועה.

פורסם

אם זו מילה גדולה. כל הגדולה של לוחם זה לקחת את היריב לקומפורט זון שלך. זו גם יכולת.

הוא לא לוחם מאוד מגוון, אבל הוא מאוד טוב במה שהוא יודע לעשות. מקגרגור לא היה מספיק טוב כדי למנוע את זה ממנו.

לגבי התקרית בסוף, לא ראוי ומבזה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

מי שילד רוסיה יודע בדיוק מה זה סטריוטיפ הדגסטנים וראינו בדיוק אותו לאחר הקרב.

 

מקרגור לא נראה בכושר בכלל. נראה כאילו כבר בסוף הסיבוב הראשון הוא התעייף לחלוטין ורק רצה שזה יגמר.

פורסם

לא מעוניין לראות לוחמים כאלו באוקטגון.

בדיוק.

אם ה-UFC מתחיל להיראות כמו סניף של ה-WWE, אפשר לסגור את השאלטר.

לדעתי ראוזי הייתה האות להתחלת הסוף :-P.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אחד הימים המאושרים היו שראינו את רונדה ראוזי חוטפת מרפקים לפנים...חוויה !

 

ניקו, זו בדיוק כוונתי, אם מקגרגור היה בכושר המתאים, ולא מגיע זחוח

לא היה סיכוי שחביב היה מצליח להוריד אותו לקרקע, ואז מהלכי הקרב היו שונים לגמרי.

כמובן לא ניתן לנבא, כי גם לוחמים גדולים הפסידו לאפסים בהיסטוריה. (אפרופו כריס ווידמן)

 

יאללה רוצים קרב חוזר...

פורסם

יוגי לתחושתי זהו הקרב האחרון של מקגרגור.

אלא אם יביאו לו קונטיינר של דולרים.

הוא הרבה מעבר לשיא שלו, מוכרים לנו בעיקר שואו.

פורסם

אני יודע זה היה בהומור. אם מקגרגור לא היה מעבר לשיא? זה היה נראה אחרת.

נשמע כאילו שאני מעריץ שלו? ממש לא. אני פשוט אוהב לוחמים רבגוניים וצבע מעבר ליכולת פנומנלית.

 

אבל לך תדע הכל יכול להיות.

פורסם

הוא לא מעבר לשיא לדעתי. אבל כמו שאמרו הגיע מאוד לא מוכן לקרב.

 

קביב הוא חתיכת ביזיון לספורט ולוחם בינוני לגמרי שהיה לו אוסף של טיימינג מוצלח בלי יריבים בכושר ראוי.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם (נערך)

לא היה סיכוי שחביב היה מצליח להוריד אותו לקרקע, ואז מהלכי הקרב היו שונים לגמרי.

אז פה אנחנו חלוקים.

 

 

ALKASH, ההורים שלי מדאגסטן וגם אני וגם אבא שלי התאמנו בסמבו ואף פעם לא קפצתי על בני אדם, גם כשדיברו אליי לא יפה.

המנטליות ההיא מגיעה לא בגלל המקום (דאגסטן), אלא בעיקר בגלל ריבוי מוסלמי באזור, עם תרבות הכבוד המוגזמת, והיא נפוצה בהרבה מקומות בנוסף לחור הת*ת שנקרא דאגסטן. גם אצלנו לא חסר ממנה ובטח שבהרבה מדינות בה התרבות הזו שולטת.

 

נ.ב. אל תשכחו שקונור וחבריו תקפו אוטובוס שבו ישב חביב עם עוד לא לוחמים "באזרחות".

שניהם מלוכלכים באותה מידה מבחינתי.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

מהשניות הראשונות ראו שלקונור אין סיכוי. חביב היה ברמה אחרת ואני ממש לא אוהד שלו/סגנון הלחימה שלו.

קונור נראה כבוי ואבוד! אפילו בשניות שחביב התאגרף איתו הוא לא הראה עליונות בלשון המעטה...

הסיכוים לסיבוב שני נמוכים מאוד מסיבה אחת פשוטה, קונור לא צריך כסף ולחטוף 2-0 ממש מיותר.

גם אם יעשו עוד 10 קרבות זה לא משנה, זה יהיה 10-0.

אני כן מקווה שפרגוסון יצליח לקחת את הקרב למקום קצת יותר גבוה ממה שראינו היום.

פורסם

דרק לואיס נגד וולקוב: היה קרב יפה. וולקוב היה נראה יותר טוב, אבל בסוף דרק לואיס שיגר את הפצצה.

פרגוסון נגד פטיס: 2 פייטרים שנלחמו עד הסוף. אחד הקרבות הטובים של השנה.

קביב נגד מקרגרגור: אמנם ראיתי מקטעים, אבל קונור היה כבוי מהתתחלה.

ידיים למטה רוב הזמן, יותר מדי בעיטות, יכל לתזמן את יד שמאל ישירות על הלסת של קביב ולא הצליח.

קביב הפיל אותו בנוקדאון, שזה כבר הלם מוחלט.

ייאמר לזכות קונור שיש לו לסת חזקה (קיבל נודאון מקביב, קם, קיבל ברך לפנים, ואחרי זה חזר לעמוד).

הביצועים הכי גרועים שהיו לקונור בהיסטוריה המקצועית שלו.

הביצועים הכי טובים שהיו לקביב בהיסטוריה המקצועית שלו.

אבל!!!!!!! מה שהיה לאחר הקרב זה ביזיון שטרם נראה כמותו!

מהיריקה של קביב שנייה לאחר ההכנעה, המכות עם דילון דניס, ושלושת המוסקטרים שתקפו את קונור בתוך הזירה.

סביר להיח שהוא לא יילחם בווגאס יותר.

מקווה שהקרב הבא יהיה קביב נגד פרגוסון.

קונור צריך לבנות את עצמו מחדש, כנראה שהוא יקבל את הטרילוגיה נגד נייט דיאז.

 

אגב, שום מילה על הפאדיחה של חיים אתגר?

באמת התביישתי שזה היה הבן אדם שייצג את המדינה שלנו שם.

פורסם

מה הסיפור עם חיים אתגר?

 

אהה.. מצאתי. התכוונת למסיבת העיתונאים שבו הוא נשאל על מותג הוויסקי החדש שלו?

נו טוב , חלק מההצגה, ומקגרגור "אלוף" בתיאטרון.

פורסם

קונור שילם כמה מיליונים טובים לאלו שהוא פגע בהם באוטובוס והיה צריך עוד כמה גרושים בשביל להחזיר אותם לעצמו אז הלך לקרב נגד חביב וברצינות כולם כולל קונור ידעו שחביב כל פעם יוריד אותו לקרקע ותכלס זה מה שהיה וקונור ? ניראה שהוא סתם בא להעביר את הזמן עד הצ"ק כי מוכן לקרב הזה הוא בהחלט לא היה , גם ככה חביב פלט שהתקיפה שלו ושל הצוות היו מתוכננים מראש וה-UFC הודיעו כבר שהוא לא יקבל את התשלום עבור הקרב והוא גם בטח יושעה לתקופה ארוכה והחגורה תחזור לפרגסון(באמת לוחם מלהיב) .


×
×
  • תוכן חדש...