Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3190 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם הממדים מספקים אותו - אז ההונדה ג'אז החדשה. עונה על כל הדרישות (לגבי הנוחות - שיעשה נסיעת מבחן. אני מאמין שיופתע מיפנית קטנה).

.We apologise for the inconvenience

פורסם

מחזק את הסוזוקי קרוסאובר (גם לי יש).

רכב מצויין עם שמירת ערך. גיר פנטסטי, חלק ובעל יחסי העברה מעולים + מומנט גבוה. אין צורך לשחק עם ההילוכים מכיוון שכל הילוך מתאים בדיוק למהירות היחסית, והמומנט המכובד מקנה שקט מהמנוע.

בירידות הגיר מוריד הילוכים ובולם את הרכב.

עקיפות נעשות במהירות שאפילו לפעמים מצחיקה.

מזגן מקפיא במהירות את כל הנוסעים.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם
אתה בטוח לגבי אמינות מנוע הטורבו של סוזוקי? מוכר בארץ כשנה, בעולם כשנתיים או קצת יותר. לא שנתקלנו בתלונות, אבל צריך לשקול זאת.

אם כבר סוזוקי לבחון את הויטארה, עם מנוע ה-1.6 ליטר הותיק והמוכר היטב. או "להסתכן" במנוע החדש שבינתיים כנראה נמכר היטב.

בכל מקרה:

1. בעיה כללית בדגמי סוזוקי - מובילאיי ולא מערכות בטיחות מקוריות. כל כך 2016.

2. נסיעת מבחן יסודית. עד כמה שאני זוכר מצאתי את הויטארה פחות נוחה מאשר את הקרוסאובר - אבל זה אישי ומצריך בחינה.

 

אתה מתכוון כל כך 2006..

פורסם (נערך)

אמרו את זה קודם לפני ומעלי גם אני ממשפחת הקרוסאובר

מצויין, נוח, ביטוח במחיר סביר,צריכת דלק טובה מחוץ לעיר במיוחד

ויחס מצויין ברכישה ובשרות,

חיסרון,

שיקפיד לא לקחת את המולטימדיאה של שרמן אלא את האלטרנטיבי של

Blaupunkt (בלאופונקט)

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם
אתה מתכוון כל כך 2006..

כתבתי 2016 והתכוונתי לזה. הקפיצה בתפוצת מערכות הבטיחות החדשות התרחשה בשנה האחרונה.

 

ד"א כבעל 3 סוזוקי - האחרון שבהם קרוסאובר מהדגם הקודם - אני מרוצה משלושתם, והאמינות שלהם מצויינת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אין הרבה רכבים משפחתיים חדשים כיום שלא מגיעים עם מערכות בטיחות אקטיביות.

 

אני לא ממש מופתע שסוזוקי מגיע בלי,עם כל הכבוד מדובר ביצרן קטן ודי זניח בשוק הרכב העולמי.

פורסם

הרכב סוזוקי קרוסאובר המשייט ברחבי באירופה

נמכר בגרסאות בהם קיימות מערכות בטיחות אקטיביות.

 

תודות למשרד התחבורה והקברניטים שעומדים בראשו

הנותנים עדיפות והקלות במס ודרוג בטיחות גבוהה יותר

למערכות פסיביות הפועלות ע"י התרעה (צפצפת).

 

היבואן מוותר על האופציה לייבא את הרכב

עם מערכות בטיחות אקטיביות שתפקידם למנוע התרחשות תאונה,

זאת מאחר ומחיר עלות הרכב לצרכן יהיה במעט גבוהה יותר.

פורסם
אין הרבה רכבים משפחתיים חדשים כיום שלא מגיעים עם מערכות בטיחות אקטיביות.

 

אני לא ממש מופתע שסוזוקי מגיע בלי,עם כל הכבוד מדובר ביצרן קטן ודי זניח בשוק הרכב העולמי.

 

בגרסאות הבסיס , רוב הרכבים המשפחתיים והגיפונים בגרסת הבסיס מגיעים כיום עם מובילאיי ,

תודות למשרד התחבורה שנתן ציון זהה למערכת אקטיבית או למערכת שרק מזהירה. וכן הטבת מס זהה

 

אם חשקה נפשך במערכת אקטיבית , (כזאת שגם תעצור את הרכב בשעת חירום או תתריע בהגה על סטיה מנתיב ) לרוב תאלץ לשדרג לדגם המאובזר יותר ,

לעיתים גם זה לא מספיק. יבואנים מסוימים גם בדגמים המאובזרים הרכבים מגיעים עם מובילאיי.

יוצא דופן הוא יבואן טויוטה (ברכבים משפחתיים ) לדעתי שבו כל הרכבים מגיעים עם מערכות אקטיביות

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...