Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעקב ארוך טווח - סיטרואן C4 שנת 2008 - שרשור מתגלגל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 325 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 226
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כי הן הכי נפוצות.

 

המגאן II מאוד רגישה לאלתורים ואנשים באמת אכלו איתה מרורים (לי כנראה היה אקזמפלר יוצא דופן לטובה) אבל עם ה C4 אני מכיר הרבה אנשים שמחזיקים כזו וגם אני החזקתי אחת עד לפני שנתיים (שירתה 3 שנים את אשתי והוחלפו זרוע הגה ואלטרנטור. לא מכיר תלונות לגבי אמינות או בעיות מעבר לפה ושם איזה משהו קטן.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין למה חלק מכאני יחיד שהולך אחרי 10 שנים זו בעיית אמינות קשה.

 

לא קונה סיפורים על רכבים בני 10 ויותר שלא הוחלף בהם כלום (פרט אולי לכמה אקזמפלרים בודדים). פזשוט אנשים נוטים להדחיק.

 

כל השנים החזקתי צרפתיות ודווקא מהיפאניות אכלתי מרורים (משאית איסוזו עם 2 מנועים גמורים ב 380,000 קילומטר ו 10 שנים כשהאחרון שלח אותה לעולשם שכולו טוב. בין לבין הוחלפו עוד הרבה חלקים ונתקעה מספר פעמים. סופר לנסר הלכה לעולמה בגיל 12 אחרי שהיתה אצלי 5 שנים כי הלך גם הגיר וגם המנוע.האוריס סטיישן בליסינג סבלה מבעיה בסוללה פעמיים ושורפת נורות בקצב רצחני. היפאנית היחידה שהפגינה אמינות היתה הבאלנו).

יש לכל רכב נקודות תורפה ובסך הגכל דווקא ה C4 ממש לא רעה בתחום האמינות והעמידות.

דווקא ברור לגמרי הענין הזה, זו סיטרואן, כל תקלה ולא משנה מהי משרתת היטב את הסטיגמה ומה לעשות שמרביתנו עסוקים לא מעט בהאכלת סטיגמות לתיאבון. אז מדחס שהולך אחרי 10 שנים בקורולה או יונדאי או אפילו קבאלייר, שעכשיו למדתי היא מופת של אמינות, זה בלאי נורמלי לגמרי, ב C4 זה "אמרנו לכם".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Max, התגובות שלך ("אוטו מתפרק" "להטביע") קצת מצחיקות, וקצת מפתיעות שהן באות מאדם שאמור להבין קצת - אין ויכוח שהאוטו הזה לא מתחרה על שיא האמינות, אבל מכאן ועד לקבוע כי הוא "מתפרק" וצריך להטביע אותו המרחק רב...

 

להזכירך, רכשתי אותה לפני קצת יותר מ-5 שנים (שהיא הייתה בת 5) ב-40K ש"ח - מחיר מצחיק (אז) שתמורתו קיבלתי מכונית עם מפרט בטיחות הכי מתקדם בשנתון (ציון בטיות מירבי, 6 כריות אוויר, ו-ESP) במחיר של סופר-מיני.

התקלה המשביתה היחידה הייתה האלטרנטור.

ב-3 שנים האחרונות, היא ביקרה במוסך רק לצורך טיפולים שוטפים וגם שצריך להחליף מדחס מזגן, עלות ההחלפה לא יקרה.

אצל אשתי, המכונית עוברת חיים לא קלים - 100% נסועה עירונית עם הרבה נסיעות קצרות ונסיעות בפקקים כל יום. היום, מד המרחק עומד על 112K ק"מ שכולם (גם אצל הבעלים הראשון) נעשו בעיקר בנסיעות עירוניות פקוקות.

מעניין שדווקא הגיר (שהיה קורבן לדמוניזציה לפני ה-DSG...) עובד יופי טופי עד היום.

 

שהייתי אצל עופר קצב לצורך החלפת מדחס, שתי מכוניות שחיכו בתור היו שתי יונדאי - אחת i20 מבציר 2011 ואחת i30 מבציר 2010...

השאלה שמעסיקה אותי גם כן היא כמה עלות הטיפולים פר 1000 קמ למשל? זו שאלה ענייהית שיכולה להעיד על מחיר אחזקת הרכב, שכן טסט ביטוח ודלק הם פחות או יותר דומים ברוב הרכבים העממיים מאותו הסגמנט.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רק כדי שהרכב יסע... ולגבי שיסע טוב?

 

מזכיר לי שכן עם סיטרואן c5 שטוען שלא משקיע מעבר לטיפולים כלום והרכב סוס עבודה.

 

רועד כמו מכונת כביסה בסחיטה, כל האוטו מקרטע, חורק, שורק ושבור ..

 

אבל לא נתקע .

 

אבל מה רע לבעלי סיטרואן?

כולנו מקשקשים,זה לא עולה כסף... ואתם תוכלו לקנות את הבאה במחיר זול יותר בזכות " הטמטום" של עם ישראל.

 

כמעט כל אדם שאני מכיר, שעבר מסיטרואן לרכב אחר נשם לרווחה .

 

אבל מה הם יודעים?

 

עד היום לא מצאתי שום ערך מוסף ב c4 1.6 .

 

מלבד אבזור בטיחות .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון.

ל C4 אין שום ערך מוסף, למעט עיצוב.

ה C4 היתה סה"כ ניסיון להתאים את הפיג'ו 307 לסוף העשור ותו לא.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמעט כל אדם שאני מכיר, שעבר מסיטרואן לרכב אחר נשם לרווחה .

הכל בראש בגלל מה ששומעים מסביב.

לדוגמא אני אחד מאלו ש"עברו" וחזרו ואז נשמו לרווחה, עברתי סתם לא חשבתי שההבדל כזה גדול.

אני מודה שבאמת שהיו לי פחות תקלות בכמה סיטרואנים מאשר בקיה אחת חדשה יותר. אבל זה הסיפור שלי, ויש סיפורים בשני ה"צדדים" המוזרים האלה. אנשים מגיעים לריב על השטויות האלה, ריב על כלום.

ט.ל.ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רק כדי שהרכב יסע... ולגבי שיסע טוב?

 

מזכיר לי שכן עם סיטרואן c5 שטוען שלא משקיע מעבר לטיפולים כלום והרכב סוס עבודה.

רועד כמו מכונת כביסה בסחיטה, כל האוטו מקרטע, חורק, שורק ושבור ..

אבל לא נתקע .

 

אבל מה רע לבעלי סיטרואן?

כולנו מקשקשים,זה לא עולה כסף... ואתם תוכלו לקנות את הבאה במחיר זול יותר בזכות " הטמטום" של עם ישראל.

 

כמעט כל אדם שאני מכיר, שעבר מסיטרואן לרכב אחר נשם לרווחה .

 

אבל מה הם יודעים?

 

עד היום לא מצאתי שום ערך מוסף ב c4 1.6 .

 

מלבד אבזור בטיחות .

אני מכיר בעלי יפניות וקוריאניות שהרכב שלהם נשמע אותו דבר, בהנעה כל הרצועות חורקות והרכב נשמע זוועה, העיקר "הרכב לא רואה מוסך".

 

ואני יכול להגיד לך משהו מעבר - הייתה לי צרפתיה ונשארתי במגרש האירופאי, בסבירות מאוד גבוהה שתחת ההנחה שאני ארכוש רכב בעצמי (והרכב הבא לא יהיה ליסינג), יש סבירות מאוד גבוהה שאקנה שוב צרפתי. למה אני עושה את זה לעצמי?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדחס המזגן אינו מהווה שום אינדיקציה לאמינות הרכב.

המדחס הוא מתוצרת סנדן או דנסו, 2 החברות יפניות...

לדנסו יש מפעלים בצרפת, מה שאוטומטית הופך את זה ללא אמין [emoji16]

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל בראש בגלל מה ששומעים מסביב.

לדוגמא אני אחד מאלו ש"עברו" וחזרו ואז נשמו לרווחה, עברתי סתם לא חשבתי שההבדל כזה גדול.

אני מודה שבאמת שהיו לי פחות תקלות בכמה סיטרואנים מאשר בקיה אחת חדשה יותר. אבל זה הסיפור שלי, ויש סיפורים בשני ה"צדדים" המוזרים האלה. אנשים מגיעים לריב על השטויות האלה, ריב על כלום.

טוב, זה בגלל שאותך הוא לא מכיר, לא מוריד כהוא זה משכנועו העצמי והוא כידוע לא לבד, אנשים נוטים לחזק בריקדות סביב אמונות ותפיסות עולם, לא חדש וגם לא בהכרח מבוסס על מציאות עובדתית. וכמו שאמרת וזה מה שחשוב, מדובר בעצם בחילוקי דעות על כלום ושום דבר, אויר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רק כדי שהרכב יסע... ולגבי שיסע טוב?

ככותב ותיק בפורום, אני מניח שאפשר להתרשם מהפדנטיות היחסית שלי - הסיטרואן הזאת לא מטופלת במוסך מדרכה, והיא נוסעת טוב מאד.

כמעט כל אדם שאני מכיר, שעבר מסיטרואן לרכב אחר נשם לרווחה .

אבל מה הם יודעים?

אמור לי מי חברים שלך ואומר לך מי אתה... (בצחוק) ברב המקרים, הדיוטות נשענים על תדמיות שמאכילים אותם הסובבים אותם. ראה את השרשור של איתמר על היונדאי שלו, לעומתה הסיטרואן שלי היא ממש קורולה.

עד היום לא מצאתי שום ערך מוסף ב c4 1.6 .

 

מלבד אבזור בטיחות .

 

לגבי ערכה כמכונית, אני מסכים איתך לגמרי וגם התייחסתי לכך בסקירה (שכל התרד הזה מבוסס עליה) - ה-C4 הזאת היא מכונית מאד בינונית, ומחווירה לעומת אמה, הקסארה שהייתה מכונית הרבה יותר טובה ממנה - אפילו התכונה הצרפתית ביותר, נוחות נסיעה לא מצטיינת במכונית הזאת - וכחדשה לא הייתי מעיף אליה חצי מבט. אבל כמכונית משומשת, היא פתאום זורחת לאור הערך הסופר נמוך שלה. לפני כ-5 שנים, שרכשתי אותה היא נמכרה במחיר דומה מאד לזה של פיג'ו 206 ומשמעותית פחות מכל משפחתית יפנית מקבילה (ואף זולה יותר מסופר מיני כמו סוזוקי סוויפט!). התמורה לכסף גבוהה משמעותית במצב זה וכמו שציינתי קיבלתי מכונית בטיחותית משמעותית מכל מתחרותיה היקרות יותר. בשנתון הזה, כל מחלות הילדות של הגיר מאחוריה, מנוע ה-NFU הוא מעולה ומאד מוצלח, כך שהבחירה בה הייתה שקולה מאד.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדנסו יש מפעלים בצרפת, מה שאוטומטית הופך את זה ללא אמין [emoji16]

 

במקרה שלי, המדחס המקורי היה תוצרת סנדן...

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 325 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...