Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעקב ארוך טווח - סיטרואן C4 שנת 2008 - שרשור מתגלגל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 297 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

דווקא יש לי חברה עם ה הc4 הזו 2008. קנתה השנה בנוסף מזדה 3 חדשה . מכרה את המזדה החודש (בהפסד) וחזרה לc4 שעמדה למכירה. טוענת שהסיטרואן הרבה יותר נוחה למרות שהיא עגלה. להגיד שאין תקלות זה שקר. לא מזמן נקרע צינור מים והאוטו התחמם. גרירה למוסך ו ₪700. המנוע , NFU, לא נפגע. נוסע יופי. עבר את ה 400K ק"מ. הבד של התקרה איבד אחיזה בכמה חלקים. עלות רכישה+האחזקה של הרכב כולל התקלות... זו בהחלט מציאה.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 226
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

400 אלף?

ידוע אם הגיר עבר שיפוץ במהלך חייו?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

400 אלף?

ידוע אם הגיר עבר שיפוץ במהלך חייו?

היא מסוג הבחורות שלא פותחות מכסה מנוע בחיים. תחזוקת שבר הכי זולה מטופל בירכא אצל בני דודינו. לא פעם היא שכחה טיפול.

ב 5 שנים האחרונות לא היתה תקלת גיר . אולי יד1 כן שיפצה ... התקשרנו אבל הוא לא זוכר עניין עם הגיר.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם עלות המיסב נמוכה.

 

רק מק"ט ההרכבה יקר.

 

אם מנסים לבקש חלקים מקוריין אפשר לצאת עם המכנסיים ברצפה

בררתי לחבר על עלות צלחות ורפידות קדימה ואחורה - המחיר עומד על 2500 ש"ח לחלקים מקוריים.

 

כאשר מעבירים את המיסב לוקחים סיכון - אם מצליח הכל טוב. אם לא, אז צריך לשלם שוב.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני תוהה מה כן קראת.

 

רמז 1: לא מדובר על שנה. אפילו לא קרוב.

רמז 2: החיים זה עניין של סדרי עדיפויות.

רמז 3: אני מניח שהילדים שלך לעולם לא חולים, המקרר ומכונת הכביסה שלך מעולם לא התקלקלו, ואף פעם לא נתקעת בפקק בגלל תאונה / הפגנה / סתם ככה.

רמז 4: הסיטרואן הזו לא עולה כמו קורולה מאותו שנתון, אז ההשוואה לא ממש רלוונטית.

 

אבל בהצלחה עם הקורולה בכל מקרה. כי רכבים יפניים מעולם לא מתקלקלים, אפילו רפידות לא מחליפים בהם.

 

לפחות מה שקראתי הבנתי. ב2015 ניתן לראות שהיו 4 תקלות בשנה!

לגבי סדרי עדיפויות, אז קצת פרופורציות מדובר פה על סיטרואן שלא מתעלה בשום תחום אין הצדקה להתפשר באמינות בשביל רכב בינוני, מילא היה מדובר באיזה קדילאק הנעה אחורית היה מקום לדבר על סדרי עדיפויות הנאה מנהיגה על חשבון אמינות הייתי יכול להבין..

אני מקווה שלא היית רציני בהשוואה בין ילד לרכב. רמז- ילדים לא בוחרים, רכבים דווקא כן. ויש הבדל בין גורמים שיש לי שליטה עליהם לגורמים שלא בשליטתי.

עלות הרכב לא משנה, הבאתי דוגמא של הרכב של אחי שגם ישן ובו אין תקלות לעומת הסיטרואן.

ואם כבר חיפשת השוואה באותה עלות, לפני מס' שנים החזקתי קורולה 2007 ותתפלא 0 תקלות עד ליום המכירה.

 

לגבי האיחול הצלחה, שוב הרכב לא שלי, הוא של אחי.. הרכבים שלי מופיעים בחתימה אבל אני תוהה אם קראת.. בכל אופן, אתה יכול להיות ציני, אבל אני בשנים האחרונות נפגש עם המוסך רק בטיפול.:lol:

היום: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ הונדה סיוויק האצ'בק 16'

הקודם: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני) / קיה פורטה 15'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל שאלה של איך מסתכלים על זה.

 

כן, ב-2015 היו 4 תקלות. אחת מהן, להזכירך, היא מצבר שסיים את חיו אחרי שנפרק לגמרי שבוע לפני בגלל האלטרנטור. לא נראה לי שזו תקלה שאפשר להאשים בה את הרכב, עד כמה שתתאמץ.

 

מלבד האלטרנטור, שתי התקלות האחרות לא היו משביתות למיטב הבנתי. אז זה אמנם לא נעים, אבל כנראה לא סוף העולם.

 

מצד שני, מאז 10/15 הרכב נוסע בלי שום תקלה! שנתיים וחצי, רכב צרפתי שחגג תשע, ואף לא כניסה אחת לא מתוכננת למוסך! היית מאמין?

 

בסוף, אמינות נמדדת ע"פ תקופה משמעותית. התפלגות התקלות היא לא אחידה בזמן, יש שנים טובות יותר וטובות פחות. אלא אם זו קורולה, ואז הרכב מחזיק 30 שנה לפחות בלי אף תקלה.

 

כדי לקנות קורולה או מאזדה 3 באותו מחיר, צריך ללכת 3-4 שנים אחורה. לדעתי הן לא יהיו יותר אמינות. אבל זו מדינה חופשית, כל אחד יכול לקנות מה שבא לו (או לה). מה שדי בטוח, שהסיטרואן הזו תהיה בטוחה ומאובזרת יותר, ואם זו לא היתה גרסת הליסינג אז היא היתה מאובזרת הרבה יותר. לא מדובר ברכב יוצא דופן בשום צורה שהיא, אבל עדיין עדיף, לפחות באספקטים האלו על קורולה מ-2006-5.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחיפושי אחר מחליפה ל-206 נתקלתי בהרבה רכבים. לא התחברתי ב-100% לסיטרואן והתמקדתי יותר ב-C4 אבל גם בהן רפרפתי

 

נתקלתי באחת מבאר שבע סוף שנת 2010, שהיתה עם 113,000 ק"מ יד 2 אחרי טיפול טיימינג, משאבת מים ורדיאטור. פרסם ב-12,000 שקל. שהתקשרתי אליו (עוד מבלי להפגש) אמרתי לו שהתקציב שלי בסביבות 7500 שקל. הוא נרתע ונסה לשכנע אותי שהרכב שמור והוא מתחייב בבדיקה. אמרתי לו שזה קשה וכבד לי.

 

אחרי שבוע וחצי הוא חזר אלי והתחנן שאבוא לראות את הרכב ושהוא מוכן להתגמש במחיר. בגלל שכבר ראיתי את ה-307 ודי נסגרתי עליה ניסיתי לזרוק לו חכה ואמרתי לו שאני מוכן ב-6500 לקנות. המחיר שהוא ירד בטלפון היה 7000 שקל.

 

אני לא מכיר רכבים בסדר גודל הזה שאפשר לקנות ב-7000 שקל.

אם לא הייתי רואה את ה-307, אולי הייתי לוקח.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הגעתי לרמה שאני נואש לרכב ונוסע לבאר שבע לראות C4.

 

מה שכן, יש לא מעט מוכרים שלפעמים נמאס להם ומורידים מחיר. תתפלא.

גם את ה-307 שלי קניתי בחצי מחיר ממה שהמוכר חשב לבקש.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לי להאמין שרכב, אפילו צרפתי, בן 7 וחצי מאבד ~95% מערכו. אולי הרכב לימון (יותר משאר הרכבים הצרפתים :-P )

אם הוא תכנן לסגור ב10, ואחרי שבוע התקשר לרדת ל7.

כנראה הוא הבין ש3000 שקל לא יעשו אותו עשיר.

בלי קשר לטיב הרכב.

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב2015 גם הלוח פיקוד של החלונות התקלקל.. אבל אתה לא קורא הכל אז אני יכול להבין. נכון, אלו לא תקלות משביתות אבל זה מראה על אופי הרכב, כך שכמה שתתאמץ הדגם לא אמין נקודה.

וואו שנתיים מאז 2015 בלי תקלות! רק שמת לב שהרכב נסע בתקופה הזאת רק 10,000 קמ? ובסהכ 90 אלף שהיו כולם בבעליות פרטיות, כך שאני מניח שגם השימוש והתחזוק של הרכב היה בנורמל.

אם כבר אתה נכנס לסטטיסטיקות אז לא מזמן התפרסם שבמקום הראשון 94% מהטויוטות שעלו לכביש לפני 20 שנה עדיין נוסעות. אבל בוא נתווכח עם העובדות ותמשיך לנפנף בסיטרואן ששרדה 10,000 קמ בלי תקלה, מרשים מאוד.

 

"כדי לקנות קורולה או מאזדה 3...צריך ללכת 3-4 שנים אחורה"

אתה בודק עובדות לפני שאתה כותב? כי אני בדקתי בספטמבר 2013 מחירון של קורולה 2007 היה 52,000 שח ואיך אני יודע? כי שאלתי חבר שקנה באותה תקופה קורולה 07 עם 110 קמ בערך ב46. הבחור פה קנה ב40 רכב שהוא מתאר שהיה נראה לא טוב חיצונית.

אז בוא נראה מה היה לנו עברו 5 שנים מאז כמעט והבחור עם הטויוטה יכול לקבל היום 20 אלף תוך כמה ימים ועם השקעה שנתית נמוכה (רק קוילים החליף מעבר לטיפולים עד היום) והבחור עם הסיטרואן אחרי שאכל קצת מרורים מהרכב אם יקבל עליו 10000 שח אני מניח שהוא יזמין את חברי הפורום לסעודת הודיה.

עריכה אחרונה על ידי daniel204

היום: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ הונדה סיוויק האצ'בק 16'

הקודם: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני) / קיה פורטה 15'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב2015 גם הלוח פיקוד של החלונות התקלקל.. אבל אתה לא קורא הכל אז אני יכול להבין. נכון, אלו לא תקלות משביתות אבל זה מראה על אופי הרכב, כך שכמה שתתאמץ הדגם לא אמין נקודה.

וואו שנתיים מאז 2015 בלי תקלות! רק שמת לב שהרכב נסע בתקופה הזאת רק 10,000 קמ? ובסהכ 90 אלף שהיו כולם בבעליות פרטיות, כך שאני מניח שגם השימוש והתחזוק של הרכב היה בנורמל.

אם כבר אתה נכנס לסטטיסטיקות אז לא מזמן התפרסם שבמקום הראשון 94% מהטויוטות שעלו לכביש לפני 20 שנה עדיין נוסעות. אבל בוא נתווכח עם העובדות ותמשיך לנפנף בסיטרואן ששרדה 10,000 קמ בלי תקלה, מרשים מאוד.

אף אחד מעולם לא טען שהסיטרואן הזו (או כל רכב אחר תוצרת צרפת) אמינה כמו הוד אמינותה הקורולה. מטרת השרשור היא להציג את התקלות והעלויות של תחזוקת הרכב הספציפי הזה, מה שלא משליך בוודאות מוחלטת על הדגם כולו או על המותג. אם מבחינתך התקלות שהוצגו פה הן קטסטרופה, זה לגטימי לגמרי. אל תקנה.

מאוד קשה לדבר על אמינות בקונטקסט של ק"מ בלבד. יש רכבים שעוברים חיים קשים מאוד (ריבוי נסיעות קצרות, עמידות ארוכות עם רכב מונע) בק"מ קצר, ויש רכבים שנוסעים נסיעות בין עירוניות ארוכות שפחות מכבידות על הרכב אבל יצטברו לק"מ גבוה. אני לא טוען שזה המקרה, רק אומר שהק"מ לא מייצג באופן מוחלט מה עבר על הרכב.

לגבי הסקר, היה שרשור שלם וארוך עליו. מוזמן לחפש, אין לי כוונה לחזור על מה שנאמר שם.

 

"כדי לקנות קורולה או מאזדה 3...צריך ללכת 3-4 שנים אחורה"

אתה בודק עובדות לפני שאתה כותב? כי אני בדקתי בספטמבר 2013 מחירון של קורולה 2007 היה 52,000 שח ואיך אני יודע? כי שאלתי חבר שקנה באותה תקופה קורולה 07 עם 110 קמ בערך ב46. הבחור פה קנה ב40 רכב שהוא מתאר שהיה נראה לא טוב חיצונית.

אז בוא נראה מה היה לנו עברו 5 שנים מאז כמעט והבחור עם הטויוטה יכול לקבל היום 20 אלף תוך כמה ימים ועם השקעה שנתית נמוכה (רק קוילים החליף מעבר לטיפולים עד היום) והבחור עם הסיטרואן אחרי שאכל קצת מרורים מהרכב אם יקבל עליו 10000 שח אני מניח שהוא יזמין את חברי הפורום לסעודת הודיה.

בוא נראה באמת.

הסיטרואן הזו חדשה בשנה, נרכשה כמה חודשים לפני, והיתה יד ראשונה פרטית עם 69,000 ק"מ ברכישה. כלומר, כדי לקנות קורולה עם ק"מ ובעלות כזו (ולא עוד 40,000 ק"מ), כנראה היה צריך לחפש אחת ישנה יותר בשנה-שנתיים, מה שמביא אותנו ל... רכב ישן יותר בשלוש שנים!

בו ננסה שוב: נניח שהסיטרואן הזו שווה היום סכום כלשהו בין 5,000 ל-10,000 (כנראה יותר לכיוון הנמוך מביניהם). מאיזו שנה תהיה קורולה בסכום כזה (יד שניה פרטית עם ק"מ נמוך)? אתה מוזמן לבדוק.

 

אני כמובן לא מכיר את הרכב של החבר, אבל 20,000 נשמע לי קצת גבולי, אם כי זה מאוד תלוי בנסועה ובמצב הרכב.

נניח אפילו שהסיטרואן הזו שווה 7,000 ש"ח היום. אז ירידת הערך שלה היא 33,000 ש"ח, ושל הקורולה 26,000 ש"ח, הפרש של 7,000 ש"ח על פני חמש שנים, או 1,400 ש"ח לשנה. גם אם התחזוקה של הסיטרואן עלתה 1,000 ש"ח יותר לשנה, קיבלת שלהחזיק C4 עולה בערך 2,500 ש"ח יותר בשנה מאשר קורולה. השאלה אם הבטיחות של המשפחה שלך שווה לך את הסכום הזה וכמה תקלות היא שאלה אישית, ולגיטימי לגמרי להגיד שלא. כל המטרה של השרשור היא להביא את הנתונים, ההחלטה היא אישית של כל אחד ואחד.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב2015 גם הלוח פיקוד של החלונות התקלקל.. אבל אתה לא קורא הכל אז אני יכול להבין. נכון, אלו לא תקלות משביתות אבל זה מראה על אופי הרכב, כך שכמה שתתאמץ הדגם לא אמין נקודה.

וואו שנתיים מאז 2015 בלי תקלות! רק שמת לב שהרכב נסע בתקופה הזאת רק 10,000 קמ? ובסהכ 90 אלף שהיו כולם בבעליות פרטיות, כך שאני מניח שגם השימוש והתחזוק של הרכב היה בנורמל.

אם כבר אתה נכנס לסטטיסטיקות אז לא מזמן התפרסם שבמקום הראשון 94% מהטויוטות שעלו לכביש לפני 20 שנה עדיין נוסעות. אבל בוא נתווכח עם העובדות ותמשיך לנפנף בסיטרואן ששרדה 10,000 קמ בלי תקלה, מרשים מאוד.

 

"כדי לקנות קורולה או מאזדה 3...צריך ללכת 3-4 שנים אחורה"

אתה בודק עובדות לפני שאתה כותב? כי אני בדקתי בספטמבר 2013 מחירון של קורולה 2007 היה 52,000 שח ואיך אני יודע? כי שאלתי חבר שקנה באותה תקופה קורולה 07 עם 110 קמ בערך ב46. הבחור פה קנה ב40 רכב שהוא מתאר שהיה נראה לא טוב חיצונית.

אז בוא נראה מה היה לנו עברו 5 שנים מאז כמעט והבחור עם הטויוטה יכול לקבל היום 20 אלף תוך כמה ימים ועם השקעה שנתית נמוכה (רק קוילים החליף מעבר לטיפולים עד היום) והבחור עם הסיטרואן אחרי שאכל קצת מרורים מהרכב אם יקבל עליו 10000 שח אני מניח שהוא יזמין את חברי הפורום לסעודת הודיה.

לא נכנס לשאלת הבדלי האמינות בין יפנית כמו טויוטה לצרפתית כמו סיטרואן, הייתי שם מספיק, מי שרוצה שידפדף בפוסטים שלי בענין ויש לא מעט, אבל רצוי להעמיד דברים על דיוקם. הסקר האוילי הזה עליו אתה מסתמך לא מצא שמבין הטויוטות שעלו לפני עשרים שנה על הכביש למעלה מ 90% עדיין נוסעות, מה שקרוב לודאי הוא קישקוש, הוא מוצא שמבין הטויוטות שעלו על הכביש החל מעשרים שנה לאחור ועד היום 90% עדיין נוסעות, מקווה שאתה מבין את ההבדל ואם לא אז לא נורא. וגם שם אגב כבר היינו.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב2015 גם הלוח פיקוד של החלונות התקלקל.. אבל אתה לא קורא הכל אז אני יכול להבין. נכון, אלו לא תקלות משביתות אבל זה מראה על אופי הרכב, כך שכמה שתתאמץ הדגם לא אמין נקודה.

וואו שנתיים מאז 2015 בלי תקלות! רק שמת לב שהרכב נסע בתקופה הזאת רק 10,000 קמ? ובסהכ 90 אלף שהיו כולם בבעליות פרטיות, כך שאני מניח שגם השימוש והתחזוק של הרכב היה בנורמל.

 

1) מנגנון פיקוד חלונות החשמל בדלת הנהג אמנם התקלקל, אז זאת לא תקלה משביתה וקלה מאד לתיקון עצמי (ואף לא יקרה).

2) הנסועה העדכנית של המכונית היא 108,000 ק"מ. המכונית ננהגת התנאים קשים, כ-100% נהיגה עירונית, לעיתים פקוקה מאד, לעיתים קצרה מאד.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 297 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...