Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעקב ארוך טווח - סיטרואן C4 שנת 2008 - שרשור מתגלגל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 332 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ועוד דבר. ב-15 שנות אחזקת טויוטה ו-300 אלף ק"מ - שילמתי למוסך פעם אחת שלא על טיפולים.

ב-4 שנים ו-40 אלף ק"מ עם c5, הייתי במוסך עם 11 תקלות שונות (3 תקלות שונות, כולן סדרתיות, במזגן, בעיה חשמלית שכיבתה את האוטו בנסיעה, חיישן כרית אויר, חיישן גשם (סדרתית). חיישן אורות(סדרתית), משענות יידים מלפנים (סדרתית), חלונות אחוריים נופלים (סדרתית), מיכל מים לוישרים (מיכל בצורה הכי מוזרה, עם 20 פאות שעולה מטאות שקלים), בעייה בשאיבת דלק כשהאוטו בשיפוע צד (הסתבר שזה נורמלי שהאוטו לא מצליח לשאוב דלק ולהניע עם רבע מיכל כשהוא חונה בשיפוע לא חד מאוד), נזילות מהמערכת ההידראולית (סדרתית)).

אגב, גם עלויות התיקונים על הסיטרואן היו יותר גבוהות מעלות התיקון הבודד בטויוטות שנסעו פי 7.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 226
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ושוב - הטענה העיקרית שלי - יבואן ויצרן שמכבדים את עצמם חייבים לקחת אחריות על כל תקלה סדרתית. גם אחרי תום האחריות

.

ריקול זה לא בושה. ריקול זה שירות איכותי.

 

יכול להיות שהסיבה שלצרפתיות יש מעט ריקולים על כל כך הרבה תקלות סדרתיות זה שהן לא נמכרות בארה"ב ולא מחוייבות לסטנדרטים האמריקאים הנוקשים בתחום האחריות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי אמר שאין הרבה ריקולים?

 

אתה צריך להבין שחלק שאורך החיים שלו 5 שנים זהחלט יכול ליפול בהגדרת תכן תקין (לא שאני מקבל דבר כזה אבל יש יצרנים שמגדירים אוך חיים לתקופות שונות).

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא פעם שמעתי שלא כדאי להיתקרב לטיוטה כי כל שני וחמישי יש ריקול.

אנשים לא אוהבים מוסכים, רוצים רכב שיסיע אותם רק ע"י דלק ובלי טיפולים. כאשר הרכב עומד בדרישה, הוא אמין והכל טוב ויפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי אמר שאין הרבה ריקולים?

 

אתה צריך להבין שחלק שאורך החיים שלו 5 שנים זהחלט יכול ליפול בהגדרת תכן תקין (לא שאני מקבל דבר כזה אבל יש יצרנים שמגדירים אוך חיים לתקופות שונות).

 

לגבי תקלות, אם ב 300,000 קילומטר לא החלפת בולמי זעזועים אז אתה נוסע על בולמים גמורים וזו רק דוגמא קטנה אחת.

 

היונדאי שהיתה לי נקנתה חדשה ונמכ3ה אחרי 11 חודשים ו 80,000 קילומטרים אחרי 4 פעמים שהגיעה על גרר למוסך, קאיה שהיתה לי בשנת 94 (הטנדרים הראשונים שלהם שלא מייצגים כלום לגבי היום) לא עברה ייתר מ 3000 קילומטר בלי להיכנס למוסך עד שאחרי חצי שנה קיבלנו את הכסף עבורו חזרה מהיבואן, משאית איסוזו החזירה את מנועה קומפלט לבורא המנועים אחרי 240,000 קילומטר (נזק שאם לא הייתי מייבא חלקים לבד היה נגמר בזריקת משאית בת 5 לפח כי התיקון היה עובר את שוויה. גל ככה הגעתי ל 20,000שקל). החזקתי גם כמה רנואים ששתים מהן נקנו חדשות. במגאן 2 נסעתי 180,000 קילומטר ב 6 שנים והחלפתי נגד מהירויות, פולי אלטרנטור וזהו. בפלואנס ב 6 שנים חישן חמצן ומשולשים קדמיים (בולמי זעזועים קדמיים הוחלפו למרות שלא נזלוץ פשוט לא הגיבו מספיק טוב לטעמי).

 

עריכה: גם המקרה שלך וגם שלי אומרים בעצם כלום. הם לא מייצגים שו8 דב3 כי אנחנו לא מדגם. בטויוטה מנועים מתו חופשי, הגיר הרובוטי ממש לא מתקרב לאמין,, אם אני זוכר נכון בלנדקרוזרים היתה בעיה של מתלה שלא היה עומד בעומס (דיסקו, תקן אותי אם אני טועה), מיצובישי היפאנים לא עמידים במיוחד ועוד. בקיצור, כל דגם לגופו בלי קשר לארץ המוצא.

עריכה אחרונה על ידי Night Driver

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברמת השירות - אני חושב שטויוטה הם יוצאים מן הכלל. לא מכיר ולא שמעתי על שום יבואן או יצרן שלוקחים אחריות על פגמים קוסמטיים או אפילו תיכנוניים (שאינם כוללים רכיבים בטיחותיים או כאלה שמוגדרים כמסכני חיים) על מכוניות שיוצרו לפני 10 או 15 שנה.

 

אבל

 

להשוות את כ-ו-ל-ם לאחד ויחיד שהוא יוצא מן הכלל, זה לא בדיוק השוואה הוגנת.

יש כללים מקובלים (ויש שיגידו לא מקובלים) בעולם הרכב ובעולם בכלל, וכל אחד בוחר במה שטוב לו.

ההשוואה הופכת לעוד יותר לא הוגנת כאשר מדובר בסיטרואן C5 שמאז שעלתה לכביש כבר עברו יותר מ-15 שנה.

 

אותה תקופה לדעתי היתה תקופה מאוד קשה בה ניסו להוציא הכי הרבה דגמים חדשים ופשוט לא "בישלו" אותם עד הסוף כמו שצריך. המעבר ל AL4, כל נושא המולטיפלקס, מצערות ממונעות, התקנות מקומיות וכד' - היו מאוד קשים. ה C5 בנוסף למערכת ההידרופניטומטית הכילה את כל הגאדג'טים האלו וזו בהחלט היתה פגיעה קשה בתדמית ובלקוחות.

 

שורה תחתונה - ב 20,000-24,000 ש"ח אפשר לקנות קורולה 2007 עם 200,000-350,000 ק"מ

או

C4 מודל 2010-2011 עם הרבה פחות קילומטרים ובנוסף שפע איבזור.

ההבדל בינהן הוא ESP ו-6 כריות אויר לטובת ה C4, וכמובן הרבה הרבה פחות קילומטרים והרבה יותר איבזור ב C4.

 

כשמשווים רכב אמין עם 200-350 אלף ק"מ מול רכב צעיר ב-4 שנים ופחות קילומטרים, אפילו שנחשב פחות אמין, נראה לי שבשני המקרים יהיו הוצאות על תיקונים - ולכן עדיף ללכת על זה שבטיחותי יותר, צעיר יותר, וכן - לדעתי גם נראה יותר נעים לעין (בפנים ובחוץ)... אבל, זו זכותו של כל אחד לעשות מה שהוא רוצה עם התקציב שלו, ושלכל אחד יהיה לבריאות עם מה שהוא בוחר :-)

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי תקלות, אם ב 300,000 קילומטר לא החלפת בולמי זעזועים אז אתה נוסע על בולמים גמורים וזו רק דוגמא קטנה אחת.

 

מדובר ב-300K בסה"כ בשני רכבים שונים. חשבתי שזה ברור מההודעות שלי. הותיק מביניהם הוא טויוטה פריוס בת 10.5 עם כ-180K.

 

עריכה: גם המקרה שלך וגם שלי אומרים בעצם כלום. הם לא מייצגים שו8 דב3 כי אנחנו לא מדגם. בטויוטה מנועים מתו חופשי, הגיר הרובוטי ממש לא מתקרב לאמין,, אם אני זוכר נכון בלנדקרוזרים היתה בעיה של מתלה שלא היה עומד בעומס (דיסקו, תקן אותי אם אני טועה), מיצובישי היפאנים לא עמידים במיוחד ועוד. בקיצור, כל דגם לגופו בלי קשר לארץ המוצא.

 

כאמור - הדיון הוא רק לגביי תגובת היצרן / יבואן לתקלות סדרתיות - וההבדל כאן זועק. וכל הדוגמאות מובילות לאותה מסקנה לגביי ההבדל הזה.

 

לא פעם שמעתי שלא כדאי להיתקרב לטיוטה כי כל שני וחמישי יש ריקול.

אנשים לא אוהבים מוסכים, רוצים רכב שיסיע אותם רק ע"י דלק ובלי טיפולים. כאשר הרכב עומד בדרישה, הוא אמין והכל טוב ויפה.

 

כל הריקולים שהיו לי טופלו במסגרת תקלות תקופתיות. לא נכנסתי אפילו פעם אחת נוספת. פשוט החליפו חלקים שהתגלתה בהם תקלה סדרתית עלי חשבונם, והרבה לפני שהתקלה הופיעה אצלי או אצל רוב רובם של הלקוחות.

דוגמא שהיתה לי למשל, זו משאבת מים שעשוייה לנזול - במידה ותהיה נזילה תהיה התראה בלוח המחוונים, כך שאין לחץ ללכת למוסך כל עוד אין נזילה, אבל אחרי 6 שנים עם האוטו, בטיפול, הרכיבו לי משאבת מים חדשה - למרות ששלי היתה תקינה.

 

להשוות את כ-ו-ל-ם לאחד ויחיד שהוא יוצא מן הכלל, זה לא בדיוק השוואה הוגנת.

 

למה בעצם? בתור צרכנים, הדרך היחידה שלנו להשפיע על מהם ה"כללים המקובלים" היא ע"י כך שאנחנו נתגמל בעלי עסקים שנוהגים באופן הגון יותר שמיטיב עמנו. בוודאי לא על ידי התייחסות בזלזול ל"מיתוס של האמינות היפנית". אז אולי אין אמינות יפנית, אבל יש שירות ולקיחת אחריות של טויוטה ויוניון, ואנחנו צריכים לתת לזה חיזוק חיובי כדי שאפילו צ'מפיון יבינו שכך כדאי לנהוג בלקוחות .

 

ההשוואה הופכת לעוד יותר לא הוגנת כאשר מדובר בסיטרואן C5 שמאז שעלתה לכביש כבר עברו יותר מ-15 שנה.

אני מסכים - אבל השרשור הזה (ועוד כמה שרצים במקביל) העלה בי מחדש את כל תחושות התסכול למשמע מוסך היבואן, ואח"כ גם אורן, אומרים לי - "אה, זה ככה בכל ה-C5" פעם אחרי פעם.

זה שאשים יודעים כאן איזה חלקים צריך להחליף בכל C4 מ-2008, וכנראה גם בכל 301 מ-2014 - זה הזוי בעיני, ומוכיח לי שלמרות התקוות שלי, הרצון הטוב שלובינסקי מפגין בפורום, לא באמת שינה שום דבר במציאות.

 

שורה תחתונה - ב 20,000-24,000 ש"ח אפשר לקנות קורולה 2007 עם 200,000-350,000 ק"מ

או

C4 מודל 2010-2011 עם הרבה פחות קילומטרים ובנוסף שפע איבזור.

ההבדל בינהן הוא ESP ו-6 כריות אויר לטובת ה C4, וכמובן הרבה הרבה פחות קילומטרים והרבה יותר איבזור ב C4.

 

אני מסכים לגמריי - אבל כאן רק הוספת עוד סיבה טובה מאוד לקנות רכב חדש מטויוטה ולא מלובינסקי.... :-)

 

אני עכשיו בשוק לרכב חדש, וממש מתסכל אותי שאין לטויוטה כרגע אף רכב שמתקרב לדרישות שלי.

ממש נהניתי מחוויית השירות שלהם, מהעובדה שאף פעם לא הרגשתי צורך להיות דרוך לקראת טיפול במוסך (כאמור, אף פעם לא נוסף חלק מעבר למה שנצפה מראש).

הייתי מאוד שמח אם היו בארץ עוד כמה יבואנים שהיו מתייחסים לעסקים שלהם כמו יוניון ושהיו לי אפשרויות בחירה שגם עונות על הרצונות שלי וגם נותנות לי שקט נפשי שעשיתי עסקה עם חברה שנעים לעשות איתצה עסקים.

עריכה אחרונה על ידי erezarmo
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי יותר מ- 15 רכבי PSA במשפחה שמתפרסות על טווח שנים 1995-היום אני חושב שאפשר לתת חוות דעת על המותג.

אתחיל מהסוף - הפעמים היחידות שנתקע לנו רכב ונאלצנו לגרור אותו היה ב-205 שהתקלקלה משאבת דלק אחרי 8 שנים, ב-106 ששכחו לסגור ברז ניקוז מים ברדיאטור, ב-205 (לא אותה אחת) שהורכבה רצועת אביזרים פגומה שנפרמה בכביש בינעירוני אחרי שבוע מהרכבתה. חילוץ של שגריר פעם אחת ב-306 בגלל שאזעקה שהורכבה בארץ ניתקה הזנת מתח למשאבת דלק.

 

תקלות שהיו (לדעתי מעט מאוד) -

ב-306 הראשונה התקלקל חיישן חמצן, היתה אצלנו 7 שנים.

ב-406 מחזיר שמן בין מנוע לגיר, מוט קישור למוט מיצב. 6 שנים היתה אצלנו.

ב-407 חופש במסרק הגה וחיישן ABS. ב-8 שנים שאצלנו ועדיין נמצאת.

307 - נגד מהירות מאוורר. רכב היה אצלי 3.5 שנים. ונמכר כאשר היה 8 שנים על הכביש.

306 (אחרת) - ציריות שהרעידו את האוטו (נסיעה מאומצת בעיקולים לדעתי עשו את זה). 3 שנים אצלנו.

 

היו עוד רכבים שלא אכלנו איתם שום מרור כלל כאשר היו אצלנו בניהם C4,206+,206,C3 picasso ורק עכשיו רכשתי 307 לאחותי.

 

בסך הכל אני מרוצה מאוד מהרכבים של הקונצרן ואני לא חושב שיהיה לי קל לעזוב את הרכבים שלהם.

בנוסף חכל, כתחביב אני אוהב לרכוש מכוניות שמצריכות תיקונים במחיר מוזל כדי להנות מרכב חדיש וזול (עוד אחת בקנה, אשמור לפעם אחרת).

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמירה הזו היא חסרת משמעות בפני עצמה, וקצת נמאס לראות אותה פה.

 

האמירה הזאת היא אמירה כללית כקונטרה לכל הטרולים (גם בשרשור הזה) אשר מוצא אסייתי מהווה ערובה לאמינות מוחלטת. כפי שכבר כתבתי בפוסט קודם, כל דגם לגופו.

לגבי טויוטה, אכן יצרן יוצא דופן בהייחסותו לכשלים טכניים, היבואן לא היה יכול להרשות לעצמו להחליף חלקים ללא עלות לצרכן בלי גיבוי של היצרן. גם במקרה של טויוטה, צרכנים אשר לא מטפלים במכוניותיהם במוסכי רשת היבואן, לא יקבלו החלפת מנוע במימון מלא של היצרן.

 

הרבה מתלוננים על צ'מפיון והטיפול שלהם בכשלים (גם אתה זרקת איזו הערה בכיוון) - אני יכול להעיד שב-10 שנים בהם אני מחזיק מכוניות מתוצרת VAG, פעמיים החליפו לי מכלולים כושלים ע"ח היצרן+יבואן מחוץ לתקופת האחריות הרשמית ללא שאלות או צורך לערב עו"ד. התנאי הוא, שהצרכן מטפל במכונית לפי הספר במוסכי רשת היבואן.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים לגמריי - אבל כאן רק הוספת עוד סיבה טובה מאוד לקנות רכב חדש מטויוטה ולא מלובינסקי.... :-)

 

אני עכשיו בשוק לרכב חדש, וממש מתסכל אותי שאין לטויוטה כרגע אף רכב שמתקרב לדרישות שלי.

ממש נהניתי מחוויית השירות שלהם, מהעובדה שאף פעם לא הרגשתי צורך להיות דרוך לקראת טיפול במוסך (כאמור, אף פעם לא נוסף חלק מעבר למה שנצפה מראש).

הייתי מאוד שמח אם היו בארץ עוד כמה יבואנים שהיו מתייחסים לעסקים שלהם כמו יוניון ושהיו לי אפשרויות בחירה שגם עונות על הרצונות שלי וגם נותנות לי שקט נפשי שעשיתי עסקה עם חברה שנעים לעשות איתצה עסקים.

 

עבור מי שקונה מכונית משומשת - מחיר זול למכונית חדישה זה יתרון. למי שמוכר אותה זה כואב יותר בכיס, זה ברור, אבל צריך לזכור שרכב זה הוצאה בלבד. אין רווחים ואין הכנסות.

 

בעניין מכונית חדשה: רבות דובר על הנושא - יש שקונים רכב עם הלב, ויש שקונים עם הכיס.

למי שמחפש לקנות רכב חדש עם כיס, שיקנה טויוטה. למי שמחפש לקנות משהו מהלב - כל היתר מדברים אליו.

 

בנוגע לזה שלטויוטה אין שום רכב שמתקרב לדרישות - זה מוזר כי דווקא יש להם היצע לא רע בכלל, אבל הנה סיבה טובה להסתכל גם על מה שיש בתוך הקנקנים האחרים בסביבה. טויוטה, כמו הרבה מאוד יצרנים יפאניים, הם מאוד שמרניים וזו אחת הסיבות שהמכוניות שלהם מאוד אמינות - הם תמיד נמצאים ברמה טכנולוגית טובה, אבל לא ב TOP. אין טורבו, אין DSG, דיזל בעיקר למסחריות (טנדרים, לנדקרוזר וכד') וזהו.

אני לא אתפלא אם זו המשפחתית היחידה בארץ שמוצעת רק עם מנוע 1.6 אטמוספרי ותו לא.

ההפתעה היחידה מצידם היתה, לדעתי, פלח השוק ההיברידי. מוכרים המון, כבר לא מעט שנים, דגם הייברידי שלאט לאט זלג והשפיע על יתר הקטגוריות שלהם וגם שם הם מוכרים דגמים היברידיים.

 

ההצלחה שלהם בארץ נעוצה גם בגלל השירות - ואחת הסיבות שהם הצליחו לשמור על רמה טובה זה בגלל שהם לא עושים שוק במחיר של הרכב.

מי שרוצה לקנות יודע את המחיר, וגם חברות הליסינג יודעות היטב שעל הנחות מפליגות אין מה לדבר. יש כאן פרמיה של ביטוח שמשולמת מראש ולא מקצצים בה, וזה רק חלק מהסיבה להצלחה...

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם טויוטה "עושים שוק", כי אין להם ברירה.

פלח השוק של המשפחתיות נפגע מאד מכניסתם המאסיבית של הקרוס אוברים, ובלית ברירה פנו לצרכן הכבד ביותר של משפחתיות - חברות הליסינג.

לפי מחירי החכירה שמציעות חברות הליסינג, הם מקבלים הנחות יפות מאד (מאד).

זה יתנקם במי שינסה למכור קורולה יד ראשונה בעוד שנתיים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חולק עליך איציק, חברות הליסינג מקבלות הנחות יפות גם מטויוטה אחרת הברז נסגר וההזמנות עוברות ליבואן אחר.

ההבדל בעלות הליסינג בין קורולה למתחרות קטן ומתבטא בעשרות שקלים בודדים.

אצלנו בחברה למרות היות הקורולה הזולה בעלות הליסינג אף אחד לא בחר בה , כולם על סקודה ואו גטה במקרה שלי...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שזמנים השתנו... :-) ידוע לי בוודאות שבעבר הם (טויוטה) היו "ברזל" במחיר.

מה בנוגע להייברידיות ? כל האוריס הייבריד סטיישן וכד' - הם מעלים כמויות מפגרות על הכביש, גם שם מורידים ?

 

מכל ה"שוק" הזה שמתחילים לעשות - המבחן האמיתי יהיה רמת השירות בהמשך הדרך. אם הברז ייסגר, הם לא יוכלו לממן לישראלי המצוי תיקון ברכב בן 15 על חשבונו, וגם היצרן בעצמו לא ירוץ לעשות את זה (בחלק גדול מהמקרים היבואן לוקח עלויות תיקונים על עצמו).

אגב - נושא הדשבורדים בלנדקרוזר הוא לא פשוט כפי שהוא מוצג כאן; היה לחץ מאוד רציני של לקוחות והיה "עליהום" עד שמישהו שם החליט לתת משהו... שזה בערך מקביל לכל יבואן אחר שמתחילים איתו "עליהום" ואז הוא "משתכנע".

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איציק - לא מתאים לך שלא לדעת

כי יבואן רכבי טיוטה לא שומר על מחירי "ברזל".

 

מזה כ- 3 שנים היבואן יוצא מספר פעמים במהלך השנה

במבצעי מכירות שבהם ניתנות הנחות כספיות + הטבות שדרוג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איציק, אוריס סטיישן היברידית יקרה ב 200 שקלים לחודש מסיד סטיישן בליסינג. הפרש שווי השימוש מחזיר יותר מזה.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 332 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...