Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעקב ארוך טווח - סיטרואן C4 שנת 2008 - שרשור מתגלגל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 332 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בעייה בשאיבת דלק כשהאוטו בשיפוע צד (הסתבר שזה נורמלי שהאוטו לא מצליח לשאוב דלק ולהניע עם רבע מיכל כשהוא חונה בשיפוע לא חד מאוד)

יפה, ממש כמו פורד מודל T

לא פעם שמעתי שלא כדאי להיתקרב לטיוטה כי כל שני וחמישי יש ריקול.

מה אני אגיד לך, עם שתי טויוטות בבית, קורולה ופריוס, אני נוסע רק מריקול לריקול.

אני לא אתפלא אם זו המשפחתית היחידה בארץ שמוצעת רק עם מנוע 1.6 אטמוספרי ותו לא.

וזה מנוע 1.6 ארבע צילינדר אטמוספרי הכי מוצלח שיש היום בשוק. כנ"ל התיבה הרציפה שלהם, ואני בטוח שאם בדור הבא של קורולה הם יחליטו לשים מנוע 1.2T, זה יהיה מנוע 1.2T שלא יראה את תוצרת VAG וPSA ממטר.

וזה כי טויוטה יעדיפו לשבת על הגדר ולהתגלח על זקן של אחרים, ולא להוציא מוצר חצי אפוי לשוק, אולי בדגם נישה כלשהו שנמכר ביפן בלבד.

איציק, אוריס סטיישן היברידית יקרה ב 200 שקלים לחודש מסיד סטיישן בליסינג. הפרש שווי השימוש מחזיר יותר מזה.

אז אין בכלל סיבה לקחת את הקיה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 226
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

טויוטה יציגו מנוע מוגדש רק אם ירצו באמת למכור באירופה.

בלעדיו אין להם שום סיכוי.

סע פעם באוקטביה עם מנוע 1.4 150 ותעבור ממנה לטויוטה.

אז תבין את פער הדורות הטכנולוגי.

ואגב, כל המנועים המוגדשים, של כל היצרנים האירופאיים מפגינים לעת עתה אמינות מצויינת.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טויוטה יציגו מנוע מוגדש רק אם ירצו באמת למכור באירופה.

בלעדיו אין להם שום סיכוי.

סע פעם באוקטביה עם מנוע 1.4 150 ותעבור ממנה לטויוטה.

אז תבין את פער הדורות הטכנולוגי.

ואגב, כל המנועים המוגדשים, של כל היצרנים האירופאיים מפגינים לעת עתה אמינות מצויינת.

 

לגבי אמינות מנועי הטורבו של האירופאים, לא בדיוק,

ה1.6 טורבו 156כ"ס של פיג'ו הפגין אמינות גרועה במיוחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי אמינות מנועי הטורבו של האירופאים, לא בדיוק,

ה1.6 טורבו 156כ"ס של פיג'ו הפגין אמינות גרועה במיוחד.

 

הוא של ב.מ.ו

ואחרי השדרוג ל 165,

בנתיים הוא בסדר.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי אמינות מנועי הטורבו של האירופאים, לא בדיוק,

ה1.6 טורבו 156כ"ס של פיג'ו הפגין אמינות גרועה במיוחד.

 

נתפסת על PSA חזק..

גם ב-VAG היו מנועים עם מחלות, שרשרות שדורשות החלפות, טורבו ששובק חיים מוקדם ובוכנות שנשברות.

 

תקני זיהום האויר החדשים אילצו יצרנים לשחרר טכנולוגיה לפעמים מוקדם מידי, כאשר שלב הניסיון והלמידה עבר ללקוחות.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה נתפסתי חזק? זו לא עובדה?

 

אולי ההבדל המר ביני לבין הרבה אנשים זה שאני לא עושה מהמוצר שיש לי מוצר אלוהי, יש לו פגמים ומלא, ואם אני יודע אותם אז כדאי שאחרים ידעו ברגע שיבקשו כדי להתכונן.

 

לגבי המנועים האלה שמעתי כאן בפורום, לפני זה בטוח הייתי יכול ליפול בפח ולקנות רכב עם אותו מנוע בעייתי, כך שאם מישהו קורא בין השורות בשרשור הזה ומתכוון לקנות רכב אירופאי טורבו, חשוב שישים לב ויזהר שלא כל מנועי הטורבו שלהם אמינים כמו שצוין, מסכים שהרוב כן, אך לא כולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי אמינות מנועי הטורבו של האירופאים, לא בדיוק,

ה1.6 טורבו 156כ"ס של פיג'ו הפגין אמינות גרועה במיוחד.

 

לקחת מנוע ספציפי והכללת לתוצרת אירופאית שלמה , אחלה.

ראשית כפי שכבר העירו לך המנוע אינו של פיזו אלא של BMW , המנוע המשופר מראה סימנים טובים של אמינות במשך השנתים האחרונות.

אולי נזכיר לך שגם לטויוטה היו נפילות כואבות גם בתחום המנועים , קטליזטורים, דשבורדים , דוושות נתקעות ומה לא .

הענין זה פרופורציה , ואצלך עקב בעיה ספציפית ברכב אתה נוטה להכליל כלפי תוצרת מסוימת.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה נתפסתי חזק? זו לא עובדה?

 

אולי ההבדל המר ביני לבין הרבה אנשים זה שאני לא עושה מהמוצר שיש לי מוצר אלוהי, יש לו פגמים ומלא, ואם אני יודע אותם אז כדאי שאחרים ידעו ברגע שיבקשו כדי להתכונן.

 

לגבי המנועים האלה שמעתי כאן בפורום, לפני זה בטוח הייתי יכול ליפול בפח ולקנות רכב עם אותו מנוע בעייתי, כך שאם מישהו קורא בין השורות בשרשור הזה ומתכוון לקנות רכב אירופאי טורבו, חשוב שישים לב ויזהר שלא כל מנועי הטורבו שלהם אמינים כמו שצוין, מסכים שהרוב כן, אך לא כולם.

כפי שכבר נכתב כאן המנוע הזה הוא פרי שיתוף פעולה בין ב.מ.וו ל PSA מה שכמובן מעלה שאלות נכבדות בדבר ה"נאחס" שכנראה הוא חלק בלתי נפרד מהמורשת של היצרן הצרפתי, כשגם שהוא נכנס לשיתוף פעולה עם אחד היצרנים היותר מכובדים ועתירי הילה של עליונות טכנולוגית, כמו ב.מ.וו, יוצא לשניים ילד מפגר שכזה. ואגב, מענין איך זה ליצרן הבאוורי לא נדבק כלום מהחרפה הזו, למרות שהמנועים הללו מותקנים גם במכוניות שלו ואת כל הבוץ סופגים הצרפתים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במכוניות BMW ששווקו בארץ, מנוע ה-Prince היה נדיר יחסית ושווק בעיקר במכוניות מיני.

 

בחו"ל המנוע הזה הכתים גם את הבאווריים. בנוסף, הם זנחו את המנוע הזה די מהר ויצאו עם קו מנועים חדש.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וזה מנוע 1.6 ארבע צילינדר אטמוספרי הכי מוצלח שיש היום בשוק.

המנועים הכי מוצלחים ב 1600 שהכרתי הם של הונדה (בשנותה 90) ושל PSA מסדרת NFU.

מנועים שגם אחרי 200,000 קמ לא אוכלים גרם שמן, חסכוניים בדלק ועמידים להתעללות בצורה לא נורמלית. ה NFU הוא עם בלוק ברזל, ראש אלומיניום 16 שסתומים שקשה מאוד להרוג אותו.

 

אני לא מזלזל במנוע של טויוטה, להפך: אני חושב שהוא בתכל'ס מנוע מצויין, אבל זה לא אומר שאין מצויינים גם לידו.

 

כשתתרגל לנסוע על רכבים חזקים יותר מ 1600 אטמוספרי (כמו שאמר חן, נסה למשל את האוקטביה 1.4 טורבו בנזין) אז תראה כמה קשה יהיה לך לחזור ל 1.6 אטמוספרי, טוב ככל שיהיה.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

PSA היו במצב כלכלי קשה ולא התאפשר להם לפתח מנוע אחר. תקן זיהום האויר הקשה עליהם לחזור לאחור. לאחר שהסינים רכשו והזרימו כסף לפיתוח יצאו לשוק מנועים חדשים ואחריהם העיצובים החדשים.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שהמנועים הללו מותקנים גם במכוניות שלו ואת כל הבוץ סופגים הצרפתים.

זה חלק מהסטיגמה, קל להדביק ליצרן שאין לו שום קשר לפיתוח המנוע (למעט תשלום כסף בעבור רכישתו) את כל הבוץ שאף אחד לא היה רוצה להדביק על יצרן כמו BMW, מאותן סיבות שהזכרתי בפוסטים קודמים: אנשים לא ידברו על התקלות שלהם כי זה דופק להם את המוניטין שלו במכירה. ב BMW זה קריטי אבל בפג'ו או סיטרואן זה "רגיל" אז יותר קל לבוא ולהשמיץ.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיר לצערי את הסטיגמה, האיזכור שלי לענין היה רטורי. זהו אגב גם הטעם בשלו אין טעם רב להתייחס לסקרי שביעות רצון שבהם כלי רכב ה"ידועים" כאמינים תמיד יככבו במקומות הראשונים, פשוט כי לבעליהם חשוב יותר לשמר את המוניטין שלהם, בשלו בין השאר רכשו את האוטו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתפסת על PSA חזק..

גם ב-VAG היו מנועים עם מחלות, שרשרות שדורשות החלפות, טורבו ששובק חיים מוקדם ובוכנות שנשברות.

 

תקני זיהום האויר החדשים אילצו יצרנים לשחרר טכנולוגיה לפעמים מוקדם מידי, כאשר שלב הניסיון והלמידה עבר ללקוחות.

 

אלעד

 

גם בטוויטה ובהונדה היו תקלות סדרתיות שגרמו להשבתת מנועים בגיל צעיר..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 332 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...