Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעקב ארוך טווח - סיטרואן C4 שנת 2008 - שרשור מתגלגל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 324 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 226
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ברור שככול שחלק מאריך שנים זה מרשים יותר, אבל יש איזה גבול שממנו אפשר להגיד שחלק גילה אמינות, אם המדחס היה הולך אחרי 4 שנים, אכן זה היה נחשב ללא אמין, אבל אחרי 10 שנים לדעתי זה בסדר.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

10 שנים זה בסדר, בקושי. לא יותר.

 

אני בד"כ קונה מכוניות בנות 10 ומחזיק אותן עוד עשור בערך. מניסיון עם: ניסאן סאני, סובארו לגאסי, באלנו, דייהטסו שרייד, ליאנה כאריזמה ולאנסר - אף אחת לא דרשה החלפת מדחס מזגן (עד כה, טפו טפו).

 

כמובן - אף אחת גם לא צרפתית :wink:

:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא לא!

ממש לא המדחס, כל ההתעסקות מסביב ...

 

או שאני כבר התרגלתי לרכבים שלא מתקלקלים?

קאוואליר, פיאט פנדה, במוו סדרה 3 .

קאווליר אמין?? לפי השרשורים שלך אתה מחליף חלקים כגון סטרטר לפני שהם מתקלקלים ומכאן האמינות המופלגת.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן... ומה לגבי הקודמת?

 

514 אלף על על מנוע, גיר,רדיאטור, מדחס מקוריים.

 

שם לא הוחלף כלום יזום.

 

אגב, בקאוואליר ביצעתי יישור קו של תחזוקה מונעת למערכת קירור אחרי 14 שנה ו220 אלף ק"מ .

 

מספיק מכובד.

 

גם המדחס מקורי... אהה גם הציריות, וגם הגיר עדיין סגור.

 

במחירים של חלקים מקוריים לקאוואליר בחו"ל בהחלט שווה לי להחליך סטארטר יזום,ולא לשלם 600 שקל על שיפוץ שקר כלשהוא

 

אמינות מופלגת היא מכלול - ולשמחתי בקאוואליר הזאת, 0 הפתעות .

 

הסיטרואן של מני -עוד בשנים הראשונות שלה קרטעה.

 

והיא עוד לא 100 אלף ק"מ -עד 220 אלף הדרך עוד ארוכה.

עריכה אחרונה על ידי Max.M
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן... ומה לגבי הקודמת?

 

514 אלף על על מנוע, גיר,רדיאטור, מדחס מקוריים.

 

שם לא הוחלף כלום יזום.

 

אגב, בקאוואליר ביצעתי יישור קו של תחזוקה מונעת למערכת קירור אחרי 14 שנה ו220 אלף ק"מ .

 

מספיק מכובד.

 

גם המדחס מקורי... אהה גם הציריות, וגם הגיר עדיין סגור.

 

במחירים של חלקים מקוריים לקאוואליר בחו"ל בהחלט שווה לי להחליך סטארטר יזום,ולא לשלם 600 שקל על שיפוץ שקר כלשהוא

 

אמינות מופלגת היא מכלול - ולשמחתי בקאוואליר הזאת, 0 הפתעות .

 

הסיטרואן של מני -עוד בשנים הראשונות שלה קרטעה.

 

והיא עוד לא 100 אלף ק"מ -עד 220 אלף הדרך עוד ארוכה.

אתה קצת מתעלם מהעובדה שהרכבים שלך בילו את רוב זמנם בדרכים בינעירוניות..

הרכב של פות"ש, על פי ההסטוריה והקילומטראז', עשה לרוב עירוני ופקקים.

השוואה קצת בעייתית.

 

גם בסיטרואן שלי הכל מקורי אחרי 245K.. אבל היא ננהגת בתנאים שקרובים הרבה יותר לרכבים שלך מאשר לרכב של פות"ש.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלתי .

פנדה של אחותי , 2007 .

143 אלף ק"מ .

רק פקקים, 3 ק"מ ביום, ונהגת די מתעלמת מלוח שעונים....

 

הכל עדיין מקורי.

 

אגב,

הקאוואליר שלי שירתה אותי בזמנו בנסיעות מאשדוד לנס ציונה , לתל אביב ובחזרה לאשדוד .

גם לא אופטימלי... ועדיין לא התפרקה .

 

100 אלף ק"מ בכל רכב שהכרתי היו רק הרצה , כנראה שבסיטרואן בנזין זה שונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Max, התגובות שלך ("אוטו מתפרק" "להטביע") קצת מצחיקות, וקצת מפתיעות שהן באות מאדם שאמור להבין קצת - אין ויכוח שהאוטו הזה לא מתחרה על שיא האמינות, אבל מכאן ועד לקבוע כי הוא "מתפרק" וצריך להטביע אותו המרחק רב...

 

להזכירך, רכשתי אותה לפני קצת יותר מ-5 שנים (שהיא הייתה בת 5) ב-40K ש"ח - מחיר מצחיק (אז) שתמורתו קיבלתי מכונית עם מפרט בטיחות הכי מתקדם בשנתון (ציון בטיות מירבי, 6 כריות אוויר, ו-ESP) במחיר של סופר-מיני.

התקלה המשביתה היחידה הייתה האלטרנטור.

ב-3 שנים האחרונות, היא ביקרה במוסך רק לצורך טיפולים שוטפים וגם שצריך להחליף מדחס מזגן, עלות ההחלפה לא יקרה.

אצל אשתי, המכונית עוברת חיים לא קלים - 100% נסועה עירונית עם הרבה נסיעות קצרות ונסיעות בפקקים כל יום. היום, מד המרחק עומד על 112K ק"מ שכולם (גם אצל הבעלים הראשון) נעשו בעיקר בנסיעות עירוניות פקוקות.

מעניין שדווקא הגיר (שהיה קורבן לדמוניזציה לפני ה-DSG...) עובד יופי טופי עד היום.

 

שהייתי אצל עופר קצב לצורך החלפת מדחס, שתי מכוניות שחיכו בתור היו שתי יונדאי - אחת i20 מבציר 2011 ואחת i30 מבציר 2010...

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תקח קשה מדי ;)

הכל בהומור, יש יתרונות לרכב ויש חסרונות...

 

אני לא הייתי מסוגל להתעסק כל כך הרבה ברכב שני בבית, רכב שני בבית צריך להיות לדעתי קצת יותר " רגוע" .

 

כמובן שלא הייתי מטביע בים רכב שעלה לי עשרות אלפי שקלים.

 

מה שכן ... לפחות ברמת הבטיחות היא מאובזרת .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא לוקח קשה :-)

מטרת הפוסט הזה להיות סופר אינפורמטיבי כדי לשקף אחזקה אמיתית (כפי שניתן להיווכח, כל פיפס אני מעלה לתרד הזה) - לכן קביעה פסקנית מ"אחד שמבין" שזה אוטו פח היא לא "מקצועית". ברמה האובייקטיבית, האוטו הספציפי הזה ממש לא צריך להיחשב כ-"אסון מוטורי מתגלגל" ובשקלול כל הפרמטרים הוא מהווה אופציה לגיטימית (כמכונית משומשת - כרכב חדש, לא הייתי רוכש אותו).

 

ההתעסקות שלי היא לרב לקיחת המכונית לטיפול פעם בשנה. מה שבאמת מעצבן באוטו הזה ודורש התעסקות, הוא קצב שריפת הנורות - כבר הפסקתי לספור כמה נורות החלפתי באוטו הזה. בתא הכפפות ישנה קופסת נורות מכל הסוגים.

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה להגיד משהו לגבי האלטרנטור:

לחבר יש בדיוק כזה רכב. האלטרנטור השתגע והראה 18 וולט. קנינו אלטרנטור מפירוק, והחלפנו. אני חושד שכל הבעיה היא במיצב המתח, כי האלטרנטור הוא גנרטור סנכרוני - כלומר גנרטור אמין לעומת האלטרנטורים שיצרו לפני 40 שנה (גנטור DC).

הקטע המצחיק שהאלטרנטור מיוצר ביפן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אאני חושד שכל הבעיה היא במיצב המתח, כי האלטרנטור הוא גנרטור סנכרוני - כלומר גנרטור אמין לעומת האלטרנטורים שיצרו לפני 40 שנה (גנטור DC).

הקטע המצחיק שהאלטרנטור מיוצר ביפן.

 

אתה צודק, זהו כשל ידוע של האוטו הזה.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין למה חלק מכאני יחיד שהולך אחרי 10 שנים זו בעיית אמינות קשה.

 

לא קונה סיפורים על רכבים בני 10 ויותר שלא הוחלף בהם כלום (פרט אולי לכמה אקזמפלרים בודדים). פזשוט אנשים נוטים להדחיק.

 

כל השנים החזקתי צרפתיות ודווקא מהיפאניות אכלתי מרורים (משאית איסוזו עם 2 מנועים גמורים ב 380,000 קילומטר ו 10 שנים כשהאחרון שלח אותה לעולשם שכולו טוב. בין לבין הוחלפו עוד הרבה חלקים ונתקעה מספר פעמים. סופר לנסר הלכה לעולמה בגיל 12 אחרי שהיתה אצלי 5 שנים כי הלך גם הגיר וגם המנוע.האוריס סטיישן בליסינג סבלה מבעיה בסוללה פעמיים ושורפת נורות בקצב רצחני. היפאנית היחידה שהפגינה אמינות היתה הבאלנו).

יש לכל רכב נקודות תורפה ובסך הגכל דווקא ה C4 ממש לא רעה בתחום האמינות והעמידות.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 324 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...