Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעקב ארוך טווח - סיטרואן C4 שנת 2008 - שרשור מתגלגל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 297 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 226
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מדבר על הטיפול מלפני שבוע, והקמ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נחמד מאוד

למה החליפו מוט מייצב? או שהכוונה למוטות קישור שהתבלו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אתה מתכוון למוטות קישור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...

חמש שנים ושלושה חודשים לקח לאלטרנטור המשופץ עד שנפח נשמתו אתמול לפנות ערב, בדיוק שאשתי חזרה מקניות ונכנסה למתחם המגורים שלנו. גם הפעם, לא הופיעה שום התרעה על חוסר טעינה עד שממש לא היה כח למצבר המסכן והמכונית דממה. 

1865225364_WhatsAppImage2020-06-30at14_59_28.thumb.jpeg.b07ae8a7fe66809b0876c8b765be37d8.jpeg

 

כך מצאתי אותה שחזרתי מהעבודה. 

הותקן אלטרנטור שעבר שיפוץ וירד מרכב שעבר טוטאלוס. 

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

בסופ"ש האחרון לקחתי את ה-C4 לסיבוב "סידורים" ושמתי לב שהמאוורר עובד במהירות הגבוהה פרק זמן משמעותי ואחרי נסיעה ממושכת בתוואי עירוני צפוף, מד החום עלה מעל הרמה התקנית לפרק זמן קצר. 

ביקור בשאפט והאבחנה (הצפוייה) שהרדיאטור סתום. הוחלף ברדיאטור חליפי חדש (לאחר 12.5 שנים).

 

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...

האלטרנטור מפירוק היה ביעדבד אופציה רעה - החזיק בקושי 7 חודשים. מד המתח שהתקנתי, הראה שהטעינה עובדת לסירוגין. הפעם נסעתי ל-"עוגן סטארט" ברחוב וסרמן 7 בת"א. מקום שמתמחה בשיפוץ אלטרנטורים וסטרטרים. עשה לי רושם טוב ומקווה שהפעם הוא יחזיק זמן משמעותי. 600 ש"ח כולל פירוק והרכבה.

 

על הדרך טיפול שנתי - הפעם טיפול קטן, רק שמן ומסנן. אין ריג'קטים (טסט עוד חודש). לפני מספר חודשים הבן הבכור שלי הצטרף כנהג קבוע והיא התחילה גם לבצע נסיעות ארוכות לבקעה.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...

עברה עוד שנה, הסיטרואן תחגוג 14 ממש בקרוב. 

לא היו ארועים מיוחדים השנה. הנסועה השנתית עלתה והיא הגיעה ל-150k ק"מ. טיפול שנתי כולל החלפת מצתים. 

 

אין רג'קטים בגזרה המכאנית. 

  • אהבתי 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
בתאריך 7.9.2020 בשעה 14:17, menir1 כתב:

בסופ"ש האחרון לקחתי את ה-C4 לסיבוב "סידורים" ושמתי לב שהמאוורר עובד במהירות הגבוהה פרק זמן משמעותי ואחרי נסיעה ממושכת בתוואי עירוני צפוף, מד החום עלה מעל הרמה התקנית לפרק זמן קצר. 

ביקור בשאפט והאבחנה (הצפוייה) שהרדיאטור סתום. הוחלף ברדיאטור חליפי חדש (לאחר 12.5 שנים).

 

 

ביום שישי שבוע שעבר, הפקק התחתון של הרדיאטור, מסיבה לא ידועה הלך לטייל (אולי הבנד שהיה עליו לא היה מחוזק - לא יודע). הארוע התרחש בזמן שאשתי חזרה מאמא שלה הבייתה, מרחק של 4 ק״מ. היא נסעה מספר דקות ללא נוזל קרור ונכנסה לחניון שהמנוע מצלצל קשות וריח שמעיד על טמפרטורות גבוהות. לשאלתי למה לא עצרה בצד ענתה ״לא ידעתי, לא הסברת לי, ניסיתי להתקשר אליך ולא ענית...״ 

הייתי בטוח שהמנוע עבר לעולם שכולו טוב, אבל הצרפתייה הזאת הפתיעה אותי. ביום ראשון האחרון השגתי פקק תחתון ובנד וקניתי נוזל קרור. מילאתי וניקזתי אוויר. מנסה להניע, מניעה במכה הראשונה. צליל המנוע נשמע רגיל לחלוטין. נסעתי איתה בעדינות עד שיצאתי לכביש המהיר ושם היא הגיעה ל-100 קמ״ש והתנהגה כרגיל. בשני קפצתי ל״שאפט״ לבדיקה שהעלתה שהכל תקין. אפילו אטם הראש לא נפרץ. חייב לציין שמאד הופתעתי (לטובה...). לטענתו של ניצן, מנועי ה-nfu לא מתים כל כך מהר :-)

 

מעניין שזה קרה בדיוק ביום בו אשתי התחדשה במכונית חדישה יותר שתחליף את הסיטרואן (עליה אפתח שרשור מעקב בבוא הזמן), אם כי הסיטרואן עדיין נשארת במשפחה ותעבור לשימושו של הבן הגדול. 

 

 

  • מעניין 2

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

ה-C4 כאמור עברה לשרת את הבן שלי בחודשים האחרונים והנסועה החלה לעלות בהתאם. היא מטיילת ברחבי הארץ כולל גיחות לכנרת של הבן עם החברים. 

בחורף האחרון התחלתי לשמוע נקישות מכיוון המתלים הקדמיים והבנתי שזמנם של כריות הבולם הקדמיות הגיע. כיוון שלא ידעתי בתחילה אם אנחנו ממשיכים איתה, דחיתי את ההחלפה. היום הוחלפו הכריות בעלות של כ-900 ש"ח (כולל עבודה ומע"מ).

  • אהבתי 2

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...

השבוע נדלקה נורית service בלוח המחוונים ללא אינדיקציה נוספת.

קפצתי לשאפט - חיבור למחשב הראה שמונה במחשב הגיר מתריע שיש להחליף שמן גיר. מכיוון ששמן גיר הוחלף כשהחלפתי שסתומים בגיר, אז המונה אופס. על הדרך בוצע טיפול שנתי (שמן ומסננים). 

 

אין רג׳קטים נוספים והיא הוחזרה לבני. 

 

אוטוטו מציינים עשור שהיא בבעלותנו.

 

 

  • רעיון טוב! 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 7.5.2022 בשעה 17:42, menir1 כתב:

לטענתו של ניצן, מנועי ה-nfu לא מתים כל כך מהר :-)

 

מנוע nfu אחד הטובים בהיסטוריה של המכוניות המשפחתיות בארץ לטעמי.

 

אם רק היה משודך לגיר אוטומטי נורמלי ולא כל מיני שיקוצי AL4, המכוניות הללו היו הפתעת ראשית המילניום.

 

אבל בסיטרואן כמו בסיטרואן

עברו לגירים יפניים משובחים של אייסין, אז חרבנו את המנוע עם הפיורטק

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • רעיון טוב! 3
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 6 חודשים מאוחר יותר...

יום שישי האחרון (והסופר חם...) הבן מדווח שהמזגן הפסיק לקרר.

יורד לאוטו ובבדיקה ראשונית נראה שהמדחס כלל לא נכנס לעבודה. מרים טלפון לעופר קצב - הוא פנוי ואנחנו קופצים אליו (הוא עבר לרחובות ונמצא ברחוב המפוח 2 - :-) לא צוחק, זה שם הרחוב....).

 

בדיקה קצרה של עופר והמסקנה שהמצמד של המדחס סיים את חייו ולכן המדחס לא נככנס לעבודה. המדחס שופץ ע״י עופר לפני כ-5 שנים. עופר הודיע שהוא יחליף רק את המצמד. אחרי שעה עבודה (בחום מהגיהנום), הורכב מצמד, מתניעים את המכונית והמזגן עובד!

 

על הדרך הוא גם הוסיף קצת גז ויצאנו לדרך שמחים ומתקררים. 

 

העלות תיקון - 400 ש״ח. 

 

הזדמנות מצויינת להמליץ על איש המקצוע הנדיר הזה - אחד המומחים הכי מקצוענים בארץ למזגנים, אחד שגם משפץ מדחסים בהצלחה ובנוסף בחור הגון וישר.

 

עופר קצב : 050-5285041

 

 

  • אהבתי 3

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 297 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...