Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - סקודה קודיאק


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2470 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ג'יפ זה לא רק מותג, זה גם כינוי לרכבי שטח שמיועדים לנסיעה בשטח שנולד במלחמת העולם השניה.

רכבים שאאוטלנדר לא בניהם.

זהו שלא.

ג'יפ היה יצרן אמריקאי שעבר כמה ידיים, אבל עדיין נקרא ג'יפ.

המכונית הראשונות של ג'יפ שלא היתה רכב שטח של ממש היה הג'יפסטר שהוצג ב 48'.

סדרת רכבי השטח של ג'יפ נקראו CJ, קיצור של CIVILIAN JEEP.

הסדרה החלה עם ה CJ2 ונגמרה ב CJ8.

השם ג'יפ הפך לשם גנרי לרכבי שטח, בדיוק כמו שפריג'ידר הפכה לשם גנרי למקרר.

והאאוטלנדר ג'יפ כמו שהוולוו שלי באגי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אבל עוד לפני שהמילה "ג'יפ" היתה שם של מותג, זה היה כינוי לרכב צבאי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוריד את הקובע בפני SPIRE על ההשקעה. כל מילה בסלע.

אני עוד לא מצאתי דבר טעם אחד בדבריו של אאוטלנדר וגם הגבתי מספר פעמים בנושא.

לא בגלל שהוא טועה, לדעתי, אלא בגלל שהוא נחוש לא להפסיק לפזר את הדעות הלא מבוססות והסובייקטיביות שלו עד שכל הפורום יהלל אותו וירוץ לקנות את הסטיישן המגודלת, חסרת החן והייחוד שנקראת אאוטלנדר (וכן, נהגתי בה, כמו שגם רשמתי - זה שאתה מותח עור על עגלה וזורק פלסטיק דמוי עץ לא עושה אותך מרצדס S - זה עדיין עגלה בתצורת סטיישן oversize, רק עם יומרות).

אנא - זה שתחזור על הדברים שלך 27 פעם - לא הופך אותך לצודק - אמרת, הסברת, לא שכנעת - תוותר ותמשיך לשרשור הבא שגם אותו תוכל לחטוף ולהפוף לשרשור: "אילו פראיירים קוני מרצדס/במוו/אאודי/אוסטין מרטין שמשלמים מאות אלפי משהו כשהם יכולים לבוא לידי סיפוק גופני רק מלהסתכל על אאוטלנדר".

 

די, חפרת, עייפת.

קיה ספורטאז' 2.0 ליסינג

סקודיאק דיזל Exclusive לזוגתי (כבר לא: יונדאי סנטה פה דיזל, אלתיאה דיזל - עדיין מתגעגעים)

ALFA ROMEO 75 TS - מוסבת כבר לא ☹️, מקורית כבר כן 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב בדקת את הגראנד פיקאסו? סתם סיקרן אותי.

 

המסקנה שלי מכל הסיפור - בפעם הבאה שמישהו שואל אותי מה דעתי על רכב מסויים, פשוט לכתוב לו את זה באישי ולחסוך מכולם את כל הצער הזה...

 

באמת סליחה, אני יוצא לפנסיה מוקדמת.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

במקום לצאת לפנסיה, אולי פשוט עדיף להתבטא בצורה שמסייגת את הדעה שלך כהעדפה אישית שלא מבוססת על עובדות כשהיא לא. כי ראינו שבדרך כלל היא לא.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק למען הסר ספק, הדיון הזה היה צריך להנעל ממזמן.

 

ומסתבר שאני לא היחיד - עם ישראל בהמוניו קונה ג'יפונים וגם היצרנים בעולם משתדלים להפוך את המקררים שלהם לג'יפונים, ראה ערך פג'ו 5008.

 

אני אתייחס רק לנקודה הזאת.

 

מה שאתה כותב זאת דוגמה מובהקת (ומצערת) של הפסד המהות והתוכן למראה החיצוני. זאת חשיבה שמתאימה לעולם שבו להיות מדען או איש אקדמיה נחשב פחות מ"סלברטי" בוגר ריאלטי. עולם שבו סופרים פחות חשובים מדוגמנים. המראה הוא שנחשב וכל השאר מיותר.

 

הפיקאסו (ולצורך הדיון גם הסיניק) מנצח בשימושיות כל "ג'יפון"/קרוסאובר.

הוא מרווח יותר, הוא מתאים יותר להובלת המשפחה (במיוחד עם ילדים צעירים) בזכות סף חלונות תחתון נמוך, כסאות נפרדים, מגשים בגב המושבים הקידמיים, וילונות הצללה מובנים בדלתות האחוריות. הראות ממנו החוצה טובה יותר בזכות חלונות גדולים יותר.

 

מי ששם את רווחת המשפחה שהוא מסיע לפני הצורך להראות לשכנים/חברים או לעצמו שהוא נוסע ב"ג'יפ" יבחר בפיקאסו/סניק או כל מיקרוואן מודרני. ההמון יבחר ב...איך קראת לזה? "מראה של ג'יפ"

 

אגב, כמי שהחזיק גם בקסארה פיקאסו (זאת מ-2004) במשך 10 שנים וקרוב ל-300,000 ק"מ, אני יכול להבטיח לך שגם היא טובה יותר מכל קרוסאובר/ג'יפ. הייתי לוקח אחת כזאת, היום, לפני יונדאי שופון/סוזוקי ויאגרה או כל אחד מבני המשפחה שלהם.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנצי,

אכן זכותך המלאה.

 

ותפקידי הוא להתריע שכל מי שקורא את דעתך יבין שמדובר בקשקוש שאומר אדם שמלוא התרשמותו מהרכב זה שהוא ראה אותו בתמונה בפייסבוק!

 

מה לעשות, הזמנים משתנים חביבי, בימים של שמר היית מקבל פטיש 5 קילו בראש (כחלק משיטת הדייג הידועה) ומורחק מהפורום, היום מקדשים את הזכות להביע דעה גם אם הדעה היא צואת שוורים!

 

עריכה מאוחרת, ספייר הסביר את זה אפילו יותר טוב ממני.

 

אתה יודע מה הכי מצחיק אותי, שאתה שוב מתעלם ממה שכתבתי והולך עם הראש בקיר, שמר היה קורא, שמר היה מבין ואם צריך אני גם יכול לשלוח לו את התכתובת שלנו ולקבל חוות דעת, אל תערב אדם משכמו ומעלה שלמרות שנהג עם יד נוקשה לא קשקש כמוך והתעלם בבוטות מדבריו של חבר פורום אחר.

 

הזמנים משתנים חביבי?

זה לא נראה ככה, כאשר אתה מחליט להדבק לדיעה מסויימת אתה לא מרפה בכדי להשאר צודק, אתה הולך אחורה עד לימיו של שמר כמנהל, אני לא צריך ללכת אחורה כל כך רחוק בשביל לראות שאתה טועה, קצת אחורה עד לאבוחצירה, רק בשביל להבין איך אתה אוהב לטפס על עצים.

(מעניין אם אתה באמת קורא את זה או סתם מתעלם מהכל).

אז מכיוון שאתה בוחר להתעלם באלגנטיות, אני אמשיך לציין את העובדות.

 

בשביל להביא חוות דעת על עיצוב לא צריך נסיעת מבחן, אפילו חיברתי שיר בגיבוב.

 

זה כמו לראות תמונות של איזו סלב מחו"ל ולהביע דעה על המראה שלה, לא צריך לצאת איתה לדייט בשביל להגיד שהיא יפה, אפשר לקרוא את הנתונים שלה ולהחליט אם היא גבוהה מספיק, או אילו דברים כן מוצאים חן בעינך בהתבסס על נתונים יבשים.

 

 

אז טיפסת על עץ, הבאתי לך סולם שתרד אבל אתה ממשיך לנער ענפים ולהתלהם.

פעם הפורום היה ככה, פעם שמר עשה ככה, אותי לא מעניין פעם, אותי מעניין עכשיו.

שאלתי אותך מספר שאלות בסיסיות לגבי התגובות שלי, האם דיברתי על הניהוג? על דברים שלשמם צריך נסיעת מבחן? לא!

אז די עם הילדותיות המנהלתית הזאת, תלמד להגיד טעיתי בכוחות עצמך, שוב, אף אחד לא מבקש ממך התנצלות בכוח, בסה"כ מבקש שתבין איפה אתה טועה בהבנה שלך.

 

אין לי בעיה בשביל הפרנציפ לעבור כמה שצריך בהיסטוריה פה רק בשביל להתחיל לצטט פנינים שלך, אני בטוח שכתבת על רכבים מסויימים שלא נהגת עליהם, אין מצב שלא הבעת דעה על עיצוב של רכב שמעולם לא ראית במציאות...

 

אז דחילאק, שנינו פה מספיק זמן בשביל להתנהג עם קצת כבוד אחד לשני, כמה ידיים אפשר להגיש לך?

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. בביקורת המעודכנת של אייל הוא הסביר למה אאוטלנדר 2017 טוב משמעותית מהאאוטלנדר הקודם שהיה לו, וזה ממש לא איך שאתה מגדיר "מתיחה קוסמטית עם שניים ורבע שינויים טכניים". אפרופו ייעוץ לא מבוסס... מה גם שמבחינה קוסמטית השינוי הוא ענק, כי אני אישית לא הייתי קונה את הדגם הקודם וזה מאוד משמעותי.

 

אני יודע שאני אצטער על זה אבל בכל פעם שתצטט אותי אני אגיב.

באוטלנדר של 2017 תיקנו את רוב הריגק'טים שגרמו לו להיות רכב פח ב 2013. שים לב למה שאני כותב.

זה לא שהפכו אותו למשהו חדש, אלא למה שהוא היה צריך להיות ב 2013.

אז נכון. עכשיו אתה לא יושב על המנוע כמו בL300. יש בידוד. לא מספיק אבל יש.

ועכשיו אתה לא מתנדנד כמו לולב בכביש גלי. הבולמים עברו שיפור משמעותי. עדיין לא טיפלו בשיכוך - כך שעדיין תמשיך להתנדנד אבל פחות. אולי במתיחת פנים הבאה יטפלו גם בזה.

גם הגיר עבר מקצה שיפורים שהעיקרי בהם הוא חלוקה ל"הילוכים" וסופסוף המנוע לא תקוע צורח ב 5000 סל"ד בלי טעם וכח כל פעם שלוחצים חזק. - שוב ככה זה היה צריך להיות ב 2013.

 

אז אחזור על זה בפעם המליון. אאוטלנדר הוא רכב משפחתי נהדר לאלו שמחפשים 7 מקומות בזול. אבל כל אותם שיפורים בסה"כ הביאו אותו לשנות ה 2000.

 

אאוטלנדר נראה ג'יפון וגרנד פיקאסו נראה מקרר. שינוי עיצובי קטן היה יכול להפוך אותו לג'יפון, ע"י הסרת הקורות המשתפלות קדימה והסיפור המוזר של הוספת חלונות מהצדדים ומכסה מנוע קטן. אבל זה מה יש, ככה הוא.

 

האאוטלנדר נועד למחפשי תחושת עיצוב הג'יפון.

הפיקאסו נועד למי שאוהב נהיגה, ולא מוכן להתפשר על מקום ל 7 נוסעים ולא על פרימיום באבזור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם הקודיאק/אאוטלנדר/ניסאן כלשהו מתיימרים להיות משהו שהוא מעבר לרכב בסיסי להובלת 7 נוסעים? האם הם מיועדים לנסיעת שטח טכני? האם הם מיועדים להובלת אח"מים בנוחות? לא, הם בסה"כ מובילי נוסעים בלי הרבה כוח, בלי הרבה הנאה, בלי הרבה יותר מדי צבע, קטגוריה אפרורית משהו, זאת הביקורת שלי על הקטגוריה ולכן הגבתי בשרשור.

Sent from my Alcatel 6055U using Tapatalk

 

זה ממצה את הנושא לטעמי.

 

לא נהגתי באף אחת מהן, ישבתי באאוטלנדר, ראיתי את הקודיאק כמה פעמים. הויכוח כל-כך מיותר, זה כמו להתווכח מה יותר טוב - פולו או פאביה.

 

סה"כ רכבים די בסיסיים, בלי יותר מדי ערך מוסף. לטעמי האישי - אאוטלנדר ב-160 יותר משתלם. למה? כי לא רואה את הערך המוסף שיעלה הקודיאק בפרמייה של עוד 70K.

 

בסופו של דבר מדובר ברכבים יחסית בסיסיים שעלותם גבוהה שלא לצורך לטעמי. הג'יפונים חסרי התכלית האלה אמורים להישאר בקטגוריית מחיר של עד 160K. מה שמעבר, בזבוז כסף. אתה מקבל את אותה הגברת בשינוי אדרת אבל נפרדת מעוד מלא כסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צחקתי בקול...

 

בתחילת הכתבה שהבאת יש לינק לסקר שנעשה בקרב 18,000 מצביעים (!) שבחרו את האאוטלנדר כרכב הקרוסאובר הטוב ביותר (נו טוב, הקודיאק לא השתתף בתחרות...) ואתה מביא לי ראיה מטוקבק אנונימי? שטוען שההאוטלנדר "לא סוחב ארבעה מבוגרים"? נו באמת, תהיה רציני.

 

אני שמח שהצלחתי לשעשע אותך. אני קורא את התגובות שלך וגם צוחק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נהגתי באף אחת מהן, ישבתי באאוטלנדר, ראיתי את הקודיאק כמה פעמים.

לא רואה את הערך המוסף שיעלה הקודיאק בפרמייה של עוד 70K.

הג'יפונים חסרי התכלית האלה אמורים להישאר בקטגוריית מחיר של עד 160K. מה שמעבר, בזבוז כסף. אתה מקבל את אותה הגברת בשינוי אדרת אבל נפרדת מעוד מלא כסף.

 

כל מילה פנינה...

וכל הפנינים האלו על סמך תמונות.

סליחה. ישבת באאוטלנדר. כבוד!!!11

אתה צודק.

 

לא שהבנתי איפה ראית עוד 70K הבדל במחיר כן? או שאתה מנסה להגיד שאאוטלנדר ברמת גימור INSTYLE זהה לקודיאק 4X4 עם כל האבזור הבטיחותי שיש היום ומנוע 200 כ"ס.

 

או שאולי אתה מתכוון לזה שכולנו נקנה רק Q7 ב חצי מליון שקל לגרסת הבסיס. שם 200 כ"ס וחוסר באבזור בטיחותי זה נסבל בהחלט כי זה ג'יפון יוקרתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לנעול? זה שרשור בעקבות מבחן רכב.

אם כבר הייתי מוחק את כל התגובות הלא קשורות כולל שלי, אבל לנעול ?

מר אאוטלנדר עוד יקבל בונוס למשכורת על כך שהצליח לנעול את שרשור המבחן על הקודיאק.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2470 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...