Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - סקודה קודיאק


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2443 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זהו? סיימנו?

אדון אאוטלנדר היקר, אני איתך למען האמת, אני לא מוצא בקודיאק שום דבר חדשני או מעניין, אני מסתכל על השוק מהצד ואני רואה פה רכב עם יעוד ספציפי, 7 מקומות ישיבה והמון ספרטניות, אין פה איזו התיימרות מסויימת, המיצובישי מציעה את אותה החבילה וכך גם הניסאן, כל אחת תיקח אותך מנקודה א' לנקודה ב', זהו בערך.

זה שהמבחנים כתובים בצורה מתלהבת זה סבבה.

 

עכשיו, מיצובישי, חברה קטנה ומצויינת עם עבר מרשים של מכוניות מהנות מאוד אך ללא כסף משנה כיוון ומשקיעה בעיקר בפיתוח ג'יפונים, הם אפילו מחזירים את השם אקליפס רק הפעם הוא יוצמד לג'יפון, אני מקווה שהשינויים הללו יכניסו כסף ובעוד כמה שנים נתחיל לראות את המותג פורח.

בנוסף, דעתי האישית היא שאתה לא צריך להחליף את הרכב לפחות במשך 3 שנים, תהנה ממנו, זה לא שיצא איזה מתחרה שמנער את הקטגוריה מה גם שבעיני האאוטלנדר נראה טוב יותר, איך הרכבים הללו מתנהגים זה פחות רלוונטי, שוב, מדובר על רכבים ללא יומרות כביש או שטח.

 

ד"א, תלמד לקרוא מבחנים עם חיוך, אני יכול להגיד לך שהמבחנים של הקודיאק סיפקו לי המון הנאה, בעיקר בגלל השטויות שקראתי.

 

Sent from my Alcatel 6055U using Tapatalk

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן. מפתיע?

קצת ולו בגלל העובדה שטענת פה שהאנגלית שלך לא מספיק טובה בשביל לקרוא את המאמרים האלא.

אולי השתמשת בתרגום...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ד"א, תלמד לקרוא מבחנים עם חיוך, אני יכול להגיד לך שהמבחנים של הקודיאק סיפקו לי המון הנאה, בעיקר בגלל השטויות שקראתי.

 

Sent from my Alcatel 6055U using Tapatalk

יצא לך לנהוג בה בנצי? אני יודע שאתה חי בארה״ב ולכן אני שואל.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת ולו בגלל העובדה שטענת פה שהאנגלית שלך לא מספיק טובה בשביל לקרוא את המאמרים האלא.

אולי השתמשת בתרגום...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

כן, מודה ומתוודה. התרגום האוטומטי של גוגל.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסגנון הזה, "סקודה קודיאק הוא הרכב הטוב ביותר בשבילך".

 

ההתייחסות הכללית מבלי לרדת לפרטים / השוואה מול המתחרים. "גרנד פיקסו הוא רכב מעולה אבל אף אחד לא מוכן לשמוע עליו כי כולם רוצים דמוי ג'יפ, קודיאק עונה על כל הצרכים, קנה קודיאק".

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

 

אגב בדקת את הגראנד פיקאסו? סתם סיקרן אותי.

 

בנוגע לסקודיאק, יכול רק לשתף את רשמיי מהעיצוב החיצוני אחרי שראיתי אותו בכביש. לדעתי סתמי ביותר, בתמונות נראה יותר טוב. אם כי עדיף על האאוטלנדר עמוס הכרום מכל הכיוונים (אלרגיה פרטית שלי לכמויות של כרום על רכבים).

עריכה אחרונה על ידי arco1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לך לנהוג בה בנצי? אני יודע שאתה חי בארה״ב ולכן אני שואל.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

לא, אין לנו סקודה, נהגתי על הq7, q5, טוארג וטיגואן. הכוונה שלי היא שהכל יחסי והרכבים הללו הם רכבים עם מטרה מסויימת והם מבצעים אותה נהדר.

 

לגבי מה שכתבתי על מבחני הרכב, על הקודיאק אני קורא טקסט חסר פרופורציות, והכל כתוב לאחר מה? נסיעה של שעה? שבוע? אישית אני מעדיף מבחנים ארוכי טווח, לראות איך מרגיש רכב לאורך זמן זה המדד האמיתי.

הרבה פעמים אני נתקל בדברים שהם איך לומר, לא אובייקטיבים, מבוססים על הנחה גורפת או אולי ציפייה מסויימת אצל הקוראים וזה מאכזב, אני נהנה לקרוא מבחנים שמדברים ת'כלס ויש כאלו, autoweek מספקים אחלה חומר קריאה כדוגמא.

 

גם קל לתת דוגמאות, היחס של עיתונות הרכב לב.מ.וו, בכל דגם חדש של היצרנית הכותרות צועקות, המתחרות תמיד יהיו קרובות לכתר ותמיד תהיה התעלמות מן החסרונות, ואם משהו יצויין אז הוא יצויין כסתם נקודה קטנה.

איפה זה בא לידי ביטוי?

בסלוגן, מכונת הנהיגה המושלמת, בוא נפמפם את זה חזק לראש ואז נשב מאחורי ההגה....

 

 

 

Sent from my Alcatel 6055U using Tapatalk

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

arco1,

 

האופציה הזאת לא עלתה על השולחן בכלל, כי מבחינתי זה טנק ולא ג'יפ, ותמורת הטנק אתה מקבל מרחב "עדיף" ולא משמעותי. הפעם האחרונה שישבתי בו היתה לפני 5 שנים.

 

חסרונות בולטים שאני זוכר: שני מושבים בשורה השניה, זה אומר בלגן תמידי של פתיחת השורה השלישית. אצלי השורה השלישית סגורה רוב הזמן ותא המטען מכוסה ע"י וילון נגלל.

 

לוח מחוונים באמצע הדשבורד, הזוי - מטורף - ולא נוח. צוואר תפוס.

 

אין תא מטען בפתיחת 7 מושבים (כמו כולם) למרות גודל הטנק.

 

קורת A מסתירה את שדה הראיה.

 

ואחרון חביב, אין שוק (צרפתיה). אולי זאת רק סטיגמה, אולי לא. בזמנו אני זוכר שהמחיר ליד2 היה נמוך במיוחד.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני מושבים בשורה השניה? על מה אתה מדבר?

טנק ולא ג'יפ? האאוטלנדר שלך ממש ג'יפ אל תשאל, הוא גם ממש לא טנק, ג'יפ אמיתי וקליל כמו נוצה.

לגבי שאר הדברים, מאיפה לך? אפילו לא בדקת את הרכב, לא ביצעת בו נסיעת מבחן.

פשוט ערמה של בורות ושטויות בתגובה אחת.

 

grand-c4-8.jpg

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מוצא בקודיאק שום דבר חדשני או מעניין, אני מסתכל על השוק מהצד ואני רואה פה רכב עם יעוד ספציפי, 7 מקומות ישיבה והמון ספרטניות, אין פה איזו התיימרות מסויימת,

 

לא, אין לנו סקודה, נהגתי על הq7, q5, טוארג וטיגואן. הכוונה שלי היא שהכל יחסי והרכבים הללו הם רכבים עם מטרה מסויימת והם מבצעים אותה נהדר.

 

לגבי מה שכתבתי על מבחני הרכב, על הקודיאק אני קורא טקסט חסר פרופורציות, והכל כתוב לאחר מה? נסיעה של שעה? שבוע? אישית אני מעדיף מבחנים ארוכי טווח, לראות איך מרגיש רכב לאורך זמן זה המדד האמיתי.

 

אתה מעדיף מבחנים ארוכי טווח (שבוע זה מעט מידי בשבילך) אבל חווה דעה על בסיס רכב שמימיך לא ראית, לא נגעת, לא פתחת דלת, לא ישבת בו ובטח ובטח שלא נהגת בו?

 

פשוט מגוחך!!!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן מגוחך מאוד, אני מבין לאן הוא מכוון והביקורת שלי על המבחנים היא שכנראה הבוחנים שוכחים את הייעוד של הרכב.

 

ותמצא לי רגע אחד שבו דיברתי על איזושהי תחושה שלי מהרכב? כתבתי על הסגמנט עצמו, אז מגוכך? אתה זה שסובל מבעיה בהבנת הנקרא, לא אני.

 

לא דיברתי על איכות החומרים, על מרווח המושבים, אפילו לא דיברתי על הצורה של הרכב.

אני כתבתי את מה שאני חושב על הרכב הזה ועל הסגמנט שבו הוא נמצא, המבחנים בעיני חסרי פרופורציה וזה בסדר, אני לא כועס חלילה.

 

וכן, שהייה ממושכת עם רכב תספק לכל אדם מידע מוצק יותר.

עריכה אחרונה על ידי בנצי

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני מושבים בשורה השניה? על מה אתה מדבר?

טנק ולא ג'יפ? האאוטלנדר שלך ממש ג'יפ אל תשאל, הוא גם ממש לא טנק, ג'יפ אמיתי וקליל כמו נוצה.

לגבי שאר הדברים, מאיפה לך? אפילו לא בדקת את הרכב, לא ביצעת בו נסיעת מבחן.

פשוט ערמה של בורות ושטויות בתגובה אחת.

 

[ATTACH=CONFIG]491428[/ATTACH]

 

לא משנה, אז תוריד את הסעיף הזה. כתבתי כבר שישבתי בו לפני 5 שנים. לשאר הסעיפים לא התייחסת וזה ברור למה...

 

הטנק הוא המראה ולא המשקל. הוא נראה טנק. וישבתי בו ובדקתי אותו.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2443 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...