Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - סקודה קודיאק


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2464 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נכון, אבל הטכנולוגיה עדיין לא מתקדמת מספיק ולא נפוצה ולכן ההטבות נחוצות. כאשר תהיה פריצת דרך טכנולוגית נוספת, שתייעל ותוזיל את כל העסק, אני מאמין שזה יקרה לפני שנערי האוצר יתעוררו. בעצם הפריצה הטכנולוגית וירידת המחירים כנראה תגרום להם להתעורר. אבל זה עוד רחוק. טסלה מודל 3 כבר מציאות ונשאר לקוות שטסלה יתחילו לשווק כאן את רכביהם לפחות לקראת סוף שנה הבאה או תחילת 2019 כשיצליחו להתמודד עם כל ההזמנות מראש (מספרים מטורפים) שלהם.

 

ואני מתחיל להרגיש שגלשנו יותר מדי לאופטופיק כאן :) שלא יתחילו למחוק לנו פוסטים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי שום דבר נגדך ונגד הנסיון העשיר שלך בעולם הרכב.

יש לי נגד חוות דעת על רכב שכל נסיונך איתו זה לראות תמונות באינטרנט.

 

אולי בפורומים אחרים זה עובד, לא פה.

 

את הציטוט הזה אני לא מוכן לקבל ממישהוא שמעולם לא ראה את הרכב במציאות, שלא לדבר על נהג בו.

אחלה, העמדה שלך ברורה עכשיו.

יושרה זה הדבר החשוב ביותר ואל לך לקבוע דיעה על רכב שמעולם לא נסעת עליו או ישבת בו.

נניח שאני מסכים אתך (ואני לא, כל אחד זכאי לדיעה ובסוף הקורא ישפוט אם מדובר על קשקשן או לא).

אז איך אתה מסביר את ההתעלמות שלך מהתגובה מטה?

האם כאן הוא מבסס את דעתו על בסיס התנסות עמוקה עם הרכב?

אחד הנושאים עם הכי הרבה אגו שיצא לי לקרוא לאחרונה.

 

היום ראיתי בפעם הראשונה את הקודיאק על הכביש, אני חייב להודות שסקודה באמת התעלו על עצמם מבחינת העיצוב החיצוני של הרכב ובמיוחד באפקט ה-"וואוו", אני מודה שאני ממש לא בקיא בכל המפרט הטכני של הרכב, אבל לפחות לפי הרושם הראשוני שהרכב משדר, אני לא מבין איך בכלל אפשר להשוואת בינו לבין האאוטלנדר, זה מרגיש שהרכבים בכלל לא ברי השוואה והמחיר בכלל לא רלוונטי.

 

קשה לי להאמין שמישהו היה מעדיף את ההאאוטלנדר על פני הקודיאק אם היו מציעים לו את שני הרכבים באותו מחיר. אם הקודיאק מצדיק תוספת של 20K זה כבר שאלה אחרת, אבל עצם העובדה שחלק מהמגיבים כאן טוענים שההאאוטלנדר עדיף על הקודיאק ללא קשר למחיר זה באמת הזוי ולא מובן.

 

לדעתי השרשור הזה איבד כל פרופורציות.

בסופו של דבר מדובר על Soccer mom mobile, איך דיון על רכב כזה גולש לוויכוח לוהט ובוטה שכזה נשגב מבינתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוטלנדר, במיוחד בשבילך, ראה כתבה:

 

http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.3016451

 

אגב, ראה תגובה מס' 39, כנראה לא כולם מרוצים מהאוטלנדר

 

צחקתי בקול...

 

בתחילת הכתבה שהבאת יש לינק לסקר שנעשה בקרב 18,000 מצביעים (!) שבחרו את האאוטלנדר כרכב הקרוסאובר הטוב ביותר (נו טוב, הקודיאק לא השתתף בתחרות...) ואתה מביא לי ראיה מטוקבק אנונימי? שטוען שההאוטלנדר "לא סוחב ארבעה מבוגרים"? נו באמת, תהיה רציני.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישבת בו לפני 5 שנים? איזה קטע, הדור השני הוצג במרץ 2013 (וקיבל מתיחת פנים ב2016.) מאמין שלקח לו עוד קצת זמן להגיע לארץ, בטח לדגם הגראנד. ככה שמה שראית לפני 5 שנים כלל לא רלוונטי כי לא יודע באיזה גראנד פיקאסו ישבת זה לא מה שמוכרים עכשיו...

להמשיך להסביר כמה מה שאתה כותב הוא ערימה של שטויות?

הטנק הוא המראה ולא המשקל? הפרופורציות של הגראנד פיקאסו פי כמה יותר טובות מזה של האאוטלנדר. לגבי העיצוב זה עניין של טעם, אבל להגיד שהעיצוב של הפיקאסו זה טנק כשיש לך האאוטלנדר? זו כבר בדיחה.

 

לגבי סעיף האמינות אין לי מושג. אולי הוא לא יהיה אמין וישמור ערך כמו טויוטה, אבל לפחות 3 שנים+ המשפחה תיסע בפתרון הכי טוב שיש כנראה ברמת המחיר. זה שווה כסף.

 

קורה A מסתירה את שדה הראיה? איך אפשר להגיד כזה דבר? יש לרכב הזה פשוט חתיכת שמשה ענקית.

 

שתה מים קרים, ונעבור סעיף סעיף.

 

בתמונות הנחמדות שהבאת רואים איך מימין ומשמאל יש לו A כזה שדופק את שדה הראיה מימין ומשמאל. זאת עובדה.

 

רואים גם בתמונות שלוח המחוונים לא מול הנהג ולטעמי זה אסון שפוגע בנוחות בצורה מטורפת וגם בעיצוב. וישבתי ונהגתי בדגם שהוצע לי לפני 5 שנים, מאז התצורה לא השתנתה כפי שרואים בתמונות שלך.

 

בנושא שמירת ערך כולנו יודעים שצרפתיות מתקשות. אבל לא כתבתי זאת כמשהו החלטי, אלא כבונוס. לא בחרתי ברכב בכל מקרה כי הוא נראה טנק. אין לו תצורת של ג'יפ או משהו דומה, הוא כמו מלבן על גלגלים, גדול ומגושם ללא שום בשורה ממשית בתא המטען או במושבים (למעט אולי המושב האמצעי בשורה השניה), והוא היה מכוער בעיני מהרגע הראשון שראיתי אותו, וכך גם רנו גרנד סניק.

 

ומסתבר שאני לא היחיד - עם ישראל בהמוניו קונה ג'יפונים וגם היצרנים בעולם משתדלים להפוך את המקררים שלהם לג'יפונים, ראה ערך פג'ו 5008.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"יש לו A כזה שדופק את שדה הראיה מימין ומשמאל. זאת עובדה."

לא זו ממש לא עובדה. אם כבר קביעה לא מבוססת של אדם שלא נהג ברכב הזה. מה שראית לפני 5 שנים זה לא הרכב הזה.

אם זו כזו עובדה איך במבחני דרכים משבחים את הראות? לא רק משבחים את הראות אלה מציינים שהיא יוצאת דופן לטובה!

יש לך כנראה ראיה סוביקטיבית.

 

לגבי מיקום לוח המכוונים. לטעמך זה אסון. אז שוב לא נהגת ברכב. דבר שני כמה זמן נהגת בC4 הקודמת שהגעת למסקנה שזה "אסון"?

שוב מוזר שלא נתקלתי בתאור כזה לסביבת הנהג באף מבחן, אבל זה עניין של טעם וניתן לך להנות מהספק.

 

לא בחרת ברכב כי הוא טנק. שוב זו פשוט טענה מגוחכת. אם היית קונה MX5 ניחה. הייתי אומר שקנית רכב מעוצב ואתלטי, אבל קנית טנק אחר גדול ומגושם ובאמת ללא שום בשורה ממשית בתא המטען ובמושבים כי לסיטרואן כן יש בשורה, למשל שלושה מושבים נפרדים בשורה השניה. כנראה בגלל הראיה הסוביקטיבית פיספסת את זה בתמונה שהעלתי קודם כדי לסתור את השטות שכתבת שבשורה השניה של הסיטרואן יש רק שני מושבים...

לא דיברתי בכלל על המיזוג, ועל עוד המון דברים אחרים שהופכים את הסיטרואן הזו למוביל נוסעים עדיף פי כמה.

 

זהו נמאס לי לבזבז זמן על אדם אטום שלא מפסיק לכתוב שטויות במיץ ללא שום בסיס, ולהטעות ללא שום בושה.

מקווה שמשלמים לך טוב במיצובישי. חצי פורום התעייף ממך וגם אני.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

dsc_2878.jpg

בתמונות הנחמדות שהבאת רואים איך מימין ומשמאל יש לו A כזה שדופק את שדה הראיה מימין ומשמאל. זאת עובדה.

אתה מדבר שטויות (לשם שינוי...).

אני לא חושב שיצא לי לנהוג ברכב עם שדה ראיה כלכך טוב כמו הפיקאסו, ולא ברור לי מה בתמונה גורם לך לחשוב אחרת . לגבי השאר זכותך לחשוב כך, אבל אתה שוב קוטל רכב שקוצר אין סוף שבחים בכל מבחן שאי פעם קראתי עליו (לא אעייף אותך בלינקים באנגלית...).

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

farkash7

 

אתה ממחזר דברים שכתבתי בעצמי, כמו זה שהיתרון של הסיטרואן הוא במושב האמצעי בשורה השניה, ודברים שכתבת בעצמך, שאין צורך לחזור עליהם שוב ושוב. אז בוא נזכיר לך את השתלשלות העניינים מלכתחילה.

 

מישהו לפני כן שאל אותי מה דעתי על גרנד פיקאסו, וכתבתי לו את דעתי.

 

ואני חושב שגרנד פיקאסו נראה כמו מקרר מגושם, ואאוטלנדר מעוצב להפליא כמו ג'יפון מודרני. ענין של טאצ' בפרונט. אני חושב ששדה הראיה חסום לי עם התוספות המיותרות בצדדים, וככה זה הרגיש לי כשישבתי ברכב. לוח המחוונים באמצע הדשבורד היה נראה לי מוזר ומעצבן מאוד.

 

אתה חושב אחרת, כמו הרבה אנשים שאהבו את הגרנד פיקאסו וקנו אותו, וזו זכותך המלאה. אני רק לא מבין למה אתה מרגיש צורך לאנוס אותי לחשוב כמוך.

 

יש יתרונות לגרנד פיקאסו, והם: מושב אמצעי בשורה השניה, מיזוג בשורה השלישית, ו...זהו. חסרונות לא חסר והם מפורטים במבחני רכב למיניהם, אצלי הוא נפל בשניה הראשונה על סעיף המראה החיצוני והפנימי.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שיצא לי לנהוג ברכב עם שדה ראיה כלכך טוב כמו הפיקאסו, ולא ברור לי מה בתמונה גורם לך לחשוב אחרת . לגבי השאר זכותך לחשוב כך, אבל אתה שוב קוטל רכב שקוצר אין סוף שבחים בכל מבחן שאי פעם קראתי עליו (לא אעייף אותך בלינקים באנגלית...).

 

תראה, אני חושב שההגיון הוא פשוט - קורת A בדרך כלל מסתירה את שדה הראיה, ויצרני הרכב מנסים למזער את הנזק ככל שניתן. בגרנד פיקסו כמו שאתה יכול לראות בעצמך בתמונה שהבאת, הנזק הוא כפול.

 

10.jpg

 

עכשיו, זה לא נושא השרשור, אבל אם אתה מדבר על רשימת יתרונות אינסופיים, אז הנה לך לקט קצר ממבחני רכב (משהו שאני אוהב לעשות)... הנה למשל מגזין אוטו, הראשון שעלה בגוגל:

 

"תפעול מסך המגע המרכזי אינו אינטואיטיבי מספיק, רגישותו למגע לקויה והוא עמוס מדי בפרטים וגרפיקה מבלבלת".

 

"מעבר לשורה השנייה מגלים לנו מושבים קטנים ונוקשים שהם פחות נוחים למבוגרים".

 

"שני המושבים מאחור מבצעים את ייעודם, וילדים עד גיל מצוות ישבו שם בנוחות מספקת, אך לא מעבר לכך".

 

"תא המטען נע בין כמעט ולא קיים כשכל המושבים בשימוש".

 

"מתקשה על אספלט מקומי ממוצע. בפועל, הגרנד לא מצליח להעלים שיבושים קטנים בעיר, בפרט כשהם מגיעים בצרורות (קורה הרבה לצערנו). ולא רק קטנים, כי גם על בינוניים/גדולים הוא אינו מתעלה, בפרט על רוחביים בעלי שפה חדה. מחוץ לעיר יכולת הספיגה משתפרת, אך גם שם לא קיים בידוד מוחלט המפריד את הרכב מתחלואות הסלילה המקומית".

 

"החל מ-90 קמ"ש רעשי רוח וכביש מתחילים להרים ראשם, הם מתגברים ככל שתגבירו מהירות, וב-120 קמ"ש הם כבר ברמה מטרידה".

 

לעומת זאת, בביקורת שהיתה באתר שלנו, לא רק שהכתב דאג להקדיש לי קטע אישי (ולברווזון המכוער שלי), אלא גם הוא השתפך על הסיטרואן ברמות שקשה לתאר. עם זאת, מצאתי שם את הקטע הנחמד הבא...

 

"4 תקלות שהיו במערכת ולטעמי לא אמורים להיות בה - במיוחד כשזו אחת הסיבות למתיחת הפנים.

1. הממשק העברי מתורגם עם שגיאות כתיב ולפעמים ללא תרגום כלל. המקלדת העברית לא מתפקדת. בבחירה בממשק האנגלי - משום מה המקלדת העברית תקינה. לא קריטי אבל לטעמי לא משחררים ככה רכב.

2. אין מצלמת רוורס. לדברי היבואן בקרוב ניתן יהיה להוסיף את המצלמה (לא מבין למה, באירופה יש מצלמה).

3. אין מערכת ניווט. לטענת היבואן המפות לא כוללות את ישראל אבל לדעתי אפשר היה לעשות מאמץ ולכלול מפות בשת"פ פשוט עם IGO אוWAZE. במיוחד כשכל המתחרים כוללים היום תוכנת ניווט כזאת או אחרת.

4. בכל הפרסומות יש מערכת שיקוף לנייד (כן כן. מירורלינק(אבל לא בארץ. לדברי היבואן היצרן מציע את המערכת אך ללא אנדרואיד אוטו לכן בשלב זה המערכת לא תוצע".

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאנוס אותך לחשוב כמוני?

זה משול בערך לנסיון להפוך פעיל דעאש פנאטי ליהודי כשר. כלומר זה חסר סיכוי.

המטרה היא להבהיר שאתה כותב שטויות, אבל גם מזה כבר התעייפתי. תמשיך הבמה שלך.

 

קל לראות זאת בציטוט התגובה מYnet שהבאת. שוב שטויות מוחלטות. מדובר של על פיקאסו מ2004. מה הקשר?

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הקשר? לא יודע. אם לדעתך יש הבדל מהותי בין קורת A של דגם 2004 לבין דגם 2017, אשמח להחכים.

 

אבל אתה נתפס לזוטות, הבהרתי לך מה בעיקר הפריע לי כשחשבתי לקנות רכב והגרנד פיקאסו היה אופציה. ומה שהפריע לי, יכול לא להפריע לאחרים, אז קשה לי להבין מה כל כך מדאיג אותך. הרי גם אם אני כותב שטויות, בשורה התחתונה כל אחד יבדוק בעצמו אם הוא מרגיש ששדה הראיה שלו מוגבל.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אאוטלנדר,

אפשר בבקשה בחמישה סעיפים (מקסימום) של לא יותר משורה וחצי לסעיף, שתסביר מה אתה רוצה?

תודה,

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה, העמדה שלך ברורה עכשיו.

יושרה זה הדבר החשוב ביותר ואל לך לקבוע דיעה על רכב שמעולם לא נסעת עליו או ישבת בו.

נניח שאני מסכים אתך (ואני לא, כל אחד זכאי לדיעה ובסוף הקורא ישפוט אם מדובר על קשקשן או לא).

שיטת הדיבור/דיון הפוסט מודרנית הזו היא שטות מוחלטת.

 

אז איך אתה מסביר את ההתעלמות שלך מהתגובה מטה?

האם כאן הוא מבסס את דעתו על בסיס התנסות עמוקה עם הרכב?

.

 

תגיד, אבל בכנות, אתה באמת לא מבין את ההסבדל בין מי שאומר:

"ראיתי את שתיהן במציאות והקודיאק לטעמי הרבה יותר יפה, למרות שאין לי מושג על הפערים הטכנים בניהם"

לבין מי שמעולם לא ראה את הרכב ועוד טוען לא משהוא בנוגע למראה (שאולי נניח שהיה יכול להתרשם מתמונות) אלא עוד שהרכב משעמם וחסר חדשנות?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הקשר? לא יודע. אם לדעתך יש הבדל מהותי בין קורת A של דגם 2004 לבין דגם 2017, אשמח להחכים.

 

אבל אתה נתפס לזוטות, הבהרתי לך מה בעיקר הפריע לי כשחשבתי לקנות רכב והגרנד פיקאסו היה אופציה. ומה שהפריע לי, יכול לא להפריע לאחרים, אז קשה לי להבין מה כל כך מדאיג אותך. הרי גם אם אני כותב שטויות, בשורה התחתונה כל אחד יבדוק בעצמו אם הוא מרגיש ששדה הראיה שלו מוגבל.

 

אני נתפס לזוטות? אני? להגיד לך שלהשוות רכב מ2004 במחליף שלו שהוא רכב חדש לחלוטין מ2017 זה שטויות במיץ זה זוטות?

עזוב שטויות זה פשוט שקר. ב2004 לא היה C4 פיקאסו.

first gen 2006-2013

https://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_C4_Picasso

טוב לא נאשים אותך. האאוטלנדר לא הוחלף כבר 2322 שנה. כנראה שמשם המסקנה שלך, זה פשוט מה שאתה רגיל.

 

בוקר טוב. את השטויות שאתה רושם אפשר למצוא גם בגוגל. בגלל זה הפורום הזה הוא יותר מבמת התנצחויות הוא מקור מידע.

אם מישהו כותב כאן שטויות מישהו אחר ימצא אותן בגוגל ולא בטוח התייחס אליהן כשטויות כי מה לעשות הוא לא בקיא.

אז עד שלב מסוים זה מפריע לי, ואני משתדל להסביר שמה שאתה כותב הוא שטויות. משלב מסוים אני כבר מתעייף כי לא משלמים לי כסף (אולי לך כן?).

מכאן שהמנהלים יעשו מה שהם רוצים.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אאוטלנדר,

אפשר בבקשה בחמישה סעיפים (מקסימום) של לא יותר משורה וחצי לסעיף, שתסביר מה אתה רוצה?

תודה,

 

בעיקרון אני לא רוצה כלום, יש פה שרשור דינמי שאני נהנה להגיב בו. אבל אם אתה מבקש, הנה מה שהיה לנו עד עכשיו:

 

1) נכנס לזירה שחקן חדש בדמות הקודיאק, היו כמה חבר'ה שיצאו מגדרם ותיארו אותו כמטוס מלהיב ומודרני שלא רואה את המתחרים ממטר. כתבנו באתר תיאר כמה האאוטלנדר הוא פח אשפה לידו, לאחר מכן הוא תיקן את עצמו אבל עדיין הקודיאק "שולט".

 

2) כאחד שהקודיאק הצית את דמיונו (מי לא אוהב לטוס בכבישים) מאוד התעניינתי ברכב, חקרתי הרבה מבחני רכב והעליתי סימני שאלה בקשר לרכב המושלם. אמרו לי שאני לא מבין כי לא נסעתי ברכב.

 

3) הרמתי את הכפפה, שרפתי כמה שעות על נסיעת מבחן. כתבתי סקירה משלי, המסקנה היתה שלקודיאק יש עיצוב פנים עדיף, הנדברקס חשמלי מלהיב, תאוצות ביניים עדיפות, אבל חוץ מזה יש לו גם חסרונות בולטים והמסקנה שלי - אין שום צורך בשידרוג.

 

4) מישהו כאן שאל אותי מה דעתי על סיטרואן גרנד פיקסו, כתבתי שהוא נראה מגושם כמו טנק ולא מזכיר ג'יפון, וגם עיצוב הפנים מסורבל ולא נוח עם לוח מחוונים באמצע הדשבורד וקורות A בצדדים. ועם כל הגודל - אין תא מטען כשהכל פתוח.

 

5) מפה לשם התפתח דיון, מישהו אחר טען שהגרנד פיקסו מושלם וכל מבחני הרכב מלקקים את האצבעות. זה לא היה הנושא אבל בכל זאת הרמתי את הכפפה והראיתי לו שהרכב לא מושלם בכלל (חוץ מזה שהוא נראה טנק).

 

מקווה שעזרתי..

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נתפס לזוטות? אני? להגיד לך שלהשוות רכב מ2004 במחליף שלו שהוא רכב חדש לחלוטין מ2017 זה שטויות במיץ זה זוטות?

את השטויות שאתה רושם אפשר למצוא גם בגוגל.

 

סלח לי, לא הבנת מה התכוונתי לומר. כל הקטע של קורת A בצדדים הוא זוטות. זאת אומרת, גם אם נניח שאתה צודק, זה לא משנה כלום לאף אחד. אתה מפחד מגוגל? אל תדאג, ההוא מגוגל יקרא גם את התגובה שלך. בסך הכל בנאדם שאל מה הפריע לי ברכב, עניתי לו שמפריע לי העיצוב החיצוני והפנימי. מאוד מצטער שזה הפריע לי. בכל אופן, הקטע של קורת A היה שולי בשיקולים שלי לפסול את הרכב.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2464 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...