Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - סקודה קודיאק


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2474 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אינטרס לכשעצמו מעיד על חוסר יושרה.

ברגע שאדם לא כותב את האמת ממניעים כלשהם, זה לא ישר, ותסובב את זה איך שאתה רוצה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אינטרס כזה יכול לבוא רק ממי שיש לו מכונית כזו, ומחפש להגן על רכישתו.

ואם יש למישהו דיעה קדומה, זה אינו אינטרס.

אלא אם אתה לא מבין את משמעות המילה אינטרס.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חסר זיהוי רכב בשטח מת

וזיהוי רכב ובלימה בנסיעה לאחור.

 

http://www.mitsubishi-israel.co.il/models/outlander/

 

 

אולי הקישור הבא יעזור (ואולי לא) לגבי ההשוואה בין הקודיאק לאוטלנדר:

 

http://www.m.gazeta-a.com/compare/items/8713/7641/

 

ראית את הוידאו שהעליתי לפני מספר עמודים? אני חושב שיש שם זיהוי רכב בשטח מת. יתכן אפילו שיש דברים נוספים שאין בקודיאק.

 

ובכלל, כל הקטע של אאוטלנדר phev הוא קטע עתידני חדשני חסכני מהסוג שהקודיאק לא מתקרב אליו בכלל. אבל יש כאלה שעדיין חושבים שמדובר בקורקינט עם תוספות ולכן אין מה להשוותו לקודיאק "המודרני".

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איצו, אתה שוב מתבלבל.

 

אינטרס מצביע על מניעים נסתרים ולא ישרים.

אמונה מקורה יכול להגיע ממניעים חברתיים או תרבותיים.

 

דוגמא כדי שתבין, אינטרס אומר שאני מקבל בונוס על על ב.מ.וו שאני מצליח לדחוף, אמונה אומרת שאני בטוח שזה האוטו הכי טוב ולכן גם ממליץ עליו.

 

המעשה דומה המניע שונה לחלוטין.

 

מקווה שהבנת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איצו, אתה שוב מתבלבל.

 

אינטרס מצביע על מניעים נסתרים ולא ישרים.

אמונה מקורה יכול להגיע ממניעים חברתיים או תרבותיים.

 

דוגמא כדי שתבין, אינטרס אומר שאני מקבל בונוס על על ב.מ.וו שאני מצליח לדחוף, אמונה אומרת שאני בטוח שזה האוטו הכי טוב ולכן גם ממליץ עליו.

 

המעשה דומה המניע שונה לחלוטין.

 

מקווה שהבנת.

אינטרס בעברית הוא עניין - לא מניע.

כשאני מאמין שארץ ישראל צריכה להיות מהירדן ועד הים, האינטרס שלי הוא לישב אותה וזה לא בא ממניע לא ישר.

אם אני מרגיש חלק מקבוצה אז האינטרס שלי לשמור על רצונות ואמונות הקבוצה וזה לא מניע של חוסר יושר.

אם אני מאמין שמנוע קטן עם טורבו זה הדבר, אז האינטרס שלי שכולם יסכימו איתי - זה לא חוסר יושר (אולי חוסר הבנה או משהו אחר)

מקווה שהבנת את כוונתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובכלל, כל הקטע של אאוטלנדר phev הוא קטע עתידני חדשני חסכני מהסוג שהקודיאק לא מתקרב אליו בכלל. אבל יש כאלה שעדיין חושבים שמדובר בקורקינט עם תוספות ולכן אין מה להשוותו לקודיאק "המודרני".

אל תגזים או תהפוך את האאוטלנדר phev למשהו שהוא לא (גם אל זו הגרסה המעניינת היחידה של הרכב הזה מבחינתי). מדובר ברכב פלאג אין כמו שיש גם ללא מעט יצרנים אחרים כולל VAG, ודי סביר שגם נראה קודיאק כזו מתישהו.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תגזים או תהפוך את האאוטלנדר phev למשהו שהוא לא (גם אל זו הגרסה המעניינת היחידה של הרכב הזה מבחינתי). מדובר ברכב פלאג אין כמו שיש גם ללא מעט יצרנים אחרים כולל VAG, ודי סביר שגם נראה קודיאק כזו מתישהו.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

זה למשל אינטרס:

להוכיח שגם אילו שאני קרוע על המכוניות שלהם, יש להם יכולות והם לא פחות טובים מאיזה יצרן אסיאתי קטן.

זה לא הגיע ממקום של חוסר יושר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

גם אותו אחד בעל אאוטלנדר שכתב בבוטות

 

דווקא ידע (באומץ) לתקן עצמו לאחר מכן

 

אתה ממשיך עם חוסר הדיוקים והסילופים.

 

כתבתי בבוטות על דגמי 2015-16 בגרסת instyle שהיו ונשארו לא ברי השוואה לשום פנאי שטח.

לא תיקנתי את עצמי ולא שיניתי את דעותי.

כתבתי בפוסט השני תיקון לגבי 2017 לאחר מתיחת הפנים השניה ולמרות זאת עדיין האאוטלנדר לא בר השוואה לקודיאק בכל מה שקשור ל

נוחות, מושבים, אבזור, מנוע, גיר, גודל תא מטען, אחיזת כביש, אביזרי בטיחות, מזגן ועוד.

 

המפליא הוא שאתה גם מביא את הקישורים וממשיך בסילוף.

 

המפליא יותר מכל זה שלדעתך כנראה כל עיתןנות הרכב בעולם מושחתת ובעלת אינטרסים כי כולם מעדיפים את הקודיאק רחמנא לצלן

 

אוי ווי

 

 

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי ceyal
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"עדיין האאוטלנדר לא בר השוואה לקודיאק בכל מה שקשור לנוחות, מושבים, אבזור, מנוע, גיר, גודל תא מטען, אחיזת כביש, אביזרי בטיחות, מזגן ועוד."

 

למרבה המזל הלכתי על נסיעת מבחן... וכך אני יכול להראות לך עד כמה אתה רחוק מהמציאות.

 

בכל מה שקשור לנוחות, אאוטלנדר יותר נוח.

 

בכל מה שקשור למושבים, הם אותו דבר, חוץ מהיתרון הענק של האאוטלנדר שנותן כניסה קלילה לשורה השלישית וגם מושבים אחרונים יותר נוחים.

 

בכל מה שקשור לאיבזור, האאוטלנדר לוקח בגדול אם משווים את הפרימיום לגירסת הכניסה של הקודיאק (אותו מחיר).

 

מנוע וגיר, על זה אפשר להתווכח אבל כבר כתבתי מה שיש לי לומר.

 

גודל תא מטען הקודיאק מנצח, כמובן על חשבון המרווח בין המושבים שהוא מפסיד בו (ראה הביקורת שלי לעיל).

 

אביזרי בטיחות - אף אחד עוד לא הסביר לי מה ההבדל ביניהם בקטע הזה. גירסת הפרימיום של האאוטלנדר מגיעה עם אותם אביזרי בטיחות.

 

מזגן - גם לקודיאק אין מזגן לשורה השלישית, שזה בעצם החיסרון הכמעט היחיד של האאוטלנדר.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי נוחות: האוטלנדר רך יותר. במהירות נמוכה, עד סביבות ה-40 קמ"ש, זה מקנה לו נוחות עדיפה כי האפטרשוקים שלאחר המעבר על המהמורה כמעט ולא מורגשים במהירויות אלה. מעל 40 קמ"ש אתה נזכר במהמורה שעברת כבר לפני כמה מטרים טובים, כי המרכב ממשיך להתנדנד. בקודיאק הרגשת את המהמורה וזהו, חסל סדר נדנודים, המשך נסיעה. בשיוט בינעירוני בכלל אין מה להשוות בין הנדנודים המעצבנים למה שמספקים המתלים של הקודיאק. בניגוד למה שאתה כותב, המושבים של האוטלנדר לא קרובים להיות טובים כמו המושבים של הקודיאק, וזה למרות שאין שום דבר ראוי לציון במושבים של הקודיאק.

כנ"ל התנהגות הכביש - אתה מתעלם מהסעיף הזה כליל, למרות שיכולת שינוי כיוון זה לא רק למשחקי כבישים מפותלים, אלא א"ב של בטיחות אקטיבית - היכולת להתמחק ממצבי סיכון. התנהגות הכביש של האוטלנדר פשוט לא טובה. הוא רוכן מדי, תת-ההיגוי מורגש מדי במהירויות אפסיות ובהיבט הזה הוא רחוק מהקודיאק כמרחק זהבה גלאון מברוך מרזל, וזה אפילו לא משנה מי מהם מי.

 

האוטלנדר טובה בלהיות דבר אחד - דיל מעולה למי שצריך שבעה מושבים. כמכונית עבר זמנה ובטל קורבנה.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרבה ההפתעה הקודיאק היה אצלי 4 ימים ו 600 קילומטר.

ובצירוף מקרים נדיר שאין כמוהו היה לי גם אאוטלנדר שנתיים ו 70 אלף קילומטר. וממש במקרה, הגעתי עד לחניון של הקודיאק עם האאוטלנדר המדובר ומיד נכנסתי לקודיאק. כך שלא היה לי זמן לשכוח כמה האאוטלנדר משובח.

 

למרבה המזל העמסתי על הקודיאק שבעה נוסעים שממש לבד עוד לפני שנסענו מטר אחד אמרו שיותר נוח להם בקודיאק. (אבל יתכן שיש להם אינטרס. כך אמר הישיש כאן. כנראה שגם הם קראו את המלל של היבואן. במיוחד שני בני ה 11)

למרבה ההשתוממות, הם נכנסו בצורה קלילה לשורה השלישית. וגם שם היה להם יותר נוח.

כי מה לעשות? המושבים בקודיאק נוחים יותר.

למרבה הפלא, האבזור בקודיאק של גרסת האמבישן (למרות שלדעתי הגרסה שתואמת לאאוטלנדר פרימיום היא הסטייל שעולה 20K יותר. אפילו שתגיד שלא. משווים תפוחים לתפוחים) - אותו אבזור עולה עשרת מונים על האבזור באאוטלנדר.

 

נתחיל לפרט. (אל תיבהל אני ארשום רק מה שאין באאוטלנדר פרימיום. בסדר?)

 

ארבעה חלונות חשמליים עם מנגנון מניעת נעילה על הידיים - כלומר אוטומטיים - ושומו שמים- יש בהם גם תאורה. שיוכלו למצוא אותם בחושך. חכם לא?

שקעי נוחות: מלפנים: USB,,230V, מצת. מאחור:12V 230V ,SD ,AUX ,USB

מזגן מפוצל לשורה שניה עם קביעת טמפרטורה לכל צד.

תיקון היגוי אקטיבי

מערכת מקורית עם אפל קאר ואנדרואיד אוטו וכולל הפעלת עשרות פרמטרים של הרכב ישירות דרך המסך (למשל צריכת דלק, לחץ אוויר, כוונון מזגן, כוונון אביזרי בטיחות, נעילת דלתות ועוד)לא סיני ב 50 דולר

בלם יד חשמלי

8 רמקולים

ביטול 2 צילינדרים כשאין עומס

תא מטען גדול יותר.

כוונון גב תחתון וגובה למושב הנהג והנוסע.

מערכת TPMS למדידת לחץ וטמפרטורה לכל צמיג בנפרד.

 

ואם נלך לגרסת סטייל אז האבזור פשוט כל כך ארוך שאין לי כח לכתוב הכל.

רק נוסיף תאורת לד מלאה

פתיחת תא מטען חשמלי

ווילונות גלילה לחלונות שורה שניה

תאורת אווירה לאורך הרכב

תאורת רגליים

תאורת כניסה מהמראות

מטען אלחוטי ומגבר קליטה לניידים

עור אלקנטרה נגד זיעה

ועוד ועוד ועוד ועוד...

 

אכן. האאוטלנדר הרבה יותר מאובזר.

 

הלאה:

מנוע וגיר, כבר הסכמנו שהקודיאק עדיף.

התנהגות גם זה הסכמנו שהקודיאק עדיף. (הסכמנו הכוונה לכל העיתונאים המושחתים וחברי המובילים נגועי האינטרסים כמובן. אל תיקח את זה קשה). פניות נלקחות טוב יותר וב"מכה" אחת, לעומת האאוטלנדר שנאבק ומתנדנד. (יש שיפור רב ב2017 אבל לא מספיק. השיכוח גרוע). הנדנודים הקטנים עדיין קיימים (אם כי הרבה פחות ויותר נסבל) בכביש גלי מה שלא קיים בקודיאק

אביזרי בטיחות, כבר הבנת את ההבדל לדעתי. אם לא, תתרענן בקטלוג.

 

אכן. האאוטלנדר עדיף.

 

ואם נסכם את זה, אז כמו שכתב האינטרסנט מעלי, האאוטלנדר טוב בדבר אחד. המחיר.

וזה לא שהוא רע. הוא בסדר גמור ולטעמי טוב יותר מהניסן איקסטריאל אפילו שהנ"ל משחק אותה חתיך יותר.

אבל הקודיאק טוב יותר. נקודה.

עריכה אחרונה על ידי ceyal
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, אי דיוק בפרטים (ולא אתייחס להפרשים הגדולים בין האשכול המשתפך של אייל על האאוטלנדר החדש שדומה כמעט לקודיאק עם הפרש זניח...)

 

האאוטלנדר קצת מתנדנד אבל ב99 אחוז מהנסיעה לא מרגישים את זה, ובנסיעות בין עירוניות לא מרגישים את זה בכלל. ככה שלא ברור לי על מה רומן מדבר.

 

ובחזרה אליך אייל. הקטנטנים הרגישו טוב יותר בשורה השלישית? כי כיף להם אוטו חדש. מה שקובע זה לא הקטנטנים אלא המבוגרים בגובה 1.70 ומעלה. וכמובן הכניסה החלקה והפשוטה עם כפתור אחד, ולא סדר פעולות מסובך כמו בקודיאק.

 

ארבע חלונות חשמליים לקודיאק - וואו. זה באמת משהו שאין באאוטלנדר... או זה שרואים אותם בחושך. ממש ביג דיל. כאילו שאתה מסתכל עליהם ולא לוחץ אוטומטית עם היד (וזה מזכיר לי משהו ששכחתי לפרט על הקודיאק המושלם; הכפתורים אצלו ממוקמים במיקום לא נוח ולא טבעי בעליל, והבחור אמר שאני לא הראשון שמעיר על זה).

 

שקעי נוחות: יש מצת ויש שני usb באאוטלנדר, מספיק לכל הדעות. גם מקום להכנסת כרטיס sd.

 

מזגן מפוצל - הבעיה העיקרית היא עם השורה השלישית וכאן אין לקודיאק שום בשורה מיוחדת.

 

מערכת מקורית - צחוק אחד גדול (מי יודע אם גם היא לא מיוצרת בסין...) מינוס ענק שאין עברית, אין פנגו, אין סלופרק, אין וויז, אין אנשי קשר בעברית אלא ג'יבריש, אין רדיוס100 (מוזיקה ללא הפסקה - בשימוש תדיר אצלי) אבל העיקר שזה "מקורי". לא לחינם כל כתבי הרכב גומרים את ההלל על המערכת המעולה של כלמוביל.

 

בלם יד חשמלי יש באאוטלנדר phev (מקביל לגירסת הסטייל 213k בלי הנחות). ובמחיר הזה אתה מקבל גם מנוע חרישי שהקודיאק יתחרה בו אולי בעוד 20 שנה. יש שם גם חניה אוטומטית, מצלמות הקפיות, ועוד שלל אביזרים חדשניים ומהנים. גם פתיחת חשמלית לתא המטען (מיותר ומעצבן).

 

8 רמקולים? מעולם לא הרגשתי מחסור בסאונד איכותי באאוטלנדר.

 

תאורת רגליים ותאורת אוירה... נו שויין, אם כבר היית מדבר על עיצוב הפנים העדיף בקודיאק.

 

כיוונון גב תחתון יש לך חשמלי למושב הנהג באאוטלנדר. וגם סאנרוף. מה שאין לך אפילו בגירסת הסטייל בקודיאק.

 

ועוד ועוד ועוד ועוד.

 

מנוע וגיר בקודיאק אתה יכול להסכים עם עצמך שזה עדיף אבל יש מקום לערער על זה גם מבחינת האמינות הידועה של אאוטלנדר לעומת המתחרה עם הרזומה המאוד בעייתי וגם מבחינת הנוחות שדובר עליה כאן בשרשור עם ויכוחים אמוציונליים קשים.

 

ובקיצור לקודיאק בגירסת הכניסה וגם בגירסת הסטייל יש יתרונות בודדים כמו תא מטען עדיף במקצת, תאוצת ביניים עדיפה במקצת ובלם יד חשמלי (וכמעט שכחתי, מתגי חלונות זוהרים בחושך).

 

לאאוטלנדר יש שלל יתרונות וביניהם יתרונות בולטים: כניסה חלקה לשורה השלישית. מושבים יותר נוחים בשורה השלישית. מרווח עדיף לרגליים של היושבים בשורה השניה, בפתיחת השורה השלישית. סאנרוף. אמינות מוכחת ולא "סמוך על היצרן". נוחות. בידוד רעשים. אחריות שלוש שנים. מחיר טיפולים וחלפים. מחיר הביטוח. פרונט חדשני ולא משעמם.

עריכה אחרונה על ידי outlander

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור עכשיו אתה ממלא חוסרים גם עם גרסת ה phev. נחמד..

:lol:

אולי תגייס גם את גרסת המוקאפ מהתצוגה

ומה שאין? אז לא צריך או שמעולם לא הרגשת בצורך..

ברור.

 

גם כשאתה מקבל השוואה כתובה מול הפרצוף, אחת לאחת, עדיין אתה לא רואה כלום.

נו שויין.

רק למען הדיוק ההיסטורי, אם תוכל לספר לכולנו וגם לכלמוביל, איפה מתחבא כרטיס ה SD ואת מה מסובבים בשביל כיוונון הגב התחתון.

כולנו נשמח לדעת.

אם אפשר גם בתמונה. זה יעזור.

או שבעצם גם זה נמצא בגרסת PHEV או לימיטד בכלל :-D

 

ואתה ממשיך כקודמך הקשיש לסלף את מה שכתבתי. אופייני לקשי הבנה.

אז נעזור לך שוב.

 

בשורה התחתונה,האאוטלנדר נופל מהקודיאק במנוע, גיר, מזגן, תא מטען, אבזור בטיחותי, נוחות, התנהגות.

 

מוביל שבעה מקומות הכי זול שיש. עם זה אני מסכים.והוא גם טוב יותר מהניסן. גם עם זה אני מסכים.

 

לגבי הקטנטנים בשורה השלישית, אז הם קטנטנים בני 15 שעוברים אותי בגובה. אבל בטח לא טרחת להסתכל בתמונות של המבחן. תעיין.

ואם לא הצלחת לרדת לכוונת המשורר לגבי 4 החלונות האוטומטיים, כנראה שהמקרה אבוד.

 

ואגב, אם אתה לא מסכים אתה יכול לפתוח עצומה נגד כל כתבי הרכב בארץ ובעולם ביחד עם סבאלה. זה חינם

עריכה אחרונה על ידי ceyal
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחד הנושאים עם הכי הרבה אגו שיצא לי לקרוא לאחרונה.

 

היום ראיתי בפעם הראשונה את הקודיאק על הכביש, אני חייב להודות שסקודה באמת התעלו על עצמם מבחינת העיצוב החיצוני של הרכב ובמיוחד באפקט ה-"וואוו", אני מודה שאני ממש לא בקיא בכל המפרט הטכני של הרכב, אבל לפחות לפי הרושם הראשוני שהרכב משדר, אני לא מבין איך בכלל אפשר להשוואת בינו לבין האאוטלנדר, זה מרגיש שהרכבים בכלל לא ברי השוואה והמחיר בכלל לא רלוונטי.

 

קשה לי להאמין שמישהו היה מעדיף את ההאאוטלנדר על פני הקודיאק אם היו מציעים לו את שני הרכבים באותו מחיר. אם הקודיאק מצדיק תוספת של 20K זה כבר שאלה אחרת, אבל עצם העובדה שחלק מהמגיבים כאן טוענים שההאאוטלנדר עדיף על הקודיאק ללא קשר למחיר זה באמת הזוי ולא מובן.

עריכה אחרונה על ידי Acejin
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2474 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...