Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - סקודה קודיאק


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2486 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

וזה שמעליך שמכר את האאוטלנדר שלו מעל המחירון תוך יומיים, גם הוא שקרן?

 

לא הוא לא שקרן, אבל לפחות הוא לא קובע עובדות על סמך כלום ושום דבר.

יש מצב שהטענה שכתבת נכונה אין לי מושג לגבי זה, אבל ההוכחה שלך היא קשקוש בלבוש.

 

לגבי ההערה שלך לבנצי. שוב הכל מתחיל כנראה מנסיון מועט מאוד שלך עם רכבים באיכות גבוהה. מודה אני, גם לי אין נסיון רב עם רכבים כאלה, משום כך לא הייתי יוצא בהצהרות לגבי האאוטלנדר בטח לא בהצהרות כמו שלך. צופה מהצד שלא מבין כלום ושום דבר יהיה בטוח שהאאוטלנדר הוא מרכבת אלים לאחר שיקרא חלק מהתאורים שלך. בפועל מדובר כנראה במוביל נוסעים יעיל ותו לא, בטח לא איכותי או עם חווית נהיגה כפי שציינת.

 

הפער בא לידי ביטוי בעיקר כשמשווים מה שאתה כותב, לעומת מה שכתבי רכב כותבים.

נכון אי אפשר להתבסס רק על מבחני דרכים, ולא תמיד אנשים כאן מסכימים עם המסקנות, אבל כשהפערים והמסקנות בין מה שאתה רושם לבין מה שנכתב בכל מבחן הם כל כך גדולים אז כנראה שהבסיס שלך להשוואה לוקה בחסר.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מרכבת אלים ולא נעליים, הרכב נוסע במידה מספקת ולא יותר מזה, אך במידת הצורך (עקיפות וכו') מרגישים שיש לו כח. אין אצלו חווית נהיגה לחובבי הנהיגה, הוא גדול ומתנדנד אבל לפחות מרגיש יציב בסיבובים. גורר אותך לשיוט איטי ונינוח עם המשפחה אבל תוכל גם להרביץ 160 בכביש 6 בלי שאף אחד ישים לב.

 

אני לא יודע מה נקרא אצלך איכותי אבל אצלי איכותי זה רכב שלא מתקלקל לעיתים קרובות, או לא מתקלקל בכלל. פה המכלולים הישנים הם פלוס גדול, כי היום מייצרים דברים חד פעמיים (לדוגמא, המליצו לי לתקן את מכונת הכביסה הישנה ולא לקנות חדש כי היום "כבר לא מייצרים דברים כאלה". עובדת למעלה מ15 שנה וכמעט ללא תקלות).

 

ובמילים אחרות הוא אכן "מוביל נוסעים יעיל" כמו שהזכרת ואין לו חווית נהיגה שמזכירה את השחקנים בליגה א'. אבל גם חווית נהיגה מגיעה בדרך כלל על חשבון צריכת דלק גבוהה (פורשה קאיין 1 ל-5) מחיר יקר מאוד גם ליד2 וחלפים ותיקונים יקרים.

 

הנדון פה הוא סקודה קודיאק ונושא האאוטלנדר עלה כמתחרה עיקרי שלו וכמי שמככב בטבלת המכירות בכל השנים האחרונות. על זה כתבתי שהיתרון של הקודיאק הוא בתאוצות ביניים חזקות יותר ואין כאן "חווית נהיגה" כלשהי, מתוך הנסיון שלי בנסיעת מבחן עם הרכב.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חמודי. נסיעה של חצי שעה, כולל מהירויות של 140-160

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכתבתי, בתחילת הנסיעה חוויתי איטיות, משהו שאפילו באאוטלנדר (הפח אשפה והעגלה) לא הייתי רגיל אליו. הבחור הנחמד שישב לידי הסביר שהטורבו נכנס לפעולה רק ב40-60 ועד אז יש לנו טנק שמונע ע"י מנוע 1.4... בהמשך לאחר שהרכב תפס תאוצה, לחיצה רגילה על הגז לא הביאה לתוצאה מיוחדת (אבל כן רעשי מנוע שחודרים לתא הנוסעים). סחיטה של הדוושה עד הסוף הביאה לתאוצה רצינית, לא הייתי קורא לזה חווית נהיגה אבל היתה תאוצה גדולה יותר ממה שאני רגיל באאוטלנדר. גם באאוטלנדר כשאני לוחץ את הדוושה עד הסוף אני מקבל תאוצה רצינית, אבל יש כאן ניצחון בנקודות של הסקודיאק.

 

הבעיה היא שאני ב99 אחוז מהנסיעה לא לוחץ את הדוושה עד הסוף, כי זה מרגיש לי "לקרוע את הרכב". רק בעקיפות מסוכנות, כשאני ממש זקוק לזה.

 

לאיזו חווית נהיגה ציפיתי? לליטוף קליל של דוושת הגז והרגשת תאוצה רצינית, ולא רק אחרי 40-60 קמ"ש, ולהגעה למהירות 180 "בלי לשים לב" כמו שחברים תיארו כאן. הייתי צריך ממש להתאמץ ולהחזיק את הרגל על הדוושה הרבה זמן (כולל העברה למצב ספורט) כדי להגיע ל140.

 

אני ממש מצטער אם אינני נשמע כמו כתב רכב בעונת הייחום של השקת הסקודיאק, אני פשוט מתאר את ההרגשה האישית שלי והאכזבה לאחר כל התיאורים פה על חווית נהיגה בTSI.

עריכה אחרונה על ידי outlander

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אאוטלנדר, אני גם כמעט קניתי אאוטלנדר. ידנית דווקא.

 

אני ממש לא חושב שמדובר בפח אשפה, אבל אתה חייב להבין שיש אנשים שלא יאהבו אותו, גם אם לדעתך הוא הרכב המושלם, לדעתם הוא הרכב הכי גרוע שיש. אז מה?

זה בסדר. אתה לא חייב לסנגר על האאוטלנדר בכל פינה ולתקוף כל מתחרה בכזאת נחישות, זה רק מגחיך אותך. תחשוב על זה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אאוטלנדר, אני גם כמעט קניתי אאוטלנדר. ידנית דווקא.

 

אני ממש לא חושב שמדובר בפח אשפה, אבל אתה חייב להבין שיש אנשים שלא יאהבו אותו, גם אם לדעתך הוא הרכב המושלם, לדעתם הוא הרכב הכי גרוע שיש. אז מה?

זה בסדר. אתה לא חייב לסנגר על האאוטלנדר בכל פינה ולתקוף כל מתחרה בכזאת נחישות, זה רק מגחיך אותך. תחשוב על זה...

 

הבעיה קטנה לא פחות מהצד השני, של כל אילו שהרימו את הסקודיאק לדרגת רכב על, שכל העולם ואחותו חיכו רק לו.

ובאותה הזדמנות אותם חברים (כנראה פאנבויז ברובם), מתנסחים ממש לא בעדינות על האייכות והעיצוב של האאוטלנדר....

 

באידיש אומרים- בעזיל בדרעק....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכתבתי, בתחילת הנסיעה חוויתי איטיות, משהו שאפילו באאוטלנדר (הפח אשפה והעגלה) לא הייתי רגיל אליו. הבחור הנחמד שישב לידי הסביר שהטורבו נכנס לפעולה רק ב40-60 ועד אז יש לנו טנק שמונע ע"י מנוע 1.4... בהמשך לאחר שהרכב תפס תאוצה, לחיצה רגילה על הגז לא הביאה לתוצאה מיוחדת (אבל כן רעשי מנוע שחודרים לתא הנוסעים). סחיטה של הדוושה עד הסוף הביאה לתאוצה רצינית, לא הייתי קורא לזה חווית נהיגה אבל היתה תאוצה גדולה יותר ממה שאני רגיל באאוטלנדר. גם באאוטלנדר כשאני לוחץ את הדוושה עד הסוף אני מקבל תאוצה רצינית, אבל יש כאן ניצחון בנקודות של הסקודיאק.

 

הבעיה היא שאני ב99 אחוז מהנסיעה לא לוחץ את הדוושה עד הסוף, כי זה מרגיש לי "לקרוע את הרכב". רק בעקיפות מסוכנות, כשאני ממש זקוק לזה.

 

לאיזו חווית נהיגה ציפיתי? לליטוף קליל של דוושת הגז והרגשת תאוצה רצינית, ולא רק אחרי 40-60 קמ"ש, ולהגעה למהירות 180 "בלי לשים לב" כמו שחברים תיארו כאן. הייתי צריך ממש להתאמץ ולהחזיק את הרגל על הדוושה הרבה זמן (כולל העברה למצב ספורט) כדי להגיע ל140.

 

אני ממש מצטער אם אינני נשמע כמו כתב רכב בעונת הייחום של השקת הסקודיאק, אני פשוט מתאר את ההרגשה האישית שלי והאכזבה לאחר כל התיאורים פה על חווית נהיגה בTSI.

 

אני מתלבט ביני לבין עצמי אם לנסות ולהסביר לך כמה שטויות ה"בחור הנחמד" אמר, ואם לנסות להסביר לך איך עובדים מנועי טורבו ואיך כמה חזק לחצת על הדוושה בכלל לא משנה, אבל אני לא בטוח שיש טעם...

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל אלו שאני מכיר כולל כתבי רכב ואחרים לא התפעלו ממנוע ה 1.4

לא ראיתי מישהו שכתב על 180 בלי להרגיש. את זה משאירים למנוע ה 2 ליטר וה 180 כ"ס או הדיזל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתלבט ביני לבין עצמי אם לנסות ולהסביר לך כמה שטויות ה"בחור הנחמד" אמר, ואם לנסות להסביר לך איך עובדים מנועי טורבו ואיך כמה חזק לחצת על הדוושה בכלל לא משנה, אבל אני לא בטוח שיש טעם...

 

אין טעם.. הבחור האמין לאידיוט שאמר לו שטורבו נכנס לפעולה ב50 קמ"ש (כשאין לו קשר למהירות בכלל). זה מיותר לחלוטין.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

אני בכלל שמעתי שהטורבו נכנס לפעולה בלילות של ירח מלא

מה מסכנה עושה גורו גורו.

אאוטלנדר,

מילון המושגים ובסיסי ההשוואה שלך לוקים מאוד (מאוד) בחסר.

אתה גם ממש מהתחלה באת לבדוק רכב כשידו על התחתונה.

בדוק את עצמך, זה מצטייר לא טוב.

עריכה אחרונה על ידי itaysamurai

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2486 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...