Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - סקודה קודיאק


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2482 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אוקיי, אז אני שולח להם מכאן מסר - אם אני עובר לסקודיאק ההפסד כולו שלכם :lol:

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסתבר שמיצובישי ככל הנראה ימשיכו לקבל יח"צ בחינם - אני לא קונה סקודיאק וזה סופי...

 

ומי עושה יח"צ יותר טוב מלקוח מרוצה?

 

טוב, אנחנו כאן לא בענייני יח"צ אלא בסקודיאק עסקינן. מנהלי האתר מוזמנים להעתיק את הטקסט דלהלן ולעשות ממנו כתבה יפה, זאת ביקורת שמגיעה מהשטח ולא מכתבי רכב שאינם אובייקטיביים בעליל. יהיו שיגידו שאני הכי לא אובייקטיבי שיש, אז לא. נסעתי במיוחד והשקעתי כמה שעות מזמני כדי לברר על טרייד אין ולבדוק את הקודיאק, זה יהיה כבר מרושע לומר שעשיתי את זה רק כדי להוכיח שהאאוטלנדר שלי הכי טוב (ויש דברים שהוא לא). אם כבר, הריח המשכר של "רכב חדש" הורס את האובייקטיביות לאידך גיסא...

 

מבחן השוואתי בין מיצובישי אאוטלנדר פרימיום לסקודה קודיאק סטייל

 

אז כמו שכתבתי, מאז ההשקה חיכיתי לנסיעת מבחן והיא הגיעה הבוקר, פיניתי כמה שעות עבודה ונסעתי לסוכנות סקודה, האנשים שם היו אדיבים ונחמדים למדי. אפילו ערכתי סקר אקראי בין יושבי חדר ההמתנה של המוסך, "אתם באים לבקר פה הרבה"? התשובה היתה שהם באים לבקר רק מטיפול לטיפול, והם מאוד מרוצים מסקודה. סבבה.

 

מראה חיצוני

 

חיכה לי בחור נחמד שישב על כסא, ויצאנו יחד לקודיאק שחנה בסמוך. חיצונית, הרכב נראה נחמד, אבל לא יותר מזה. העיצוב לא פורץ דרך, הוא אנמי, אבל בכל זאת הרכב יפהפה. בהשוואה לאאוטלנדר, העיצוב של האאוטלנדר הרבה יותר מעניין ומרשים אבל הקודיאק משדר יוקרה בהתאם לתדמית שהוא הצליח לבנות לעצמו. גם בענין הגובה יש כאן הבדל. כשאני עומד, אני מסוגל לראות את הגג של הקודיאק, עושה רושם קצת נמוך ודומה לסטיישן מוגבה. האאוטלנדר יותר גבוה, אני לא רואה את הגג אלא אם כן אני עומד על קצות האצבעות ומתאמץ (וזה מוזר, כי נתוני הגובה של שניהם דומים).

 

בידוד

 

פותחים את הדלת. הדלת מרגישה כבדה ומרשימה, הבידוד? לא משהו בכלל. רעשי מנוע נשמעים כבר מתחילת הנסיעה, באופן צורם... רעשי רוח החל מ90 קמ"ש, והם מתגברים ומתגברים... וכשסגרתי את הדלת, שמעתי בבירור את הדיבורים בחלל הסוכנות (כשישבתי בקודיאק לאחר נסיעת המבחן, בתוך האולם).

 

אפילו בהשוואה לאאוטלנדר זה על הפנים, כי באאוטלנדר שומעים רעשי מנוע רק בסל"ד גבוה וגם זה לא נשמע בעוצמה של הקודיאק. אבל בהשוואה לאאודי Q7 שישבתי בה... מסתבר שממש לא מדובר ב"אאודי לעניים" אלא בסקודה לעשירים (מאוחר יותר נגיע לתג המחיר).

 

כניסה חכמה

 

הפתיחה של הסקודיאק היא בצורת חיבוק של הידית, לא אהבתי אבל אולי מדובר בענין של הרגל. הסגירה היא בצורת ליטוף של הידית מבחוץ. גם ענין של הרגל ובסך הכל נחמד. הידיות מעוצבות יפה.

 

עיצוב פנים

 

נכנסים לרכב, עיצוב הפנים הפתיע אותי. המסך גדול וברור (גירסת הסטייל, כאמור בכותרת, 200K פלוס) והעיצוב נראה הרבה יותר טוב מאשר בתמונות. אין תחושה של "זול". החומרים מצויינים, אם כי לא ראיתי הפרש בינם לאאוטלנדר, והעיצוב הפנימי הוא הרבה יותר טוב מהאאוטלנדר. יפהפה. הריפוד השחור הורס את כל התענוג והופך אותו לשוק רמלה לוד. לי כבר ברור שאם כבר קודיאק, אז רק גירסת הסטייל וכמובן להוסיף עוד 7.5 עבור סאנרוף. ככה משווקים רכב בכאילו 180K אבל בתכלס 213K (ועוד נגיע לזה).

 

20170713_110842.jpg

 

המשענת שבין המושבים היא קצרה ולא נוחה כשהיא במצב הרגיל שלה. צריך להרים אותה או לכוון קדימה ואחורה, ואז נוצר חלל מכוער בין המשענת לבין מה שמתחתיה. כתבי הרכב השתפכו על "שפע תאי איחסון", אז לא. יש תא כפפות כמו באאוטלנדר, הוא מחולק לשניים כשבאאוטלנדר הוא מחולק באמצעות מחיצה פנימית. יש תא מתחת למשענת, גם באאוטלנדר יש. הדבר היחיד שנוסף פה הוא מגירה תחת המושב הימני. באאוטלנדר יש "שקעי איחסון" יותר גדולים תחת שני המושבים, שאפשר להניח בהם דברים.

 

ההנדברקס הוא משהו שמאוד אהבתי. גם בעצירה אקראית ברמזור הוא משולב אוטומטית, כשאתה לוחץ על הברקס, ואז אתה יכול להרים את הרגל מהברקס. כשאתה משלב להילוך, ההנד ברקס החשמלי יוצא מפעולה אוטומטית, וכשאתה חונה ופותח את הדלת הוא משולב בחזרה. דבר נוח ומעולה שאין באאוטלנדר (בגירסאות יותר יקרות אני חושב שיש).

 

המסך הגדול והברור היה לא ידידותי - חסר בו עברית וכמובן וויז. מינוס גדול מבחינתי, כאחד שנוהג להדליק את הוויז בתחילת כל נסיעה. אבל הוא היה גדול ומרשים.

 

נוחות

 

לא הרגשתי הבדל מיוחד בין הישיבה בקודיאק לבין האאוטלנדר. המושבים אותם מושבים, אני חושב שבקודיאק יש יותר תחושת מרווח (לשורת הנהג) בגלל עיצוב הדשבורד. אבל באאוטלנדר הישיבה יותר גבוהה ושולטת וזהו פרט חשוב לרעת הקודיאק. מושב הנהג מתכוונן חשמלית, כמו באאוטלנדר (להזכירכם, מדובר בגירסת הסטייל 200K).

 

בשיבושים עירוניים הרגשתי ממש מכות בישבן, בניגוד לאאוטלנדר שהוא רך ומלטף. בנסיעה קצת יותר מהירה זה פחות, וכאן אני בעצם חוזר על מה שאמרו הרבה לפני ולא מחדש כלום. לדוגמא, כשירדתי מהמדרכה (הרכב חנה על מדרכה) הרגשתי ממש מכה רצינית בכל הנחת גלגל. גם בשיבושים על הכביש. הבחור לידי הראה לי שאפשר לשחק במצב המיתלים (נורמל, אקו.. ועוד) אבל לא הרגשתי שינוי מיוחד במשחק הזה. היו גם פסי תאורה לאורך הדלתות שלא הצלחתי לראות באור יום.

 

מנוע

 

התרגשתי לנסוע בקודיאק, מרוב כל הדיבורים על TSI. "מי שהתרגל לנסוע בTSI, לא יורד ממנו". ובכן, תדהמה וזעזוע... תחילת הנסיעה עד 60 קמ"ש בערך, היתה פחות מהאאוטלנדר!! (וכאחד שעושה את רוב הזמן בנסיעות עירוניות, רוב הזמן אני בקמ"ש הזה) והבחור הסביר שזאת "השהיית הטורבו" שמתחיל לעבוד רק בהמשך הנסיעה. הרכב היה פשוט איטי וכבד. כבר הזכרתי שהמנוע היה רועש, והרעש נכנס לרכב כבר בתחילת הנסיעה. זה הצחיק אותי כשחשבתי על כל אלה שכתבו על גיר רציף ורועש באאוטלנדר, כשהמצב הוא הפוך לגמרי.

 

בתאוצות ביניים, הרגשתי סוף סוף את מנוע הטורבו והאוטו האיץ במהירות. מסתבר שזהו היתרון האמיתי של הסקודיאק על האאוטלנדר - "תאוצות ביניים", עקיפות וכאלה. אבל צר לי לאכזב, הוא מנצח רק בנקודות... בשביל להאיץ הייתי צריך לסחוט את דוושת הגז (הכנסתי גם למצב ספורט) וכשאני סוחט את דוושת הגז באאוטלנדר אני מקבל בערך את אותה תוצאה, אולי קצת פחות. אכזבה גדולה. הבטיחו לי חוויית נהיגה... כבר דמיינתי לעצמי איך אני "מלטף" את דוושת הגז והרכב עף. אז לא, צריך ללחוץ חזק על הגז, וגם אז הוא לא מפתח מהירות גדולה במיוחד. ניצחון בנקודות על האאוטלנדר, בקטע של תאוצות ביניים.

 

בסיבובים הקודיאק הרגיש יציב, עד כמה שיצא לי להרגיש איתו, אבל לא משהו שונה במיוחד מהנהיגה של באאוטלנדר (השווה עם ביקורתו המעודכנת של אייל).

 

גולת הכותרת: השורה השלישית

 

לאחר הביקורות שקראתי, ציפיתי למשהו אחר לגמרי והאכזבה היתה בהתאם. תא המטען של הקודיאק גדול יותר מהאחרים (גדול במעט, אבל משמעותי) ומסתבר שזה מגיע על חשבון השורה השלישית. גב המושב זקוף מה שגורם לתחושה מציקה מאוד (כשהרמתי את משענת הראש למעלה, זה עזר מעט) והמרווח הוא מזערי. בעצם אין מרווח בכלל. כדי לקבל קצת מרווח אתה צריך כמובן צריך להזיז את השורה האמצעית ונאלץ להשאיר מרווח מזערי ליושבים בשורה האמצעית. בקיצור, אכזבה גדולה.

 

אני בשורה השלישית:

 

20170713_111121.jpg

 

המרווח שנותר לשורה השניה:

 

20170713_111127.jpg

 

ולא דיברתי על המושב האמצעי בשורה השניה שנראה ומרגיש בדיוק כמו האאוטלנדר, למרות תוספת הסנטימטרים הבודדים ברוחב הכללי של הרכב (מינוס גדול בחניה שלי) ולמרות הדיבורים על שורה שניה מרווחת. שוב אכזבה. הכניסה לשורה השלישית הייתה מייגעת ולא נוחה בכלל, לעומת הכניסה החלקה והמהירה שמאפשר האאוטלנדר. היה צריך ברצף של פעולות ובנוסף להתכופף תחת המושב ולהרים ידית. מינוס גדול לקודיאק!

 

תא המטען

 

בגירסת המבחן (סטייל 200K) תא המטען נפתח בלחיצת כפתור מתוך הרכב, שזה נחמד, וגם נסגר בלחיצת כפתור, שזה עוד יותר נחמד אבל אני התרגלתי לסגירה ופתיחה ידנית והמנוע החשמלי עיצבן אותי (צריך לפתוח בנגיעה ולחכות עד שהוא יפתח). המנוע הזה הוא עוד דבר מיותר שעלול להתקלקל בשלב כלשהו.

 

בכל אופן מה שחשוב הוא תא המטען כשכל המושבים פתוחים, ופה יש יתרון לסקודיאק.

 

20170713_110903.jpg

 

מחיר

 

ריפוד שחור לא בא בחשבון מבחינתי וגם מחסור בסאנרוף, וכך הגענו למחיר של 213K לא כולל הנחת חבר שאם וכאשר תהיה היא תהיה באפריל ואולי תתן 10K פחות. 200K גירסת בסיס, 7.5 סאנרוף, 3K איתוראן חובה, ועוד 500 שקל שהוא דחף בשביל הכיף על "עריסה לסלולרי" והבהיר שהוא סתם דחף ואפשר גם להוריד (שיטת מצליח).

 

20170713_114855.jpg

 

החלום שלי היה טרייד-אין, שזה בעצם למסור רכב ולקבל רכב, בנוחות מושלמת, ולהוסיף עוד 40K מקסימום. עכשיו תחזיקו חזק - המחיר שקיבלתי על רכב פרטי ומושקע יד ראשונה בן שנה ורבע, היה 126K... זאת אומרת שאני אמור להיפרד מ-87,000 שקלים טבין ותקילין כדי להאיץ קצת יותר מהר בתאוצות ביניים. הייתי אומר שזה מצחיק, אבל זה לא.

 

20170713_121129.jpg

 

לסיכום, מה אהבתי בסקודיאק?

 

עיצוב פנים נחמד ומרשים, מסך גדול במיוחד, הנדברקס מקסים, תא מטען כששבעה מקומות פתוחים, תאוצת ביניים חזקה יותר.

 

מה לא אהבתי?

 

מחיר יקר ולא משתלם, טרייד אין במחיר מעליב, גירסת בסיס עלובה ביותר שמאלצת אותך לקנות את גירסת הסטייל ולהוסיף עוד 7.5 לסאנרוף שהוא מוצר צריכה בסיסי, כניסה מסובכת לשורה השלישית, שורה שלישית צפופה, מושב אמצעי צפוף בשורה השניה, אין וויז מובנה, תאוצה חלשה בתחילת נסיעה, שיבושים עירוניים חודרי ישבן, רעשי מנוע חודרים לתוך הרכב מתחילת הנסיעה, רעשי רוח חזקים כבר ב90 קמ"ש, רכב לא מספיק גבוה ותנוחת ישיבה לא מספיק גבוהה, רוחב חיצוני גדול בכמה סנטימטרים מהאאוטלנדר, עיצוב חיצוני משעמם.

 

וכאן הגיע לסיומו פרק ה"סקודיאק" בחיי...

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה היום עברתי עם המטר בסוכנות סקודה...

מאחר והבטחתי מספר פעמים לעדכן כאן לגבי המרווח בשורה השניה שהרגיש לי לא משהו, אז עכשיו זה מאושרר סופית.

המרווח בשורה השניה (מבחינת רוחב בין ידיות הדלתות אשר למעשה קובע את המרווח האפקטיבי) זהה בדיוק (על הס"מ) לזה של האאוטלנדר או האקס-טרייל.

וזו לא מחמאה גדולה, מדובר על 131 ס"מ בין ידיות הדלתות, נתון זהה לזה של האטקה לדוגמה (שהוא הכי קטן בקבוצה) ונחות משמעותית מזה של הטיגואן/3008/טוסון שעומדים על 135 ס"מ.

יתרה מכך, במקרה הייתי עם האוקטביה של העבודה אז מדדתי גם אותה והפלא ופלא גם לה 131 ס"מ..

 

בקיצור, ניתן לקבוע בוודאות, המלך הוא עירום!

 

לגבי ההשוואות המצחיקות שהיו כאן לסורנטו, אז לסורנטו תא נוסעים מרווח באופן משמעותי עם 140 ס"מ במושב האחורי, אחריו הסנטה-פה עם 137 ס"מ.

והדובדבן שבקצפת, לקקטוס 129 ס"מ, כן כן, רק 2 ס"מ פחות...

 

אז תמשיכו להאמין לכתבות רכב מפרגנות במקום ללכת ולמדוד בעצמכם.

מבחינתי הקודיאק לא בא בחשבון מאחר ואין סיכוי להכניס בו את שלושת כיסאות הבטיחות שלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אז תמשיכו להאמין לכתבות רכב מפרגנות במקום ללכת ולמדוד בעצמכם.

מבחינתי הקודיאק לא בא בחשבון מאחר ואין סיכוי להכניס בו את שלושת כיסאות הבטיחות שלי.

 

איני יודע איזה כסאות בטיחות יש לך, אבל סביר להניח שגם ב3008 או טיגואן לא יכנסו, אלא אם אלו בסיסי בוסטר.

הרכבים המתאימים לשלושה כסאות הם כדוגמת טויוטה ורסו, סניק ופיקאסו בעלות שלושה מושבים נפרדים.

 

לגביי הסקודיאק, לא צופה לו עתיד מזהיר, העם ימשיך את השופוני (בצדק או לא) עם האאוטלנדר והאקסטרייל, והסקודיאק תימכר למכורים ל- tsi.

עריכה אחרונה על ידי idan10

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

5 ילדים בוגרים (8+) עדיין ניתן לדחוס בכיף או אם רק אחד מהם בבוסטר . גיל העשרה....

בוסטר בלבד תופס 44 ס"מ .

זה נכון שהספסל האחורי הוא כמו של יונדאי i30 אבל אני מעריך שרוב קוני הסקודיאק לא קונים אותו בגלל שהוא ( לכאורה) 7 מושבים.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איני יודע איזה כסאות בטיחות יש לך, אבל סביר להניח שגם ב3008 או טיגואן לא יכנסו, אלא אם אלו בסיסי בוסטר.

הרכבים המתאימים לשלושה כסאות הם כדוגמת טויוטה ורסו, סניק ופיקאסו בעלות שלושה מושבים נפרדים.

 

לגביי הסקודיאק, לא צופה לו עתיד מזהיר, העם ימשיך את השופוני (בצדק או לא) עם האאוטלנדר והאקסטרייל, והסקודיאק תימכר למכורים ל- tsi.

שני כיסאות בטיחות גדולים (עד 38 קילו) וסל קל של פג-פרגו, נכנסים בלי בעיות בקאמרי.

באאוטלנדר (שהוא באותו הרוחב של הקודיאק) לא הצלחתי להכניס כיסא בטיחות קטן (של קוסקו), סל קל ובוסטר תחת קטן..

 

5 ילדים בוגרים (8+) עדיין ניתן לדחוס בכיף או אם רק אחד מהם בבוסטר . גיל העשרה....

בוסטר בלבד תופס 44 ס"מ .

זה נכון שהספסל האחורי הוא כמו של יונדאי i30 אבל אני מעריך שרוב קוני הסקודיאק לא קונים אותו בגלל שהוא ( לכאורה) 7 מושבים.

לא הבנתי, אז מי כן צריך לקנות אותו אם לא מי שמחפש 7 מושבים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תכלס זה 6 מושבים ומקום לכוסות. בדיוק המבנה של אוטלנדר . קונים כי פעם בחודש מסיעים איזה חברים לחוג. משלמים רק 5K על האופציה בתא המטען.

 

מי שבאמת צריך 7 מושבים עבור זאטוטים וגם מבוגרים על בסיס קבוע לא יקנה סקודה. יקנה משהו אחר (קרניבל או ג'אמפי וכו)

 

אשאל אותך שאלה דומה: כמה אוטלנדר 5 מושבים ראית על הכביש ? ברור שאם כבר קונים אז את ה 7 מקומות כאופציה ליום סגריר.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את עניין המרווח בקודיאק רשמתי גם במבחן וגם בבדיקה הנפרדת.

188 סנטימטרים הם רק ניפוחי מרכב חיצוניים.

מטר לא היה לי אבל לך כן.

 

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תכלס זה 6 מושבים ומקום לכוסות. בדיוק המבנה של אוטלנדר . קונים כי פעם בחודש מסיעים איזה חברים לחוג. משלמים רק 5K על האופציה בתא המטען.

 

מי שבאמת צריך 7 מושבים עבור זאטוטים וגם מבוגרים על בסיס קבוע לא יקנה סקודה. יקנה משהו אחר (קרניבל או ג'אמפי וכו)

 

אשאל אותך שאלה דומה: כמה אוטלנדר 5 מושבים ראית על הכביש ? ברור שאם כבר קונים אז את ה 7 מקומות כאופציה ליום סגריר.

סידור הושבה לא נוח בעליל.

אכן הרכבים האלו מרווחים לארבעה נוסעים, החמישי צריך לעשות אקרובטיקה, השישי והשביעי עדיף שישארו ברחם..

אם כך אני באמת שלא מבין את ההיגיון מאחורי קניית רכב 7 מושבים צפופים, צריך להיות אהבל רציני לקנות את זה רק בשביל להסיע את הבן של השכן, שאבא שלו יוציא 200,000₪ על רכב...

מי שבאמת צריך שבע מושבים ממש לא צריך לקנות ג׳מפי, סיטרואן גרנד פיקסו תהיה מרווחת מספיק בשורה השניה וסבירה בשורה השלישית, ואם רוצים גם פוזה אז סורנטו גם כן מרווחת מספיק, ואם רוצים פוזה וגם יכולת שטח אז הגרנד צ׳ירוקי גם כן מרווח כמו סורנטו.

עדיין לא הבנתי למה לקנות סקודה קודיאק במחיר כזה, אני מבין את מי שרוכש אאוטלנדר 7 מושבים אם יש לו 4-5 ילדים ואין לו את היכולת לקנות סורנטו, אז אאוטלנדר זו פשרה טובה.

אבל הקודיאק הוא אותה פשרה במחיר מוגזם, ובמחיר כזה לא צריך להתפשר.

מי שלא צריך 7 מושבים הטיגואן יהיה עדיף משמעותית וזול יותר, כמו גם ה-CX5 או 3008, ואפילו האטקה מציעה תמורה טובה יותר.

 

את עניין המרווח בקודיאק רשמתי גם במבחן וגם בבדיקה הנפרדת.

188 סנטימטרים הם רק ניפוחי מרכב חיצוניים.

מטר לא היה לי אבל לך כן.

 

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

לא העברתי עליך ביקורת.

כבר בתחילת הדרך כשהחלתי לבחון מחליפה לקאמרי הבנתי שרק ע״י ישיבה ברכב אני לא יכול לקבל מדד אמיתי על מרווח השורה האחורית (שלי מאוד חשוב), ולכן אני מקפיד להביא איתי מטר לכל ביקור בסוכנות.

אני מציע לך להתחיל להביא גם כן, אתה תהיה מופתע מהתוצאות (כך תגלה שבין סנטה-פה וטוסון מפרידים רק 2ס״מ למשל).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידוע שהטרייד אין של צאמפיון שוחט... 126k ועוד לפני בדיקה. נגיד והיתה מוכר בפרטי ב 140... עדין 60 אלף לדעתי זה תוספת יקרה. צריך איזה מבצע "חבר".

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו אחרי שהייתי בסוכנות ובדקתי את הקודיאק בעצמי, גם אם אצליח למכור את הרכב ב160 ואצליח להוציא את הרכב ב200 במבצע חבר, עדיין לא משתלם להוסיף 40 ולהחליף פרה בחמור. סבבה לי עם האאוטלנדר שלי.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא חושב שהמחיר שקיבלת דיי ריאלי. טרייד אין עולה כסף.

אל תשכח שאאוטלנדר בסיסי חדש נמכר עכשיו במבצע, שלא לדבר על המחירים ב-0 קילומטר.

כמה אנשים ילכו לקנות רכב משומש במחיר גבוה משל חדש? בודדים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא בא אליהם בטענות. לי זה לא משתלם, ואני לא הולך לזרוק עשרות אלפי שקלים לפח. הם מבחינתם רוצים לקנות ב126 ולהרוויח עוד 25-20 על הישן, מזה הם מתפרנסים.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם המחירון של הישן הוא 143. אז בתיאוריה יכלו להרוויח 15.

 

בפועל. אתה לא תמכור את הרכב שלך במחירון. אני חושב שההצעה שלהם מאוד נדיבה מכיוון שב143 אתה קרוב מדי לאאוטלנדר 0 ק״מ.

 

תנסה בשביל הכיף לפרסם את הרכב שלך ב143. מעניין כמה רציניים יתקשרו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם המחירון של הישן הוא 143. אז בתיאוריה יכלו להרוויח 15.

 

בפועל. אתה לא תמכור את הרכב שלך במחירון. אני חושב שההצעה שלהם מאוד נדיבה מכיוון שב143 אתה קרוב מדי לאאוטלנדר 0 ק״מ.

 

תנסה בשביל הכיף לפרסם את הרכב שלך ב143. מעניין כמה רציניים יתקשרו.

 

דגם פרימיום עולה הרבה יותר מ 143 אל"ש, גם ב 0 ק"מ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2482 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...