Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - סקודה קודיאק


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2473 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה שמודרני בקודיאק זה פלטפורמה עדכנית (=בטיחות פאסיבית ואקטיבית) ויחידת הינע רלוונטית. כלומר - כל מה שחשוב. אוטלנדר, אתה ממשיך לפזר ססמאות מתוך חוסר ידע והערצה עיוורת. פסקנות אינה תחליף לידיעה.

 

נהגתי על אוטלנדר חדש לפני כשבוע. חדש חדש, שבוע לפני יצא מהסוכנות. חוץ מנוחות עד 40 קמ"ש אין לו מה להציע מול הקודיאק בכל מה שקשור לנסיעה ונהיגה. פשוט כלום.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמודרני בקודיאק זה פלטפורמה עדכנית (=בטיחות פאסיבית ואקטיבית) ויחידת הינע רלוונטית. כלומר - כל מה שחשוב. אוטלנדר, אתה ממשיך לפזר ססמאות מתוך חוסר ידע והערצה עיוורת. פסקנות אינה תחליף לידיעה.

 

נהגתי על אוטלנדר חדש לפני כשבוע. חדש חדש, שבוע לפני יצא מהסוכנות. חוץ מנוחות עד 40 קמ"ש אין לו מה להציע מול הקודיאק בכל מה שקשור לנסיעה ונהיגה. פשוט כלום.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

אני מניח שזאת דעתך, ווזה בסדר.

דעתי למשל, שונה.

האאוטלנדר, זול יותר , שקט יותר , יותר נוח גם ב -110 קמ"ש, יותר מאובזר, אמינות מוכחת, מרווח יותר בשורה השלישית.

במה פונקציונאלית הסקודיאק עולה על האאוטלנדר? בזמינות כוח במהירות ביניים, קצת פחות רוכן בסיבובים (אבל קצת), עיצוב פנים "מודרני" יותר, וזהו.

 

חוץ מזה, שכל אחד יעשה את החשבון וסדר העדיפויות שלו, חוץ מהפאנבוייז של כל צד (ברוך השם - יש פה מספיק), שכבר החליטו מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השהיית טורבו במנוע שמגיע לשיא המומנט ב1,500 סל"ד?

מה שתגיד.

 

Sent from my Mi Max using Tapatalk

יש לך במקרה את האוקטביה 1.2?

אני מניח שכן..

אז תסביר לי בדיוק למה היא מתנהגת כפי שכתבתי?

אתה יודע מה, זורם איתך זו לא השעיית טורבו, זה עדיין לא משנה את העובדה שהרכב מתנהג כך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חולק עליך בתוקף. זה שהשלדה המנוע והגיר של המיצובישי "מיושנים", זה היתרון הענק שלהם כי הם הוכיחו אמינות לאורך שנים רבות והם לא חד פעמיים כמו מה שמייצרים היום ומבטיחים כל פעם מחדש ש"עכשיו זה יהיה בסדר". הבעיה שאין לך 10 שנים לבדוק את הרכב, ואתה צריך *עכשיו* לקנות ולסמוך על היצרן שיהיה בסדר.

 

וזה שהעיצוב פנים מיושן, באותה מדה העיצוב חוץ של הסקודיאק מיושן, אין בו שום דבר חדשני ומודרני וכמו יתר רכבי ואג הוא סובל משעמום, בניגוד לעיצוב החדשני והצעקני של האאוטלנדר. וגם עיצוב הפנים של הסקודיאק הוא לא להיט בכלל, אפילו לא מתקרב לחדשנות של פג'ו 3008 או אפילו מאזדה cx5.

 

אז מה מודרני בקודיאק, מטריה נשלפת וחתיכת גומי שמגנה על הדלת? הכל קשקוש של מיתוג.

 

קצת מצחיק שאדם כמוך מדבר על אמינות וכל כך מוטרד ממנה.

בנאדם אשכרה שקלת להחליף רכב בן שנה ברכב חדש. אתה מבין כמה קו המחשבה הזה אבסורדי?

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך במקרה את האוקטביה 1.2?

אני מניח שכן..

אז תסביר לי בדיוק למה היא מתנהגת כפי שכתבתי?

אתה יודע מה, זורם איתך זו לא השעיית טורבו, זה עדיין לא משנה את העובדה שהרכב מתנהג כך.

היה לי ייטי 1.2 למשך שש וחצי שנים ו120K ק"מ. נמכר לפני חודש.

יש השהייה קלה ביציאה מהמקום שמקורה בגיר. מעבר לכך לא נתקלתי באף אחת מהתופעות האחרות שציינת. לא טלטול במעבר הילוכים. לא איטיות בהעברה. לא מחסור בכח ולא האצה איטית.

למעשה בדיוק להיפך.

 

Sent from my Mi Max using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי audiR8

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חולק עליך בתוקף. זה שהשלדה המנוע והגיר של המיצובישי "מיושנים", זה היתרון הענק שלהם כי הם הוכיחו אמינות לאורך שנים רבו

לא היה לי ספק אפילו קל שבקלים שתחלוק עלי outlander.

מה שלא הבנתי זה איך מה שכתבת פה סותר את מה שאמרתי לגבי מנוע וגיר מיושנים? אתה מודה בכך, גם אם עבורך זה יתרון.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא היה לי ספק אפילו קל שבקלים שתחלוק עלי outlander.

מה שלא הבנתי זה איך מה שכתבת פה סותר את מה שאמרתי לגבי מנוע וגיר מיושנים? אתה מודה בכך, גם אם עבורך זה יתרון.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

במה המנוע של CX5 החדשה והמודרנית יותר מתקדם מהמנוע של האאוטלנדר? (עוד כמה סוסים יותר - אותו מנוע וכמעט אותו מומנט)

במה בדיוק התיבה של הונדה סיוויק יותר מתקדמת מהתיבה של האאוטלנדר? (חוץ מהדמיות הילוכים - אותה טכנולוגיה)

 

זה שמשהו "מודרני" - לא בהכרח עושה אותו טוב יותר, אלא אם אתה איש שיווק או פאנבוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי ייטי 1.2 למשך שש וחצי שנים ו120K ק"מ. נמכר לפני חודש.

יש השהייה קלה ביציאה מהמקום שמקורה בגיר. מעבר לכך לא נתקלתי באף אחת מהתופעות האחרות שציינת. לא טלטול במעבר הילוכים. לא איטיות בהעברה. לא מחסור בכח ולא האצה איטית.

למעשה בדיוק להיפך.

 

Sent from my Mi Max using Tapatalk

מאחר והמנוע לא שונה אז בהחלט יכול להיות שמקור הבעיה היא התיבה הרובוטית שעברה כיול מחדש ככל הנראה.

בפועל הרכב מתנהג כפי שציינתי, ומדובר באוקטביה בת שנה וחצי בערך.

יכול להיות שגם למשקל יש כאן תפקיד, לא בדקתי אבל אני מניח שהאוקטביה כבדה יותר מהיטי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שמשהו "מודרני" - לא בהכרח עושה אותו טוב יותר, אלא אם אתה איש שיווק או פאנבוי.

אין ספק. אם אני מעדיף ונהנה ממנוע טורבו יותר ממנוע אטמוספרי בשילוב עם תיבת הילוכים זריזה ומתקדמת יותר, אני חייב להיות פאנבוי או איש שיווק של היבואן.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק. אם אני מעדיף ונהנה ממנוע טורבו יותר ממנוע אטמוספרי בשילוב עם תיבת הילוכים זריזה ומתקדמת יותר, אני חייב להיות פאנבוי או איש שיווק של היבואן.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

כתבתי לא בהכרח.

זה שאתה נהנה ממנוע צנום עם טורבו ותיבה עם הרבה הילוכים שלפעמים מתקלקלת או מנדנדת את הרכב, לא בהכרח

סותר את ההנאה של אחר ממנוע אטמוספרי בריא ואמין עם תיבה רגילה.

 

כן, חלק מכל הפאנבוייז משתמשים בסיסמאות שיווק שקראו "במבחני" רכב ובפרוספקטים של היצרן האהוב....

 

RK כותב:

מה שמודרני בקודיאק זה פלטפורמה עדכנית (=בטיחות פאסיבית ואקטיבית) ויחידת הינע רלוונטית. כלומר - כל מה שחשוב.



 

אפשר לחשוב שרק בשנה שעברה מישהו המציא פלטפורמה מיוחדת...



שתי המכוניות בעלות 5 כוכבי בטיחות.

אולי זה כל מה שחשוב ל RK (שכמובן כמוביל דיעה חושב שהיתר צריכים להתיישר לדעתו), אבל להפתעתו, יש דברים נוספים

החשובים לאנשים שהם לא RK, כמו אמינות, מחיר, שקט פיזי ושקט נפשי, שמירת ערך ועוד....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רומן, אני לא מבין מה אתה רוצה. למיטב ידיעתי יש באאוטלנדר החדש בטיחות פאסיבית ואקטיבית (מגירסת פרימיום ומעלה, מקביל לגירסת הכניסה של הקודיאק) ומיטב שכלולים מודרניים להפליא. מה מיוחד בקודיאק בקטע הזה?

 

[video=youtube_share;yJLreVgXMKo]https://youtu.be/yJLreVgXMKo

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שגם למשקל יש כאן תפקיד, לא בדקתי אבל אני מניח שהאוקטביה כבדה יותר מהיטי?

 

הייטי הוא הרכב הכבד ביותר שמוצע עם מנוע ה1.2.

אם כבר כיול, סביר להניח שאצלך נמצאת הגרסא העדכנית יותר. הרכב שלי נרכש בינואר 2011.

 

Sent from my Mi Max using Tapatalk

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שזאת דעתך, ווזה בסדר.

 

דעה של מי אתה רוצה שאני אייצג? למרות שהגיבו כאן בשרשור אנשים שיש לי מהם ייפוי כוח, הרי עדיין - תגובות לגופו של רכב הן דעתי ודעתי בלבד.

 

אולי זה כל מה שחשוב ל RK (שכמובן כמוביל דיעה חושב שהיתר צריכים להתיישר לדעתו), אבל להפתעתו, יש דברים נוספיםהחשובים לאנשים שהם לא RK, כמו אמינות, מחיר, שקט פיזי ושקט נפשי, שמירת ערך ועוד....

גם אם נחליק על הפן הנרגן בהודעה שלך - זה בדיוק כל היופי בריבוי דעות. יש אנשים שמדרגים סדרי עדיפויות באופן שונה. זה גם בסדר שאתה חושב שהאוטלנדר יהיה יותר אמין ויקנה לך יותר שקט נפשי, ויכול להיות שזה גם יהיה נכון. כל היתר, האמת הכל - כולל התייחסות לפרמטרים האלה, קשור למערך העדיפויות האישי של כל אחד ואחד. עבורי, רכב כמו אוטלנדר לא נותן מענה לדרישותיי, וכך גם עבור רוב מי שמגיב בשרשור זה ודורש מהרכב שלו טיפה יותר מלזוזל בין A ל-B. הקודיאק משמעותית טוב יותר בכך. למעשה, פרט לטיפה יותר מרווח ומוניטין אמינות (ונוחות במהירות נמוכה) אין באמת יתרונות לאוטלנדר כמכונית אלה, בזכות המחיר, יתרונות כעסקה. וזה, גם אם תחליף לי צבע בכיתוב, לא באמת ישתנה.

 

רומן, אני לא מבין מה אתה רוצה. למיטב ידיעתי יש באאוטלנדר החדש בטיחות פאסיבית ואקטיבית (מגירסת פרימיום ומעלה, מקביל לגירסת הכניסה של הקודיאק) ומיטב שכלולים מודרניים להפליא. מה מיוחד בקודיאק בקטע הזה?

 

מה אני רוצה? רכב מודרני, עם פלטפורמה מודרנית. לא רכב בן 10 כמעט שמושכים אותו באוזניים עם מתיחת פנים שלישית ושחוץ מאבזור (ובידוד רעשים משופר, ואלה שיחקו אותה) אין בו שום דבר חדש. הקודיאק רכב עדכני, האוטלנדר רכב שזמנו עבר. אם תרצה הקבלה, זה פחות או יותר כמו הג'ולייטה שלי. רכב מעולה, בייחוד לעת רכישתו. כיום לא ממליץ לאף אחד לרכוש אותו, כי הוא בסוף מחזור החיים שלו.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רומן, אני לא מבין מה אתה רוצה. למיטב ידיעתי יש באאוטלנדר החדש בטיחות פאסיבית ואקטיבית (מגירסת פרימיום ומעלה, מקביל לגירסת הכניסה של הקודיאק) ומיטב שכלולים מודרניים להפליא. מה מיוחד בקודיאק בקטע הזה?

 

האאוטלנדר בן 10 ורוכב על פלטפורמה של רכב ישן יותר.

אני יכול להרכיב על הקורקינט של הילד שלי את מיטב החיישנים והשיכלולים. הוא עדיין ישאר קורקינט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2473 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...