Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב שטח אמיתי למשפחה


ortes

פוסטים מומלצים

שלום,

 

אני ואישתי רוצים גיפ אמיתי לשטח.

 

יש לנו זכרונות טובים מטיולי עבר עם גימני. שהיינו צעירים ויפים, ללא 2 ילדים.

 

בלי קשר, אני חושב שמדובר בגיבוש משפחתי וחוויות מיוחדות.

פעם ב .. אולי גם לישון בשטח.

 

כיום יש לנו סיטרואן סי 5 איירקרוס שנת 2020, שאותה נחליף.

 

אני חושש מרכישת גיפ יד 2 , גם אם מדובר ברכב חדיש.

 

חשבתי על רכישת גיפ חדש.

 

כיום גיפים אמיתיים, הילוך כוח, שלדת סולם, המותאמים למשפחה בטווח מחיר של עד 400,000 יש 3

 

1. גיפ רנגלר.

2. פורד ברונקו.

3. טויוטה לנד קרוזר.

 

אני כעת לא מנתח מה יותר טוב וכו...

 

 

כעת הבעיה המרכזית היא חוץ ממחיר הקנייה העצום, זה העלויות אחזקה.

 

רנגלר ביטוח סביב 20

ברונקו סביב 15

לנד קרוזר חדשה , לא בדקתי, אבל מניח באיזורים דומים.

 

אגרת רישוי 5000₪++

 

דלק יזרום ברכבים האלה כמו מים.

 

עשיתי חישוב שאחזקה חודשית של רכבים כאלה, לפי נסיעה של עד 10,000 ק"מ בשנה. סדר גודל של כ 3,000₪ בחודש.  ביטוח, דלק, אגרת רישוי וטיפול.

 

לדעתי מדובר בסכום גבוה מאוד. לפחות עבורי. יש דברים אחרים שניתן לעשות עם הכסף..

 

במידה שארכוש רכב יד 2 אז העלות רכישה תהייה זולה מין הסתם. אבל האחזקה של רכב בן 4 שנים, אני מניח תהייה גבוה יותר.

 

האמת הייתי קונה גימני קטן. כרכב 3 אולי. כבר לא אכפת לי מהדחיסות.

 

לא אקנה כי אני מפחד מהבטיחות. מישהו יכנס בי מאחור שהילדים שם עם בגאז קטן. מיותר לציין מה יקרה...

 

אם היה מגיע הגימני 4 דלתות לאירופה בימינו אנו, היה נהדר.  לא נראה שיקרה בטווח הנראה לאן. שנתיים קרובות...

 

רנגלר יד 2 גם ביטוחים אסטרונומים.

 

פורסטר לא עונה לדרישות שלי מבחינת יכולות.

 

לנד קרוזר יד 2 משנת 20 גם מאוד יקר ותדרוש תחזוקה.

 

אני בסופו של דבר לא רוצה לשלם אחזקת רכב כמה אלפים בחודש.

 הרכב יהיה 90 אחוז בנסיעה עירונית.

 

מי שלא מיליונר, לא יכול במדינת ישראל לקנות ג'יפ ? מה אני מפספס ?

 

 

מה דעתכם ניתן לעשות בסיטואצייה ?

 

אשמח לחוכמת ההמונים.

 

תודה רבה

 

 

 

 

 

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון

בדיוק ההופכי לת'רד שלי :)

מתחבר מאוד לרכישת רכב חדש, אבל באמת המועמדים "בעייתיים", לדעתי הברונקו מנצח אבל העלות הראשונית גבוהה מאוד.

אם תחליט יד שנייה, הטריילהוק שחוטף חזק במחירון הוא מועמד ראוי, בטיולים שלנו בשטח הוא לגמרי באותו קו עם הטויוטות/פג'רו/ברונקואים, ביטוח נמוך משמעותית מהרנגלר + איכות של פרייבט ביום ביום..

 

קח סיבוב על הצירוקי תמורת סיבוב על הI20N

עריכה אחרונה על ידי dorosen

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיוון מעט שונה אך מקביל - מה עם איזה דימקס משומש מהדור האחרון?

  • רעיון טוב! 1

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה לא הולך ללעוס סלעים / מעלות קשים

לא הייתי מסתכל לכיוון הברנקו/רנגלר.

 

לנד קרוזר מציע עסקה טובה למי שרוב הזמן בכביש

וגם שמירת ערך טובה מהממוצע 

 

ומנוע הדיזל של טיוטה יהיה חסכוני לעומת המנוע של רנגלר

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חולה שטח, ולא מבין בג'יפים בכלל

 

אבל אם אתה לא הולך לטחון את השטח, מסתבר שרכב פחות ג'פאי יעלה לך פחות במחיר ובתחזוקה

יצא לי פעם לצאת לשטח עם חבר בדאצ'יה דוסטר, בוא נאמר שאת רוב השטח קרענו

 

אהה זה היה רכב לפני עיקול אז אולי זה הוסיף לביצועים של הרכב

 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף להצעה ללכת על איזה טנדר עבודה בתור רכב שלישי. דימקס, ווינר, האנטר וכד' יתנו פתרון מעולה לגיחות שטח עם מספיק מקום לציוד במחיר קניה סביר וביטוח\אחזקה שפויים.

אמנם בכביש הם לא הכי נוחים אלא אם תשים משקולת של חצי טון בארגז.

זה לפחות מה שאני עשיתי בשביל להריח קצת שטח פעם ב...

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רקסטון 4X4 חדש יעלה הרבה פחות, וגם התחזוקה זולה בהרבה,
יש הילוך כוח, תבקש הגבהה כבר בקניה (כולל מיגון תחתון) צמיגי שטח והרכב הזה מגיע רחוק מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, 

דבר ראשון, צא מהפחד של יד שנייה. 

כן, נדמה שהרכבים עוברים התעללות, אבל הבעלים הנכון יראה לך כמה הוא אוהב ודואג לרכב. 

 

עכשיו, מה אופי הטיולים שלדעתך תעשה? 

אקסטרים בטירוף?

משהו שכולל כננת לחילוץ עצמי? 

הגבהה של המתלים? קיצונית? מותנת? 

כמה תרצה לשדרג מבחינת accessories לשטח? 

או שבילים +? ככה שהבסיס יתן לך להגיע לכל מקום שתרצה. 

 

אני חושב ששווה לעשות סקר שוק עם חבר'ה שיש להם שכבר מוכן לשטח. 

 

ג'ימיני זה נחמד, אבל, בוא, הוא חלש וכל תוספת מורגשת, וקטן 2+1 ומעלה!

 

לנד קרוזר, מוכר לכולם, המון כוח, מלא מקצועיות וידע בחוץ, המון תוספות מותאמות. 

עבירות מעולה. 

 

פג'רו (בחירה אישית שלי), כמו הלנד קרוזר. 

 

אלו מבחינתי, הכי משפחתיים שיש. 

 

לגבי טנדרים, 

אם לא חשוב עיניין הנוחות לאלו שמאחור,

אז אחלה אפשרות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה הראשונה שאתה צריך לשאול את עצמך לפני שמתעמקים בדגמים היא אם אתה יכול לאבחן ולתחזק לפחות חלקית את הג׳יפ בעצמך.

אם כן, אז תחפש יד2 בתקציב ותבחן איזה ישור-קו אתה צריך לעשות ואיך תתחזק אותו. אם לא, אז תצטרך לפתוח את הארנק לרווחה. לועסי סלעים חדשים הם לא זולים.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

תודה רבה לכולם על התגובות. 

 

דורסן, תתחדש :-) אחלה בחירה. 

 

 

בגלל העלויות הגבוהות של הגיפים, אני כבר חודשיים בערך חושק בהיילקס. חושב ברצינות.
 
האמת יושב על הגדר ממתין לדור 9 שייצא בימינו. אמור לצאת בהמשך השנה... כך הצאט אומר...
  למרות שעושה רושם שלא יהיה הבדל גדול.

מבחינת הסרבול, הגודל והאי נוחות היום יומיים, ברור לי שהיתרון בגיפים.


אני מנסה להבין ולא הגעתי למסקנה, איך טנדר ביחס לרכב שטח אמיתי בשטח ?

דבר 1 ברור לי , שהאורך של הטנדר לא עושה טוב בשטח. כולל זוית נטישה.

אשמח לעזרה מהמומחים:

1. מה היתרון של טנדר על גיפ אמיתי בשטח ? במידה שיש.

2. אשמח לדרג, בשביל להבין את היחס של היילקס איפה הוא ממקום ביחס לרנגלר, לנד קרוזר 250 או ברונקו , מבחינת יכול שטח. ( כולם סטנדרטים לא משופרים.) מי מקום 1 מי אחרון.

3. בהיילקס, יש יתרון לגרסת הסהרה מבחינת עבירות שטח לעומת האדוונטצר ?


תודה רבה למשיבים
הוספת 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 14.12.2024 בשעה 19:33, ortes כתב:

 

מי שלא מיליונר, לא יכול במדינת ישראל לקנות ג'יפ ? מה אני מפספס ?

 

 

התשובה הקצרה היא: "לא"

התשובה היותר רצינית היא: "לא, אלא אם ג'יפ נמצא גבוה מאוד בסדר העדיפויות שלו"

 

תשמע, השרשור שלך עוסק הרבה בעלויות, ובצדק. זה סיפור יקר.

אבל השורה התחתונה מאוד מאוד ברורה: לקנות חדש יעלה לך הרבה יותר מאשר משוחמש

 

בתאריך 14.12.2024 בשעה 23:44, shlomiko כתב:

אני לא חולה שטח, ולא מבין בג'יפים בכלל

 

אבל אם אתה לא הולך לטחון את השטח, מסתבר שרכב פחות ג'פאי יעלה לך פחות במחיר ובתחזוקה

יצא לי פעם לצאת לשטח עם חבר בדאצ'יה דוסטר, בוא נאמר שאת רוב השטח קרענו

 

אהה זה היה רכב לפני עיקול אז אולי זה הוסיף לביצועים של הרכב

 

 

מצטרף לשאלה/הצעה הזו.

 

הרכבים שציינת אלו רכבים למי שמחפש רכב שטח עם עבירות מקסימלית או לכל הפחות יכולות מאוד משמעותיות. אם זה מה שאתה רוצה וזה הרף שלך אז תמשיך בכיוון ותתעלם מההמשך  של הודעתי.

 

אבל מתוכן דבריך ייתכן שרכב צנוע יותר ביכולות שלך יספק אותך. כולל הפורסטר שציינת שלא עומד בכך.

עד כמה אתה מכיר את היכולות של הרכבים השונים? עד כמה אתה סגור על הדרישות שלך? עד כמה אתה מוכן להתפשר עליהן?

בתאריך 14.12.2024 בשעה 19:33, ortes כתב:

ש לנו זכרונות טובים מטיולי עבר עם גימני. שהיינו צעירים ויפים, ללא 2 ילדים.

 

בלי קשר, אני חושב שמדובר בגיבוש משפחתי וחוויות מיוחדות.

פעם ב .. אולי גם לישון בשטח.

 

לטיולים ולינה בשטח אפשר להסתפק בהרבה פחות. אתה כתבת "טיולים" ולא מסעות עבירות...

 

דאסטר מוגבה, מעט ממוגן ועם צמיגי שטח יגיע רחוק בשטח. נכון שלא מתאים לאתגרי עבירות מובהקים וקשוחים. אבל יספק עבירות מספקת בהחלט לרוב הגזרות בשטח הישראלי.

 

הדרישות של מי שמחפש ג'יפ לענייני עבירות ואתגרי נסיעה שונות מאוד ממי שרוצה לטייל. 

 

כמו כן אתה מפריז בחששות מרכב משומש. אם אתה שוקל אפילו לרגע את הרכבים שציינת כחדשים אז יש לך תקציב ראוי מאוד לרכבים משומשים במצב טוב מאוד.

יש מי שקל לו יותר להוציא כסף בסוכנות מאשר במוסך. זה בסדר אבל בסוף זו המתכונת היקרה יותר. והיא יקרה בהרבה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי razi_pazi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובה

 

אני לא הולך לכבוש פסגות עם הרכב. אבל טיולים ברמה בינונית פלוס שמחייבים הילוך כוח, אהיה חייב.

 

לאחי במקרה יש פורסטר, דווקא בזמנו חשבנו יחד שלדרישות שלו, זה מה שעדיף. אגב לדעתי לרוב העם זה מה שעדיף. מהסיבות שציינת.

 

אבל לאחר טיול שעשיתי אתו הבנתי שאני, צריך רמה מעלה. צריך משהו יותר קשוח. 

צמיגים אחרים, גבוה יותר, עמיד יותר ועוד. נכון, חלק מהדברים אפשר לשפר...

 

ראיתי סרטונים של דאציה, עושה רושם שנהג טוב יעבור איתה מכשולים קשים.

 

אבל שוב מעדיף משהו קשוח. אולי זה יותר המחשבה שאני יודע שיש לי את היכולת מבחינת עבירות, להמשיך הלאה ..

 

עניין העלויות הוא אכן מחשבה רצינית. יותר האחזקה השוטפת.

מבחינת רכב חדש, במידה שאלך על ההיילקס, לפחות חסכתי ברכישה כמה עשרות אלפי ₪ תלוי גירסה.

 

האמת אני רוצה רק חדש. 

אני חושב גם שהרכב ישמש את המשפחה המון שנים. אני לא הולך עוד כמה שנים להחליף. אבל אי אפשר לדעת....

 

כעת מנסה להבין איפה ההיילקס עומד ביחס לגיפים אחרים.

 

תודה רבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך את kgm רקסטון שלא לקחת בחשבון בכלל,

ודאסטר ופורסטר לנהג הממוצע זה מספיק פלוס,

בטנדרים יש גם את מצובישי טרייטון, 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הילקס פחות נוח כרכב משפחה.

זה רכב שבנוי להעמסה 

שהוא ריק הוא מכאיב בגב.

אני לא יודע איך הדור החדש.

אבל בדורות הישנים הספסל האחורי היה בלי שום מחשבה על נוחות.

 

מצד שני. אין על טנדר מבחינת העמסה של ציוד.

כמה שתקח. עוד ישאר לך מקום.

מצויין לקיימפנג

 

מצד שלישי. זוית נטישה גרועה.

 

לדעתי. אם אתה לא צריך טנדר ליום יום

עדיף לוותר עליו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...