Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשר גם להתייעץ במכירת רכב? שוק הרכבים המשומשים לא כל כך ברור לי. פרסמתי ביד 2, בהומלס, בפורום מכירה השכן, בפשפשוק רכב ואין כל כך פניות.

זה הפתיע אותי כי מדובר ברכב מיד ראשונה, פרטית, קלומטראג' יחסית נמוך לפי מה שאני מבינה. מטופל וכד'.

הברירה היחידה זה לפנות לליסינג? זה מצב השוק היום? חייבת לומר שזה ממש מבאס אותי שחברות כאלו יקבלו רכב כזה.

מה אני מפספסת? אשמח לעצה.

תודה

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שני דברים - זמן ומחיר.

כמה זמן מפורסם הרכב?

האם את מקפיצה את המודעות בלוחות? יש המון רכבים מהסוג הזה ביד 2, ולדעתי, אם לא מקפיצים כל 4 שעות, הרכב יורד לעמודים הרחוקים.

בעניין המחיר - אל תסתכלי על המחירון, תראי כמה מבקשים על רכב במצב זהה ועם נתונים זהים.

הבעיה שאת מתחרה בחברות ליסינג שמוכרות במחיר נמוך, עם אחריות, תיקון ליקויים, ממון.

כמובן, רכב מפרטי יותר שווה מרכב ליסינג שלא ברור איך ואיפה טופל ואיך ננהג. אבל רוב הלקוחות לא מוכנים לשלם יותר, ויש סיכוי שרק במידה ותרדי קרוב לרמת המחירים של רכבי ליסינג או רק קצת יותר גבוה, תצליחי למכור. זאת דעתי האישית, כמובן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

על איזה רכב מדובר?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

I20, ממה שראיתי בשרשור מקביל.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אכן ראיתי המודעה, לפי מה שאני רואה ביד 2 רכבים ממודל 2010 ברמת גימור נמוכה יותר ועם ק"מ גדול יותר נמכרים עד 35 אלף שקל,כאשר עם ק"מ נמוך יותר באזור ה38. לכן אנשים אולי מעדיפים להיות יד 3 ועם 130 אלף אבל לחסוך בערך 10 אלף שקל.

וכאשר הרכב עולה בין 30-40 אלף מדובר על תוספת משמעותית.

 

אם את מוכרת הרבה זמן, תתחילי להוריד מעט. שכן המחיר שלך 45 אלף שקל הוא הכי גבוה ביד 2 יחד עם עוד רכב דומה.

מישהו מוכר שם ב44 אלף גם את הפרימיום עם ק"מ עוד יותר נמוך 84500.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

זה קצת מצער, אבל זה כנראה הזמן לרגע של מציאות.

 

במילה אחת: מחיר.

 

יש פה בפורום שני רכבים להשוואה מיידית: לנסר מ-2011 ופונטו ידנית מולטי אייר (אני חושב שמ-2010, לא מצאתי במודעה, זכור לי מיד2). לשניהם ק"מ נמוך משמעותית, שניהם מידיים פרטיות (שניה אאל"ט) ועל שניהם מבקשים פחות (על הפונטו משמעותית פחות).

 

הם לא באמת חלופה מדויקת, אבל בכל זאת, זה קצת ממחיש את בעיית המחיר. בכל זאת, i20 זו סופר מיני מאוד סבירה אבל לא מצטיינת בכלום, שעוד מעט תהיה בת 7. יש כנראה מספיק אפשרויות עדיפות במחיר הזה, והעובדה שלא מתקשרים די ממחישה את זה.

 

אם את רוצה למכור, אין ברירה אלא להתאים את המחיר למציאות, ולבקש כמו רכבים דומים ביד2. זה לא רכב בלי ביקוש בכלל, אבל בגלל ההיצע הדי גבוה יהיה לך מאוד קשה למכור במחיר גבוה משמעותית ממחירי השוק. מה גם שהנתון היחידי שבולט לטובה הוא העובדה שהרכב יד ראשונה (הק"מ לא ממש נמוך), ולטעמי זה נחמד אבל לא משהו שהייתי משלם עליו משמעותית יותר מאשר על רכב יד שניה, אם בכלל.

 

תחשבי גם על ירידת הערך שאת סופגת. אם רכב מקביל עולה בערך 100,000₪ היום, את בעצם מדברת על 55٪ בשש וחצי שנים. לדעתי זה פשוט לא ריאלי.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

הסיבה היא מחיר, אבל ההשוואה צריכה להיות למכוניות מאותו דגם. מבדיקה שטחית נראה שאפשר לרכוש מכונית מאותו דגם מליסינג משנת 2013 עם אחריות וקילומטראז' דומה בסכום דומה לסכום שאת דורשת. כן - אני יודע שרמת הגימור של הרכב שלך גבוהה יותר - אך צריך להשלים עם זה שאנשים נותנים לרמת הגימור משקל משני.

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

וכנראה שלוי יצחק הוא לא תורה מסיני, אולי נקודה להתייחסות אבל לשוק חוקים משלו.

ולצערך אם תפני לליסינג שם "ישחטו" יותר את המחיר.

פורסם

רק עוד נקודה קטנה למחשבה - מי שמחפש i20 מ-2010 כנראה לא יכול, או לא רוצה לשלם 45,000₪. מצד שני, מי שרוצה לקנות רכב ב-45,000₪, כנראה לא מחפש i20 מ-2010.

 

ככה שיכול להיות שהחשיפה פה פשוט בעייתית, כלומר, גם מיעוט הרוכשים הפוטנציאליים לא רואה את המודעה ביד 2 כי הוא מסנן לפי שנים.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

למה לקנות מכונית בת 7 ב45 אם ניתן לקנות מכוניות אחרות צעירות יותר באותו מחיר?

 

המקבילה של היונדאי שלך זו קיה ריו. המחיר נמוך בכ10 אש''ח.

 

נקודה למחשבה.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

תוכל להסביר את המשפט שכתבת על ירידת הערך?

 

זה קצת מצער, אבל זה כנראה הזמן לרגע של מציאות.

 

 

תחשבי גם על ירידת הערך שאת סופגת. אם רכב מקביל עולה בערך 100,000₪ היום, את בעצם מדברת על 55٪ בשש וחצי שנים. לדעתי זה פשוט לא ריאלי.

פורסם

אני חושב שהתשובה שנתן לך pooh-bear עונה לשאלה הזאת...

 

השאלה שעלייך לענות עליה היא - מי הקהל שלך...

 

אלי

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

פורסם

אנשים יעדיפו רכב פרטי ויותר מאובזר על רכב ליסינג, בתנאי שזה באותו המחיר או במחיר קרוב ( של אותו השנתון ).

רוצים בזול. אצלך זה לא המצב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...