Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז רוצים איכות אבל לא מוכנים לשלם?:?

אנשים יעדיפו רכב פרטי ויותר מאובזר על רכב ליסינג, בתנאי שזה באותו המחיר או במחיר קרוב ( של אותו השנתון ).

רוצים בזול. אצלך זה לא המצב.

פורסם

תקראי את המדריך למכירת רכב.

בגדול אני משער שהסיבה בגללה את לא מוכרת את הרכב היא המחיר. פשוט גבוה מדי. את לא מציעה אחריות, את לא מציעה מימון, ולכן הרבה קונים יעדיפו ללכת למגרש הליסינג הקרוב לביתם, יאמינו לשקרים של נציגי המכירות, ויקנו שם ולא את הרכב שלך.

 

כל מה שעלייך לעשות הוא כרגע להוריד את המחיר ביד 2 לאיזור 41.0 - 42.0 אלף ולהמתין כמה ימים, אם לא יהיו טלפונים, להוריד עוד. עד שיתחילו להגיע טלפונים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
אז רוצים איכות אבל לא מוכנים לשלם?:?

 

בדיוק, או לשלם מעט יותר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

זה לא מצער, זה נוגע להמון דברים בחיים עצמם.

לא רק רכבים, גם דברים אחרים שרוצים למכור.

 

כיום, בתרבות השפע וב "הכל זמין ומייד", כשכל חייל יכול להכנס ולרכוש רכב במימון מלא במחיר לא כל כך רחוק משלך ובפריסה לאיזה 5 שנים, מה הסיבה? הבנת את הנקודה שהסבירו לך כאן.

 

רכב זאת לא השקעה אלה למעשה, רק הפסד ואם רוצים להפטר ממנו בהקדם (החודשים עוברים וכן הלאה), צריך להתחיל במחיר הגיוני למכירה ולא להחזר השקעה.

פורסם
תוכל להסביר את המשפט שכתבת על ירידת הערך?

 

אני יכול לנסות.

 

אני לא יודע כמה עלה לך הרכב, אבל סביב ה-100,000₪ לסופר מיני מאובזרת נשמע לי פחות או יותר הכיוון, לפחות היום. אלא אם אני ממש לא בכיוון, ובהנחה שאת מבקשת 45,000₪, את בעצם מגלמת לעצמך ירידת ערך של 55٪, בהנחה שאכן תמכרי במחיר הזה. זה מספר שמתאים היום לרכב בן 3-5 (תלוי יצרן, דגם וקבוצה), לא לרכב בן 6.5.

 

אבל אני באמת חושב שיש לך בעיית חשיפה, כמו שכבר אמרתי - מי שמחפש רכב דומה לא מוכן או יכול לשלם סכום כזה, ומי שיכול לשלם סכום כזה לא מחפש רכב כזה. מה שאומר שגם אם קיים מישהו שיהיה מוכן לשלם את המחיר הזה (או קרוב) הוא בכלל לא נחשף למודעה ביד2. לא שזה אומר שאני יודע איך פותרים את הבעיה הזו.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

תודה אחלה מדריך

 

תקראי את המדריך למכירת רכב.

בגדול אני משער שהסיבה בגללה את לא מוכרת את הרכב היא המחיר. פשוט גבוה מדי. את לא מציעה אחריות, את לא מציעה מימון, ולכן הרבה קונים יעדיפו ללכת למגרש הליסינג הקרוב לביתם, יאמינו לשקרים של נציגי המכירות, ויקנו שם ולא את הרכב שלך.

 

כל מה שעלייך לעשות הוא כרגע להוריד את המחיר ביד 2 לאיזור 41.0 - 42.0 אלף ולהמתין כמה ימים, אם לא יהיו טלפונים, להוריד עוד. עד שיתחילו להגיע טלפונים.

פורסם

הוא עלה בסביבות 120. מהי ירידת הערך הראלית לרכב בוגר 6.5 שנים?

הבנתי את ההסבר שלך לגבי זה שמחפש זול יותר ואת זה שמחפש צעיר יותר אבל למה הכוונה שגם אם קיים מישהו שיהיה מוכן לשלם הוא לא נחשף למודעה?

 

אני יכול לנסות.

 

אני לא יודע כמה עלה לך הרכב, אבל סביב ה-100,000₪ לסופר מיני מאובזרת נשמע לי פחות או יותר הכיוון, לפחות היום. אלא אם אני ממש לא בכיוון, ובהנחה שאת מבקשת 45,000₪, את בעצם מגלמת לעצמך ירידת ערך של 55٪, בהנחה שאכן תמכרי במחיר הזה. זה מספר שמתאים היום לרכב בן 3-5 (תלוי יצרן, דגם וקבוצה), לא לרכב בן 6.5.

 

אבל אני באמת חושב שיש לך בעיית חשיפה, כמו שכבר אמרתי - מי שמחפש רכב דומה לא מוכן או יכול לשלם סכום כזה, ומי שיכול לשלם סכום כזה לא מחפש רכב כזה. מה שאומר שגם אם קיים מישהו שיהיה מוכן לשלם את המחיר הזה (או קרוב) הוא בכלל לא נחשף למודעה ביד2. לא שזה אומר שאני יודע איך פותרים את הבעיה הזו.

פורסם

מי שמחפש i20 בלוח יד2, כדי להקל על החיפוש בים של רכבים המופיעים בו, מסנן לפי שנתון ותקציב. הרכב שלך יכול להיות מסונן בחיפוש ע"י אחד משני המדדים. מי שמחפש רכב ב 45 אלף מתחיל מ 2011-2012, ומי שמחפש מודל 2010, חותך את המחיר עד 40 אלף.

I20 זאת דוגמה קלאסית ואיך ריבוי רכבי ליסינג פוגע במוכרים פרטיים וגורר את המחירים של רכבים פרטיים ויותר מאובזרים כלפי מטה.

נוסחאות אחוזי ירידת ארך זאת לא תורה מסיני, וירידת ערך שונה מדגם לדגם.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

האם הינך מעוניינת למכור כדי להחליף?

אם כן תעשי החלפה בעד 0 ק''מ מליסינג וזהו.

אם הנך תקועה עם רכב שלא נמכר אזי או להוריד מחיר כפי שייעצו

(וחבל) או החלפה,כי הרכב שלך במקביל גם יורד במחירון דוגמא

אם תימכרי בעוד חמישה חודשים גם במחירון תקבלי הרבה פחות.

פורסם

צריך לדעת איזה אוטו לקנות כנראה נפלנו בזה, למרות שכשקנינו בכוונה את הדגם המפואר יותר במחשבה שיהיה לנו קל יותר למכור במחיר סביר.

 

שאלה כבר לרכב שמשמש אותנו היום :) סקודה ראפיד קל יותר למכור? תוך כמה שנים עדיף למכור?

 

מי שמחפש i20 בלוח יד2, כדי להקל על החיפוש בים של רכבים המופיעים בו, מסנן לפי שנתון ותקציב. הרכב שלך יכול להיות מסונן בחיפוש ע"י אחד משני המדדים. מי שמחפש רכב ב 45 אלף מתחיל מ 2011-2012, ומי שמחפש מודל 2010, חותך את המחיר עד 40 אלף.

I20 זאת דוגמה קלאסית ואיך ריבוי רכבי ליסינג פוגע במוכרים פרטיים וגורר את המחירים של רכבים פרטיים ויותר מאובזרים כלפי מטה.

נוסחאות אחוזי ירידת ארך זאת לא תורה מסיני, וירידת ערך שונה מדגם לדגם.

פורסם

יוסי,

מה הכוונה ל "החלפה בעד 0 קילומטרים מליסינג"? טרייד אין?

הרכב לא נמכר כי מבקשים עליו מחיר גבוה. בטרייד בכלל ישחטו חצי מחיר. עדיף לרדת למחיר ריאלי ולמכור לבד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

איך אפשר לצפות למכור רכב מהר ומעל המחירון כגון יונדאי I20 שנמצא בהמון ליסינגים ומפוצץ בכבישים? רכבים שכאלה, שנמצאים המון בחברות ליסינג, ממש לא קל למכור במחירים מעל המחירון, זה צריך להיות רכב שנרכש לרוב בפרטי ולא נמצאים ממנו מודלים רבים בכביש והנתונים שלו טובים.

 

סקודה ראפיד זה רכב ליסינג שנמצא בתפוצה רבה מאוד גם כן, גם אותו בכדי למכור תצטרכו להוריד במחיר והרבה, כל הכביש מלא בהן.

 

אי אפשר לקנות רכבים בינוניים שגרתיים וכאלו שמגרשי הליסינג מפוצצים בהם במחשבה שיהיה קל למכור אותם, ממש לא.

 

*** תקראי את השרשור שנמצא ממש כמה שרשורים מתחת לשלך, על בחור שחולם למכור סקודה ראפיד בהרבה מעל המחירון:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?628886-%D7%A8%D7%90%D7%A4%D7%99%D7%93-2016-%D7%94%D7%90%D7%9D-%D7%9C%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%99%D7%A3-%D7%9C%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%A8%D7%91

עריכה אחרונה על ידי Automatic1
פורסם

חגית, הרכב שלך קל מאוד למכור. הוא פרטי ומאובזר ועם נתונים טובים. ההגדרה של מחיר סביר צריכה להיות יחסית למחיר השוק. כל השוק השתנה - הוא מפוצץ ברכבים, המחירים יורדים הרבה יותר מהר ממה שהיה בעבר. חברות ליסינג, בניסיון להיפטר מהמלאי שלהם, גוררות את המחירים למטה.

אל תחשבי על המכירה של הרכב הבא ( ראפיד)- אתם זקוקים לרכב כדי להתנהל יום-יום? הוא מתאים לצרכים שלכם? לא עושה בעיות? כל עוד זה המצב, אין ממש סיבה למכור. כאשר תחליטו שצריך למכור, מסיבה כזאת או אחרת, פשוט תמכרו לפי מצב השוק בעתיד.

אבל עכשיו אתם משלמים עוד ביטוחים לרכב נוסף, הוא כל חודש ממשיך להפסיד במחיר. תשחררו אותו - לאט תורידו את המחיר לרמה שהוא יהפוך לאטרקטיבי, כי יש לו יתרונות על רכבי ליסינג ברמת גימור ליסינג.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...