Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תשלום עבור אוכל לעובד שטח .


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

~

מצטער אם לא הייתי ברור. שטח, או 'לא משרד' בתפקיד הנוכחי = רצפת פיתוח. פחות רלוונטי למקרה שפות"ש תיאר ויותר לדיון הרחב שהתפתח בהמשך.

 

בעבר עבדתי גם בשירות וטיפלתי בהתקנות אצל לקוחות. שם בעקרון לעשות אלתורים אצל לקוח זה עבירה על חוק בסיסי של המקצוע, כך לפחות תמיד לימדו אותי. יוצאי דופן הם אתרי בטא (חלק מתהליך הפיתוח), או מעקפים שאתה עושה בשביל להחזיר לקוח מושבת לעבודה, כאשר אתה צמוד למכונה ומתקין חלק חדש בתום המשמרת.

 

מוזר שדווקא הוקריאנים נפלו בזה, אלו שיצא לי לעבוד איתם מעולם לא גילו יוזמה או נכונות לסטות מהנהלים.

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זו מכונה שנקנתה חדשה בשנת 94'. בתקופה הזו דיהו העתיקו מכונות של היטאצ'י סייקי.

 

אלה לא אותם קוריאנים של היום.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אתה חושב שסדרן ברמי לוי מקבל תוספת כל שהיא בעבור אוכל? הם לא מקבלים אפילו הנחת עובד על אוכל.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בסוף יתברר שהוא מחלק עיתונים של ישראל היום.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
עדיין לא הבנתי מהו תפקיד השטח המדובר...

למי השאלה שלך מתייחסת?

 

חבר של פות"ש טכנאי כלשהו, כנראה עובד עם לקוחות, בשטח.

 

 

אני בסה"כ אמרתי שהתפקיד שלי לא משרדי, הנה:

אני אמנם עובד בהייטק, אבל בתפקיד לא משרדי.

נהג לילה הסיק מזה שגם אני עובד שטח, אבל אני לא. העבודה הנוכחית שלי מתבצעת באולם הרכבות. פשוט אין לי משרד או עמדה קבועה, וכשצריך לשלוח מייל אני מניח את הלפטופ על ארגז או שולחן פנוי בקרבת מקום. זה כל מה שאמרתי.

 

עכשיו יותר ברור?

פורסם
למי השאלה שלך מתייחסת?

 

חבר של פות"ש טכנאי כלשהו, כנראה עובד עם לקוחות, בשטח.

 

 

אני בסה"כ אמרתי שהתפקיד שלי לא משרדי, הנה:

 

נהג לילה הסיק מזה שגם אני עובד שטח, אבל אני לא. העבודה הנוכחית שלי מתבצעת באולם הרכבות. פשוט אין לי משרד או עמדה קבועה, וכשצריך לשלוח מייל אני מניח את הלפטופ על ארגז או שולחן פנוי בקרבת מקום. זה כל מה שאמרתי.

 

עכשיו יותר ברור?

 

לפי הרמיזות שלך הבנתי מה התפקיד שלך, אני עובד באותו ארגון כרגע.... מטעם הארגון עצמו .

 

כשהייתי אמור להתחיל מלכתחילה או בקריית גת או בנתניה .

 

אם הבחור עובד כטכנאי של הוט , או טכנאי שירות במדבר בעמדות של משדרים - תמונה שונה לגמרי .

 

מלבד זאת- אוכל זה לא הכל במקום עבודה, ולהעלות נושאים שוליים כאלה לעובד שרק התחיל משרה חדשה לדעתי רק ימרמר אותו...

פורסם

עובד בחברת הייטק, לקולגות שלנו בארה"ב (מרכז פיתוח גדול גם כן ומקום עבודה ענק) אין חדר אוכל והמעסיק (אותו המעסיק שלי, זאת אותה החברה כן) לא דואג להם לארוחה. כל אחד מביא מהבית. (כן יש מטבח מפואר עם מכונות בתשלום, קפה וכו' וכו' מן הסתם, אבל אוכל? לא.)

בישראל? חדר אוכל קייטרינג מלא.

 

נו? איזה בזיון?

 

אותי לימדו משהו שחלק כאן כבר הזכירו - הראו לך חוזה עבודה? הסכמת לתנאים? עשית 1+1? על מה יש לבכות לאחר מכן?

לא, אין חובה לתת כספים על אוכל ולא, אין חובה להיות בייביסיטר של העובדים.

למה זה ממרמר ולמה אנשים חושבים אחרת? כי הרבה אנשים חושבים שמעסיקים צריכים להיות בייביסיטרים או סופר הוגנים כלפי העובדים - לא כולם כאלה ולמי שלא מתאים, עוזב את מקום העבודה, זה הכל.

 

למה הרבה נשארים? כנראה שנוח להם.

 

יש איזו מחשבה או גישה שכל מעסיק כאן בארץ צריך לעמוד בסטנדרטים מסויימים ולתת חבילת שירות מלאה לעובד, לצערי זה לא ככה ואפילו לא קרוב.

למה מעסיקים כן נותנים אש"ל או חדרי אוכל וכו'? בכדי למשוך עובדים כאלו ואחרים, למתג את עצמם, לבדל את עצמם ולמעשה להשקיע באיכות החיים של העובדים שלהם ולצפות לתפוקה ותמורה גדולה יותר.

 

יש מעסיקים, שכלל לא מעניין אותם הדברים האלו או שכלל לא מקצים משאבים וכספים למטרה זו, העולם אכזר.

 

סתם וויכוחים כי בסופו של יום, זה לא שממחר אותו עובד יתחיל לקבל משהו שלא היה מגיע לו, כי הוא לא.

פורסם

בקיצור, התשובה היא שהוא לא זכאי לפי חוק.

יש מקומות עבודה שמוסיפים למשכורת אלמנט של הוצאות אש"ל לסוכנים נוסעים/טכנאים, אחרים לא. יש כאלה שמוסיפים אבל לא מפרישים על זה לסוציאליות.

כמו הרבה דברים בחוזי עבודה, שהם מעבר לחובה החוקית, אלו תנאים שצריך לשקלל בתוך מכלול התנאים המוצעים ואפשר להסכים איתם או שלא, במעמד החתימה.

 

לדעתי זה גם מאוד תלוי בשאלה מה נהוג במקומות עבודה דומים. בהיי-טק למשל זה נחשב תנאי בסיסי, וחברה שלא מציעה הסדר הזנה כלשהו בהחלט נחשבת לחריגה. בתעשיות אחרות הנוהג שונה ופרט כזה או אחר לא בהכרח מעיד ישירות על איכות מקום העבודה.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

אסור להפריש לסוציאליות ממרכיבי שכר של אש"ל/החזר נסיעות. רק משכר, שנ"ס או בונוסים.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

אוכל ? בתור טכנאי שטח ? על הנייר, מוצדק הרבה יותר מעובד מקדונלדס או נציג שירות בסלקום, אבל לא קורה וכנראה לא יקרה.

 

ואם אתם חושבים שאוכל זו הבעיה של מתקינים בשטח, אתם טועים. מה עם מקום עבודה שלא דואג למים קרים ביולי-אוגוסט ? החוק לא אומר שום דבר לגבי "מים קרים", אלא לגבי מים. ואתם יודעים מה קורה ?

אתה מגיע בבוקר למפעל, משם כל זוג יוצא ברכב מסחרי, יש לך בחניון שישיות מים (חמות) ליד הקיר, אתה רוצה מים ליום שלך ? תיקח, מים בטמפ' של לב כדור הארץ.

עכשיו יגידו "תביא מהבית", אם אתה מביא מים שהיו בפריזר כל הלילה והפכו ל"גוש קרח", אתה צריך לשים אותם בקבינה מקדימה (כי התא מטען מפוצץ עד 0 מקום) ולך עכשיו תישב שכל הרצפה רטובה (ושחס וחלילה הבעלבית לא יגיד שהרסת לו את הרכב ו"יפיל" את זה עלייך). אם תביא בקבוק מים שהוא "חצי קפוא", זה יגמר לך תוך שעה וחצי (בכל זאת, קיץ ישראלי).

ואני אפילו לא מדבר על כך שרוב הלקוחות לא מציעים כוס מים, או אומרים תודה (בהמשך לשירשורים על טיפים לבעלי מקצוע).

 

חייב להגיד שיש בארץ איזו "חלוקה" לא הוגנת בנוגע לעובדים. מלצרים מקבלים טיפים, עובדים (כמו אלו של סלקום) מקבלים אוכל מידי יום, מתקיני השטח לא מקבלים לא את זה ולא את זה. משמע fuck logic

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

וואו, כמה חוסר תושיה מאנשים שאמורים להיות טכנאים.

כיש לי יום בחוץ (ואלה ימים שמתחילים לרוב לפני 5 בבוקר ונגמרים אי שם צפונית ל 7 בערב) אני לוקח ציידנית או תיק עם בקבוקי מים, סנדויצים ובוטנים מצופים (מנת הקגב האולטימטיבית לנסיעות) ובחורף אפילו תרמוס עם שתיה חמה. ממש לא מסובך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני עובד כטכנאי שרות ,כל היום עבודה שלי בשטח,אך במרחק של חצי שעה מקסימום מהבית או המשרד ,נוסע לאכול צהרים בבית בעידוד המעסיק .

ימים שאני יודע שיהיה יום לחוץ דואג לאוכל מהבית בצידנית קטנה או מתפנק בשווארמה בחוץ.

 

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
אוכל ? בתור טכנאי שטח ? על הנייר, מוצדק הרבה יותר מעובד מקדונלדס או נציג שירות בסלקום, אבל לא קורה וכנראה לא יקרה.

 

ואם אתם חושבים שאוכל זו הבעיה של מתקינים בשטח, אתם טועים. מה עם מקום עבודה שלא דואג למים קרים ביולי-אוגוסט ? החוק לא אומר שום דבר לגבי "מים קרים", אלא לגבי מים. ואתם יודעים מה קורה ?

אתה מגיע בבוקר למפעל, משם כל זוג יוצא ברכב מסחרי, יש לך בחניון שישיות מים (חמות) ליד הקיר, אתה רוצה מים ליום שלך ? תיקח, מים בטמפ' של לב כדור הארץ.

עכשיו יגידו "תביא מהבית", אם אתה מביא מים שהיו בפריזר כל הלילה והפכו ל"גוש קרח", אתה צריך לשים אותם בקבינה מקדימה (כי התא מטען מפוצץ עד 0 מקום) ולך עכשיו תישב שכל הרצפה רטובה (ושחס וחלילה הבעלבית לא יגיד שהרסת לו את הרכב ו"יפיל" את זה עלייך). אם תביא בקבוק מים שהוא "חצי קפוא", זה יגמר לך תוך שעה וחצי (בכל זאת, קיץ ישראלי).

ואני אפילו לא מדבר על כך שרוב הלקוחות לא מציעים כוס מים, או אומרים תודה (בהמשך לשירשורים על טיפים לבעלי מקצוע).

 

חייב להגיד שיש בארץ איזו "חלוקה" לא הוגנת בנוגע לעובדים. מלצרים מקבלים טיפים, עובדים (כמו אלו של סלקום) מקבלים אוכל מידי יום, מתקיני השטח לא מקבלים לא את זה ולא את זה. משמע fuck logic

 

לא

לא יודע על מה אתה מדבר אבל מתקיני שטח בהחלט מקבלים הוצאות אש"ל, אני עובד כרגע באבטחה בבזק אחרי 3 שנים באבטחה בחברת מקורות, הטכנאים או הכבלרים או מי שמאובטח באותו רגע כן מקבלים הוצאות אש"ל, הרוב מביאים מהבית אבל כולם מקבלים בסביבות ה-40 שקל ליום.

במידה ויש תקלה שעברה את השעה 20 בערב (קרי יום עבודה של 13 שעות) אז הם מקבלים בנוסף גם כסף לארוחת ערב.

אנחנו בתור מאבטחים צריכים לאלתר אז כן אני מביא איתי צידנית ומשאיר אותה ברכב, לפעמים ארוחות חמות ולפעמים סנדוויצים, מאלתרים מיקרוגל באחד המקומות שמגיעים אליהם (לפעמים בוטקה בכניסה לישוב, לפעמים אצל הלקוח, לפעמים חנויות רנדומליות, לא חסר).

אבל אין ספק שאם הייתי מקבל ארוחות הייתי חושב פעמיים אם לעזוב מקום עבודה, זה הוצאה רצינית בחודש גם אם אתה מביא אוכל מהבית.

 

בנוגע למקורות יש שם תנאים לטכנאי שטח שלא יביישו חברת הייטק, התקנה רחוקה מהבית מזכה אותך במלון לכל תקופת ההתקנה (למשל החלפת קידוח שלוקחת בסביבות שבועיים שלוש), ארוחת בוקר במלון + ארוחת צהריים שאורזים לך מהמלון לצהריים, ארוחת ערב במלון + רכב ממוגן שיקח אותך ויחזיר אותך ל/מהמתקן, כמו כן יום עבודה נגמר בשעה 16 גג 17.


×
×
  • תוכן חדש...