Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תשלום עבור אוכל לעובד שטח .


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא בזיון ולא נעליים, העיקר להתלהם.

להתלהם זה תחביב אינטרנטי-ישראלי :-)

וברצינות - מביאים סנדוויץ׳/פיתה ואוכלים ארוחה חמה בערב.

זה לא מקרי שאפילו בארצות מתקדמות ומערביות ונאורות כגון גרמניה, אין ארוחת צהריים חמה כמקובל בארץ, אלא משהו יבש תחוב בתוך עוד משהו יבש.

 

״נורמלי״ הוא בעצם יחסי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

צידנית, סיר וגזייה זה לא מילה גסה. עקרון ההעסקה אומר שאין שום חובה לתת ארוחת צהריים. תיכף גם נרכוש לכם גם הזמנות למסעדה בערב וכרטיס חופשי חודשי לרמי לוי. דכילאק. יש מקומות שנותנים, אז בכייף, ויש שלא.

Grow the F up

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
צידנית, סיר וגזייה זה לא מילה גסה. עקרון ההעסקה אומר שאין שום חובה לתת ארוחת צהריים. תיכף גם נרכוש לכם גם הזמנות למסעדה בערב וכרטיס חופשי חודשי לרמי לוי. דכילאק. יש מקומות שנותנים, אז בכייף, ויש שלא.

Grow the F up

בטיחותי להסתובב עם גזיה ברכב?

פורסם

כל גזייה באשר היא, נועדה לשימוש בשטח, קריא - היא תצטרך להיות מובלת לשם איך שהוא. נהגי משאיות מחזיקים גזיות בקבינה במשך שנים. וגם גדולות המתאימות לבישול. בלי קשר היום יש כירות בישול מתקפלות עם מיכל גז נשלף ב 100 שקל ועובדות מצוין.

כן זה לא כיף, כן זה קצת מסורבל, אבל גם לקחת לאנצ' בוקס לעבודה, לשים במיקרו ולהעביר לצלחת זה גם סנג'ור. אז לשים סיר בצידנית עם קרחומים, ואז לשים אותו על גזייה ל 5 דקות ולאכול ארוחה חמה, זה כבר לא כל כך מסובך.

אבל אם אפשר לקטר אז למה לא (:-

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

חברים, מי שמעסיק עובדים ולא רוצה להוסיף כסף לצהריים - זה זכותו לפי חוק.

לפני חודש חודשיים אנשים פה בכו בכי מר, קיטרו והתלהמו כמה העובדים בשוק העבודה חרא, לא רוצים לעבוד עצלנים וכו'. עובדים טובים לא נשארים במקום עם תנאים חרא. לסחוף גזיה כדי לחמם את האוכל בשבילי זה חרא בריבוע.

בקיצור, העצה שלי לכל המועסקים זה לא לקבל את המילה של המעסיק שאלה התנאים בשוק, אלא אם יש לכם קצת יכולת תמשיכו עד שתגיעו למעסיק שמכבד אותכם.

פורסם

בטח הבחור טכנאי ברוטל / יס / הוט ולא טכנאי דחפורים בשטח....

 

מעסיק שמכבד, שיכבד בשכר - אם לאכול שווארמה בחוץ או לא זה כבר חשבון שאני יעשה .

 

עדיף לאכול בחדר אוכל ולהרוויח מינימום? העיקר להרגיש גדול מהחיים?

  • אחראי פורום
פורסם

בקיצור, העצה שלי לכל המועסקים זה לא לקבל את המילה של המעסיק שאלה התנאים בשוק, אלא אם יש לכם קצת יכולת תמשיכו עד שתגיעו למעסיק שמכבד אותכם.

 

אתה צודק, הכי קל בעולם זה להתפטר ולחפש עבודה ולעשות את זה כל כמה חודשים.

מציע להתחיל לחשוב במושגים של מכלול הדברים ולא נקודתית על האוכל הזה, יקל עליך.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

כני אחד המעסיקים שתףהתלונן וכן, אני לא נותן ארוחות.

 

החישוב הוא פשוט. אני יכול לשאת עלות x לעובד.עכשיו העובד יכול לקבל את ה x פחות מיסים, פחות מה x והמיסים וארוחות, עוד פחות ורכב קטן ציוד או אפילו הרבה פחות ופורשה צמודה. אני מעדיף לתת את ה x לעובד ושיחליט לבד איך הוא מחלק את זה.

 

למען הסר ספק אני גם אוכל במשך היום סנדוויצ'ים שאני מביא מהבית. גם עוב שעובד בשטח יכול לקחת כריכים, פירות וא9ולו שתיה קרה. בשביל זה המציאו תרמוסים וציידניות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

חבר פתח סטארטאפ, שמעתי גישה שלא הכרתי לכל נושא האוכל

נתן לעובדים תןביס, קודם כל בסטארטאפים העניין מקובל

יש 2 אופציות, כסף טעון יומי - לא ניצלת זה אבוד, וכסף חודשי שאתה יכול לחלק איך שבא לך

החבר עשה כסף טעון יומי, כדי שכולם יצאו ביחד לאכול בזמן מינימלי ויחזרו בלי להתברבר

כשכל אחד מתעסק עם אוכל, הוא צריך ללכת להכין, לחמם, לנקות וכו' וכו', דברים שלוקחים זמן ויש נטייה טבעית למשוך את הזמן.

כך כל המשרד הולך לאכול ביחד וחוזר לעבוד ביחד.

פורסם
לא בזיון ולא נעליים, העיקר להתלהם. ישראל זאת אחת המדינות היחידות, אם לא היחידה בעולם היכן מאכילים את העובדים בחינם או בסכום סמלי.

זה נכון. אצלי בעבודה יש חדר אוכל בסבסוד כמעט מלא, ובסניף אמריקאי של אותה חברה משלמים מחיר מלא בקפיטריה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אתה צודק, הכי קל בעולם זה להתפטר ולחפש עבודה ולעשות את זה כל כמה חודשים.

מציע להתחיל לחשוב במושגים של מכלול הדברים ולא נקודתית על האוכל הזה, יקל עליך.

 

הכי קל זה להישאר במקום העבודה המוכר לך ולהמשיך לאכול קש. כשמכלול הדברים (שארו"צ זה אחד מהם) לא מתאימים, צריך לקום ולהתחיל לחפש מקום חדש.

כני אחד המעסיקים שתףהתלונן וכן, אני לא נותן ארוחות.

 

החישוב הוא פשוט. אני יכול לשאת עלות x לעובד.עכשיו העובד יכול לקבל את ה x פחות מיסים, פחות מה x והמיסים וארוחות, עוד פחות ורכב קטן ציוד או אפילו הרבה פחות ופורשה צמודה. אני מעדיף לתת את ה x לעובד ושיחליט לבד איך הוא מחלק את זה.

 

למען הסר ספק אני גם אוכל במשך היום סנדוויצ'ים שאני מביא מהבית. גם עוב שעובד בשטח יכול לקחת כריכים, פירות וא9ולו שתיה קרה. בשביל זה המציאו תרמוסים וציידניות.

 

זה בדיוק העניין. לדעתי הדברים הנלווים "שהעובד חייב" במהלך יום העבודה צריכים להיות מסופקים מהמעסיק.

אם זה אוכל, שירותים, כסא, מחשב וכו'. ואם זה עו"ד יוקרתי, אז כנראה גם רכב פורשה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

המעסיק משלם לך גם כדי שתארגן לעצמך אוכל לשעות העבודה. מחשב/כיסא/כלי עבודה זה דברים ששייכים לעסק. ברגע שהעובד עוזב הוא לא לוקח את זה.

חברים, מי שמעסיק עובדים ולא רוצה להוסיף כסף לצהריים - זה זכותו לפי חוק.

לפני חודש חודשיים אנשים פה בכו בכי מר, קיטרו והתלהמו כמה העובדים בשוק העבודה חרא, לא רוצים לעבוד עצלנים וכו'. עובדים טובים לא נשארים במקום עם תנאים חרא. לסחוף גזיה כדי לחמם את האוכל בשבילי זה חרא בריבוע.

בקיצור, העצה שלי לכל המועסקים זה לא לקבל את המילה של המעסיק שאלה התנאים בשוק, אלא אם יש לכם קצת יכולת תמשיכו עד שתגיעו למעסיק שמכבד אותכם.

הוא לא חייב לסחוב גזיה וציוד בישול לאף מקום. הוא יכול לקנות לעצמו איזה אוכל שבא לו כמו שהוא קונה בסופ"ש עם המשכורת שלו ואם הוא רוצה ממש לחסוך, שיכין כריכים בבית לפני שהוא יוצא.

בלי קשר לזה, אם הוא חושב שהעבודה שהוא עושה שווה יותר מהמשכורת שלו והתנאים שמגיעים איתה אז שיחפש מקום שיתגמל אותו כראוי. וזה לא נאמר כלל בציניות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הבהרה: אני רואה שהובערה כאן אש בשדה קוצים, וחם, חם היום. אני בחברה קטנה משלם קצת פחות מ 60 ש"ח ליום אש"ל, גם אם העובד היה במשרד, בשטח ואפילו גם אם עבד מהבית ! בנוסף לקפה ועוגיות, אני במשרד מחזיק קבוע לחם, ממרחים ריבות, חומוס, פסטרמות טונה וכד' למי שרוצה, ללא תשלום.

 

למי שחשובה לו ארוחה חמה, בשטח, הצעתי את הערכה הנ"ל שאני לוקח קבוע חודש בשנה למילואים.

 

וכן, מי ששווה יותר ומקום אחר יציע לו יותר וזה לטווח ארוך, אז שייקח. אבל אם יש איזון של ביקוש והיצע לעובדים בשוק מסויים, ולא נהוג לשלם שם אש"ל, אז ז"א שזה מה שיש.

 

אני אישית מנהל חברה וכמעט לעולם לא אוכל בחוץ. לאנצ'בוקס עם קרחום ואוכל מהבית למיקרו. מי שמרוויח 6000 ש"ח בחודש ומעדיף לשרוף 1500 ש"ח מתוכם על שוארמות, אז שיהיה לו אלף לבריאות. כל אחד והעדפותיו.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
אני אסביר למה זה ביזיון :

1. לעובד שטח אין מקרר/ מיקרו וזה אומר שהאפשרות היחידה שיהיה לו אוכל חם זה לקנות אוכל בחוץ. ברוב המקומות בארץ זה אומר 40 ₪ וצפונה.

2. המעסיק מפרסם את המשרה נגיד ב 35 ₪ לשעה. יכל גם לפרסם כ32₪ ולהוסיף 30 ₪ לארוחה ביום. רק מה - הרבה אנשים רוצים יותר מ 35 לשעה ולכן לא יבואו לעבוד שם.

 

לכולם ברור שאדם נורמטיבי (שכזה רוצים להעסיק) צריך לאכול ארוחת צהריים נורמלית. אז אפשר להראות קצת נכונות כלפי העובד ולדאוג לזה.

 

גם אני עבדתי בעבר אצל מעסיק שלא שילם לי כלום על אוכל וברחתי ברגע שיכולתי. המעסיק הנוכחי שלי מספק ארוחה מסודרת בחדר אוכל ובעיניי זה אחד היתרונות של מקום העבודה.

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

צודק. אתה יודע מה עוד ביזיון? לשלוח עובד לשטח ללא תחתונים נקיים. הרי כולם יודעים ש״בשטח״ אין כלום, בטח לא שירותים מסודרים. לכולם ברור שאדם נורמטיבי, בתנאים כאלה, ידרש להחלפת תחתונים. לדעתי כל מעביד מחויב לספק לעובד שלו ״בשטח״ תוספת תחתונים נקיים. שיוריד את זה מהשכר השעתי של העובד.

 

אני אומר לך, פשוט ביזיון.

פורסם

תחתונים מלוכלכים זה באמת ביזיון, במיוחד עם העובד עוסק בדוגמנות תחתונים.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 


×
×
  • תוכן חדש...