Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומאו ג'וליה - איך היא נוסעת? [ובהמשך, כמה מוכרת]


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2203 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

504L

הגיג: עדיין, לדעתי החסם הגדול ביותר להצלחת הג'וליה בארץ הוא התמחור.

ולא רק בארץ.

כמו שכתבתי בעבר, למכוניות האיטלקיות תמיד היה יתרון יחסי בזכות תמחור נוח ואבזור עשיר.

בזכות תמחור נוח ה 164 וה 156 זכו להצלחה מכובדת; הפרש המחיר בינהן לסדרה 5 ולסדרה 3 של ב.מ.וו היה גדול יחסית.

ברגע שהאיטלקים עברו ליורו, נמחק ונעלם היתרון היחסי שלהן.

וזה מסביר את ההגיג - כך כבשה גרמניה את אירופה בלי יריית כדור בודד.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אולי תהיה פה נפילת מחיר כמו עם ה159.

 

504, תודה רבה. כרגיל, מאוד נהנה לקרוא את הסקירות שלך.

 

Bazinga

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על המחמאות ושמח שנהניתם. ג'וליה החדשה היא באמת מוצר משובח שהיה חסר כל כך מאלפא הרבה מאוד שנים.

 

איתי יקירי - דיברתי על כירכור ולא על קירקור...ואני בהחלט זוכר :wink:

 

תודה לחן על התשובה לגירי גירי; במנועים חסרי מומנט התכוונתי בעיקר לבוקסרים, בלמים חלשים היו נחלתם של רוב האלפות בשנות השבעים-התשעים(זכורה לי אפילו ה-GTV החדשה של 1996 כבעלת בלמים מביכים במיוחד) ולחימת הגה מטורפת כמו של 164 בדגמי V6 לא חויתי באף רכב, אפילו לא בדגמי טורבו חזקים של סאאב.

 

לעניין התמחור, אני יותר ממסכים. על מנת לייצר מהלך שובר שויון, ג'וליה באמת צריכה להיות זולה יותר. מחיר כניסה של 220K ל'מילנו' ומחיר של 250K למהדורת ההשקה. במחירים כאלו, הערך המוסף מול ב.מ.וו ושות' יהיה מודגש יותר - אל תשכחו שלגרסת הכניסה של סדרה 3(240K) מנוע 3 ציל' עם 136 כ"ס...

 

זה - ותמיכה מסיבית מהיבואן בדמות:

-פעילויות ללקוחות שידגישו את הערך המוסף שיכול להיות בקניית אלפא רומיאו(אבארת, מישהו?)

-שמירה על מחיר עקבי ואטרקטיבי ללא זעזועים בנוסח 159 או פיאט 500

-טרייד אין הגון, שיעזור לשמר רמת מחירי משומשות גבוהה

עריכה אחרונה על ידי 504L

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והחשוב מכל - כניסה וחדירה לקהלים חדשים.

זה שיקנו אותה כמה עשרות אלפיסטים זה ברור, השאלה מה הלאה.

האמת, די קשה לי לראות אדם מהישוב שאינו חובב רכב במוצהר, מעדיף את הג'וליה על C של מרצדס, או אפילו מעדיף אותה על שלל ה SUV שלפחות נראים הרבה יותר מרשימים ( את מי ? ).

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

איתי יקירי - דיברתי על כירכור ולא על קירקור...ואני בהחלט זוכר :wink:

 

:oops: צודק. אז גם וגם.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולא רק בארץ.

כמו שכתבתי בעבר, למכוניות האיטלקיות תמיד היה יתרון יחסי בזכות תמחור נוח ואבזור עשיר.

בזכות תמחור נוח ה 164 וה 156 זכו להצלחה מכובדת; הפרש המחיר בינהן לסדרה 5 ולסדרה 3 של ב.מ.וו היה גדול יחסית.

ברגע שהאיטלקים עברו ליורו, נמחק ונעלם היתרון היחסי שלהן.

וזה מסביר את ההגיג - כך כבשה גרמניה את אירופה בלי יריית כדור בודד.

 

אהבתי את ההגיג - הוא מסתדר מצוין עם דבריו של המכונאי הוותיק כריס ג'ונסון שנולד מעט לפני המלחמה, ואומר בהומור בריטי -

Lucky we didn't loose the war, or we would all be driving German Cars.

ולמי שלא ביקר באי הבריטי הרבה שנים - בריטניה היא אחד מהשווקים הגדולים בעולם למותגים גרמניים - אם לא הגדול בעולם.

 

504- קודם כל שמח לקרוא את הביקורת שלך, נהנתי מהכתיבה.

דבר שני אחרי פיג'ו 504 גם הג'וליה הישנה תפתיע אותך (בחיוך)

רציתי לשאול - אתה כבחור שאינו אלפיסט, האם לדעתך אלפא פיצחה את הנוסחא ואנשים ירצו את המוצר הזה בלי קשר לתמחור לעומת הגרמניות?

ולגבי עצמי - לא מצליח להסתקרן מספיק כדי ללכת לנהיגת מבחן. מכוניות מודרניות הן טובות. אני לא אוהב מכוניות טובות. אני אוהב מכוניות ישנות מלאות במגרעות.

אפילו שהסוכנות המקומית מחזיקה בדגם לנסיעות מבחן כבר כמה שבועות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שילוב הילוכים בעייתי - כל משפחת ה 116 לדורותיה, בגלל הגיר האחורי.

תנוחת נהיגה מוזרה - כנ"ל.

בלמים חלשים - אולי האלפא סוד או ה 33.

מנוע נטול מומנט - ה TS לדורותיו.

לחימת הגה מטורפת - כל דגמי ה 164 (ובכלל, כל משפחת הטיפו 4 ).

איכות גימור עלובה - כל האלפות עד סוף שנות ה 90'.

נהנתי מהסקירה, תודה !

 

סליחה?!:shock:

איכות גימור עלובה ב164 סופר, ב166? TS חסר מומנט ובוקסר 8V? לחימת הגה ב164( חוץ מגז לרצפה בהילוך ראשון בV6)? הבלמים ב33 באמת לא משהו, אבל סה"כ הם היו ברמה המקובלת אז. אני חושב שכדאי לרשום בכזאת נחרצות, אחרי הכרות עם המכוניות האלו כשהן במצב נורמלי.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

504- קודם כל שמח לקרוא את הביקורת שלך, נהנתי מהכתיבה.

דבר שני אחרי פיג'ו 504 גם הג'וליה הישנה תפתיע אותך (בחיוך)

רציתי לשאול - אתה כבחור שאינו אלפיסט, האם לדעתך אלפא פיצחה את הנוסחא ואנשים ירצו את המוצר הזה בלי קשר לתמחור לעומת הגרמניות?

ולגבי עצמי - לא מצליח להסתקרן מספיק כדי ללכת לנהיגת מבחן. מכוניות מודרניות הן טובות. אני לא אוהב מכוניות טובות. אני אוהב מכוניות ישנות מלאות במגרעות.

אפילו שהסוכנות המקומית מחזיקה בדגם לנסיעות מבחן כבר כמה שבועות.

 

תודה. ואני הייתי בטוח שכבעלים של ג'וליה ישנה תהיה הראשון בתור :wink:

 

את הג'וליה הישנה אני מכיר ויצא לי לנהוג בהן עוד בשנות השמונים. תן לי כל יום ג'וליה על פני אלפטא...

 

וכמוצר, הג'וליה החדשה היא באמת מוצר מוצלח מאוד, ללא מגבלות מוזרות(פה ושם אולי דברים קטנים בתא הנוסעים, שום דיל ברייקר) - מתוכנן ומבוצע ברמה גבוהה.

 

אישית, מקווה שהיא תזכה בתואר מכונית השנה(ההכרזה במרץ). באמת מגיע להם.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והחשוב מכל - כניסה וחדירה לקהלים,,,.

זה שיקנו אותה כמה עשרות אלפיסטים זה ברור, השאלה מה הלאה.

,,,,,, שלפחות נראים הרבה יותר מרשימים ( את מי ? ).

 

מתוך קוהלת .. ביאליק, :wink: רק על עצמי ידעתי לספר -

יש כרגע בז... מסויים בסביבה, וחבל שהיבואן לא מנצל אותו.

יותר רכבים על הכביש, זו הפרסומת ומקדם המכירות הטוב-ביותר.

 

אני עומד במתקפה משולבת מהצוות במסעדה, והלקוחות.. הצטרפו די הרבה איטלקים בשנים האחרונות.

מביטים בג'ולייטה ושואלים - נו נסעתה בג'וליה,, אתה מחליף ת' ג'ולייטה, למה אתה לא קונה.

 

ואין לי כוח להסביר..כי כדי להגיע לחבילה הפשוטה שאני רוצה ויש בג'ולייטה.

הג'וליה מתומחרת בחבילה היקרה.

כדי לקבל משוטים מאחורי ההגה לצלילה נחמדה, ומראות מתקפלות מאחר ואני חונה ברחובות צרים.

(לצרכי הרכב קצת רחב, לכן כפשרה אני צריך מראות מתקפלות, ואותן מקבלים בחבילה היקרה עם גג נפתח, אשר מבחינתי מיותר)

 

והמוזר - אלו רכיבים די סטנדרטיים ברכבים הרבה יותר צנועים, וחסרונם ברכב

הפונה לנישה ספורטיבית, מפספסת את מיצוב :grin: הספורט אלגנט.

או-אז, מגיעים למחירים שהמתחרים מציבים בררות טובות גם, ואני פוזל.

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי הכרות קרובה עם 3 אלפא 164 כתבתי את מה שכתבתי בנחרצות.

בשלושתן ריפוד התקרה השתחרר מהדבק שלו כבר בימים הראשונים, ידית ההילוכים התפרקה, החלונות סירבו לעלות ממש עד הסוף ועוד שלל תקלות קטנות אך מעצבנות.

בתחום הזה היא היתה רחוקה שנות אור מהב.מ.וו E34 או מסדרה E של מרצדס.

מנוע ה TS של ה 164 היה חסר מומנט לחלוטין, וגם זה של ה 156 ממש לא שפע מומנט.

לחימת ההגה ב V6 היתה בלתי נסבלת בעליל, ולא רק בראשון עם דוושה ברצפה, והפריעה מאד לנהיגה רהוטה, ברמה של מטרד.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא אוהב מכוניות טובות. אני אוהב מכוניות ישנות מלאות במגרעות.

:king:

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאד מוזר. בכלל, יש לי תחושה שמשום מה המכוניות בארץ פשוט נותות להתפרק. היו לי ( ויש 1 עד היום) 6 יחידות של אלפא 164, כולן בעת הרכישה היו לפחות בנות 15 ועם ק"מ הרבה מעבר ל300 אלף, ובחיי אני לא נתקלתי בדבר אחד ממה שמנית, ובקשר ללוחמת ההגה, באמת שאני לא מבין על מה מדובר (היתה לי גם QV עם 200 כ"ס ו500 אלף ק"מ). יכלת לציין את השרידות של הריפודים, שבניגוד לזה של ב.מ.וו שנקרע אחרי 150-200 אלף, באלפא הוא נשאר שלם לחלוטין גם אחרי 500 אלף ק"מ.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הג׳וליה נראית טוב מאוד ולפי כמה חברים כאן גם נוסעת ומתנהגת מצוין. היבואן מחזיק 150 רכבים במלאי ויש לו המון ציפיות ממנה. לדעתי, יש לה סיכוי לא רע, למרות המחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישית, מקווה שהיא תזכה בתואר מכונית השנה(ההכרזה במרץ). באמת מגיע להם.

בלעדי! תמונה של אחד המשתמשים הפעילים בשרשור בעת קריאת ההודעה:

53010944.jpg

 

:mmangel:

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio - Instrumented Test | Car&Driver

 

2017-Alfa-Romeo-Giulia-Quadrifoglio-125-2-876x535.jpg

 

We are declaring the Giulia Quadrifoglio the new benchmark among sports sedans. Yes, you read that correctly. It drives outstandingly well, and at $73,595 to start, it is priced in the thick of the segment. Our nearly loaded test car’s $79,195 as-tested price even counts as tame compared with the prices one can pay for an M3 or a C63.

 



----------------------------------------------------------------------------------

 

 

Car & Driver Results

 

2017 Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio



2017-Alfa-Romeo-Giulia-Quadrifoglio-103-2-876x535.jpg

 

Power: 505 hp @ 6500 rpm

Torque: 443 lb-ft @ 2500 rpm

 

Wheelbase: 111.0 in

Length: 182.6 in

Width: 73.7 in Height: 56.1 in

Passenger volume: 94 cu ft

Cargo volume: 13 cu ft

Curb weight: 3822 lb

 

Zero to 60 mph: 3.6 sec

Zero to 100 mph: 8.1 sec

Zero to 130 mph: 13.8 sec

Zero to 150 mph: 19.9 sec

Rolling start, 5-60 mph: 4.2 sec

Top gear, 30-50 mph: 2.5 sec

Top gear, 50-70 mph: 2.8 sec

Standing ¼-mile: 11.9 sec @ 121 mph

Top speed (mfr's est): 191 mph

Braking, 70-0 mph: 143 ft

Roadholding, 300-ft-dia skidpad: 1.00 g

Fuel Economy, EPA combined/city/highway driving: 20/17/24 mpg - C/D observed: 18 mpg

 

 

2016 BMW M3 DCT Competition Package



bmw_m4_comp_pack_04.jpg

 

Power: 444 hp @ 7000 rpm

Torque: 406 lb-ft @ 1850 rpm

 

Wheelbase: 110.7 in

Length: 184.5 in

Width: 73.9 in Height: 56.3 in

Passenger volume: 96 cu ft

Cargo volume: 17 cu ft

Curb weight: 3651 lb

 

Zero to 60 mph: 4.0 sec

Zero to 100 mph: 8.6 sec

Zero to 130 mph: 14.6 sec

Zero to 150 mph: 21.1 sec

Rolling start, 5-60 mph: 4.6 sec

Top gear, 30-50 mph: 2.2 sec

Top gear, 50-70 mph: 2.8 sec

Standing ¼-mile: 12.2 sec @ 120 mph

Top speed (governor limited): 163 mph

Braking, 70-0 mph: 146 ft

Roadholding, 300-ft-dia skidpad: 0.98 g

Fuel Economy, EPA city/highway driving: 17/24 mpg - C/D observed: 18 mpg

 

 

2016 Cadillac ATS-V Sedan Automatic



2016-Cadillac-ATS-V-promo.jpg

 

Power: 464 hp @ 5850 rpm

Torque: 445 lb-ft @ 3500 rpm

 

Wheelbase: 109.3 in

Length: 184.0 in

Width: 71.3 in Height: 55.7 in

Passenger volume: 84 cu ft

Cargo volume: 10 cu ft

Curb weight: 3800 lb

 

Zero to 60 mph: 3.9 sec

Zero to 100 mph: 8.4 sec

Zero to 130 mph: 13.9 sec

Zero to 150 mph: 19.8 sec

Rolling start, 5-60 mph: 4.7 sec

Top gear, 30-50 mph: 2.4 sec

Top gear, 50-70 mph: 3.2 sec

Standing ¼-mile: 12.1 sec @ 122 mph

Top speed (drag limited, mfr's claim): 185 mph

Braking, 70-0 mph: 154 ft

Roadholding, 300-ft-dia skidpad: 1.02 g

Fuel Economy, EPA city/highway: 16/24 mpg - C/D observed: 17 mpg

 

 

2015 Dodge Charger SRT Hellcat Automatic



15-ld-ex-4.jpg

 

Power: 707 hp @ 6000 rpm

Torque: 650 lb-ft @ 4800 rpm

 

Wheelbase: 120.4 in

Length: 200.8 in

Width: 75.0 in Height: 58.3 in

Curb weight: 4592 lb

 

Zero to 60 mph: 3.4 sec

Zero to 100 mph: 7.2 sec

Zero to 130 mph: 11.7 sec

Zero to 170 mph: 23.1 sec

Rolling start, 5-60 mph: 3.7 sec

Top gear, 30-50 mph: 1.7 sec

Top gear, 50-70 mph: 2.3 sec

Standing ¼-mile: 11.4 sec @ 128 mph

Top speed (drag ltd, mfr's claim): 204 mph

Braking, 70-0 mph: 153 ft

Roadholding, 300-ft-dia skidpad: 0.94 g

Fuel Economy, EPA city/highway driving: 13/22 mpg - C/D observed: 13 mpg

 

 

2015 Mercedes-AMG C63 S Sedan



14c596_066.jpg?itok=b7ok7Nqm

 

Power: 503 hp @ 6250 rpm

Torque: 516 lb-ft @ 1750 rpm

 

Wheelbase: 111.8 in

Length: 187.2 in

Width: 72.4 in Height: 56.1 in

Passenger volume: 95 cu ft

Cargo volume: 13 cu ft

Curb weight: 3939 lb

 

Zero to 60 mph: 3.9 sec

Zero to 100 mph: 9.1 sec

Zero to 130 mph: 15.9 sec

Rolling start, 5-60 mph: 4.3 sec

Top gear, 30-50 mph: 2.4 sec

Top gear, 50-70 mph: 2.8 sec

Standing ¼-mile: 12.2 sec @ 116 mph

Top speed (governor limited, mfr's claim): 180 mph

Braking, 70-0 mph: 147 ft

Roadholding, 300-ft-dia skidpad: 0.98 g

Fuel Economy, EPA city/highway: 18/25 mpg - C/D observed: 17 mpg

 

 

2017 Mercedes Benz AMG C63 S Coupe

 

2017-Mercedes-AMG-C63-S-Coupe-front-three-quarter-in-motion-12.jpg

 

Power: 503 hp @ 6200 rpm

Torque: 516 lb-ft @ 1750 rpm

 

Wheelbase: 111.8 in

Length: 187.0 in

Width: 73.9 in Height: 55.2 in

Passenger volume: 86 cu ft

Cargo volume: 11 cu ft

Curb weight: 4102 lb

 

Zero to 60 mph: 3.8 sec

Zero to 100 mph: 8.3 sec

Zero to 130 mph: 14.0 sec

Zero to 150 mph: 19.6 sec

Zero to 170 mph: 29.7 sec

Rolling start, 5-60 mph: 4.3 sec

Top gear, 30-50 mph: 2.3 sec

Top gear, 50-70 mph: 2.6 sec

Standing ¼-mile: 12.0 sec @ 121 mph

Top speed (governor limited, mfr's claim): 180 mph

Braking, 70-0 mph: 151 ft

Roadholding, 300-ft-dia skidpad: 0.98 g

Fuel Economy, EPA city/highway driving: 17/23 mpg - C/D observed: 16 mpg

 

 

2016 Lexus GS F

 

2016-Lexus-GS-F-front-three-quarter-in-motion-12.jpg

 

Power: 467 hp @ 7100 rpm

Torque: 389 lb-ft @ 4800 rpm

 

Wheelbase: 112.2 in

Length: 193.5 in

Width: 72.6 in Height: 56.7 in

Passenger volume: 92 cu ft

Cargo volume: 14 cu ft

Curb weight: 4128 lb

 

Zero to 60 mph: 4.4 sec

Zero to 100 mph: 10.3 sec

Zero to 130 mph: 17.5 sec

Zero to 150 mph: 25.2 sec

Rolling start, 5-60 mph: 4.7 sec

Top gear, 30-50 mph: 3.5 sec

Top gear, 50-70 mph: 3.2 sec

Standing ¼-mile: 12.9 sec @ 113 mph

Top speed (governor limited, mfr's est): 168 mph

Braking, 70-0 mph: 160 ft

Roadholding, 300-ft-dia skidpad: 0.93 g

Fuel Economy, EPA city/highway driving: 16/24 mpg - C/D observed: 19 mpg

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2203 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...