Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומאו ג'וליה - איך היא נוסעת? [ובהמשך, כמה מוכרת]


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2203 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש להניח שהוא ראה את זה אצל מונטי פייטון ומשם הטעות.

 

אני בכלל לא יודע לטינית, רק קצת איטלקית קטן.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה קצת עצוב שהשרשור הזה מתמקד יותר בלטינית מאשר במטרה לשמה הוא נפתח-הג'וליה. אומנם זה לא רכב מדהים כמו הגולף GTI אבל שווה לשמוע חוויות גם על רכב כזה. ממה שאני שומע, יותר ויותר מתלוננים על הZF8 שדופק דפיקות לא מוסברות. הגדיל לעשות חבר שניסה להעביר הילוכים דרך הפלאפים שמצדי ההגה, רק כדי לגלות שאין שום תגובה. הייתכן מצב שהאיטלקים שכחו לחווט את ההילוכים לפלפאפים?

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה אתה שומע? כמה אנשים אתה מכיר אישית שנהגו בה?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל דיון, בין אם בפורום ובין בשיחת סלון, הוא דינמי וכל הזמן נמשך לתתי נושאים קטנים.

 

אין שום חריג בזה והדיון דווקא סוחב יפה מאוד כבר 78 עמודים כך שלא ממש ברור על מה הטענות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפחות 5 אנשים וכולם דיווחו על הדפיקה בגיר.

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

 

אין לי מושג אם זה גיר זהה ל125i, אבל גם שם במצב ספורט הגיר נותן בעיטה. הטענה היא שזה מתוכנן כך. מהתנסות אישית.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש רכבים שבהם מצב ספורט באמת מתוכנן לתת בעיטה.

 

זה קצת מטומטם כי הבעיטה הזו הרי פוגעת בכושר ההאצה של הרכב, אבל שיהיה.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי את שלט החוצות עם הסלוגן בחיפה.

אהבתי.

 

השלט ממוקם בדיוק מול סוכנות אודי בכניסה לחיפה(צומת דולפין), כך שגם כשאתה עומד בסוכנות אודי, קשה להתעלם ממנו.

 

מאידך, קשה להתעלם גם משלטי הענק של לקסוס שמתמקמים שם חדשות לבקרים.

 

מה שבטוח, השלטים האלו מוסיפים עניין ואתגר לעבודתם של המוכרים.

 

ולעניין הסלוגן, עברתי שם עם רעייתי ושאלתי אותה, כאדם מן הישוב שאינו פטרולהד, מה היא מבינה ממנו.

 

הבינה בדיוק את כוונת המשורר.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לסלוגן, טיפשי לחלוטין, לא ברור מה הם בכלל רוצים להגיד ולציניקן שכמוני זה אומר

"הזדמנות אחרונה לנהוג בג'ולייטה"

 

... לפני שאנחנו מפסיקים לייצר אותה".

 

מצחיק, אבל זה בדיוק מה שאני חשבתי.

זה היה כזה "מהה.... לא הבנתי... כאילו... יש מעט כאלה? עוד מעט יגמר המלאי? מפסיקים להביא אותה עוד מעט? אמור לצאת דגם חד...או! אור ירוק"

Drives away.

 

לעניין המכונית, מעניין מאוד (מאוד מאוד) מה שאתם כותבים (על האוטו, לא על הלטינית או כוחות G ביחס לנפילה מצוק). מחכה לנהוג בה גם.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום גם אני נהגתי בגוליה בנזין 200 כ"ס, היום הגוליה בנזין הראשונה קיבלה כאן רישוי. קבלתי אותה לשעה, ועוד בדיוק התחיל לרדת שלג והכביש הפך לחלקלק, אבל הכל לפי הסדר.

הגעתי לסוכנות על אלפא 159, בניגוד לפעם שעברה כשנהגתי על הדיזל, והגעתי על פיאט, תיכף תבינו למה זה חשוב לסיפורנו.

לא אהבתי את מושב הנהג, הוא חשמלי עם 3 זיכרונות, אבל חסר כיוונון של המסעד לתמיכת הירכיים, מאד תמוהה, כי אלפות עם מושבים חשמליים תמיד הגיעו עם כיונון מלא לכל הכיוונים ( אם להעתיק מהגרמנים, אז עד הסוף). חיסרון בולט נוסף בתחום האיבזור, חיסרונם של פתחי אוורור נפרדים לאחור, מה שגם היה קיים באלפות כסטנדרט זה 20 שנה. מראה מתכהה אוטומטית בתשלום (ד"ש חם מלנציה תמה ואלפא 164 בנות 25), מחשב הדרך גם מציג פחות נתונים מה159/156, אבל יש הגה ומושבים מחוממים, נחמד. לסיכום, האיבזור מאד לא אחיד, מצד אחד יש מושבים חשמליים ומחוממים, פלאפים פשוט פנטסטיים ממתכת, הגה מחומם, אבל חוץ ממה שצוין למעלה, אין חיישני חניה והתוספות עולות הרבה.

מאחור, יש הרבה יותר מרווח לרגליים מאשר ב159, יש מחזיקי כוסות, אך אלפא הצליחו להתעלות על עצמם-הכיסים בדלתות עוד יותר קטנים ופחות שימושיים מב159:shock: אהבתי שברכב הספציפי חסכו על יציאת הUSB בקונסולה המרכזית, נראה הרבה יותר טוב, מה גם שקיימת יציאה במשענת יד.

שוב פעם עלה העניין של החוסר ההשראה בעיצוב תא הנוסעים, מאד גנרי. בכלל, יש תחושה שמצד אחד אלפא רומאו לקחו בחשבון את האלפיסטים, אבל מצד שני, זנחו את היופי, הסטייל והמקוריות של האלפות היותר ישנות ופנו לכיוון המיינסטרים, לפחות בעיני העיצוב הפנימי והחיצוני די סתמי, למרות שהScudetto מקדימה דומיננטי ושמים אליה לב.

יוצאים לדרך, וכאן מבינים שאלפא לקחו את הנהג ברצינות. המנוע מגיב מיידית ללחיצה, יש המון מומנט, היא מאיצה מעולה גם בהילוך שישי, ובהילוך השמיני מד הטורים נופל יותר נמוך מאשר באמריקאית מרובת ליטרים, וכך גם התאוצה, כדי להפיק התקדמות מהירה, 2-3 לחיצות על הפלאפ השמאלי והיא דוהרת קדימה. בכלל, הגוליה, זאת המכונית האוטומטית היחידה עד כה, אשר כל הדרך מאד נהנתי להעביר את ההילוכים מההגה, גם בגלל התחושה הטקטילית, וגם בגלל שבניגוד ל159 אתה רוצה לנהוג מאד אקטיבית, להיות חוליגן:wink: ההגה מעולה, קל מאד במקום, אך מתמלא בתחושה טבעית ככל שעולה המהירות.

הכביש היה חלק מאד, אך היא העניקה תחושה בטוחה, יושבת מצוין על הכביש, אך בקרת האחיזה הלא מתנתקת זה עניין מאד מאד מוזר, ברכב שמיועד לנהג, בעל הנעה אחורית, והיום כפתור הניתוק היה חסר יותר מתמיד, שלג טרי, הגה מעולה והנעה אחורית-מתכון בדוק לכיף גדול:wink: חוץ מטיפשות, באמת שאני לא מבין מה הרעיון מאחורי זה, מה גם שהבקרה לא סלחנית, היא חותכת מיד, הרבה לפני מאשר ב159 לדוגמא.עוד עניין שאהבתי, שבניגוד ל159 שמרגישה כמו טנק קטן, הגוליה מרגישה קלילה, עוד יתרון. אם נקדיש כמה שורות לגיר, אוכל לומר שהוא מעביר הילוכים מאד מהר, ולא מחליף הילוך במצב הידני, כל הכבוד! אני גם פעמיים הרגשתי מכה מהגיר, בהורדה ידנית מהילוך 3 לשני, דווקא אהבתי, יש תחושה מכנית ברכב.

 

אז מה היה לנו?

רכב עם עיצוב די גנרי מבחוץ ומבפנים, אבזור מוזר, נוחות מושב לוקה בחסר, מתלים מצויינים וכיף לנהג האקטיבי והממהר:wink:

 

נ.ב. מישהו יכול להסביר לי, מדוע הסמלים בחוץ ובפנים שונים? לא לעניין, נותן הרגשה של "קומבינה", במיוחד שהסמל של אלפא פשוט יפיפה וזכה לא מזמן בתחרות "הסמל היפה" כשהוא משאיר הרחק מאחור את כל השאר. אגב, הסמלים בחוץ הפכו למחוספסים ושינו קצת את הצבע:?

נ.ב.ב צריכת הדלק מאד טובה, במיוחד בהשוואה ל166 V6 טורבו, מניסיון...

זה כמובן עניין סובייקטיבי, אבל האדום אלפא, הולם אותה מאד.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוזר הקטע עם האיבזור. כאן יש פתחי אוורור לאחור וגם חיישני חניה (אחוריים) ושקע USB בקונסולה.

 

לגבי הבקרה - אני יכול להבין את התלונות, אם-כי לסגנון הנהיגה שלי היא לא מפריעה. אבל אני מסכים, צריכה להיות לפחות אופציה לביטול, או "ריכוך" משמעותי שלה ב-D.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2203 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...