Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומאו ג'וליה - איך היא נוסעת? [ובהמשך, כמה מוכרת]


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2203 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אלפות עם מושבים חשמליים תמיד הגיעו עם כיונון מלא לכל הכיוונים ( אם להעתיק מהגרמנים, אז עד הסוף).

אין אפשרות לערוך. כמובן נכתב בציניות, הגרמנים ידועים במושבים החשמליים שלהם, או שחסר בהם כיוונים, או שהם חצי חשמליים :?

 

רומן,

כנראה בוחרים את האיבזור הסטנדרטי לפי ההעדפות של הלקוחות במדינת היעד. פה לדוגמא, במכוניות חשוב התכלס, בעוד בארץ יותר חשוב שיהיו כמה שיותר צעצועים ברכב, בארץ לרוב האנשים הדבר הכי חשוב זאת מולטימדיה וגודל מסך, בעוד כאן זה לא מעניין אף אחד, במיוחד את רוכשי אלפא רומאו. יש גם את עניין מזג האוויר, אני לא חושב שחימום הגה או מושבים, זה אביזר מאד חיוני בישראל:lol:

עריכה אחרונה על ידי Giri Giri

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפחות 5 אנשים וכולם דיווחו על הדפיקה בגיר.

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

מענין אותו גיר יושב ב.ב.מ.וו וכולם משבחים. ועוד מענין, גיר תשעת ההילוכים מאותו יצרן ( ZF ) שבצ'ירוקי נקטל ואצל ריינג' רובר, אף מילה רעה, גירסה שונה ? כיול שונה ? סתם אנטישמיות ? מישהו יודע ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה בג'יפ צ'ירוקי היא בורר ההילוכים והחיווי הלקוי שלו. לא הגיר עצמו.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישית הבעיטות האלה נתנו לי תחושה לא ברורה. מכניקה טובה עובדת חלק.

 

רועי5. תיבה אינה עומדת בזכות עצמה. האופי מוכתב מהשילוב עם המנוע והמאפיינים שלו. עקומות מומנט שונות וגובהן בהכרח יכתיב תוצאה שונה.

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין אפשרות לערוך. כמובן נכתב בציניות, הגרמנים ידועים במושבים החשמליים שלהם, או שחסר בהם כיוונים, או שהם חצי חשמליים :?

 

רומן,

כנראה בוחרים את האיבזור הסטנדרטי לפי ההעדפות של הלקוחות במדינת היעד. פה לדוגמא, במכוניות חשוב התכלס, בעוד בארץ יותר חשוב שיהיו כמה שיותר צעצועים ברכב, בארץ לרוב האנשים הדבר הכי חשוב זאת מולטימדיה וגודל מסך, בעוד כאן זה לא מעניין אף אחד, במיוחד את רוכשי אלפא רומאו. יש גם את עניין מזג האוויר, אני לא חושב שחימום הגה או מושבים, זה אביזר מאד חיוני בישראל:lol:

 

רק שים לב שהמודגש והאדום סותרים אחד את השני. מה זה תכל'ס? תכלס של מייקי שמייקונן מפינלנד זה לא כמו תכל'ס של ישראל ישראלי ברמת גן. אחד צריך מושב מחומם האחר צריך פתחי מיזוג מאחור.

כל אחד והתכל'ס שלו

:lol:

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדון ניקו, נפלה פה טעות איומה:wink:

ביטאתי את עצמי לא נכון, "בתכל'ס" התכוונתי כמובן לצד המכני של המכונית, שזה העיקר, ולא כל מיני צעצועים, כמו למשל מסך שהוא יותר גדול באינץ וכד'. בקשר לשאר האיבזור, כמובן, חיישני חניה הרבה יותר חשובים בארץ, מפאת הצפיפות, מהגה מחומם:-)

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולהדליק חימום מושבים למישהו שלא יודע לכבות יכלה להיות מתיחה נהדרת אז זה אבזור חסר בארץ :twisted:

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי גולף 91 עם חימום בכסאות הקידמיים, הייתי מדליק אותם לאנ שים באוגוסט, היית רואה אותם מתפתלים מחום ולא מבינים מה קורה כי מה פתאום שיהיה חימום כסאות ב"גרוטאה" כזאת.:lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוטור טרנד עימתו את הג'וליה עם מרצדס C63, ב.מ.וו M3 וקאדילק ATS-V.

יש סרטון ולאחר שצפיתי בו אני יכול להגיד שהוא חביב, אבל היו להם יותר טובים.

 

מי שבכל זאת ירצה לצפות פה יצטרך להרשם (30 ימים ראשונים חינם):

https://www.motortrendondemand.com/detail/2017-alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-versus-everything-/0_q8q9ld8d/?AID=12690436&PID=6147964&SID=ixiug6bm7k000ft5039fu&URL=https%3A%2F%2Fwww.motortrendondemand.com%2Fdetail%2F2017-alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-versus-everything-%2F0_q8q9ld8d%2F&utm_source=cj&aff=cj&utm_medium=affiliate

 

נ.ב. האלפא מנצחת.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוטור טרנד עימתו את הג'וליה עם מרצדס C63, ב.מ.וו M3 וקאדילק ATS-V.

יש סרטון ולאחר שצפיתי בו אני יכול להגיד שהוא חביב, אבל היו להם יותר טובים.

 

מי שבכל זאת ירצה לצפות פה יצטרך להרשם (30 ימים ראשונים חינם):

https://www.motortrendondemand.com/detail/2017-alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-versus-everything-/0_q8q9ld8d/?AID=12690436&PID=6147964&SID=ixiug6bm7k000ft5039fu&URL=https%3A%2F%2Fwww.motortrendondemand.com%2Fdetail%2F2017-alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-versus-everything-%2F0_q8q9ld8d%2F&utm_source=cj&aff=cj&utm_medium=affiliate

 

נ.ב. האלפא מנצחת.

 

איך אני אוהב כשאתה מנסה להישמע מאופק בתגובות אבל עמוק בפנים אני יודע שאתה עושה לעצמך נעימי כשאתה רואה את מסקנות המבחן :)

 

הייתה לי גולף 91 עם חימום בכסאות הקידמיים, הייתי מדליק אותם לאנ שים באוגוסט, היית רואה אותם מתפתלים מחום ולא מבינים מה קורה כי מה פתאום שיהיה חימום כסאות ב"גרוטאה" כזאת.:lol:

 

LOL

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אני אוהב כשאתה מנסה להישמע מאופק בתגובות אבל עמוק בפנים אני יודע שאתה עושה לעצמך נעימי כשאתה רואה את מסקנות המבחן :)

צ'מע, כבר נהייתי אדיש, אחרי מה שהתלתן עשתה למתחרות.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז היו לי סידורים בבוקר בחוצות המפרץ אז כבר קפצתי להעיף מבט בג'וליה בסוכנות אלפא (דגם הבסיס + LAUNCH EDITION).

לא נהגתי.

 

הרשמים שלי (וכמובן שהם מאוד סובייקטיביים) -

מבחינה חיצונית זה יצא משעשע מעט: היא לא יפה או מכוערת יותר מהתמונות - היא גם וגם.

הפרונט נראה משמעותית טוב יותר במציאות וכלל לא 'גנרי', מקדימה הג'וליה רכב יפה ומרשים.

מהצד הרכב נאה.

מאחור הרכב נראה פחות טוב מאשר בתמונות (ואני מאוד לא התחברתי לתמונות), אם אונליין היא הזכירה לי מזדה 6 אז במציאות התחת שלה עשה לי קונוטציה לקוריאניות, ולא לאלו מגאנגם סטייל... עבורי, הפנסים הגדולים האלו הרגישו דומה למה שמעבירות לי היונדאי'ס למיניהן: אני מנסה להיראות יוקרתית, אבל וואלה לא הולך לי.

הגלגלים שלה עמוסים ולא נאים לטעמי, אבל נדמה לי שזה 'פאק' שלי ושאנשים אחרים עלולים להתלהב.

אובראול רכב יפה, במיוחד מקדימה. חד משמעית לא מכוערת או משהו בסגנון, ואם הייתי משווה אותה לרכבים יותר עממיים היא היתה לוקחת בהליכה. עם זאת, היא ממוצבת מול גרמניות - ולטעמי האישי לא יפה מספיק (שזה אחד האדג'ים של אלפא). רוב המתחרות שלה נראות טוב יותר.

היתרון שלה הוא הייחודיות, בגלל שיהיו (סביר להניח) הרבה פחות ג'וליות על הכביש מאשר 3 או A4. מבאס אותי שאני לא מתחבר לעיצוב שלה, כי ייחודיות (יחסית) + מראה מצוין זה ה bread&butter של אלפא עבורי, אבל הפעם זה פחות עבד.

נותן לה 4/6 בסעיף המראה החיצוני, וגם זה לאחר התלבטות (מלמטה).

 

מתיישב בפנים - וכאן יש סיפור אחר *לגמרי*:

הג'וליה מבפנים רכב מאוד, מאוד, מאוד יפה נעים ואיכותי (בתחושה). מאוד. בפרמטר התחושה והעיצוב (לא נכנס לאיכות חומרים/הרכבה) היא לא רק מסתכלת לגרמניות בעיניים, היא מסתכלת להם בפדחת - מלמעלה. מבחינת עיצוב ותחושה נטו, מעדיף אותה על 3 / A4 / C - בלי לחשוב פעמיים.

תא הנהג מצליח לשלב ספורט מבלי להתפשר על יוקרה, מסך המולטימדיה הוא חלק אינטגרלי ועיצובי מהדשבורד ולא סתם גוש תקוע ומכוער כמו בחלק מהמתחרות ובכלליות העיצוב מאוד... 'הרמוני'? לא יודע, זה פשוט עובד טו-אוב. ממש.

באמת שבקטע הזה היא לגמרי הפתיעה אותי לחיוב.

החומרים בתא הנהג מרגישים מצוין, אבל only time will tell. מניסיוני איכות ההרכבה האיטלקית לא מדגדגת לגרמנים את המלאולאו, אבל אפשר לקוות לטוב.

הפלאפים בהגה.... כולם מדברים עליהם, ובתמונה הם נראה חמודים וכו', אבל במציאות? ת-ע-נ-ו-ג. לא רק שהם נאים, הם מרגישים טוב ביד ונותנים פידבק מצוין בהעברה. גאונות של המתכנן, לשים פריט כ"כ פשוט וסתמי אבל ליישם אותו כך שזה אשכרה ייתן אדג' מסוים על פני אחרות. לא הייתי לוקח את הרכב הזה בלי הפלאפים, as simple as that.

בכלליות אגב - לא הייתי רוכש את גרסת הבסיס, וגם את הLAUNCH אני לא יודע אם הייתי רוכש ללא תוספת הלוסו (קילס, חימום, ועוד כל מיני דברים שאמורים להיות - מבחינתי - ברכב מנהלים יוקרתי). אגיע לזה בהמשך.

המושבים קצת חסרי כיוון, אבל תנוחת הנהיגה נוחה מאוד (יושבים נמוך בקטע טוב), על הנוחות האפקטיבית יהיה ניתן להעיד רק לאחר נהיגה.

סוף סוף אלפא התקינו הגה נורמלי, במקום ההגה-משאית שיש בג'ולייטה. לא מבין למה זה לקח כ"כ הרבה זמן, כנראה המהנדסים היו בדיוק בסיאסטה ב6 שנים האחרונות.

בסעיף עיצוב הפנים מבחינתי היא מקבלת 6/6(!). כל הכבוד לאלפא.

 

מבחינת השימושיות:

בהתאם למקובל אצל האיטלקים מיקום מחזיק הכוסות הוא כזה שיאפשר כוס אחת, צרה - במקרה הטוב. במקרה הרע היא לא תכנס בכלל בגלל המיקום שלה. אין מה לדבר על בקבוק, מי שיוצא לטיול נהיגה שייקח איתו שקית שתיה או משהו.

משענת היד מכילה מקום אחסון מצומצם למדי.

בעוד שמקדימה מרווח ונוח מאוד, מאחור... פחות. המושבים עצמם נוחים, יש מרווח ברכיים סביר (ותו לא), והגג המשתפל מדגדג אותי בשיער (1.80, גבוהים ממני יצטרכו לשבת לא זקוף). היושב באמצע יצטרך לשבת בתנוחת ג'מה ג'יימסון (פיסוק רחב) בגלל התעלה.

תא המטען הרגיש לי קטנצ'יק, אבל לפחות ניתן לקפל את המושבים האחוריים ממנו + הם משטחים לגמרי. פתח ההטענה צר למדי, והתא לא מציע פתרונות אחסון ששווים אזכור.

3/6.

 

כפי שנאמר מראש, לא נהגתי, אם/כש זה יקרה בהמשך אוכל לדעת כמה מהפידבקים החיוביים שנאמרו כבר תופסים מבחינתי.

 

השורה התחתונה, לדעתי האישית, היא מאוד תלויית העדפות:

אין לי איך לשקלל פנימה ניהוג אז נשים את זה בצד לרגע.

מי שמתחבר יותר ממני לעיצוב החיצוני, לא חשובה לו פרקטיות גבוהה, והצד הדינאמי הוא בעל משקל עבורו - יכול למצוא כאן משהו מעניין ולא שגרתי.

עבורי באופן אישי, גרסת הבסיס נפסלת על הסף, והייתי שוקל את הLE או LE+LUSSO PACKAGE (כנראה את האחרונה, היות ויש שם כמה דברים שחשובים לי) אם ורק אם היא היתה "מעיפה לי את הסכך" בנהיגה, ואין לי מושג כמה זה יכול לקרות עם יח' הכוח הנוכחית - אבל נחיה ונראה.

צריך לזכור שהגרסאות הנ"ל כבר נמצאות מעל קו הרבע מליון, וחגות סביב ה300 אש"ח. סכום לא זניח בעליל.

 

בסה"כ, למרות שאני מבואס על חוסר החיבור למראה החיצוני - יצא לאלפא משהו לא רע בכלל. אישית אני מעדיף ציון 6/6 בסביבת הנהג מאשר בסביבת המתבונן, על פרקטיות מוכן להתפשר (בינתיים) בשביל רכב שבאמת 'עושה לי את זה'. אם הרכב היה נראה טוב יותר הוא היה נמצא במיקום יפה בתור מחליפה אפשרית בעתיד (שוב, בהנחה שאני כן מתחבר לניהוג שלה בצורה חזקה), היות וזה לא המצב היא תצטרך להיות ממש מהנה בשביל שזה יקרה.

נראה.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקירה מעניינת oryo, תודה.

לגבי העיצוב החיצוני אני נוטה להסכים אתך חלקית. היא לא מעיפה אותי בכלל, וגם לי מאחורה מזכירה קצת קוריאניות למינהן, אבל היא מאוד יפה בעיני.

לגבי העיצוב הפנימי, נראה מעולה ואהבתי מאוד, אבל למרות שמבחינת האיכות זו כנראה התוצאה הכי טובה שאלפא אי פעם ייצרה, היא לא ברמה של הגרמניות (קרוב אבל עוד לא...) בטח ובטח לא של הA4 החדשה, ולא צריך לנהוג בה כדי להרגיש את זה.

שוב, היא איכותית, אבל גרמניה היא לא.

לגבי תא המטען הוא ממש לא קטנצ׳יק, ו480 הליטרים שלו זהים לאלא בסדרה 3 וA4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, עבורי - כן? יש נקודה מסויימת בה קיימת "רוויה", ז"א שהשיפור נהיה כ"כ זניח עד שזה לא מאוד מורגש.

עבורי, נדמה שהאלפא והאאודי (לצורך העניין) שתיהן כבר ברוויה מבחינת איכות החומרים בסגמנט, ולכן זה שלאאודי יש אולי פלסטיק טיפ'לה יותר רך, או תפרים מסודרים יותר בעור (סתם זורק דוגמאות, אני לא יודע לומר במה היא עדיפה אבל מאמין לך) - את זה אני פחות מרגיש.

מצד שני, העובדה שתא הנוסעים מסודר בצורה מסויימת, שהעיצוב לא "מאולץ", שהכל נראה ומרגיש מאוד יוקרתי ופרמיום מחד - אך ספורטיבי מאידך... כל הדברים האלו לא הגיעו לרוויה, ולכן מקבלים משנה תוקף.

 

כמובן שזו דעה אישית ואפשר שלא להסכים.

באאודי מהשנה האחרונה לא הייתי, בבימר ובנץ כן - ולטעמי האלפא עדיפה על שתיהן במישור הנ"ל באופן מובהק.

 

צריך רק להזכיר במילה שחובת ההוכחה ברמת החומרים ואיכות ההרכבה על אלפא, וכאן אני מהמר שכל הגרמניות יהיו טובות יותר (כי ברמה ההיסטורית זה נכון, אז I won't bet against the house).

 

(*)נזכרתי במשהו, באאודי מהשנתון האחרון יש את המסך embedded בתוך לוח המכוונים של הנהג? כי זה בהחלט נותן הרבה נק' זכות

(**)טוב למה לשאול אם יש גוגל, אכן יש את המסך הזה.. ובאותה נשימה ראיתי את תא הנוסעים של הA4, ובעוד שייתכן שאיכות החומרים שם עדיפה, אין בכלל להשוות את העיצוב. האלפא, עבורי, ליגה מעל. האאודי, כמו הבימר והבנץ, עם אותו מסך תקוע שנראה כמו אפטרמרקט שפשוט משחית הכל. לא מתאים לאנשים עם OCD... :p

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2203 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...