Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומאו ג'וליה - איך היא נוסעת? [ובהמשך, כמה מוכרת]


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2186 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היה למותג שני דגמים פחות... זו השוואה שלא מלמדת דבר.

 

הם לא קרובים ליעדי המכירות שלהם. מוכרים שליש ממה שתוכנן לג'וליה.

בהתחשב בזה שהרכב נחשב למוצלח, בייחוד הגירסה הבכירה, זו אכזבה.

 

here we go again...

יש כבר נתונים על שמירת ערך בארץ?(כבר שנתיים על הכבישים),ביחס למתחרות מגרמניה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בהתחשב בזה שהרכב נחשב למוצלח, בייחוד הגירסה הבכירה, זו אכזבה.

מאוד מאכזב. למרות שאישית החלטתי לא ללכת עליה בסיבוב האחרון (לא פוסל בעתיד אם יתקנו כמה פאולים) קיוויתי מאוד שתצליח.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסביר בבקשה.

 

כולנו יודעים שאין קשר בין מחירון למחירי סגירה בפועל.

חוץ מזה יש חינם :D

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מחבב גם את האפור.

לדעתי אבזור גרסת הכניסה סביר בהחלט ואני מחבב אותה מאוד. זה רק שעד גיל 50 אני לא רואה עצמי בסדאן (נו אופנס :-) ).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולנו יודעים שאין קשר בין מחירון למחירי סגירה בפועל.

חוץ מזה יש חינם :D

יש קשר.

בסה"כ מכרו כמות יפה של ג'וליות בארץ.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מספר העמוד כרגע כמספר כס לבלימה של מנוע הנורד 2 ליטר (ארבע בוכנות, twincam, בלוק וראש יצוקי אלומיניום ושני מאיידים כפולים)

בשנות השבעים לטרויקה הגרמנית לא היה מה להציע בהספק דומה בטח לא עם בלוק וראש מאלומיניום, לגבי הזנה שני קרב כפולים היה משול לשגעון מוחלט, וראשי קרוספלואו גם הם היו רחוק מאוד מלהיות סטנדרט. (והמחיר בזכות הלירטה כפי שחן פרחי ציין).

בשנות השמונים הפער החל להיסגר וכשהתחילו לדבר על נושאים כמו איכות הרכבה וחומרים בתא הנוסעים אז נגמר הסיפור בערך.

 

היום- אפשר לחשוב שגרמניה נצחה במחהע 2.

כל בריטניה מכוניות גרמניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גרמניה הפסידה במלחמה, אבל השכילה לנצח במלחמה הרבה יותר אטרקטיבית - הכלכלית.

בעזרת היורו היא מחקה באחת את יתרונה הגדול של התעשייה האיטלקית - תמחור זול.

אם הפרש המחירים בין הג'וליה לסדרה 3 היה כהפרש המחיר בין האלפא 164 לסדרה 5 בתחילת שנות ה 90', הג'וליה היתה זוכה להצלחה גדולה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2186 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...