Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומאו ג'וליה - איך היא נוסעת? [ובהמשך, כמה מוכרת]


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2159 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אגב, בשנות ה- 70/80, אאודי, במוו וולוו היו מתומחרות כמעט אותו דבר. אלפא פחות...

עם השנים נפתחו פערים...

 

קודם כל, Audi סימנה את BMW ושוק הפרימיום כמטרה בשנות ה-80' והתקדמה לשם לאט ובטוח. בהתחלה עם עיצובים מתקדמים ואיכות הרכבה/חומרים בשילוב, וכמובן, מצויינות הנדסית. ההתחלה היתה ה-Audi 100 וכמובן ה-80 (שהיתה מאוד מאוד מאוד יפה לזמנה).

 

אלפא תמיד היתה זולה, כמו שחן ציין שוב ושוב ושוב, בגלל הלירטה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אודי זאת דוגמא מצויינת ליצרן שלקח לו הרבה זמן להגיע למקום שהוא נמצא בו היום, בשנות השמונים הוא היה יצרן main stream מתחרה לאופל, ואח"כ הייעוד שלו שונה, המוטו שלו היה קידמה באמצעות טכנולוגיה, והאוטו הראשון שלהם שהראה יכולת היתה אודי קווטרו ואחריה אודי 100 או 5000 שהייתה כישלון בשוק האמריקאי בגלל בעיות בלימה שלא היו, אבל הנזק נגרם, אבל הם לא ויתרו, ועכשיו הם יצרן יוקרה ענק.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להצלחתה של אודי אחראי אדם אחד - פרדיננד פיאך.

אודי שנקנתה מדיימלר בנץ ב 65' על ידי פולקסווגן, הביאה איתה נכס עיקרי - ידע נרחב בפיתוח מכוניות הנעה קדמית, בשל שיתוף הפעולה שלה עם D.K.W.

עד שנת 80' אודי ייצרה פולקסווגנים משודרגים, ולא נחשבה ליצרן חדשני, ובטח לא כזה שיסכן את מעמדן של מרצדס או ב.מ.וו.

הצגת הקוואטרו ב 80', ושרשרת הניצחונות שלה במירוצי הראלי, הנעתה הכפולה הקבועה ומנועי הטורבו שלה, הפכו את אודי למובילה טכנולוגית, וב 83' הפכו גם למובילים עיצוביים עם ה 100 החדשה, ו 3 שנים מאוחר יותר עם ה 80 החדשה.

ה 100 היתה מכונית הנוסעים הראשונה שהיה לה מנוע טורבו דיזל בעל הזרקה ישירה שכונה TDI חולל מהפכה בתחום מנועי הדיזל.

ה A8 שהיתה עשוייה אלומיניום היתה הצהרת כוונות רצינית, וה A6 שהחליפה את ה 100 ב 96' נכנסה בטבעיות לפלח השוק של ה E של מרצדס וה 5 של ב.מ.וו.

אודי ידעו לבדל עצמם מחברת האם, פולקסווגן, על אף שייצרו מכוניות דומות למדי, וזה סוד הצלחתה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חן, אחרי מה שכתבת על אודי, רואה מה עשו לקסוס ו אינפיניטי לפני עשרים שנה ומה שעושה היום ג'נסיס, אני חושב שאלפא יכולה לחזור להיות שחקן דומיננטי בשוק היוקרה, אני חושב שהם יכולים מאוד להצליח בארה"ב ובסין, לא חשוב אם אנשים זוכרים את סידרת 105 או c8 של שנות השלושים, מה שימכור אותה זה קירבה גנטית לפרארי.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדי לחזור להיות שחקן דומיננטי בשוק היוקרה, חובה להצליח קודם כל בגרמניה, שם נמכרות הכי הרבה מכוניות סאלון בשל הקהל השמרן יחסית.

בגדול, זה שוק אבוד עבור מרבית היצרנים, והוא מתחלק בין מרצדס, ב.מ.וו ואודי, לפי הסדר, ומהשיירים נהנות וולוו ויצרני הפרימיום היפניים.

גם השוק האמריקאי מהווה קהל יעד גדול מאד, אבל הוא שונה מאד מהשוק האירופאי, ויש בו דומיננטיות רבה ליצרנים היפניים, מה שמקשה על כניסת שחקנים מבחוץ.

אלפא לא נהנית מתדמית טובה בארה"ב, וזה הופך את משימת הכניסה לשוק הזה לקשה שבעתיים.

היצרנים הצרפתיים הבינו מזמן שפלח שוק זה אבוד עבורם, ופשוט לא מייצרים עוד מכוניות בסגמנט הזה.

הסיטרואן C6 והפיג'ו 607 נמכרו במיספרים זניחים בעליל, ולא היה שום טעם לפתח להן יורשת.

גם לאלפא 166 וללנצ'יה קאפא לא קמו יורשות, ולאור רמת המכירות בשנותיהן האחרונות, בצדק.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לאלפא 166 וללנצ'יה קאפא לא קמו יורשות, ולאור רמת המכירות בשנותיהן האחרונות, בצדק.

כן רק שהיה תכנון לצאת עם יורשת ל166 (או שמא יורשת לאלפתא...) כחלק מה8 דגמים החדשים שאלפא תכננו עד 2020.

אני אומר היה תכנון כי נראה שכרגע זה על Hold.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שיחד עם העדכון באיבזור, היה גם עדכון במחיר והמחיר הרשמי של דגם הכניסה מילאנו עלה ל252,500.

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חן, אחרי מה שכתבת על אודי, רואה מה עשו לקסוס ו אינפיניטי לפני עשרים שנה ומה שעושה היום ג'נסיס, אני חושב שאלפא יכולה לחזור להיות שחקן דומיננטי בשוק היוקרה, אני חושב שהם יכולים מאוד להצליח בארה"ב ובסין, לא חשוב אם אנשים זוכרים את סידרת 105 או c8 של שנות השלושים, מה שימכור אותה זה קירבה גנטית לפרארי.

 

 

למה אתה חושב שאלפא תצליח להיות "שחקן דומיננטי"?

קודם כל, מה זה "דומיננטי"?!

אחרי זה, מהו שוק "היוקרה"?

 

למה את חושב שיצליחו בארה"ב ובסין. בו ניקח לדוגמא את סין. אילו יתרונות יש לפיאט בסין, שאפשר לצפות שם להצלחה של אלפא?

 

קירבה "גנטית" לפרארי כבר יש. מי שעמד בראש הפיתוח של הג'וליה היה לפני כן במזראטי, חברת בת של פרארי, שהיתה תחת ניהולה מספר שנים. אז הקירבה קיימת, ואיפה ההצלחה? או אולי אני לא מבין מהי "קירבה גנטית"?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאלפא יכולה להצליח בשוק האמריקאי בגלל הקרבה ל קרייזלר, ומערך הדילרים שלה, מעבר לזה יש להם מוצר טוב ומובדל משאר המתחרים שלו. (יכולת ספורטיבית). בקשר לשוק הסיני, הם לקוחות ללא היסטוריה מוטורית, אין סיבה שלקוח צעיר ברוחו לא יעדיף אלפא על אודי.

 

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אודי ידעו לבדל עצמם מחברת האם, פולקסווגן, על אף שייצרו מכוניות דומות למדי, וזה סוד הצלחתה.

 

זו לא רק שהם ידעו לבדל, Audi מעולם לא היתה מותג ריק מתוכן, היא חברת בת עם יכולות פיתוח וייצור משלה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2159 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...