Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומאו ג'וליה - איך היא נוסעת? [ובהמשך, כמה מוכרת]


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2188 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני חושב שאלפא יכולה להצליח בשוק האמריקאי בגלל הקרבה ל קרייזלר, ומערך הדילרים שלה, מעבר לזה יש להם מוצר טוב ומובדל משאר המתחרים שלו. (יכולת ספורטיבית). בקשר לשוק הסיני, הם לקוחות ללא היסטוריה מוטורית, אין סיבה שלקוח צעיר ברוחו לא יעדיף אלפא על אודי.

 

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 

סליחה, אבל במטותא, תהיה רציני.

מה אתה יודע על השוק הסיני או המנטליות של הלקוח בשוק?

 

כל שאר הדברים שכתבת קיימים גם היום, ומכירות איין.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הרבה שחקנים כמו סיטרואן עם מותג הפרמיום שלה ds משווקים רכבים במיוחד לסין, כי שם הם חושבים שהם יכולים להצליח, אני חושב שחוץ מביואיק שיש להם היסטוריה מיוחדת בסין, לשאר השחקנים אין. לגבי ארה"ב אני יודע שרוב הלקוחות הם לוקחים רכב בליסינג, המחיר קטלוג של הרכב פחות חשוב, אני לא יודע מה מחיר הליסינג של אלפא מול ב.מ.וו, לדוגמא בארץ אני לפני החלפת רכב, קיה ספורטאז 2 ליטר עולה לי 2700 שקל, פיג'ו 3008 רוצים 3400 כאשר מחיר קטלוגי דומה. יכול להיות שאלפא יש את אותה בעיה בארה"ב.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הקשר בין מה ששאלתי למה שענית?

 

כמה סיטרואן מוכרים בסין?

מה הקשר לאלפא?

אם אתה לא יודע כלום על התמחור בארה"ב, מה בדיוק אתה אומר?

מה עניין הספורטאז' לפה?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התמחור של האלפא והגרמניות דומה מאוד, מחירי ליסינג אני לא יודע, הספורטג קשור כדי להדגים לך איך 2 מכוניות עם מחיר זהה מתומחרות עם פער של 30% בליסינג. לגבי סיטרואן, דוגמא שכרגע רוב היצרנים חושבים שמנוע צמיחה של העסקים שלהם מצוי בסין, והם מפתחים עבורו רכבים מיוחדים, כאשר זרוע היוקרה של סיטרואן משקיע מאמץ בעיקר בשוק הסיני.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאלפא יכולה להצליח בשוק האמריקאי בגלל הקרבה ל קרייזלר, ומערך הדילרים שלה, מעבר לזה יש להם מוצר טוב ומובדל משאר המתחרים שלו. (יכולת ספורטיבית). בקשר לשוק הסיני, הם לקוחות ללא היסטוריה מוטורית, אין סיבה שלקוח צעיר ברוחו לא יעדיף אלפא על אודי.

 

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 

ברור שאלפא יכולה להצליח. השאלה אם יכולה להצליח במתכונת הנוכחית.

אם נסתכל על יצרני יוקרה שבנו את עצמם זה לקח להם זמן וזמן שווה כסף, ובנוסף הם הציגו איזשהו ערך מוסף.

על אאודי כבר דיברו. הזכרת את לקסוס, לקסוס הביאו ערך מוסף של איכות מכל הבחינות, תמורה גבוהה מאוד למחיר, ואמינות גבוהה מאוד ברמה שלא יכולת לקבל, לא אפילו משהו קרוב, אצל אף יצרן יוקרה. עזוב פתח את הערך של הLS הראשונה בויקיפדיה, תבין שבכלל להזכיר את השקת לקסוס אל מול ה"השקה המחודשת" של אלפא זה חתיכת עלבון ללקסוס שהרימו מותג מאפס, השקיעו מאות מיליוני דולרים במונחים של אז, שנים של פיתוח, שנים של פיתוחים, שנים של בדיקות בשלל מדינות ובשלל תנאים ובסוף נתנו את כל הטוב הזה במחיר שחתך אלפי דולרים מהמתחרות...

LS בויקיפדיה

 

אם כל הכבוד לג'וליה וליכולות הנהיגה שלה. אם הערך המוסף שאלפא בנו עליו הן יכולות נהיגה והילת המותג זה לא יספיק גם עם קופת מזומנים מאחוריהם שמתרוקנת אט אט ואלפי משקיעים שיהיו מוכנים ללכת באופן עיוור אחרי ההבטחות של המנהלים ולהמשיך לתדלק את הקופה, אה סליחה התבלבלתי עם טסלה...

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טרום השקת הג'וליה, מרקיונה דיבר על תוכניות גרנדיוזיות.

 

לאחר שתיקנו את התוכניות האלה הם בעצמם הסבירו שאחת הסיבות לשנמוך הציפיות הוא בגלל כישלון החדירה לשוק הסיני.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה שחקנים כמו סיטרואן עם מותג הפרמיום שלה ds משווקים רכבים במיוחד לסין, כי שם הם חושבים שהם יכולים להצליח, אני חושב שחוץ מביואיק שיש להם היסטוריה מיוחדת בסין, לשאר השחקנים אין. לגבי ארה"ב אני יודע שרוב הלקוחות הם לוקחים רכב בליסינג, המחיר קטלוג של הרכב פחות חשוב, אני לא יודע מה מחיר הליסינג של אלפא מול ב.מ.וו, לדוגמא בארץ אני לפני החלפת רכב, קיה ספורטאז 2 ליטר עולה לי 2700 שקל, פיג'ו 3008 רוצים 3400 כאשר מחיר קטלוגי דומה. יכול להיות שאלפא יש את אותה בעיה בארה"ב.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 

מה שעשוי להראות כמובן על הפער בין התמחור האמיתי של הרכבים האלה, וכמה היבואן של קיה מרוויח על גב הלקוחות הפרטיים שמממנים את הליסינג... אבל זה קצת אוף טופיק לפה.

 

לדעתי האלפא בונה לא רק על הילת העבר אלא גם על מראה נוכחי, אלא שהיא נתקלת במחסום המחיר... בטח בישראל עדכון המחיר הוא בדיחה עצובה. 330E עכשיו דה פקטו נמכרת (אני מנחש, לא בדקתי) בזול יותר מג'וליה גרסת כניסה. פשוט בדיחה עצובה, אבל אם יש מי שקונה - אז סמלת מוכרים, מה נעשה? [ואגב, על השרות של סמלת אין לי מילה רעה לאמר, אני בהחלט חושב עליהם ברצינות לרכבים הבאים שלנו גם, אבל ג'וליה כניסה ב- 250K? מישהו התבלבל]

עריכה אחרונה על ידי bar72

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רציתי להראות שאולי יש הפרש בתמחור אלפא וב.מ.וו בליסינג בארה"ב שיכול להסביר את המכירות הנמוכות. כי המחיר של שניהם זהה ומתחיל מ40 אלף דולר.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רציתי להראות שאולי יש הפרש בתמחור אלפא וב.מ.וו בליסינג בארה"ב שיכול להסביר את המכירות הנמוכות. כי המחיר של שניהם זהה ומתחיל מ40 אלף דולר.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 

כן זה היה ברור מלכתחילה... גם לפאלו אני מניח

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התמחור של האלפא והגרמניות דומה מאוד, מחירי ליסינג אני לא יודע

 

דומה או שאתה לא יודע?

 

הספורטג קשור כדי להדגים לך איך 2 מכוניות עם מחיר זהה מתומחרות עם פער של 30% בליסינג.

 

זה בארץ.

אתה משווה את אותן גירסאות באותו אבזור?

אתה מבין למה הפער קיים?

 

דוגמא שכרגע רוב היצרנים חושבים שמנוע צמיחה של העסקים שלהם מצוי בסין, והם מפתחים עבורו רכבים מיוחדים, כאשר זרוע היוקרה של סיטרואן משקיע מאמץ בעיקר בשוק הסיני.

 

סיטרואן משקיעה בעיקר בשוק הסיני?

 

דוגמא זה לא משהו שאתה כותב, דוגמא זו מובאה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לדעתי האלפא בונה לא רק על הילת העבר אלא גם על מראה נוכחי, אלא שהיא נתקלת במחסום המחיר... בטח בישראל עדכון המחיר הוא בדיחה עצובה. 330E עכשיו דה פקטו נמכרת (אני מנחש, לא בדקתי) בזול יותר מג'וליה גרסת כניסה. פשוט בדיחה עצובה, אבל אם יש מי שקונה - אז סמלת מוכרים, מה נעשה? [ואגב, על השרות של סמלת אין לי מילה רעה לאמר, אני בהחלט חושב עליהם ברצינות לרכבים הבאים שלנו גם, אבל ג'וליה כניסה ב- 250K? מישהו התבלבל]

 

מספרי המכירות הנאים עד כה מוכיחים שהתמחור לא רע בכלל. למכור שליש ממה שסדרה 3 מוכרת, זה יפה מאוד!

נראה לי לכן שהם דווקא בכלל לא מבולבלים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פליו, שאמרתי שהמחירים זהים התכוונתי למחיר קטלוגי, בשניהם הוא 40,000 דולר, מחירי הליסינג משתנים.

2.שנתתי את הדוגמאות מהארץ, שניהן מכוניות שעולות חדשות 150,000 שקל, אבל יש בניהם הבדל גדול בתמחור ללסינג בתנאים זהים

3.לגבי סיטרואן ds אני לא מצליח להעלות קישור, אבל חיפוש מהיר בגוגל יראה לך שרוב המכירות של המותג נמצאים בסין, ויש שם דגמים שמיועדים רק לו.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי את עניין הליסינג, ולגבי סיטרואן, מה שכתבת לא נכון.

 

אלו המכירות בסין: http://carsalesbase.com/china-car-sales-data/ds/

 

אלו המכירות באירופה: http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/ds/

 

שים לב שהמכירות בסין הם רק לגבי מכוניות שמיוצרות בסין, אבל אני מניח שסביר להניח שלא מייבאים יותר מכוניות ממה שמיוצרות לשוק המקומי.

זה, כמובן, מעלה עניין נוסף לגבי חוסר הרלוונטיות של הדוגמא שלך. PSA מייצרת בסין, וסימנה את השוק כיעד אסטרטגי (עד כה ללא סימני הצלחה).

 

ולמה אתה חושב שזה שוק טוב לאלפא?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מספרי המכירות הנאים עד כה מוכיחים שהתמחור לא רע בכלל. למכור שליש ממה שסדרה 3 מוכרת, זה יפה מאוד!

נראה לי לכן שהם דווקא בכלל לא מבולבלים.

 

אחרי שחברי המועדון (כנראה) קנו - נמתין ונראה מה תניב השנה. לכשעצמי, זה 20% יותר ממה שאני מוכן לדבר. כשהמחיר היה 230 - חשבתי שאפשר לבוא למו"מ סביר. מ- 250 - וואלה ההצעות של במוו מאוד מעניינות. גם של אאודי. חבל רק שאני פחות מתחבר לסמלים הללו, אבל אולי זה ישאיר לי יותר כסף בכיס אם אלך שוב על GTI פשוט :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2188 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...