Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומאו ג'וליה - איך היא נוסעת? [ובהמשך, כמה מוכרת]


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2202 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ה-320 לא עולה אותו דבר, ואין הרבה סיכוי שתעלה אותו דבר. ה-330e היא חבילה נהדרת, אבל דינאמית נופלת משמעותית גם מה-320. מה שכן, זה לא מי יודע מה קשור לג'וליה.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היית מעדיף 320 באותו מחיר של ה330e?

ה-330e יותר מאובזרת מה-320 הכי מאובזרת וזולה ממנה. למעשה, מחירה של ה-330e קרוב יותר ל-320 הבסיסית.

 

למרות זאת, לאחר נהיגה בה, הייתי מעדיף את ה-320. תוספת המשקל המשמעותית ב-330e משאירה את חותמה על ההתנהגות וכחובב נהיגה הדבר משמעותי (מדי) בעיניי.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להגיד שדינמית ה330e נופלת מה320 משמעותית זה מוגזם (גם מהניסיון שלי, וגם מכל מה שקראתי). האם יש לתוספת המשקל משמעות מבחינה זו? ברור! אבל היא קטנה יחסית, ובטח לא משמעותית כמו שאתם מתארים.

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להגיד שדינמית ה330e נופלת מה320 משמעותית זה מוגזם (גם מהניסיון שלי, וגם מכל מה שקראתי). האם יש לתוספת המשקל משמעות מבחינה זו? ברור! אבל היא קטנה יחסית, ובטח לא משמעותית כמו שאתם מתארים.

לי זה הפריע, גם בהתנהגות וגם בנוחות. עם זאת, אין ספק שה-330e נותנת חבילה אטרקטיבית, פשוט פחות מוצלחת דינאמית ממה שמצופה מסדרה 3.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע... זה אמנם לא המון, אבל יצא לי לנהוג ב330e כ3-4 שעות ולא הרגשתי שינוי קיצוני (שינוי כן) בהשוואה לרגילה בה אני נוהג יום יום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני ערכתי נהיגה ממצה על הג'וליה.

בתנוחת הנהיגה שלי (זקופה וקרובה יחסית להגה עם מושב גבוה) קורה A מפריעה מאוד.

הורדת המושב שיפרה את הראות אבל הרגישה לי פחות טבעית.

התחלתי את הנסיעה על רצף כבישים שבורים. הג'וליה נוחה מאוד. במהירות העירונית לא נרשמו התרסקויות או חבטות, לא נשמעו רעשים מהמתלים או קרקושים כלשהם. היא עברה את הקטע הזה בהצלחה.

בשיוט, הנסיעה סך הכל נעימה. השטח המת בהגה מצומצם ומחייב תיקונים קלילים תו"כ שיוט. עבודת המתלים טובה גם על כבישי העמק הגליים. רעשי רוח הופיעו רק במהירות גבוהה יחסית.

בקרת סטייה מנתיב יוצרת רעד אפקטיבי בהגה ולא מציקה כמו החלופות הישראליות. לטעמי רעש המנוע נוכח מדי והיות ואין לו סאונד נעים במיוחד, הוא בעיקר מציק. יתכן ובגרסאות אחרות הוא יישמע פחות אנמי ואז תמצא לו הצדקה. הישיבה נוחה ומרווחת (למרות תנוחת ישיבה קצת שונה ממה שאני רגיל), הכיסאות תומכים ונעימים והגג לא מרגיש קרוב על אף הגג הפנורמי. מצד שני אני מתנשא לגובה 1.70, אז אולי אני לא המדד הממוצע.

בכביש המפותל העניינים קצת הסתבכו.

מבחינת כח מנוע, אני לא יודע להשוות למתחרות הישירות שלה. ההשוואה שלי היא לגולף GTI דור 6. הג'וליה מגיבה לכל שינוי לחיצה בדוושה אבל המנוע הרגיש חסר מחץ - טיפה חנוק.

המנוע מרגיש מפוספס בעיקר לנוכח שלדה נהדרת שמקנה תחושת ביטחון גבוהה גם בעיקולים מתהדקים, זוית גלגול צנועה והגה שכאמור מגיב מהר. יחסי ההעברה בגיר טובים וגם במצב אוטומטי, התחושה שהרכב מוצא את ההילוך הנכון במהרה.

את הבלמים פחות אהבתי. הם אומנם מגיבים גם בלחיצה מינורית ונעדרים תחושה ספוגית אבל לא הצלחתי להגיע לעוצמת הבלימה הרצויה באופן מדויק בכל לחיצה. יתכן ואני הבעיה וזה עניין שנרכש עם הניסיון על הרכב.

במהלך הנהיגה היתה דפיקה מוזרה בהילוך שני, כמו שילוב להילוך עם זריקה אלימה של הקלאטצ'.

הנציג שישב איתי הרגיש את זה ואמר שזה בטח בגלל שהרכב במוד ידני. נשמע קלוש אבל התעלמתי.

אחרי כמה דקות הדפיקה חזרה על עצמה, רק שהפעם הגיר היה במצב אוטומטי. הפעם הוא תירץ את זה במוד דיינמיק של הDNA.

בפעם השלישית הדפיקה הזו התרחשה בגלישה נינוחה בהילוך שני, רגע לפני שהרכב חזר לחנית הסוכנות. אז גם הנציג הודה שמשהו פה מוזר. אין לי הסבר לזה.

במבחן הסוכנות, הרכב נראה על פניו מרשים. התחושה מוצקה, שילוב הצבעים מעולה, הישיבה נוחה ומרווחת והאבזור לא רע למרות מחסור מביך במצלמת רוורס.

הכניסה והיציאה מהרכב לא נוחים הן במושב הקדמי והן באחורי.

אני מוצא את גרסת ה200 מפוספסת. אני לא מספיק מכיר את המתחרות העדכניות ולכן לא יכול לקבוע לעצמי מי היא העדיפה, אבל עבור המחיר שנדרש לגרסא הנבחנת, יש יותר מדי סעיפים שדורשים פשרות.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במהלך הנהיגה היתה דפיקה מוזרה בהילוך שני, כמו שילוב להילוך עם זריקה אלימה של הקלאטצ'.

הנציג שישב איתי הרגיש את זה ואמר שזה בטח בגלל שהרכב במוד ידני. נשמע קלוש אבל התעלמתי.

אחרי כמה דקות הדפיקה חזרה על עצמה, רק שהפעם הגיר היה במצב אוטומטי. הפעם הוא תירץ את זה במוד דיינמיק של הDNA.

בפעם השלישית הדפיקה הזו התרחשה בגלישה נינוחה בהילוך שני, רגע לפני שהרכב חזר לחנית הסוכנות. אז גם הנציג הודה שמשהו פה מוזר. אין לי הסבר לזה.

 

ככה זה כשסמל"ת מוציאה רכבי הדגמה שלא עברו הרצה כפי שצריך,לנסיעות מבחן. מי שקונה אח"כ את רכבי ההדגמה, לא יודע למה הוא נכנס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על השיתוף, YNV.

 

יתכן והרכב שקיבלת עדיין בתולי והמנוע טרם הגיע לשיאו. כמה ק"מ היו על רכב ההדגמה?

 

איך הוא מתנהג כשלוחצים אותו בסיבוב? עד כמה ה-ESP מציק?

 

לעניין הסיכום, רוב הסיקור שלך דווקא חיובי. אילו פשרות גרמו לך להרגיש תחושה מפוספסת(ונסה רגע לשים בצד את עניין המנוע)?

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך הוא מתנהג כשלוחצים אותו בסיבוב? עד כמה ה-ESP מציק?

 

אם אתה שואל אם מוציא זנב, קשה עד בלתי אפשרי להוציא אותה.

הדרך היחידה להוציא אותה קצת, זה בפניות חדות, כאשר אתה נתקל בתת היגוי, פשוט תמשיך לסובב את ההגה ולקרוע את האחיזה של האחוריים, או אז תיכנס הבקרה באגרסיביות ותתקן את הפסיעה הממש קלה ולא מאיימת של האחוריים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על השיתוף, YNV.

 

יתכן והרכב שקיבלת עדיין בתולי והמנוע טרם הגיע לשיאו. כמה ק"מ היו על רכב ההדגמה?

 

איך הוא מתנהג כשלוחצים אותו בסיבוב? עד כמה ה-ESP מציק?

 

לעניין הסיכום, רוב הסיקור שלך דווקא חיובי. אילו פשרות גרמו לך להרגיש תחושה מפוספסת(ונסה רגע לשים בצד את עניין המנוע)?

 

לא שמתי לב כמה ק"מ רכב ההדגמה עבר. סביר להניח שלא הרבה.

לא ניסיתי לבצע פרובוקציות להוצאת זנב, אלא לשמור על קוים נקיים.

בסיבוב מתהדק, עם נגיעה קלה בבלם, הרכב נסך ביטחון ובשום שלב לא הרגשתי שאני מגיע לגבולות האחיזה. יתכן שנהג מנוסה יותר יוציא ממנה יותר.

 

מסכים איתך שסה"כ, ההתרשמות מהג'וליה חיובית, אפילו מאוד.

אבל מעניין המנוע אני לא יכול להתעלם. כשאני משקלל את עלות הרכב לפספוסים הקטנים שמצאתי וליחידת ההנעה, לא יצאתי משם עם desire אליה.

 

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרוב אני קורא ולא מגיב....אבל....

בספטמבר האחרון נסעתי לשבועיים לצפון איטליה עם אמא שלי. בהתחלה קיבלנו bmw320, והיות ואני אלפיסט, התעקשתי ולאחר 5 ימים חזרתי והחלפתי לג'וליה הנ"ל. אז נכון שאני קצת משוחד, ובכל זאת....

הbmw אוטו מדהים אבל ההרגשה בו מנותקת משהו. כאילו אתה בסלון משחק בסוני פלייסטיישן או x box. הג'וליה הייתה עם יותר קילומטראז באופן מוחלט יחסית ( כ15000 בקרוב) ולא היו שום רעשים ושום קירקושים. גם רעש מנוע כמעט וכלום. ההבדל המהותי הייתה התחושה של חיבור לרכב ולכביש שהיא , לדעתי, הרבה יותר מוצלחת מהbmw.

אמא שלי ( נסענו לכבוד יום הולדת 70 שלה) שנהגה לא פחות ממני, העדיפה את הג'וליה בסופו של דבר.

הbmw 320מתומחרת סביב ה 275000 והגוליה מעט פחות.

שניהן טובות ולכל אחת אופי שונה. בסופו של דבר, עניין של טעם אישי.

 

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2202 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...