Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נדיר (אם בכלל) שצריך 2 מקומות להפעיל על מקסימום.

מקסימום באינדוקציה זה אך ורק להרתחת מים וההרתחה על אינדוקציה היא חלקיק הזמן מכיריים גז כך שזמן ההרתחה לא תופס את המקום להרבה זמן

כמעת תמיד (אפילו בטיגון) לא עוברים את ה 70-80% ולרוב הבישולים שהם "אש בינונית גבוהה" זה 60-70%)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

gsi16v - אתה טועה. בדומה למיקרוגל ה"להבה" פועלת on off - או שצריכת החשמל לאותו משטח מלאה או אפס. העוצמה נקבעת לפי אחוז הזמן שבו המנגנון פועל, כך שאם שתי "להבות" פועלות, אפילו ב-6/10, תהיה חפיפה בזמן הפעולה שלהן ותעבור את הצריכה המותרת לקו החשמל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

צריך יהיה לבדוק במדריך למשתמש של הכיריים הספציפיים מה היכולות של הכיריים לעבוד על פאזה בודדת במקום תלת פאזי.

לגבי פעולת הכיריים על פאזה אחת של 16 אמפר (וכנראה גם של 25 אמפר, שכן האמפר המירבי בתלת פאזי הוא 16X3 = 48 אמפר), הכיריים עצמם יגבילו את הספקי ה"להבות" - זאת אומרת שתפעיל עוצמה מירבית בכירה אחת, תנסה בכירה שניה וזה לא ידלק (או אולי יכבה את הכירה הראשונה). ההתנהגות הספציפית כמובן תלוייה בדגם הכיריים.

 

לגבי אופן פעולת הכיריים בעוצמה נמוכה מהמירבית - לדעתי הכיריים לא רק מכבות/נדלקות בעוצמה מירבית, אלא יש בקרה על ההספק. שוב, כנראה גם זה תלוי בדגם הכיריים.

פורסם
gsi16v - אתה טועה. בדומה למיקרוגל ה"להבה" פועלת on off - או שצריכת החשמל לאותו משטח מלאה או אפס. העוצמה נקבעת לפי אחוז הזמן שבו המנגנון פועל, כך שאם שתי "להבות" פועלות, אפילו ב-6/10, תהיה חפיפה בזמן הפעולה שלהן ותעבור את הצריכה המותרת לקו החשמל.

לא טועה.

בדקתי עכשיו בסימנס סדרה EHXXXFEXXX

כירה גדולה 2200W

קטנה יותר 1400W

זאת אומרת שאפשר להפעיל את שניהם על 9.

ישנו מצב B שנותן את כל הכח לכירה אחת וכך אפשר להפעיל ל5 דקות את הגדולה בלבד על 3600W או לחילופין את הקטנה על 1800W שזה BOIL ואז הגדולה תוגבל מעט וזה במקרה של חד פאזי

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מסתבר שישנו מתאם לכיריים אינדוקציה שמאפשר להציב עליו כל סיר שהוא.http://www.kleibait.com/?page=product&id=7324&rnd=0.1462946452666074

פורסם

כבר הזכרתי את הפטנט בתחילת השרשור.

ד"א - אני כרגע בבעיה רצינית, שניים מתוך ארבעת המשטחים של הכיריים הפסיקו לפעול. הטכנאי קבע שהתקלקל הבקר, מחכים לשבוע הבא להחלפתו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

Sauter 921

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
פורסם (נערך)

Freak_Miky איזה אין קאטץ' שבאותן כיריים שאמורות כביכול לעבוד בתלת פאזי, עובד בחד פאזי?

 

שאלתי את אבא שלי וזה מה שהוא אמר:

הכניסה לבניין היא 63A, אצלינו בבית יש 40A חד פאזי

השיפוץ שהתכוונתי שהוא עשה מקודם - הוא פשוט עשה פיצול לבית, חצי בית מקבל 40A (שלוש חדרי שינה, 2 שירותים) ועוד חצי בית מקבל גם 40A (סלון+מטבח), פשוט בנפרד. הוא עשה את זה כי עברנו לאטמור במקלחת ובגלל המזגנים בחדרי השינה והמפזרי חום במקלחת בחורף כדי שלא יהיה עומס על הדירה. לא מבין בזה כל כך אבל ניסיתי להסביר בערך מה שהבנתי.

 

הקטע של "מפסק טיימר לכיבוי" נשמע לי אלוהי.. אין יותר "כבה את הגז עוד חצי שעה"

 

מה אומרים?

עריכה אחרונה על ידי CartMan2oo5
פורסם

אני לא רואה סיבה להפעיל להבה בעוצמה מלאה.. חוץ מלהרתחה, משמע אומר שאוכל להפעיל 3 כירות כשכל אחת בשליש עוצמה למשל (בערך) נכון? גם ככה לרוב רק 2 פעילות.

 

ועוד שאלה קצת טיפשית, כל סוגי הכירות באות בגודל סטנדרטי? או שעדיף לי למדוד קודם?

פורסם

לא תוכל להפעיל להבה בעוצמה מחאה חוץ מהרתחת מים בלבד זה כי האינדוקציה הרבה הרבה יותר חזקה מכל להבה שתוכל ליצר עם גז ביתי.

זה כל כך חזק שאחרי שהמיים רותחים הם גועשים.

כל נוזל אחר שתרתיח על עוצמה הכי גבוהה פשוט ישרף בתחתית הכלי.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה

×
×
  • תוכן חדש...