Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תסתכל רגע בבקשה על הלינקים של קאמל:

http://uk.camelcamelcamel.com/Garmin-x113-nix-Sapphire-Stainless/product/B016YQ8G5O?context=tracker

http://de.camelcamelcamel.com/GARMIN-fenix3-Saphir-HR-010-01338-71/product/B016YQ8G5O?context=tracker

הרבה קפיצות מחיר בזמן האחרון.

 

יש מצב שזה סקאמר שעולה עם מכירה עוקץ כמה מכירות ונעלם?

פורסם
יש שרשור ייעוד למצלמות רכב לא?

לא שאני חלילה מונע ממך לשאול כאן.

כמה כסף?

פתחתי אותו. הכל שם מספרים. A118 מול A119. אין דגמים וחברות.

משהו בסביבות 150-200 דולר.

מצאתי מצלמה זו. בשווערצא פרעייטיק ב178$. מה אומרים?

פורסם

קיש מין טוכעס

אוי א ברוך מה זה האשפה היקרה הזאת, לא חבל כל השרשור אני חוסך כסף.

מה זה זה ב 250$ . אמרת יקר בטח מוצר טוב .

אז זהו שלא.

סורי שאני גוער בך .

הזולות הכי VFM

VIOFO A119 עם GPS

yi dash camera הדגם החדש.

פורסם
גם סוני כבר היה.ה pro החדש כולל להיות פלופ לא קטן .

 

Sent from my LG-H960

מצידי דיל על הסוני 4 הראשון ה"שמן", אין הבדל משמעותי בינו לבין הסלים. למרות שאם ההפרש הוא מאה שח עדיף את הסלים.

הפרו לא בתוכניות אפילו זה סתם מיותר לשחקן פיפא :lol:

פורסם
מה זה האשפה היקרה הזאת, לא חבל כל השרשור אני חוסך כסף.

מה זה זה ב 250$ . אמרת יקר בטח מוצר טוב .

אז זהו שלא.

סורי שאני גוער בך .

הזולות הכי VFM

VIOFO A119 עם GPS

yi dash camera הדגם החדש.

Papago זה יצרן OEM להרבה מותגי פרימיום. תראה את היכולות שלו. אשכרא מוביל איי++.

למה אתה חושב שהוא לא טוב?

פורסם (נערך)

גגל את הדגם הכל בסינית אף לא סקירה אחת באנגלית.

מוכרים אותם בארץ חפש papago.

הדגם PAPAGO P2PRO-2 Pro נראה מעניין. חפש אותו באלי בבקשה.

[h=1][/h]

עריכה אחרונה על ידי eyali23
×
×
  • תוכן חדש...