Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה? מידי פעם אתה קולע בדברים שקשה למצוא אותם ואז זה מעולה, לפי דעתי תנסה, תתחיל אולי בשעונים, חולצות, דברים כלליים ואולי איזה אלקטרוני על הדרך.

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

פורסם
אתה באמת רוצה שאני אתחיל?

 

השאלה אם לא כדאי לחכות קצת.

בכל אופן, זקוק לסט תקציבי של אוזניות סגורות + DAC לעבודה. שיהיו מבודדות כמה שיותר כלפי פנים/חוץ. למוזיקה אלקטרונית והרבה באס.

אפשר לסגור משהו בסביבות 100-150$?

פורסם

טוב נו קצת שעונים אבל ההוצאות על אחריותיך.

שעון של סיטיזין דגם Eco-Drive BY0100-51H עד היד כולל הכל ב-1350 ש"ח ,בארץ מחיר "מבצע" תחזיק חזק 4500 ש"ח.

 

עוד שעון Tissot Men's T0664171705701 ב 1387 שח עד הבית, בארץ 2800 .

 

Armani Exchange Men's AX1709 המותג המוזל של ארמני (יש לי כמה הפתעות בגזרת הבגדים עם המותג) ב 365 שח עד היד.

 

נעלי פומה נחמדות ב 228 כולל הכל.

 

מסור אנכי גקסון (הטעות במקור) של חברת RYOBI היפנית ב 420 שח כולל הכל.

 

עוד מסור של ריובי דגם Ryobi RWS1400-K 1 ב 640 שח עד הבית.

 

יש רפידות בלם של ברמבו בגרושים סט של 4 באמזון איטליה חפשו לפי דגם הרכב שלכם.

 

להמשיך?

[h=1][/h]

פורסם
השאלה אם לא כדאי לחכות קצת.

בכל אופן, זקוק לסט תקציבי של אוזניות סגורות + DAC לעבודה. שיהיו מבודדות כמה שיותר כלפי פנים/חוץ. למוזיקה אלקטרונית והרבה באס.

אפשר לסגור משהו בסביבות 100-150$?

כן כן נחכה לשישי השורצע, בינתיים ממליץ לך להכין רשימה של אוזניות.

תתחיל עם ה Sony MDR7506

TAKSTAR PRO80 יש לי אותם.

Shure SRH440 היו לי אותם.

יש לך עוד 3 שבעות.......

פורסם
אתה באמת רוצה שאני אתחיל?

 

@dmxsir מכונת הפסטה לא מצאתי מחיר יותר טוב מהארץ ,סדר גודל של 250 שח.

תודה אייל, נחפש בארץ.

_________________________________

פורסם
דרך האתר שלהם.

אם הוא עובר במקרה בדיוטי פרי של לוס אנג'לס, שירכוש משם (10$ פחות).

 

יש באיביי החל מ-90$

השאלה אם מקורי? (בעבר קניתי איזה פעמיים והיה מקורי)

פורסם
תקציב דחוק חפש מציאות ביד שניה.

אם כרטיס חדש ה-Radeon RX 460 יכול להתאים גרסת ה 4GB זיכרון.

אפשר למצוא באיבי כרטיסים של 960 במחירים של 450-600

 

Sent from my Note 5 using Tapatalk

קובי

:-)

פורסם

אהלן קובי מזמן לא ראינו לך, נעלמת?

לא ממליץ מאיבי יכול ליפול על כרטיס גמור, מס (רק מע"מ על חלקי מחשב),משלוח.

יש יופי של מחירים באמזון אנגליה .

×
×
  • תוכן חדש...