Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש באיביי החל מ-90$

השאלה אם מקורי? (בעבר קניתי איזה פעמיים והיה מקורי)

 

קשה לדעת. אם יש לך ניסיון עם מוכרים מסויימים, תזרום על זה.

אני באופן אישי העדפתי לקנות מהחנות המקורית שלהם ולהוסיף את ההפרש.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
מצאתי משהו שופרא דשופרא עם מתיחת תקציב ל-1200 שח עד הבית

אתה תקבל למייל עוד 20$ rebate.

Gigabyte 6g NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB.

בארץ מעל 1700 שח.

כרטיס מעולה עם OC תוכל להגיע לביצועים של ה -1080.

 

למיטב ידיעתי ההחזר תקף רק לארה"ב ודורש שליחת הטופס בדואר לתיבה כלשהי שם, לא כך?

 

בנושא זה, יש מחיר מצויין עבור ה RX 480 4GB של MSI, מחיר של 254$ דולר כולל משלוח לישראל, 140 ש"ח פחות מהדגם הכי זול בארץ. גם שם יש REBATE, אבל לפי מה שהבנתי אלינו הוא לא רוולנטי.

פורסם

חברה לא להתפשר עם כרטיס מסך מתחת ל6-8GB RAM , כרטיס מסך לא מחליפים כל שנה חבל .

לדוגמה ב RX480 ההבדל בין 4 ל 8GB זיכרון הוא כ 20$.

ע(א)וגה גם בלי ה-rebate המחיר הוא מעולה ל 1060. כרטיס ל-4-3 שנים בשקט. עד רזולוציה של 2K בחלק מהמשחקים.

פורסם

דווקא גרסאת ה 8GB הכי זולה שיש עולה 240$. 40$ זה לא מעט כסף, ויש עוד מיסים.

מסכים איתך לגבי זכרון ב 1060, ה 3GB אכן מעט והכרטיס גם עם פחות יחידות עיבוד.

אבל ב 480 הכרטיסים זהים למעט הזכרון, ולא ראיתי שיש הבדל בביצועים ב 1080P (אולי מעט ב 1440P) בין ה 4GB ל 8GB.

 

אגב, באמאזון יש גם 1060 6GB של PNY ב 313$, אפילו זול יותר מהגיגבייט. אומנם בלי OC אבל הקירור שם לגמרי מאפשר לבצע. בארץ עולה 1300.

פורסם

תודה לכם. למיטב זכרוני אני עם i5 דור די ישן. 16 ג'יגה ראם. האם ניתן להרכיב כל כרטיס או שיש הגבלות חומרתיות בנושא

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ההורים שלי יהיו באילת בבלאק פריידיי-

האם יש מבצעים בארץ שרלבנטיים לאילת? (KSP? חנויות אחרות מומלצות?)

פורסם
ההורים שלי יהיו באילת בבלאק פריידיי-

האם יש מבצעים בארץ שרלבנטיים לאילת? (KSP? חנויות אחרות מומלצות?)

 

כן. מפורסמים כמה ימים לפני באתרים של הרשתות.

פורסם

צריך המלצה למסך מחשב, לא ייעודי לגיימינג , אבל שיהיה ניתן לשחק , ומסגרת דקה,

עוד לא החלטתי 24" או 27", האם 1920X1080 יראה טוב בשני המקרים?

פורסם (נערך)
Kenwood FPP225 ב 278 שח עד הבית. בארץ מעל 450.

Philips HR7761/01 750 W ב 480 שח עד המטבח בארץ מעל 1000. ישנה עוד הנחה של 5 פאונד. לא שמתי לב.

עוד?

 

האם יש הבדל משמעותי בין שני הבלנדרים הללו לעומת החזקים יותר? כמו ה MAGIMIX ?

שווה להשקיע בחזקים יותר?

עריכה אחרונה על ידי sh1506

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
כן. מפורסמים כמה ימים לפני באתרים של הרשתות.

 

איזה עוד רשתות חוץ מKSP נמצאות באילת וחוגגות את הבלאק פריידיי?

×
×
  • תוכן חדש...