Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הבעיה עם יוניקולו היא שבאיביי יש המון זיופים ומצד שני החנות און ליין מבטלת הזמנות לחברות שילוח.

המחיר של המעילים לא יורד באופן משמעותי בסיילים.

 

לדקאתלון (וכמעט לכן יצרן) יש מעיל דומה, האיכות אמורה להיות מעולה למחיר.

\

 

אני לא הולך לקנות באיביי,רק בחנות מורשה ועם חברת שילוח חיצונית.

אני טס לפראג חודש הבא יש שם דקאתלון,אבל אני רוצה להגיע לשם מוכן כי קר שם מאוד.

יש עם buyamerica ב350 עד הבית.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
\

 

אני לא הולך לקנות באיביי,רק בחנות מורשה ועם חברת שילוח חיצונית.

אני טס לפראג חודש הבא יש שם דקאתלון,אבל אני רוצה להגיע לשם מוכן כי קר שם מאוד.

יש עם buyamerica ב350 עד הבית.

החנות המורשה היחידה זה יוניקולו.

350?! זה רווח מטורף, המשקל הנפחי והפיזי אפסי, המחיר עומד כרגע על 60$.

לדעתי הזמנה עצמאית או דרך שירות קונים בשבילך תהיה זולה יותר.

 

ד.א: איזה מידה אתה צריך? כי יש לי 1 כזה מיותר שגדול עליי, המידה בין Mל L

פורסם

איילי זה מה שעושה עכשיו, רוצה לנהל את הזרמת הסרטונים ממקום מושבי ולא לגשת למחשב שליד הטלויזיה כל פעם.

 

תודה, ממש לא קריטי. טאבלט יותר דחוף לי.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
לחברה' מתחום האודיו- אני רק אניח את זה כאן:

 

https://www.massdrop.com/buy/massdrop-sennheiser-hd6xx

 

 

 

זהות לHD650 במחיר של 200$ במקום 400-500.

אם לא היו לי כבר 400i הייתי קופץ על זה, האמת? מתלבט אם לקנות אותן בכל זאת XD

אל תתלהב נדבר עוד 3 שבעות תראה פתאום את הHD650 ב99 דולר.

 

נהג כמה זוז ל-טאבלט? תן כיוון.

פורסם (נערך)

נהג, למה לקנות טאבלט בשביל זה?

יש מזרימים אלחוטיים ממסך המחשב למסך הטלויזיה (מירקאסט וכד').

 

מבלי להתייחס למחיר, לדוגמה:

https://www.amazon.com/Belkin-F7D7501-Miracast-Video-Adapter/dp/B00HFAEBWG/ref=sr_1_5?ie=UTF8&qid=1478207954&sr=8-5&keywords=miracast

עריכה אחרונה על ידי Michael_N

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם
אל תתלהב נדבר עוד 3 שבעות תראה פתאום את הHD650 ב99 דולר.

 

נהג כמה זוז ל-טאבלט? תן כיוון.

 

הHD600 כבר ירדו ל220$ לאיזה תקופה לא מזמן ככה שאני ממש לא אתפלא.

 

בכל מקרה, ה650 לא מספיק שונות מה400i כדי להצדיק קניה, שלא נדבר על זה שהן אפילו פחות טובות.

They are trying to ban me...

פורסם (נערך)

אני ממתין לדיל על ה פוסטקס.

סוף סוף יש משלוח לארץ.

אחרי חפריה לא קטנה לאמזון.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אני ממתין לדיל על ה פוסטקס.

סוף סוף יש משלוח לארץ.

אחרי חפריה לא קטנה לאמזון.

 

חייב לציין שקצת מאוכזב מהפוסטקס, אמנם לא השתמשתי איתן עדיין עם מגבר ייעודי (אבל כן עם נגן שאמור להיות בעל יכולת דחיפה רצינית) והן פחות הלהיבו אותי מהפיליפס שקניתי בתחילת השרשיר (גם בהמלצתך :p )

פורסם

כשאני מוסיף את ה MX לעגלה זה מה שהוא כותב לי

Some of the items in your order cannot be delivered to the address selected. Please select a different address to see the estimated order total.

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם

אחלה עכבר. קניתי שניים בדיוק לפני שנה במחיר של 320 ש"ח לאחד.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
כשאני מוסיף את ה MX לעגלה זה מה שהוא כותב לי

Some of the items in your order cannot be delivered to the address selected. Please select a different address to see the estimated order total.

 

הוספתי שוב והוא נותן לי לשלוח

עלות המוצר: 49.58eur

עלות משלוח: 16.63eur

פורסם
חייב לציין שקצת מאוכזב מהפוסטקס, אמנם לא השתמשתי איתן עדיין עם מגבר ייעודי (אבל כן עם נגן שאמור להיות בעל יכולת דחיפה רצינית) והן פחות הלהיבו אותי מהפיליפס שקניתי בתחילת השרשיר (גם בהמלצתך :p )

 

פרט נמק והסבר? איזה פוסטקס?

שימו לב כבר כמה שבועות יש באג בחלק מהאמזונים שאין בקופה את התהליך של הערכת מחיר עם המס.

פשוט תתחלו תהליך של צ'ק אוט ואז תראו את הערכת המחיר .

אפרופו ה MX הוא היה בשבוע שעבר ב 240 שח עד הבית.

ממליץ לכם לקראת ימי המכירות להוסיף מוצרים לרשימת המשאלות כך תקבלו התראה אם המחיר יורד.

בכלל ממליץ להמתין עם רכישות של ציוד הקיפי למחשב המחרים עוד ירדו.

×
×
  • תוכן חדש...