Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

2 קופונים שייתנו לכם עוד 10 יורו הנחה. בקניה מעל 50 יורו.

אמזון צרפת GRANDMERCI

אמזון איטליה GRAZIE1000

ישנו דיל מהיר בצרפת על האורלבי 9000 כנראה אחת המבשרות הטובות שיש היום בשוק ב 747שח עד הבית עם הקופון מחיר מטורף .

עריכה אחרונה על ידי eyali23
  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
פרט נמק והסבר? איזה פוסטקס?

 

Fostex TH-X00 של מאסדרופ.

אסייג ואומר שאני משתמש בנגן נייד וללא מגבר (או הפונו של ניל יאנג או הטלפון של מארשל עם יציאת אוזניות בריאה)

ברור לי שעם מגבר יש סיכוי טוב שהן יישמעו יותר טוב, מצד שני הפיליפס שקניתי בתחילת השרשיר נשמעות מצויין בתצורה הנוכחית ואילו הפוסטקס עולים פי 2 ונשמעות לאוזניי פחות טוב (אני לא אכנס לתיאור הצליל, אני יכול לחרטט עכשיו שעתיים על האווריריות והבהירות וכ"ו וכ"ו אבל לא מאמין בכל להטוטי המילים האלה- בוטום ליין הן פשוט לא מלהיבות אותי)

אני לא עומד לשנות את הרגלי ההאזנה שלי (לא מקשיב סטטי כבול למחשב + דאק + מגבר ולא עומד להתחיל בגללן) כך שבבוטום ליין מאוד מאוכזב מאוזניות שעולות פי 2 מהפיליפס ונשמעות רק ׳פסדר.

תכלס קניתי אותן בגלל חזירות נטו, נראה לי שהגעתי למנוחה והנחלה עם הפיליפס (זה כבר פוסל אותי מלהיות אודיופיל שכן לאודיופיל אין מושג כזה של להגיע למנוחה ולנחלה ;-) )

 

אגב אם אתה מגיע לאיזור השרון אוכל לתת לך אותן לשבוע שבועיים שתתרשם בעצמך (בתנאי ההאזנה שלך עם הציוד שלך שאני משער שכן מבוסס על דאק ומגבר, יש סיכוי טוב שכן תאהב את התוצאה)

עריכה אחרונה על ידי flytomars
פורסם

[quote=eyali23;5242366

קומקום חשמלי של Russell Hobbs ב 167 שח מייצר בגרמניה.

 

כנראה איחרתי את המועד למרות שנראה שהמחיר נשאר אותו הדבר

לאחר משלוח יוצא 222, יש משהו באותו סדר גודלהנחה ?

פורסם

MADXXX - יש את EXTRABUX. אני משתמש בהם.

נכון לרגע זה - יש קאשבק של 6% עבור אליאקספרס.

ביצוע העברת ההחזר - כאשר אתה צובר 10$ לפחות.

 

אני מצרף קישור עם "תוספת" - כאשר אתה פותח חשבון וקונה - אני מקבל בונוס מאת החברה (לא משפיע על צבירת ההחזר שלך).

אתה יכול גם לגשת ישירות (לבטל את התוספת) - ע"י מחיקת מה שבא אחרי ה-.COM (לשיקולך)

פורסם

אני פה לשאלה.

חשקה נפשי במסך מחשב איכותי. בגודל של 22" לערך. צריך 3 חתיכות. לגבי דגם ספציפי עוד לא יודע. האם מדינת ישראל תחשוד שאני הופך ליבואן במקרה כזה?

(מדובר בהגשמת פנטזיה ביום שישי השחור)

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם
מישהו יכול להמליץ על שירות Cashback טוב ואמין מניסיון?

במיוחד לאליאקספרס לקראת 11.11 הבא עלינו לטובה.

topcashback.com

וגם בסיומת co.uk לאתרים אירופיים

פורסם
אני פה לשאלה.

חשקה נפשי במסך מחשב איכותי. בגודל של 22" לערך. צריך 3 חתיכות. לגבי דגם ספציפי עוד לא יודע. האם מדינת ישראל תחשוד שאני הופך ליבואן במקרה כזה?

(מדובר בהגשמת פנטזיה ביום שישי השחור)

 

אתה מתכנן על סטאפ של טריפל מוניטור?

לדעתי יש לו יותר מדי חסרונות.

הייתי שוקל ללכת על מסך 21:9 במקום.

They are trying to ban me...

פורסם
כן. סט אפ של שלושה מוניטורים לקבלת תמונה פנורמית. איזה חיסרון?

 

לפעמים יש בעיות של תיאמות ודברים לא עובדים כמו שצריך.

יש את הרווחים\פאנלים בין המסכים שדי מציקים.

כשהמסכים החיצוניים מוטים אלייך בזוית אתה בעצם מעוות את התמונה, זה בסדר אם אתה רוצה להשתמש בהם לצורך פרודקטיביות (למשל 3 חלונות של דפדפניפ\WORD וכו) אבל לדברים אחרים זה פחות אופטימלי.

3 מסכים של FHD יותר קשים להרצה לעומת רזולוציה של 21:9.

 

לדעתי מבחינת מחיר שתי האופציות יוצאות קרובות.

 

אולי לקנות מסך אחד של 21:9 ולצוות אליו את המסך הנוכחי?

They are trying to ban me...

פורסם

אם כבר 3 מוניטורים...

לא נראה כי הרווחים מציקים :-D:roll:

 

 

אולי עדיף כבר 27" קעור, וזהו?

אגב האם הקעור נוח לגלישה וסרטים (וקצת משחקים, אבל לא העיקר)?

מקווה שיהיה משהו מעניין בקרוב 24~27"

פורסם (נערך)

טסלמארס חובה הגברה בריאה לפוסטקס הצליל מאוד יפני מהודק.

ישנם יופי של מגברים תקציבים.

שמעתי אותם אצל מכר שרכש אותם לסגנון מוסיקה שאני מאזין לא ככ התחברתי לכן שם את פעמי לעבר ה T50RP MK3.

 

שמוליק מחזק ביותר את הקונפיגורציה של מסך 21:9 רחב . 2 כאלו ואתה מסודר.

ישנם מסכים ייעודים למערך שכזה עם מסגרת דקה.

אם תרצה יש כמה זרועות מעולות לא יקרות ל3 מסכים. אני מאוד ממליץ על הזרעות של חברת VIVO יש באמזון.

 

משקפי ספורט אני מאוד אוהב את אלו של Rudy Project ,oakley .

או Xloop בגרושים מאמזון ארה"ב.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
×
×
  • תוכן חדש...