Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי הפריע לי בהפוך הראשון של הבוקר עם הסיגריה?

@Monolitus אין על מה , אז המחיר יירד עוד כמה שקלים עדיין מחיר מעולה.

יש רף מחיר מסוים שממנו לא יורדים .

אם לא דחוף את יכול לנסות את מזלך ב BF עוד שבועיים וחצי.

פורסם
מי הפריע לי בהפוך הראשון של הבוקר עם הסיגריה?

@Monolitus אין על מה , אז המחיר יירד עוד כמה שקלים עדיין מחיר מעולה.

יש רף מחיר מסוים שממנו לא יורדים .

אם לא דחוף את יכול לנסות את מזלך ב BF עוד שבועיים וחצי.

 

אחלה ...

שכחתי לשאול אם המוצרים מאמאזון אנגליה מגיעים עם שקע אנגלי ודורשים מתאם לחשמל?

פורסם

תעמוד בתור .

מכוונה שיהיו דילים מעניינים .

אוי ככ בא לי את ה NAS של סינולוג'י שפספסתי שנה שעברה.

אגב טלוויזיות , יש ביקוש לדילים?

פורסם
תעמוד בתור .

מכוונה שיהיו דילים מעניינים .

אוי ככ בא לי את ה NAS של סינולוג'י שפספסתי שנה שעברה.

אגב טלוויזיות , יש ביקוש לדילים?

בהחלט!

50-55 אינץ 4k עם פאנל va או ips עם שחור נורמאלי.

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Aprilia Shiver 750

פורסם (נערך)

אני קצת חם על דייסון V8.

 

יש סיכוי להנחה יפה בבלאק?

 

או שואב אבק רובוטי טוב אחר במחיר סביר.

 

גם כלי עבודה (סטים, בשביל אבא שלי) נטענים מהסדרות המקצועיות מאירופה- אשמח לשמוע, כדוגמת בוש כחול, מקיטה וכדו', עדיפות של 10.8v.

 

בשבילי אני מחפש מסור ג'קסון נטען של בוש (עבור סוללות 10.8v), פחות קריטי אם יגיע עם סוללות/ בלי (גוף בלבד).

 

פטישון (חוטי/ נטען, כתלות במציאה)- גם של בוש. אם תהיה מציאה על פטישון 18v, אזי שיכלול סוללות ולפי זה גם מסור ג'קסון תואם.

 

פשוט כרגע יש לי מס' כלים של 10.8v של בוש, לכן בסט שמיועד בשבילי אני נצמד לקיים, אא"כ יהיה שווה להסב ל18v.

 

תודה!

עריכה אחרונה על ידי ya_pl
עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

לכל מי שפספס את הדיל הקודם על ה אקס בוקס 1 S .

עלה שוב דיל נחמד עם 3 משחקים ,פיפא 17 פורזה 3,טומב ריידר.

כל זה ב -1315 שח עד הבית כולל הכלללל.

מהרו פן ייגמר .

https://goo.gl/DDGL5l

כותב שאין משלוח לארץ.

תתעלמו.

 

תמשיכו לצ'ק אאוט רגיל.

×
×
  • תוכן חדש...