Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
טסלמארס חובה הגברה בריאה לפוסטקס הצליל מאוד יפני מהודק.

ישנם יופי של מגברים תקציבים.

שמעתי אותם אצל מכר שרכש אותם לסגנון מוסיקה שאני מאזין לא ככ התחברתי לכן שם את פעמי לעבר ה T50RP MK3

 

 

אה, חשבתי כבר שמשהו לא בסדר אצלי, אחרי כל התשבוחות שקראתי עליהן...

כמו שאמרתי, אני לא עומד לשנות את הרגלי ההאזנה שלי בגלל האוזניות האלה ואין לי שום שימוש למגבר אוזניות (מקשיב לאוזניות רק כאשר אני בתנועה, אם אני סטטי אני כבר מקשיב ברמקולים, רווק אנוכי ;-) )

פורסם

הפוסטקס המדוברות מאוד מפתות עם כל הביקורות שיש עליהן.

לפעמים אני צריך זוג סגור כדי לקבל בידוד מרעשים, מה שה400i לא עושות (אוזניות פתוחות, לטוב ולרע :)), מבלי לפגוע הרבה באיכות הסאונד, אבל 400$ לפני משלוח ומיסים זה יותר מדי.

אני גם יותר בקטע של זוג אחד מאשר אוסף.

They are trying to ban me...

פורסם

אתה בסדר .אוזניות ייעודיות חייבות הגברה מתאימה אין מה לעשות.

תמכור אותן אם לא התחברת. קשה לקלוע לצליל .אני אוהב סאונד חם.

אנוכי איש משפחה מעדיף אוזניות.משום מה גם הבן שלי מעדיף אוזניות. לא אוהב את הרמקולים שבסלון.

 

Sent from my LG-H960

פורסם

 

שמוליק מחזק ביותר את הקונפיגורציה של מסך 21:9 רחב . 2 כאלו ואתה מסודר.

ישנם מסכים ייעודים למערך שכזה עם מסגרת דקה.

אם תרצה יש כמה זרועות מעולות לא יקרות ל3 מסכים. אני מאוד ממליץ על הזרעות של חברת VIVO .

 

אני צריך הסברים נוספים בנושא.

מה עם להביא 2 או 3 ביום שישי השחור?

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם
טסלמארס חובה הגברה בריאה לפוסטקס הצליל מאוד יפני מהודק.

ישנם יופי של מגברים תקציבים.

שמעתי אותם אצל מכר שרכש אותם לסגנון מוסיקה שאני מאזין לא ככ התחברתי לכן שם את פעמי לעבר ה T50RP MK3.

 

שמוליק מחזק ביותר את הקונפיגורציה של מסך 21:9 רחב . 2 כאלו ואתה מסודר.

ישנם מסכים ייעודים למערך שכזה עם מסגרת דקה.

אם תרצה יש כמה זרועות מעולות לא יקרות ל3 מסכים. אני מאוד ממליץ על הזרעות של חברת VIVO יש באמזון.

 

משקפי ספורט אני מאוד אוהב את אלו של Rudy Project ,oakley .

או Xloop בגרושים מאמזון ארה"ב.

יש איזה דיל טוב על אוקלי או רודי?

עד סביב 250 ש"ח עד הבית? כמה שיותר bang for the buck

פורסם

איפה הכי כדאי לרכוש בושם Abercrombie Fierce מקורי, בקבוק של 200 מ״ל שזה 6.7oz?

חשוב שיהיה מקורי

שולח אותו לחבר בארה״ב

 

תודה

פורסם

דרך האתר שלהם.

אם הוא עובר במקרה בדיוטי פרי של לוס אנג'לס, שירכוש משם (10$ פחות).

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
אנא פרט הסבר והדגם!

אתה באמת רוצה שאני אתחיל?

 

@dmxsir מכונת הפסטה לא מצאתי מחיר יותר טוב מהארץ ,סדר גודל של 250 שח.

פורסם
מי הפריע לי באמצע קובה של שישי.

Sent from my LG-H960

מי הפריע לי בחמין של שבת .

Sent from my LG-H960

 

אחלה תפריט. קבוע אצלי.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

כבר הבטיחו לי סיר של מפרום , לא מגיע למרכז.

אין כמו אוכל של "פעם" היום הכל חם והגש אני ממש נגד.

זוגתי ממוצא אנגלי שם בכלל לא שמעו על תבלינים ושמן באוכל...PFFFF

השבוע אני הולך לנסות להכין סנייה עם ים של טחינה גולמית.

אני מחכה שיצמח העקוב נלך להרים לחפש מכין ממנו קציצות עם כבש.

 

@iceco אין ביקוש.

אני מקבל התראות על ירידות מחיר דרסטיות ואז מפרסם.

נחדש מסורת?

×
×
  • תוכן חדש...